Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, ik verveel me.
![]() Paranoide/Maaasj Masj = koel. Dat omschrijft 't wel. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() verklaart ook gelijk waarom sommige mensen de neiging hebben me te slaan als ik ze tegenkom ![]() en wat nou 'jaloers' ![]() ![]() Psst, darkkitty13@hotmail.com - firstsurrealisticdinges werkt niet meer :/ En als ik nu nog buiten plien om nog dertig mensen krijg die me toevoegen dan ga ik ze blocken ![]() [size=1]Dat betekent niet dat ik iedereen die me nou wil toevoegen niet aardig vind :/ vraag nou maar gewoon of ons aller masj je wil spreken, dan krijg je bijna gegarandeerd een enthousiast 'JAA' te horen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alex; lijkt me echt een koel gozertje, mooi denk ik, heel rustig, bekijkt dingen kritisch, niet naief, denk wel dat je enigszins saai bent, maar ook wel weer koel.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() (En ik laat me niet uit over mijn definitie van 'leven' :])
||
Citaat:
![]() Faery. Ken 'em alleen van 't forum, is een van de 'vetste' mensen op het forum denk ik (al is het alleen maar om zijn geile sig ![]() ![]() |
![]() |
|
wow ik ben gewoon ge-analyseerd zonder te smeken
![]() ik ben best wel meeloper he? ![]() miss quasy: nee niet op die fiets..eerder dat je soms ontactvol bent tegenover sommige mensen ![]() muckymouse: niet echt peilbaar op het internet, wel heel lief en zal ook goed luisteren. niet echt verlegen moet ik zeggen en wanneer ze beetej aangeschoten is behoorlijk druk ![]() paranoide: sinds de eerste keer dat ik haar zag volgens mij heel erg veranderd, heeft veel meer haar plaats en stijl gevonden. ze is momenteel heel erg op haar plaats. springerig (om ook maar dit woord te gebruiken). niet bepaald onzeker volgens mij. niet verlegen. druk. spontaan en open. hele goede eigenschappen vind ik ![]() hukkie: de eerste keer dta ik haar zag, heel spontaan en open. daarna nooit meer echt goed gesproken (helaas denk ik). niet bang (voor veel dingen niet). vast heel lief (toen wel ![]() ![]() Diana's~Acolyte: nooit verwacht dat ik van haar een analyse zou krijgen ![]() ![]() stevill: niet snel serieus. hecht veel belang aan zn sport: boarden. heeft grootse plannen voor de toekomst en is wel beetje avonturist. niet bang ook durft denk ik wel risico's te nemen. kan vast heel lief zijn. is lekker creatief. vind het niet zo belangrijk geliefd te zijn, doet er in ieder geval niet zoveel moeite voor (tja dat bedoel ik niet gemeen maar ik weet het anders ook niet). *het boeit hem niet zoveel* denk ik. antartica: heel schattig. dat zegt eigenlijk wel genoeg ![]() dying bride: heel schattig. toch heel adners dan lara. meer naar buiten toe gekeerd. ofzo. ook heel lief en zal ook goed kunnen luisteren. mn broertje is fan van dr en zij van mij ![]() ![]() Ieme: lang ![]() epd: echt iemand die je prettig gestoord zou noemen. in het allereerste begin dacht ik dat hij serieus belachelijk arrogant was, maar........hij heeft er gewoon alle recht toe ![]() ![]() psychotic: heerlijk kind. heel lief. (duh) niet echt onzeker durft dingen recht voor zn raap te zeggen. aandachtsgeil ![]() acid star: beetje vreemd. soms beetje naief denk ik. weet wie ze wel en niet aardig vindt en durft onbeschaamd een hele lange wannebevriendjes lijst erop na te houden ![]() rosi: lief klasgenootje. beetje fysiek zwak. fragiel ![]() ![]() nou...dat was het denk ik wel. beetje vreemd om mensen te doen die ik niet ken nml.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ja ...dat klopt wel(verlegen/stil) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent heel eerlijk. En je zegt alles wat je denkt. Op het forum flap je er van alles uit, voor er eerst er over nagedacht te hebben. Misschien doe je dat irl ook wel, maar dat weet ik niet. Daarnaast vind je jezelf erg stoer. Als je iets nep vindt, dan zeg je dat gewoon. Als je irl netzo bent als op het forum, denk ik dat je niet veel vrienden hebt:-s Omdat mensen misschien een beetje bang voor je zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Irl heb ik idd niet veel vrienden, maar dat komt omdat ik meer het type ben voor een paar hechte vriendschappen dan tig losse vriendschappen. ![]() Thanks voor je analyse! ![]() Groetjes, Ripper
||
![]() |
Citaat:
![]() ok.. Bertbart is lief, en heeft stijl! ontzettend open-minded, staat voor iedereen wel open, en heeft een KOEL kapsel ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Forum: Je bent rationeel, al laat je af en toe je gevoelens de vrije loop. Eerlijk, je verdoezelt je mening niet omdat iemand anders er toevallig anders over denkt. Een heel eigen persoon.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Cem.slut/Maartje: Hoge bergen, diepe dalen. Volgens mij leef je hiervan, per dag verschillende bergjes en dalletjes, maar ook in het groot. En als ik het goed heb, zit je nu in een berg omhoog. Daardoor kom je heel zelfverzekerd bij mij over. Je maakt makkelijk en snel contact, maar wacht even tot je iemand echt vertrouwt voor je diegene de echte maartje laat zien. Je bent heel creatief. Ik vind dat je erg goed kan uitdrukken wat je bedoelt.
||
![]() |
Citaat:
![]() Feline: Erg lief intelligent meisje,heel erg zorgzaam,liefdevol een echte vriendin. Dé persoon om mee op een terasje te zitten onder het genot van een kopje thee goede gesprekken te voeren en over jongens te kletsen ![]() Alhoewel we heel verschillend zijn,herken ik me redelijk vaak in dingen die je verteld ![]() Heel erg koel meisje! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De beloofde superdeluxe analyse van Martin/STP:
Martin. Ken ik eigenlijk niet fantastisch goed, maar ik heb toch een best duidelijk beeld voor me als ik die naam voor me heb staan. Martin is vrolijk, kijkt het leven altijd optimistisch aan, en is op de meeste momenten eigenlijk gewoon positivity reincarnated. Een creatieve jongen, die veel om muziek geeft, en mede door zijn creativiteit een manier heeft gevonden om van muziek een hobby te maken. Hij kan gauw met mensen opschieten, en maakt gemakkelijk vriendjes en vriendinnetjes. Een groot verschil met mij is dat hij die vriendjes en vriendinnetjes ook weet te behouden, en zijn contacten niet zomaar roekeloos achterlaat. Martin lijkt me een erg zorgzaam persoontje, behulpzaam tegen zowat iedereen. Behalve tegen de mensen die hij niet mag, want als hij je niet mag dan MAG hij je ook niet. Wel is hij altijd bereid je een nieuwe kans te geven, als je laat merken dat je dat waard bent. Martin is recht voor zijn raap, als hij iets niet goed vindt of niet begrijpt wat iemand bedoelt dan zegt/vraagt hij dat gelijk. Soms kan dat een beetje intimiderend overkomen, maar over het algemeen wordt dat zeer gewaardeerd. Ik denk dat Martin zijn mening over iemand gauw klaar heeft, maar altijd bereid is die te veranderen zodra hij diegene beter leert kennen. Verder heeft ie een HEEL erg stoere home-alone foto en een erg mooi vriendinnetje genaamd Marije, waar hij samen mee een superlief setje mee vormt. Psst! Zo goed? ![]() Black Rainbow/meneer Bram Na eindeloos smeken, toch nog iemand die hem analyseert ![]() Nee hoor, bram is zwaar oke-met-een-accent-op-de-laatste-e. Ik denk dat hij vroeger erg stil en verlegen was, maar naarmate de tijd vordert vindt hij steeds meer zijn eigen plek en is hij nu een stuk socialer en liever tegen mensen die hij niet kent. Ook bram is erg zorgzaam, en op mijn aller-eerste nachtmeeting waarop ik het meest met hem praatte, eigenlijk, had ik stiekem zo'n gevoel alsof hij ingezet was om op mij te letten.. Maar goed, dat kan ook komen doordat ik toen stoned was. ![]() Mijn mede koffie-verslaafde, mijn groupie, in bezit van een zeer geile tongpiercing, lief en grappig, eigenlijk zijn de enige twee nadelen aan bram zijn rare paarse-marsmannetjes-obsessie en het feit dat hij bier lekker vindt. Met die twee dingen blijft hij dan stiekem een beetje ondoorgrondbaar door ieder aanhanger van het roze-front, de intelligentere onder de fronten. Pebbles/Peggy Psycholoog in wording! *my hero* Jammer dat ik dit meisje door haar studie een stuk minder spreek, aangezien ze geen computer op haar kamer heeft. Wederom een erg zorgzaam en lief persoontje. Peggy maakt irl waarschijnlijk wat minder snel vriendjes dan online, aangezien ze best stil en verlegen is, maar als je haar wat beter kent blijkt het echt wel een erg lief ende sociaal meisje te zijn, iemand die echt voor haar vrienden klaarstaat. Ze leeft erg mee met de mensen waar ze om geeft, en zal daarom wel goed zijn in mensen troosten. Ze is tenslotte niet voor niets psychologie aan het studeren. ![]() ![]() Het is gemeen, nu komen mijn geweldige analyses ergens onder aan een bladzijde. *zet een pruillip op* En nu ga ik echt weg. :/ *kijkt om naar een boos-kijkende paps die erg verdacht richting de comp-stekker kijkt* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() eumz,het is niet zo koud,behalve 's morgens aangezien ik geen schoenen meer heb die me aanstaan
||
Citaat:
![]() en ik was niet op je aan het letten, het was meer bespioneren, en dat gaat alleen maar beter als je stoned bent. Zo had ik weer wat nuttige info voor mijn leger |
![]() |
||
Citaat:
Dem, je hebt gewoon echt al m'n sterke en zwakke punten genoemd! Best eng ![]() ![]()
|
![]() |
|
|