Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 12:02
wiebenik
wiebenik is offline
Ik heb denk wel een probleem, ik geloof dat ik een beetje verliefd ben geworden op een jongen uit m'n klas (ik doe een opleiding)
Maar ik heb al heel lang een vriend en ik hou van hem, ik heb dit nog tegen niemand gezegd, maar ik ben bang dat die jongen het begint door te krijgen (ik kan nou eenmaal niet makkelijk zoiets verbergen) en ik ben bang dat hij er dalijk op gaat reageren, want hij is nog vrijgezel en ik heb dus echt geen flauw idee wat ik moet doen, want ik wil het niet zomaar uitmaken met m'n vriend, maar ik vind het ook oneerlijk voor hem dat ik aan een ander denk...hebben jullie tips?

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2002, 13:20
~miZzs~
~miZzs~ is offline
Citaat:
wiebenik schreef:
Ik heb denk wel een probleem, ik geloof dat ik een beetje verliefd ben geworden op een jongen uit m'n klas (ik doe een opleiding)
Maar ik heb al heel lang een vriend en ik hou van hem, ik heb dit nog tegen niemand gezegd, maar ik ben bang dat die jongen het begint door te krijgen (ik kan nou eenmaal niet makkelijk zoiets verbergen) en ik ben bang dat hij er dalijk op gaat reageren, want hij is nog vrijgezel en ik heb dus echt geen flauw idee wat ik moet doen, want ik wil het niet zomaar uitmaken met m'n vriend, maar ik vind het ook oneerlijk voor hem dat ik aan een ander denk...hebben jullie tips?

xxx
hoi,
ik denk dat je er eens met je vriend over zou moeten praten en dan een tijdje uit elkaar gaan, om te kijken wat je echt wilt. het lijkt me best moeilijk, mar ik ken mensen die dit ook gedaan hebben en bij hun gaat het weer heel goed. succes
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 14:07
Gothic
Gothic is offline
Als je niets met die jongen wil waar je verliefd op bent, kan je gewoon bij je vriend blijven, verliefdheid is tijdelijk. Maar zogauw je die andere jongen meer wil dan je vriend, moet je het uitmaken.

Vindt die jongen jou ook leuk?
Oud 20-09-2002, 15:01
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Als je niets met die jongen wil waar je verliefd op bent, kan je gewoon bij je vriend blijven, verliefdheid is tijdelijk. Maar zogauw je die andere jongen meer wil dan je vriend, moet je het uitmaken.

Vindt die jongen jou ook leuk?
Ik geloof dat hij mij ook wel leuk vind
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 15:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
wiebenik schreef:
Ik geloof dat hij mij ook wel leuk vind
je moet gewoon kiezen:

Blijf je bij je vriend -> besteed geen aandacht aan die jongen, en vertel dat je een vriend heb

Kies voor die nieuwe -> maak er werk van en maak het uit
Oud 20-09-2002, 16:21
Ingrid3
Ingrid3 is offline
ut eerste wat je moet doen is es ffkes kijke wa je echt voor die andere jonge voelt.. maybe is ut ffkes een opvlieger en is ut dus zo weer over. As da ut geval is kom je er goe van af.. Maar is ut nie waar en ben je echt verliefd op die andere moet je dus echt je keuze make. Gooi je opeens je relatie weg met iemand waarvan je echt houdt? Of wil je weer wat nieuws..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 17:14
roosmar
roosmar is offline
Woooooooow! Dat heb ik ook gehad. Ik had al twee jaar een vriend, en ik wilde het eigenlijk helemaal niet uitmaken. Maar ja. Dat heb ik toch gedaan. Het ging al een tijdje wat minder, en dat ik verliefd werd op iemand anders bewees voor mij dat het eigenlijk helemaal niet goed zat. Ik weet niet of dat bij jou ook het geval is, maar ik denk dat er iets niet goed zit in je relatie, als je verliefd kunt worden op iemand anders... Hoe lang zijn je vriend en jij al samen?
Oud 22-09-2002, 18:05
spinningduck
spinningduck is offline
Ik herken de situatie, alleen was ik verliefd op een van z'n beste vrienden, das helemaal klote, als ik jou was zou ik nog even afwachten en verder niet teveel aandacht aan die jongen besteden, dat had ik namelijk wel gedaan en toen liep heb dus ook uit de hand. Ik had het toen uitgemaakt en wat met die ander genomen, en dat was niet zo'n slimme zet, ik heb veel vriendschappen weer opnieuw op moeten bouwen enz. Dus wees voorzichtig en maak geen haastige beslissingen..
Oud 22-09-2002, 18:22
lake bodom
lake bodom is offline
dat had ik ook...
maar ik kwam er achter dat t een bevlieging was... ik wist ook niet meer wak moest doen..
maar kheb gewoon afgewacht, en khield teveel van me vriend.. dus tis niks geworden...
maarja kweetniet wat je moet doen..
kzou denk ik eerst afwachten.. en als je gevoelens voor die andere jongen teveel worden dan meer dan je eigen vriend, moet je t natuurlijk uitmaken... maar anders zouk t niet doien
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 19:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, die jongen vergeten en je weer volledig richten tot je vriend... want t lijkt mij dat die wel net iets belangrijker is als je nog steeds veel van hem houdt!

en tja, zo vreemd is dat toch niet dat je een opleiding doet als je in een klas zit
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 20:28
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
tja, die jongen vergeten en je weer volledig richten tot je vriend... want t lijkt mij dat die wel net iets belangrijker is als je nog steeds veel van hem houdt!

en tja, zo vreemd is dat toch niet dat je een opleiding doet als je in een klas zit
Dat zette ik erbij om te laten weten dat ik niet piepjong ben ofzo.

Maar ff ontopic, bedankt voor de reacties, het is alweer wat minder geworden, dus m'n relatie is waarschijnlijk wel gered!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten