Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2002, 18:45
shanli
shanli is offline
WIHAAAAAAAA!!!!!
IK BEN EEN KOEL KIND

ik vraag mij toch af wat er mis is met sandalen

Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 19:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2002, 18:50
Severus
Severus is offline
Eh, Jewel....

Jij lijkt me een vriendelijk, stil en intelligente meid die naar de muziek van Jewel luistert. Je draagt skate-achtige kleding en je weet wat je wil; je kan ook flink je mening geven als dat nodig is.

Euh... dat is dan mijn impressie van Jewel....

Groetjes,

Ripper
Oud 19-09-2002, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
Masj.
Ja, zoeentje die alle kanten op springt, letterlijk en figuurlijk. Ze komt verschrikkelijk chaotisch over maar kan toch als het moet best een mening vormen zonder 't over tig andere zaken te hebben, heeft grooootste gaten in haar geheugen, stelt zich dominant op () maar heeft stiekem een fetish voor onderdanigheid (ookal ontkent madame dat). Wat ook errug interessant is aan haar is het feit dat ze zaken verdraaid en beweert eerst Hammerfall boven Manowar te stellen, maar even later andersom.. en dan maar vol blijven houden dat Manowar altijd al beter was. Verdacht. Verder lijkt het of ze erg makkelijk contact kan leggen, maar een hele andere masj verbergt voor bijna iedereen - ze is heel open, maar alleen over bepaalde zaken en dat doet stiekem vermoeden dat ze gewoon dingen eruit flikkert die helemaal niet boeiend zijn maar die boeiend overkomen en op een of andere manier is er dus nog een 2e masj. Een soort van Jeckel and Hyde En ter conclusie is masj ook nog uiterst aardig en ik zit te wachten op onze eerste ruzie. Zal dat geweldadig zijn? Masj lijkt niet geweldadig. Meer zoeentje die tijdens een rusie snel een krans van madeliefjes maakt, die op 'r hoofd zet en rondjes huppelt om parkeermeters van muntgeld te voorzien. Toch?
Roehooeel, stommerd nu gaan mensen heel raar over mij denken.
Maar ik houd nog wel van je, hoor *pakt madeliefjeskrans*

Plienplienplienplien *springt*
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:25
Verwijderd
Ach, ik verveel me.

Paranoide/Maaasj

Masj = koel. Dat omschrijft 't wel. Heeft geweldig veel humor, ik moet echt heel erg vaak heel erg hard lachen om haar reactiones. Zet in haar Plien-analyse 2x 'lief' neer, dus dat werkt ook al in haar voordeel. Zeer mooi meisje *jaloers, jaloers, trapt computer omver* en ze haalt aparte dingen uit met bananen. *denkt vertwijfeld aan die avatar* OHJA OHJA en ze is een kreng want volgens mij blockt ze me op msn. *tssktssktsssk* Maar verder toch zeer koel hoor, open persoontje, kan met iedereen opschieten en lijkt best op mij, want volgens mij heeft zij ook het vlindersyndroom, als in 'ik fladder van mens naar mens en wordt mensen redelijk snel zat'. Wat ook weer niet altijd heel positief is, maar toch. Veel vriendjes, hyperactief, blij-blij-blij. Tsja. Dat is Masj.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:28
S
S is offline
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Ach, ik verveel me.

Paranoide/Maaasj

Masj = koel. Dat omschrijft 't wel. Heeft geweldig veel humor, ik moet echt heel erg vaak heel erg hard lachen om haar reactiones. Zet in haar Plien-analyse 2x 'lief' neer, dus dat werkt ook al in haar voordeel. Zeer mooi meisje *jaloers, jaloers, trapt computer omver* en ze haalt aparte dingen uit met bananen. *denkt vertwijfeld aan die avatar* OHJA OHJA en ze is een kreng want volgens mij blockt ze me op msn. *tssktssktsssk* Maar verder toch zeer koel hoor, open persoontje, kan met iedereen opschieten en lijkt best op mij, want volgens mij heeft zij ook het vlindersyndroom, als in 'ik fladder van mens naar mens en wordt mensen redelijk snel zat'. Wat ook weer niet altijd heel positief is, maar toch. Veel vriendjes, hyperactief, blij-blij-blij. Tsja. Dat is Masj.
Ik ben heel, heel slecht in het onderhouden van contacten ja
verklaart ook gelijk waarom sommige mensen de neiging hebben me te slaan als ik ze tegenkom

en wat nou 'jaloers' *schudt plien wakker* JE BENT MOOI DOOS! ja.

Psst, darkkitty13@hotmail.com - firstsurrealisticdinges werkt niet meer :/

En als ik nu nog buiten plien om nog dertig mensen krijg die me toevoegen dan ga ik ze blocken *heeft ECHT te veel mensen in haar lijst* :/
[size=1]Dat betekent niet dat ik iedereen die me nou wil toevoegen niet aardig vind :/ vraag nou maar gewoon of ons aller masj je wil spreken, dan krijg je bijna gegarandeerd een enthousiast 'JAA' te horen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:38
fruitmand
fruitmand is offline
dit is stom...
Oud 19-09-2002, 19:40
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
dit is stom...

[om maar even mijn sarcastische gedrag wat ik heb (dat had plien goed , ja ) nog ff te benadrukken voor de mensen die dat nog niet wisten ]
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:40
rodina
rodina is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
dit is stom...
Dan reageer je niet? Zo moeilijk is dat niet denk ik

Alex; lijkt me echt een koel gozertje, mooi denk ik, heel rustig, bekijkt dingen kritisch, niet naief, denk wel dat je enigszins saai bent, maar ook wel weer koel.
Oud 19-09-2002, 19:41
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
dit is stom...

Als jij ook een analyse wil kan je het ook gewoon vragen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:46
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Jewel schreef:

Marte/Moondance

LIEF! Ja, vind ik lief mooi meisje. Ook iemand die echt doet wat ze wilt, en zich daarbij weinig aantrekt van wat mensen van haar vinden. Loopt niet onnodig negatief te doen, heel positief ingesteld geloof ik, wat ik HEEL knap vind. Iemand die als ze iemand eenmaal mag, ook heel veel voor diegene overheeft. Ik denk ook dat ze best wel een gevarieerde vriendenclub heeft, ze komt op mij tenminste geheel niet-hokjes-denkerig en open-minded over. Kan met iedereen overweg, maar moet je wel eerst 'goedkeuren', dus. Respect voor. *thumbs up*

wat superlief
Oud 19-09-2002, 19:46
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Als jij ook een analyse wil kan je het ook gewoon vragen.
ik hoefde heus geen analyse hoor
volgens mij kent niemand me hier
Oud 19-09-2002, 19:47
Faery
Faery is offline
Citaat:
S schreef:
Koopverslaafd, merkengeek, modegeil, uiterst 733T, soms ontiechelijk bruute humor (lees: droge opmerkingen) en gewoon echt een geil kereltje.
Oud 19-09-2002, 19:49
Mysterons
Mysterons is offline
wallflower:

aan het begin van haar s.com"carriere" mocht ik haar niet zo, beetje -ik wil erbij horen- enz enz. ik had het toch fout, volgens mij is het een ontzettend lief en zorgzaam koel meisje volwassener dan ze lijkt, en tja,
Oud 19-09-2002, 19:51
Faery
Faery is offline
Citaat:
shanli schreef:
Roe-oel!
Shanli. Een echte belg. Maar dan wel zoeentje die doet wat ze wil, dol is op scoutskampen, vaak wel serieus is (iig op 't forum :]). Ruimdenkendheid alom, kleding is, lijkt het, voor jou niet een pré. Een van de weinige 14jarigen die echt leeft.

(En ik laat me niet uit over mijn definitie van 'leven' :])
Oud 19-09-2002, 20:01
S
S is offline
Citaat:
Faery schreef:
Koopverslaafd, merkengeek, modegeil, uiterst 733T, soms ontiechelijk bruute humor (lees: droge opmerkingen) en gewoon echt een geil kereltje.
Ghwoei, thnq .

Faery.

Ken 'em alleen van 't forum, is een van de 'vetste' mensen op het forum denk ik (al is het alleen maar om zijn geile sig ). Deelt de 'h4x0r-1337-744L met me, is gewoon ook een 133773 gast .
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:17
Avelon
Avelon is offline
wow ik ben gewoon ge-analyseerd zonder te smeken
ik ben best wel meeloper he?

miss quasy: nee niet op die fiets..eerder dat je soms ontactvol bent tegenover sommige mensen

muckymouse: niet echt peilbaar op het internet, wel heel lief en zal ook goed luisteren. niet echt verlegen moet ik zeggen en wanneer ze beetej aangeschoten is behoorlijk druk

paranoide: sinds de eerste keer dat ik haar zag volgens mij heel erg veranderd, heeft veel meer haar plaats en stijl gevonden. ze is momenteel heel erg op haar plaats. springerig (om ook maar dit woord te gebruiken). niet bepaald onzeker volgens mij. niet verlegen. druk. spontaan en open. hele goede eigenschappen vind ik

hukkie: de eerste keer dta ik haar zag, heel spontaan en open. daarna nooit meer echt goed gesproken (helaas denk ik). niet bang (voor veel dingen niet). vast heel lief (toen wel ). en heel blij met stp

Diana's~Acolyte: nooit verwacht dat ik van haar een analyse zou krijgen ik ken haar volgens mij helemaal niet. alleen lief berichtje op cu2 gehad . volgens mij heel lief. ze is heel stijlvol (bovengenoemden ook ja). beetje verlegen of stil misschien?

stevill: niet snel serieus. hecht veel belang aan zn sport: boarden. heeft grootse plannen voor de toekomst en is wel beetje avonturist. niet bang ook durft denk ik wel risico's te nemen. kan vast heel lief zijn. is lekker creatief. vind het niet zo belangrijk geliefd te zijn, doet er in ieder geval niet zoveel moeite voor (tja dat bedoel ik niet gemeen maar ik weet het anders ook niet). *het boeit hem niet zoveel* denk ik.

antartica: heel schattig. dat zegt eigenlijk wel genoeg . uhm. beetje inzichzelf af en toe denk ik. denkt veel na. ik ken haar helaas niet zo heel goed.

dying bride: heel schattig. toch heel adners dan lara. meer naar buiten toe gekeerd. ofzo. ook heel lief en zal ook goed kunnen luisteren. mn broertje is fan van dr en zij van mij . ik ook van haar

Ieme: lang en luisterd goed vergeet alleen soms wat dingetjes. heel precies, plannerig. wil altijd alles heel precies weten en regelen. maar ach iemand moet het doen he. geen chaos bij hem in ieder geval. heeft vrij snel een mening klaar.

epd: echt iemand die je prettig gestoord zou noemen. in het allereerste begin dacht ik dat hij serieus belachelijk arrogant was, maar........hij heeft er gewoon alle recht toe serieus lieve jongenen sterk

psychotic: heerlijk kind. heel lief. (duh) niet echt onzeker durft dingen recht voor zn raap te zeggen. aandachtsgeil

acid star: beetje vreemd. soms beetje naief denk ik. weet wie ze wel en niet aardig vindt en durft onbeschaamd een hele lange wannebevriendjes lijst erop na te houden in mijn ogen gewoon heel lief en schattig en lekker gek. een vreemde angst om ouder te worden.

rosi: lief klasgenootje. beetje fysiek zwak. fragiel staat oprecht open voor veel dingen. is zeker niet oppervlakkig. ik ben blij dat ik naast haar mag zitten. kan goed met iedereeen om gaan

nou...dat was het denk ik wel. beetje vreemd om mensen te doen die ik niet ken nml.
Oud 19-09-2002, 20:22
Verwijderd
Citaat:
shanli schreef:
WIHAAAAAAAA!!!!!
IK BEN EEN KOEL KIND

ik vraag mij toch af wat er mis is met sandalen
Niets, het was gewoon even om aan te tonen dat jij lekker doet waar je zin in hebt. Sandalen zijn koel! Alleen zo koud met dit weer..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:23
Severus
Severus is offline
Verdien ik geen analyse?

Ripper
Oud 19-09-2002, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Verdien ik geen analyse?

Ripper
'Kzou wel willen, maar ik vind het stom om een analyse te geven die echt nergens op slaat, omdat ik iemand helemaal niet ken. /
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:27
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
ja ja vooruit dan jullie mogen mij anaaliseren
Oud 19-09-2002, 20:34
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
Avelon schreef:

Diana's~Acolyte: nooit verwacht dat ik van haar een analyse zou krijgen ik ken haar volgens mij helemaal niet. alleen lief berichtje op cu2 gehad . volgens mij heel lief. ze is heel stijlvol (bovengenoemden ook ja). beetje verlegen of stil misschien?
Nee, ik ken u ook helemaaaal niet maar... jaja... ik lees cu2's *grinnik*
Ja ...dat klopt wel(verlegen/stil)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:41
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Verdien ik geen analyse?

