Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2006, 15:20
Madeliev
Madeliev is offline
Ik zal het proberen kort te houden..

sinds 4 maanden heb ik (na 2 jaar single te zijn geweest) een relatie met een hele lieve jongen.
Alleen ik voel me totaal niet compleet met hem, we liggen op sommige vlakken ontzettend ver uit elkaar (we kunnen niet om elkaars grapjes lachen en praten vaak compleet langs elkaar heen), en ik kan ook niet bij hem tot rust komen (kost me alleen maar energie).

Probleem is, dat hij niks fout doet! Hij is zo lief voor me, doet zo zn best.. Alleen hij is niet de ware voor me.. ik ben ook niet meer verliefd, en ben vaak al blij als ik een paar dagen niet van hem hoor..

Ik heb in het "verleden" wel tegen hem gezegt, dat ik echt voor hem wil gaan, en ook echt mijn best ervoor wil doen enzo (hadden steeds ruzie over 1 ding). Alleen dat klopt nu dus niet meer..
Tot overmaat van ramp, ben ik bang dat ik verliefd begin te worden op iemand anders (en diegene is ook gek op mij..)..

Heeft iemand tips hoe ik dit op een respectvolle manier tot een einde kan brengen, zonder dat hij zich minder waard voelt? Want het blijft een lieve jongen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2006, 15:26
Verwijderd
"Ga zitten, ik moet ergens met je over praten"
- jongen gaat zitten -
"Ik vind je een hele lieve jongen, maar ik ben niet meer verliefd op je. Je hebt niets verkeerd gedaan, we passen gewoon niet goed genoeg bij elkaar. Daarom wil ik het uitmaken"

Ofzo. Natuurlijk vindt-ie het vervelend, maar daar is niets aan te doen. Gewoon eerlijk en rustig zeggen wat je wil zeggen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 15:40
Madeliev
Madeliev is offline
en ik denk ook dat ie gaat huilen.. want hij houd van me (na 4 maanden ) Tis net een jonge pup.. zo aangankelijk enzo..

hij gaat volgende week op vakantie met zijn beste vriend.. het beste zou eigenlijk zijn als ik het daarvoor zou doen.. maarja..

ik zie hem woensdag weer, maar dan niet in een prive setting zeg maar.. hij doet aan kindervakantiewerk, en op woensdag heeft ie gevraagd of ik langskom.. en dat is niet echt de plek om het uit te maken..
Hoewel ik wellicht geen keuze heb.. Hij merkt te goed aan me als ik afstand neem. En hij wil romantisch bij het kampvuur zitten, en met zn tweeen de bossen in.. en heb ik niet zoveel zin in..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 15:51
Iduna
Iduna is offline
Uitmaken is nooit echt gemakkelijk. Iemand aan het lijntje houden is erger, vind ik.

Zorg ervoor dat je even alleen met hem kunt zijn en gooi het nodige eruit.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 15:52
snarl
snarl is offline
ik zat een maand terug in dezelfde situatie.. je moet het gewoon doen, dat uitmaken, en zo snel mogelijk ook.
Oud 31-07-2006, 16:10
Madeliev
Madeliev is offline
Bedankt voor jullie reacties..

Ook enig idee hoe ik het voor hem kan verzachten ofzo? Of gewoon zeggen wat er is (op dat verliefd worden op een ander na dan) en dan gewoon ook hoe het is, patsboem?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 16:12
Muchacha
Muchacha is offline
Eerlijk zijn is het beste. Dan komt de klop hard aan, maar kan hij het normaal ook makkelijker verwerken. Dat van die andere jongen vermeld je idd beter niet, da's enkel zout op de wonde en niet van belang aangezien je gevoel voor hem sowieso al weg was. Maak ook je standpunt duidelijk: je bent niet meer verliefd en ziet het niet meer zitten met hem, nu niet, nooit niet. Anders gaat ie denken dat het nog kan veranderen en hoop koesteren, en dat maakt het er niet makkelijker op.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 17:09
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 31-07-2006 @ 17:12 :
Eerlijk zijn is het beste. Dan komt de klop hard aan, maar kan hij het normaal ook makkelijker verwerken. Dat van die andere jongen vermeld je idd beter niet, da's enkel zout op de wonde en niet van belang aangezien je gevoel voor hem sowieso al weg was. Maak ook je standpunt duidelijk: je bent niet meer verliefd en ziet het niet meer zitten met hem, nu niet, nooit niet. Anders gaat ie denken dat het nog kan veranderen en hoop koesteren, en dat maakt het er niet makkelijker op.
Mee eens.
Ik zou het ook gewoon woensdag zeggen.
Oud 31-07-2006, 17:37
Crimson
Crimson is offline
Tip: maak het woensdag uit.
Voorbeeldje: een vriendin van mij had een tijdje met een jongen en die had op een gegeven moment al een week of 2 niks uit zichzelf laten horen.. Ze had er al een slecht gevoel bij. Toen gingen we op Rome reis met school en de eerste dag heeft ze hem gebeld, en toen maakte hij het uit, nadat zij doorvroeg of er iets was. Hele goede beslissing van haar, want nu had zij tenminste nog een leuke reis, ook met een jongen daar gezoend enzo. Ze voelde zich achteraf veel beter dan eerst. Want hoe kut was het voor haar als hij het na haar vakantie had uitgemaakt..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 17:41
Verwijderd
Nouja, ander voorbeeldje: mijn ex-vriend besloot het uit te maken op het moment dat mijn proefwerkweek twee dagen daarna zou beginnen. Mijn cijfers waren op dat moment voldoende, maar niet zo goed dat ik ze niet zou kunnen verpesten. Hij heeft er nog even mee gewacht tot na mijn proefwerkweek, zodat ik me tijdens die week nog kon concentreren op de proefwerken en niet bleef zitten. Toch wel praktisch.

Maargoed, dat is in deze situatie niet van toepassing, dus doe 't toch maar woensdag.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 17:54
Shredder
Shredder is offline
Gewoon eerlijk zeggen wat je voelt, en dit inderdaad gewoon woensdag doen. Zorg dat ie wel een tijdje gemist kan worden en ga naar een prive plaatsje om het te vertellen.

Vertel hem eerlijk wat je ervan vond, een relatie met hem, maar dat het niet meer gaat van jou uit. Je zou hem er een plezier kunnen doen en erbij vertellen dat ie een hele lieve jongen is en dat ie niets fout heeft gedaan, dan heeft hij tenminste nog wat zelfvertrouwen over
Maar wel eerlijk blijven en gewoon zeggen wat je voelt.
Oud 31-07-2006, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 31-07-2006 @ 16:26 :

"Ik vind je een hele lieve jongen, maar ik ben niet meer verliefd op je. Je hebt niets verkeerd gedaan, we passen gewoon niet goed genoeg bij elkaar. Daarom wil ik het uitmaken"

Dat is echt een standaardzin en echt zó nietszeggend .
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 18:01
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 31-07-2006 @ 18:59 :
Het zegt vijf dingen
- ze vindt hem een lieve jongen
- hij heeft niets verkeerd gedaan
- ze passen niet bij elkaar
- ze is niet meer verliefd
- ze wil het uitmaken.

En een standaardzin, ach ja, dat is omdat het vaak zo ís. Je kunt wel je best gaan doen om het origineel uit te maken, maar dat slaat echt nergens op.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 18:38
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
sjek schreef op 31-07-2006 @ 18:59 :
Dat komt omdat hij altijd om dezelfde reden is als het uit gaat, dat de een niet meer verliefd is. Als het om een andere reden is, bijvoorbeeld vreemdgaan, dan is een uitleg of een dergelijke zin niet meer noodzakelijk he
Oud 31-07-2006, 19:00
LoneLover
LoneLover is offline
Maak het vooral goed duidelijk dat het gedaan is, valse hoop is echt niet leuk.
Oud 31-07-2006, 20:26
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wow, wat lijkt de openingspost veel op de "situatie" tussen mij en mijn laatste ex (ook omdat ik lief ben volgens veel vrouwen die ik ken ). Alleen had zij het niet zo tactisch aangepakt. Gewoon "uit het niets" (had het gevoel dat alles goed zat) een SMS sturen dat ze twijfelt en dat ze de relatie anders had voorgesteld. Automatisch ga ik me dan druk maken, en in dit situatie moest ik nog een aantal dagen wachten om te weten te komen wat er daadwerkelijk was.

Dus als je het gaat aanpakken, pak het dan wel een beetje "tactisch" aan. Gewoon iets afspreken (niet al meteen zeggen wat er van jouw kant gaande is) en dan gewoon in een goed gesprek alles eerlijk zeggen. Ook gewoon zeggen dat het niet aan ligt, het is gewoon jouw gevoel en daar kun je verder ook niets aan doen.
Oud 31-07-2006, 22:03
Amma
Amma is offline
Citaat:
LoneLover schreef op 31-07-2006 @ 20:00 :
Maak het vooral goed duidelijk dat het gedaan is, valse hoop is echt niet leuk.
Dat is inderdaad erg belangrijk!

Ik heb ook ik zo'n situatie gezeten, en dat na een relatie van 2 jaar. Hij was ook lief, en deed niks verkeerd ed, en toch wou ik niet meer en maakte het uit. Dat was echt vreselijk want hij was echt kapot van. Uit medelijden bleef ik toch contact met hem houden, bij hem langs gaan en zelfs een paar keer blijven slapen. Dat was ontzettend fout want hij kreeg alleen maar weer hoop en de klap kwam extra hard aan toen ik iets met een ander kreeg.

Zorg dus dat je meteen duidelijk tegen hem bent en dat het echt over is, begin ook niet over 'pauze' ofzo. Doe ook geen dingen uit medelijden, want daar doe je hem alleen nog maar meer pijn mee. Vertel gewoon eerlijk wat je voelt en waarom je niet met hem verder wilt. En bedenk dat zoiets altijd pijn doet, hoe dan ook, en daar kan je niks aan doen. Hij komt er vanzelf weer over heen.

Laatst gewijzigd op 31-07-2006 om 22:05.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 09:04
Madeliev
Madeliev is offline
Bedankt voor jullie reacties, ik krijg zo ook wat meer kracht om het te doen. Ergens hoop ik zo dat hij het al heeft aangevoelt, en er zich al op heeft ingesteld..

Ik hoop ook dat hij er zelf al naar vraagt, dan hoef ik er niet over te beginnen..

Maargoed.. ik laat denk ik donderdag wel even weten hoe het is gegaan..

Allemaal bedankt iig!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 09:12
Pierreke
Pierreke is offline
Succes! Zoiets is nooit makkelijk lijkt me en het is bijna zeker denk ik dat de klap nogal hard gaat aankomen. Toon in ieder geval respect voor hem en vertel hem eerlijk álles wat je denkt en voelt; dat is denk ik het makkelijkste voor hem want achteraf horen dat er misschien meer aan de hand was/is, is niet fijn en maakt de pijn op dat moment alleen weer groter! Succes nogmaals en laat even weten hoe het gegaan is.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 09:30
Shredder
Shredder is offline
Heel veel succes ermee, probeer rustig te blijven en doe je verhaal. En blijf vooral eerlijk, ga geen ging dingen verzinnen als excuus om het uit te maken of om de pijn voor hem te verzachten.
Zeg wat je voelt en vindt en omdat je echt zeker bent dat je niet met hem verder wilt, ga ook niet in op pauzes oid, want je doet het dan alleen uit medelijden.
Oud 01-08-2006, 12:31
Dott
Dott is offline
is er uberhaupt een manier waarop uitmaken geen pijn doet als je verliefd bent?
Oud 01-08-2006, 12:48
Shredder
Shredder is offline
Ja, als de ander ook niet meer verliefd op jou is en ook al van plan was om je te dumpen.

In alle andere gevallen, nee.
Oud 01-08-2006, 16:24
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Doe maar zoals meer meisjes doen.

janken... en als ie vraagt wat er is niets zeggen totdat ie het zelf wel begrijpt.

of je bent gewoon eerlijk en zegt waar het op staat. Waarom zou je dat niet doen, bang dat hij je gaat slaan of in de fik zet, zoals ze dat in bepaalde culturen normaal vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 17:56
Anaïs
Anaïs is offline
'k Heb het onlangs ook moeten uitmaken met een jongen die eigenlijk wel lief en zo is, maar ook niet meer de ware. Niet na 4 maanden, maar na 3 jaar...

Wat ik gedaan heb? Gewoon eerlijk verteld... Meer kan je niet doen.

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 20:50
Verwijderd
Verliefdheid duurt niet eeuwig, wanneer realiseert men zich dat nou eens?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2006, 22:03
Shredder
Shredder is offline
Verliefdheid niet, houden van mogelijk wel. Het is trouwens wetenschappelijk aangetoond dat verliefdheid maximaal een jaar kan duren, daarna kan het of overgaan in echte liefde of op de klippen lopen.
Oud 02-08-2006, 01:08
jansepansekever
jansepansekever is offline
Citaat:
Sarah schreef op 31-07-2006 @ 19:01 :
Het zegt vijf dingen
- ze vindt hem een lieve jongen
- hij heeft niets verkeerd gedaan
- ze passen niet bij elkaar
- ze is niet meer verliefd
- ze wil het uitmaken.

En een standaardzin, ach ja, dat is omdat het vaak zo ís. Je kunt wel je best gaan doen om het origineel uit te maken, maar dat slaat echt nergens op.
Ik ben ook een keer gedumpt met ongeveer precies die zin, maar de reden dat ik dat heel vervelend vond is JUIST omdat het standaard was. Je hoeft het niet origineel uit te maken, maar als je zo'n standaard zin opdreund (ja het hangt natuurlijk ook van je inleving en je oprechtheid af) dan doet dat zo'n afbreuk aan wat je samen had. Maar in principe doet iedere vorm van uitmaken dat natuurlijk.

Ik ben wat harder in uitmaken. Ik zeg (of zei de laatste keren) dat het de laatste tijd kut gaat (dat moet het dan wel gaan) en dat ik mezelf te jong vind voor relatie problemen en dat ik er dus geen zin meer in heb. En als ik een ander heb zeg ik dat er ook meteen bij.

Van duidelijkheid worden mensen gelukkig (ik tenminste). Bovendien als je boos kan zijn op je ex, kom je er ook eerder overheen (ik tenminste).
Oud 02-08-2006, 02:08
Verwijderd
Citaat:
Madeliev schreef op 31-07-2006 @ 16:40 :
en ik denk ook dat ie gaat huilen.. want hij houd van me (na 4 maanden ) Tis net een jonge pup.. zo aangankelijk enzo..
Mja dat kan toch ook wel. Dat ligt gewoon aan de persoon zelf en aan jullie relatie
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 11:53
Madeliev
Madeliev is offline
Vanacht ineens de grote twijfel.. doe ik er wel goed aan om het uit te maken? We hebben echt n leuke tijd gehad, en hij is zo lief..

Alleen dan weer het verstand, van dat het me toch niet lekker zit, dat ik teveel dingen mis in de relatie. Dat ik me NU al over sommige dingen frustreer, die toch alleen maar erger zullen worden..

En daarbij, die jongen die ik eigenlijk veel meer zie zitten en die (weet ik zeker) ook liever ziet dat het uitgaat, zodat hij bij mij kan zijn.

Nee ik kan niet anders, ik moet het uitmaken.. dat is voor 3 personen beter.. Mijn vriend, omdat hij niks heeft aan een meidje wat hij niet gelukkig kan maken.. Die jongen, omdat hij mij graag wil.. en voor mezelf.. dat ik me niet schuldig hoef te voelen, en niet blijf zitten waar ik niet gelukkig mee wordt..

Pff. tis zo moeilijk..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 11:57
Shredder
Shredder is offline
Het is altijd moeilijk, je wilt hem eigenlijk geen pijn doen, maar het kan niet anders. Als je nuchter nadenkt realiseer je dat het eigenlijk niet anders kan dan het uitmaken. Je kunt er nu nog tegenaan gaan zitten kijken en hopen dat het misschien beter wordt, maar uiteindelijk zal dat niets helpen.

Het is natuurlijk je eigen keus wat je doet, maar als je verstandig nadenkt, dan weet je wat je moet doen. Het zal zeker niet leuk zijn, maar je moet doen wat voor iedereen het beste is.

Heel veel succes en sterkte ermee.
Oud 02-08-2006, 12:29
Wammus
Wammus is offline
Het is en blijft ongeloofelijk moeilijk en kut (voor hem maar natuurlijk ook voor jezelf). Het beste is toch om het woensdag te doen.

Ik heb een beetje een vergelijkbare situatie gehad met een meisje wat ook twijfelde over onze relatie vlak voordat ik 2 weken naar spanje op vakantie zou gaan (Blannes ). Ze heeft gewacht tot ik terug was en is in mijn vakantie vreemdgegaan en weet ik het wat allemaal.

Laatst vertelde ze me dat ze er zelf ook behoorlijk van baalde dat het zo gelopen is. Mijn hele vakantie is erdoor verpest want ik dacht constant aan haar terwijl ik in de discotheek stond en dus niets met iemand anders kon (ja ik ben zo iemand die gelooft dat je weldegelijk monogaam kan blijven) terwijl zij vrolijk vreemdging.

Verder is het een beetje wat er hier al gezegd is. Het is en blijft jou keuze en het is een moeilijke. Ik hoop dat je de goede keuze maakt waar jullie allemaal gelukkig van worden.

Succes ermee.
Oud 03-08-2006, 02:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Madeliev schreef op 02-08-2006 @ 12:53 :
En daarbij, die jongen die ik eigenlijk veel meer zie zitten en die (weet ik zeker) ook liever ziet dat het uitgaat, zodat hij bij mij kan zijn.
Ahaaa, dus er is nóg iemand... Ja dat had ik nog niet gelezen toen ik dit topic de eerste keer las. Goh, nóg meer herkenning van mijn kant bij mijn situatie. Met het enige verschil dat ze bij het uitmaken niet zei dat er "een ander" was (en niet veel later kreeg ze al iets met hem) wat ik achteraf niet echt eerlijk vond.

Natuurlijk is het het beste om het uit te maken, maar wat ik me afvraag: ga je hem ook iets over "die ander" vertellen? Wel een interessant issue wat anderen hiervan denken. Want dan ben je écht 100% eerlijk. Van de andere kant kan hij zich een beetje "gepasseerd" gaan voelen (ik kon op dit late tijdstip niet op een betere verwoording komen ), maar goed, dat hoort ook bij liefde.
Oud 03-08-2006, 02:56
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Shredder schreef op 01-08-2006 @ 23:03 :
Het is trouwens wetenschappelijk aangetoond dat verliefdheid maximaal een jaar kan duren.
Nonsens, er is vastgesteld dat de biochemische situatie 'verliefdheid' bij de meeste mensen over het algemeen niet langer duurt dan een jaar.
Wat daar noodzakelijk en mogelijk, oorzaak en gevolg aan is, en wat maximaal is, dat is allemaal interpretatie van en speculatie op die gegevens, en zeker niet wetenschappelijk.
Oud 03-08-2006, 09:25
Madeliev
Madeliev is offline
Ik had gisterenavond al mijn moed bij elkaar geraapt. ik was er klaar voor..

Kom ik daar, is het van allebei de kanten een beetje afstandig, wel een knuffel en een kus maar daar bleef het ook bij.

