Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het ook gewoon woensdag zeggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- ze vindt hem een lieve jongen - hij heeft niets verkeerd gedaan - ze passen niet bij elkaar - ze is niet meer verliefd - ze wil het uitmaken. En een standaardzin, ach ja, dat is omdat het vaak zo ís. Je kunt wel je best gaan doen om het origineel uit te maken, maar dat slaat echt nergens op. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb ook ik zo'n situatie gezeten, en dat na een relatie van 2 jaar. Hij was ook lief, en deed niks verkeerd ed, en toch wou ik niet meer en maakte het uit. Dat was echt vreselijk want hij was echt kapot van. Uit medelijden bleef ik toch contact met hem houden, bij hem langs gaan en zelfs een paar keer blijven slapen. Dat was ontzettend fout want hij kreeg alleen maar weer hoop en de klap kwam extra hard aan toen ik iets met een ander kreeg. Zorg dus dat je meteen duidelijk tegen hem bent en dat het echt over is, begin ook niet over 'pauze' ofzo. Doe ook geen dingen uit medelijden, want daar doe je hem alleen nog maar meer pijn mee. Vertel gewoon eerlijk wat je voelt en waarom je niet met hem verder wilt. En bedenk dat zoiets altijd pijn doet, hoe dan ook, en daar kan je niks aan doen. Hij komt er vanzelf weer over heen. Laatst gewijzigd op 31-07-2006 om 22:05. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben wat harder in uitmaken. Ik zeg (of zei de laatste keren) dat het de laatste tijd kut gaat (dat moet het dan wel gaan) en dat ik mezelf te jong vind voor relatie problemen en dat ik er dus geen zin meer in heb. En als ik een ander heb zeg ik dat er ook meteen bij. Van duidelijkheid worden mensen gelukkig (ik tenminste). Bovendien als je boos kan zijn op je ex, kom je er ook eerder overheen (ik tenminste).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Natuurlijk is het het beste om het uit te maken, maar wat ik me afvraag: ga je hem ook iets over "die ander" vertellen? Wel een interessant issue wat anderen hiervan denken. Want dan ben je écht 100% eerlijk. Van de andere kant kan hij zich een beetje "gepasseerd" gaan voelen (ik kon op dit late tijdstip niet op een betere verwoording komen ![]()
||
Citaat:
Wat daar noodzakelijk en mogelijk, oorzaak en gevolg aan is, en wat maximaal is, dat is allemaal interpretatie van en speculatie op die gegevens, en zeker niet wetenschappelijk.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ja, hij zal vast lief zijn, maar is dat genoeg om een relatie in stand te houden? Het is erg moeilijk om het uit te maken, maar het niet uitmaken is uiteindelijk voor allebei nog erger. Succes zaterdag! |
![]() |
||
Citaat:
en weer een droom in duigen. weer een illusie versplinterd. heel veel sterkte met deze toestand.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Love sux.. mijn verhaal. Horse_Girl | 11 | 06-03-2002 20:09 |