Ripper
je verdient pas een analyse als je zelf de moeite doet ofzo.. *lui*
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:52
Severus
Severus is offline
Citaat:
]{ing schreef:
je verdient pas een analyse als je zelf de moeite doet ofzo.. *lui*
Ik heb de moeite al gedaan --> ik had Jewel al ge-analyseerd, zie een paar posts naar boven!

Ripper
Oud 19-09-2002, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Verdien ik geen analyse?

Ripper
Hé ripper ik ken je niet zo goed; zie je niet zo vaak op lifestyle. Maar ik vind het wel leuk om jouw een analyse te geven, cause you're kinda kewl.

Je bent heel eerlijk. En je zegt alles wat je denkt. Op het forum flap je er van alles uit, voor er eerst er over nagedacht te hebben. Misschien doe je dat irl ook wel, maar dat weet ik niet. Daarnaast vind je jezelf erg stoer. Als je iets nep vindt, dan zeg je dat gewoon. Als je irl netzo bent als op het forum, denk ik dat je niet veel vrienden hebt:-s Omdat mensen misschien een beetje bang voor je zijn
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:59
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Hé ripper ik ken je niet zo goed; zie je niet zo vaak op lifestyle. Maar ik vind het wel leuk om jouw een analyse te geven, cause you're kinda kewl.

Je bent heel eerlijk. En je zegt alles wat je denkt. Op het forum flap je er van alles uit, voor er eerst er over nagedacht te hebben. Misschien doe je dat irl ook wel, maar dat weet ik niet. Daarnaast vind je jezelf erg stoer. Als je iets nep vindt, dan zeg je dat gewoon. Als je irl netzo bent als op het forum, denk ik dat je niet veel vrienden hebt:-s Omdat mensen misschien een beetje bang voor je zijn
wil ook wel een analyse van bart
Oud 19-09-2002, 21:05
Verwijderd
Citaat:
MoonDance schreef:
[SIZE=1]wil ook wel een analyse van bart [/SIZE=1]
Moondance is een heeeeeeeeeel lief meisje en ik overdrijf niet! Ze probeert altijd de vrede te bewaren. Ik denk dat het een meisje is die absoluut niet tegen ruzie kan. Moondance is een meisje dat heel erg veel van gezelligheid houdt. Ze heeft graag mensen om haar heen Ze zal altijd voor haar vriendinnen klaar staan. En ze probeert er voor te zorgen dat iedereen het naar haar of zijn zin heeft.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 21:10
Severus
Severus is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Dank u....

Citaat:
bertbart schreef:
Je bent heel eerlijk. En je zegt alles wat je denkt. Op het forum flap je er van alles uit, voor er eerst er over nagedacht te hebben. Misschien doe je dat irl ook wel, maar dat weet ik niet.
Dat klopt helemaal, en irl levert me dat soms wel eens netelige situaties op....

Citaat:
bertbart schreef:
Daarnaast vind je jezelf erg stoer. Als je iets nep vindt, dan zeg je dat gewoon. Als je irl netzo bent als op het forum, denk ik dat je niet veel vrienden hebt:-s Omdat mensen misschien een beetje bang voor je zijn
Ikke, stoer? Neuh. Op het forum kom ik wat botter over dan irl; irl zeg ik zulke dingen niet zo gauw, ik jaag de mensen niet zo graag tegen me in het harnas.

Irl heb ik idd niet veel vrienden, maar dat komt omdat ik meer het type ben voor een paar hechte vriendschappen dan tig losse vriendschappen.

Thanks voor je analyse!

Groetjes,

Ripper
Oud 19-09-2002, 21:10
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Moondance is een heeeeeeeeeel lief meisje en ik overdrijf niet! Ze probeert altijd de vrede te bewaren. Ik denk dat het een meisje is die absoluut niet tegen ruzie kan. Moondance is een meisje dat heel erg veel van gezelligheid houdt. Ze heeft graag mensen om haar heen Ze zal altijd voor haar vriendinnen klaar staan. En ze probeert er voor te zorgen dat iedereen het naar haar of zijn zin heeft.

ok.. Bertbart is lief, en heeft stijl! ontzettend open-minded, staat voor iedereen wel open, en heeft een KOEL kapsel . het kan hem weinig schelen wat mensen nou echt van zn uiterlijk denken, wat ik zeer koel vind. eigen mening, bijzonder, apart, aardig. gewoon zeggen wat ie denkt, en een echte roddeltante (ja oom dan ) ehm.. naja gewoon leuke jongen
Oud 19-09-2002, 21:39
Stevill
Stevill is offline
een lijkenschouwer maakt ook analyses.
Oud 20-09-2002, 08:31
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
*zeur*

Ik wil ook
Oud 20-09-2002, 08:41
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
ja ja vooruit dan jullie mogen mij anaaliseren
Op het forum kom je al gauw wat geprikkeld over, wat ... 'agressiever' (weet geen beter woord ) dan irl voor zover ik je heb meegemaakt. Ik had je me veel hectischer voorgesteld, maar je was gewoon intens rustig

Forum: Je bent rationeel, al laat je af en toe je gevoelens de vrije loop. Eerlijk, je verdoezelt je mening niet omdat iemand anders er toevallig anders over denkt. Een heel eigen persoon.
Oud 20-09-2002, 08:50
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
een lijkenschouwer maakt ook analyses.
hehe ga ik later worden

mja

eff ekijken
ik weet effe niet meer wie ik moet analyseren
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 11:10
punkyfish
punkyfish is offline
Ik wil nog door meer mensen geanalyseerd worden, hoor...
Oud 20-09-2002, 11:14
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
eztah schreef:
Miss Quasy
Eeen mooi meisje. 1 keer onverwacht en heel kort gezien.
Ze is heel intelligent, denkt over veel dingen na, ze heeft echt 'diepgang'. En goede posts op het forum.
Verder heel onzeker, wat absoluut niet nodig is.
Je kan ook wel van je afbijten, en dingen zeggen die scherp uit de hoek komen. Een interessant persoon.
Dankjewel. Ik ben helemaal verbaasd .
Oud 20-09-2002, 11:31
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
hehe ga ik later worden

mja

eff ekijken
ik weet effe niet meer wie ik moet analyseren
ga jij dat worden???

wanneer is je keerpunt dan?

analyse me
Oud 20-09-2002, 11:56
feline
feline is offline
Cem.slut/Maartje: Hoge bergen, diepe dalen. Volgens mij leef je hiervan, per dag verschillende bergjes en dalletjes, maar ook in het groot. En als ik het goed heb, zit je nu in een berg omhoog. Daardoor kom je heel zelfverzekerd bij mij over. Je maakt makkelijk en snel contact, maar wacht even tot je iemand echt vertrouwt voor je diegene de echte maartje laat zien. Je bent heel creatief. Ik vind dat je erg goed kan uitdrukken wat je bedoelt.
Oud 20-09-2002, 12:02
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
feline schreef:
Cem.slut/Maartje: Hoge bergen, diepe dalen. Volgens mij leef je hiervan, per dag verschillende bergjes en dalletjes, maar ook in het groot. En als ik het goed heb, zit je nu in een berg omhoog. Daardoor kom je heel zelfverzekerd bij mij over. Je maakt makkelijk en snel contact, maar wacht even tot je iemand echt vertrouwt voor je diegene de echte maartje laat zien. Je bent heel creatief. Ik vind dat je erg goed kan uitdrukken wat je bedoelt.
Klopt precies,een van de beste analyses,of iniedergeval een analyse waar punten van mij in worden benoemt waarvan ik me bewust ben

Feline:

Erg lief intelligent meisje,heel erg zorgzaam,liefdevol een echte vriendin.
Dé persoon om mee op een terasje te zitten onder het genot van een kopje thee goede gesprekken te voeren en over jongens te kletsen
Alhoewel we heel verschillend zijn,herken ik me redelijk vaak in dingen die je verteld
Heel erg koel meisje!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 12:56
S
S is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Ik wil nog door meer mensen geanalyseerd worden, hoor...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 13:39
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
S schreef:
Doe dat dan, Sander(tje)!
Oud 20-09-2002, 15:01
Verwijderd
Ik wil ook ge-analyseerd! Dan beloof ik dat ik dit weekend ook nog wel actief mensjes zal gaan analyseren
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 15:23
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef:

is wanhopig opzoek naar mensen die mij iig een beetje kennen die me kunnen analyseren

ow, w8, niemand kent me ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 16:38
eztah
eztah is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Dankjewel. Ik ben helemaal verbaasd .
Wrom ?
Of klopt er niks van...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 16:38
Verwijderd
De beloofde superdeluxe analyse van Martin/STP:
Martin. Ken ik eigenlijk niet fantastisch goed, maar ik heb toch een best duidelijk beeld voor me als ik die naam voor me heb staan. Martin is vrolijk, kijkt het leven altijd optimistisch aan, en is op de meeste momenten eigenlijk gewoon positivity reincarnated. Een creatieve jongen, die veel om muziek geeft, en mede door zijn creativiteit een manier heeft gevonden om van muziek een hobby te maken. Hij kan gauw met mensen opschieten, en maakt gemakkelijk vriendjes en vriendinnetjes. Een groot verschil met mij is dat hij die vriendjes en vriendinnetjes ook weet te behouden, en zijn contacten niet zomaar roekeloos achterlaat. Martin lijkt me een erg zorgzaam persoontje, behulpzaam tegen zowat iedereen. Behalve tegen de mensen die hij niet mag, want als hij je niet mag dan MAG hij je ook niet. Wel is hij altijd bereid je een nieuwe kans te geven, als je laat merken dat je dat waard bent. Martin is recht voor zijn raap, als hij iets niet goed vindt of niet begrijpt wat iemand bedoelt dan zegt/vraagt hij dat gelijk. Soms kan dat een beetje intimiderend overkomen, maar over het algemeen wordt dat zeer gewaardeerd. Ik denk dat Martin zijn mening over iemand gauw klaar heeft, maar altijd bereid is die te veranderen zodra hij diegene beter leert kennen. Verder heeft ie een HEEL erg stoere home-alone foto en een erg mooi vriendinnetje genaamd Marije, waar hij samen mee een superlief setje mee vormt. Psst! Zo goed?

Black Rainbow/meneer Bram
Na eindeloos smeken, toch nog iemand die hem analyseert
Nee hoor, bram is zwaar oke-met-een-accent-op-de-laatste-e. Ik denk dat hij vroeger erg stil en verlegen was, maar naarmate de tijd vordert vindt hij steeds meer zijn eigen plek en is hij nu een stuk socialer en liever tegen mensen die hij niet kent. Ook bram is erg zorgzaam, en op mijn aller-eerste nachtmeeting waarop ik het meest met hem praatte, eigenlijk, had ik stiekem zo'n gevoel alsof hij ingezet was om op mij te letten.. Maar goed, dat kan ook komen doordat ik toen stoned was.
Mijn mede koffie-verslaafde, mijn groupie, in bezit van een zeer geile tongpiercing, lief en grappig, eigenlijk zijn de enige twee nadelen aan bram zijn rare paarse-marsmannetjes-obsessie en het feit dat hij bier lekker vindt. Met die twee dingen blijft hij dan stiekem een beetje ondoorgrondbaar door ieder aanhanger van het roze-front, de intelligentere onder de fronten.

Pebbles/Peggy
Psycholoog in wording! *my hero* Jammer dat ik dit meisje door haar studie een stuk minder spreek, aangezien ze geen computer op haar kamer heeft. Wederom een erg zorgzaam en lief persoontje. Peggy maakt irl waarschijnlijk wat minder snel vriendjes dan online, aangezien ze best stil en verlegen is, maar als je haar wat beter kent blijkt het echt wel een erg lief ende sociaal meisje te zijn, iemand die echt voor haar vrienden klaarstaat. Ze leeft erg mee met de mensen waar ze om geeft, en zal daarom wel goed zijn in mensen troosten. Ze is tenslotte niet voor niets psychologie aan het studeren. Ik denk dat Peg zich vaak laat beinvloeden door de meningen buitenaf, van mensen die veel 'overtuigingskracht' hebben, hoewel ze wel degelijk een eigen mening heeft. *zwaait naar peggy*

Het is gemeen, nu komen mijn geweldige analyses ergens onder aan een bladzijde. *zet een pruillip op*

