![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sinds vorig jaar augustus is bij mij op mijn werk de compressor vervangen. Ik ga niet uitleggen wat een compressor is, ik vertel jullie wel dat dat ding een vreselijke herrie maakt! Echt niet normaal! Maar wat ik een aantal weken geleden meemaakte: Ik zou met vrienden naar een kroegje gaan, met vrienden. Daar aangekomen gingen we natuurlijk naar binnen. Ik keek om mij heen... ik hoorde iemand schreeuwen (bleek muziek te zijn) en overal waar ik keek waren mensen aan het praten, maar zoals ik het hoorde was IEDEREEN in de kroeg geluidloos aan het praten!!! Ik hoorde dus geschreeuw en ruis, meer niet! Ik ben zo geschrokken! Heb mijn drinken gepakt en ben zo naar buiten gelopen! een dag is een mevrouw van de arbo gekomen met een Decibel meter. Deze meter gaf bij het apparaat 79,5 Decibel aan. Dat schijnt dus teveel te zijn, als ik de assistente van mijn huisarts mag geloven. Ik hoorde het nummer Dreadlockholiday van 10CC (dit nummer heb ik thuis ook) en ik telde mee met de compressor. Vanaf het begin tot het tweede couplet tot na de eerste regel van het derde couplet is de compressor stil. Dit houdt in dat de compressor 1 minuut 24 zich stil houdt en daarna weer 45 seconden ratelt met een geluid van 79,5 Decibel! zijn er hier nog mensen bij wie lawaaidoofheid is geconstateerd?
||
Citaat:
Ik weet niet? Het intresseert mij niet of JULLIE er last van zouden kunnen hebben oid in die richting... Want jullie hebben het proces niet doorlopen en zijn niet verder als ik! Vandaar ook het woordje "toekomstvragen"... Tja ik weet niet, lezen is ook een kunst ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat hebben mensen aan een oorklachtentopic? Aan klachten alleen heb je niks, ik doe er tenminst iets aan! Daarom probeer ik info te zoeken van mensen die verder in het proces zijn als ik. Maar ja, als je dat niet eens snapt! ![]()
Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 21:56. |
![]() |
||
Citaat:
Toevallig het boek alleen op de wereld gelezen? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
schrikken fib | 8 | 17-07-2007 12:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
oorsuis goodfella | 13 | 30-12-2004 17:22 | |
Muziek |
goeie discomuziek?? Verwijderd | 32 | 01-04-2004 18:38 |