En nu ga ik echt weg. :/ *kijkt om naar een boos-kijkende paps die erg verdacht richting de comp-stekker kijkt*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 16:55
shanli
shanli is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Niets, het was gewoon even om aan te tonen dat jij lekker doet waar je zin in hebt. Sandalen zijn koel! Alleen zo koud met dit weer..

eumz,het is niet zo koud,behalve 's morgens

aangezien ik geen schoenen meer heb die me aanstaan
Oud 20-09-2002, 17:01
Verwijderd
Citaat:
shanli schreef:

eumz,het is niet zo koud,behalve 's morgens

aangezien ik geen schoenen meer heb die me aanstaan
Ik eis wel een analyse terug trouwens.. *steekt tong uit*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 17:07
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
shanli schreef:
*knip*
Ik wil ook een analyse van jou!
Oud 20-09-2002, 17:36
GRRR
GRRR is offline
haha. gare topic
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 17:41
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

Black Rainbow/meneer Bram
Na eindeloos smeken, toch nog iemand die hem analyseert
Nee hoor, bram is zwaar oke-met-een-accent-op-de-laatste-e. Ik denk dat hij vroeger erg stil en verlegen was, maar naarmate de tijd vordert vindt hij steeds meer zijn eigen plek en is hij nu een stuk socialer en liever tegen mensen die hij niet kent. Ook bram is erg zorgzaam, en op mijn aller-eerste nachtmeeting waarop ik het meest met hem praatte, eigenlijk, had ik stiekem zo'n gevoel alsof hij ingezet was om op mij te letten.. Maar goed, dat kan ook komen doordat ik toen stoned was.
Mijn mede koffie-verslaafde, mijn groupie, in bezit van een zeer geile tongpiercing, lief en grappig, eigenlijk zijn de enige twee nadelen aan bram zijn rare paarse-marsmannetjes-obsessie en het feit dat hij bier lekker vindt. Met die twee dingen blijft hij dan stiekem een beetje ondoorgrondbaar door ieder aanhanger van het roze-front, de intelligentere onder de fronten.

Hoe flik je dat toch?? Na mij 2x te meeten gelijk weten hoe ik vroeger was? hihi, klopt dus allemaal wel

en ik was niet op je aan het letten, het was meer bespioneren, en dat gaat alleen maar beter als je stoned bent. Zo had ik weer wat nuttige info voor mijn leger
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 17:56
STP
STP is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
De beloofde superdeluxe analyse van Martin/STP:
Martin. Ken ik eigenlijk niet fantastisch goed, maar ik heb toch een best duidelijk beeld voor me als ik die naam voor me heb staan. Martin is vrolijk, kijkt het leven altijd optimistisch aan, en is op de meeste momenten eigenlijk gewoon positivity reincarnated. Een creatieve jongen, die veel om muziek geeft, en mede door zijn creativiteit een manier heeft gevonden om van muziek een hobby te maken. Hij kan gauw met mensen opschieten, en maakt gemakkelijk vriendjes en vriendinnetjes. Een groot verschil met mij is dat hij die vriendjes en vriendinnetjes ook weet te behouden, en zijn contacten niet zomaar roekeloos achterlaat. Martin lijkt me een erg zorgzaam persoontje, behulpzaam tegen zowat iedereen. Behalve tegen de mensen die hij niet mag, want als hij je niet mag dan MAG hij je ook niet. Wel is hij altijd bereid je een nieuwe kans te geven, als je laat merken dat je dat waard bent. Martin is recht voor zijn raap, als hij iets niet goed vindt of niet begrijpt wat iemand bedoelt dan zegt/vraagt hij dat gelijk. Soms kan dat een beetje intimiderend overkomen, maar over het algemeen wordt dat zeer gewaardeerd. Ik denk dat Martin zijn mening over iemand gauw klaar heeft, maar altijd bereid is die te veranderen zodra hij diegene beter leert kennen. Verder heeft ie een HEEL erg stoere home-alone foto en een erg mooi vriendinnetje genaamd Marije, waar hij samen mee een superlief setje mee vormt. Psst! Zo goed?
*stil*

Dem, je hebt gewoon echt al m'n sterke en zwakke punten genoemd!

Best eng (maar wel lief hoor )
Reageren

Regels voor berichten