Ik heb het nog niet kunnen doen.. ben niet echt alleen met hem geweest. En hij had ook zijn beste vriend uitgenodigd, en die was er dus ook constant bij.

Op een moment waren we wel even alleen, maar om dan meteen alles dr uit te gooien.. dat werkt niet..

Hij was gisteren wel weer zo lief voor me.. ondanks de afstand die we beiden hadden, op een moment zaten we bij het kampvuur op een bankje, ging hij dr dwars opzittten en zat ik dus tussen zijn benen in. Toen hield ie me echt zo stevig vast.. met zn hoofd tegen mn rug aan, en het voelde zo fijn.. Ook als hij over mn rug of benen aaide, zo fijn dat dat voelde..

ik heb heel lang in de auto zitten huilen op de terugweg.. ik wist niet dat het toch nog zo moeilijk zou worden

Nu zie ik hem zaterdag, en ik MOET dan echt met hem praten over alles..

Kutzooi!

@ mr. oizo: ik ga m niet vertellen over die "ander" omdat ik hem echt heb moeten laten geloven dat ik die "ander" niet zag zitten en dat die helemaal niet bij me paste.. op dat moment meende ik dat wel, omdat ik toen ook stellig was dat mijn vriend beter was, en de juiste was.. (die jongen ken ik overgens al minstens 1,5 jaar, en voor ik mijn vriend had hadden we al paar keer met elkaar gezoend, alleen hij wilde geen relatie..).
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 12:38
Lavastus
Lavastus is offline
uitmaken? pff hoe lief hij/zij ook is; gewoon zeggen.

het is UIT!

*jank jank jank* maar waarom *jank jank jank*

en dan geef je de reden.

gosh is t zo lastig?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 14:20
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Lavastus schreef op 03-08-2006 @ 13:38 :

het is UIT!

en dan geef je de reden.

gosh is t zo lastig?
Niet iedereen is zo harteloos als jij
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 14:36
Lavastus
Lavastus is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 03-08-2006 @ 15:20 :
Niet iedereen is zo harteloos als jij
harteloos? dude, where are you fuckin bollocks?

Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 00:34
DanseMacabre
DanseMacabre is offline
Op msn: Sas, er gaat morgen gepraat worden..
Nouja dan voel je het al aankomen..
Aan de telefoon,
Ik: Is het nu over?
Hij: Ja
Ik: Jamaar hoezo dan?
Hij: Jaa, het gevoel is er niet meer voor mij.
Ook zomaar vanuit het niets.
En dan twee dagen te voor nog zeggen: "Ik wil echt serieus verder met jou blabla"

Maarja, probeer in ieder geval zo eerlijk mogelijk te zijn, en daarna zo veel mogelijk afstand te houden.. Anders blijft hij toch hoop houden waarschijnlijk.
Oud 04-08-2006, 00:46
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Lavastus schreef op 03-08-2006 @ 13:38 :

het is UIT!

en dan geef je de reden.

gosh is t zo lastig?
hoe bot deze kerel ook is; hij heeft gelijk....
Oud 04-08-2006, 01:05
Verwijderd
Ik zou het gewoon uitmaken.
Hoe lief hij ook is.
Het heeft niet altijd zin om je maar in een relatie te houden ook al is hij soms nog zo lief.
Het is egoistisch, maar in zo een situatie moet je jezelf echt even voorop zetten.
Anders schiet het voor die jongen ook niet op.
En je kan er ook nog allemaal andere problemen bij krijgen omdat je eigenlijk iets aan het doen bent waar je zelf niet 100% achter staat.
succes!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 12:42
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Lavastus schreef op 03-08-2006 @ 15:36 :
harteloos? dude, where are you fuckin bollocks?

[afbeelding]
Ik bedoel inderdaad dat dit een beetje bot overkomt....'dude'
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 13:07
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Madeliev schreef op 03-08-2006 @ 10:25 :
Ik heb het nog niet kunnen doen.. ben niet echt alleen met hem geweest. En hij had ook zijn beste vriend uitgenodigd, en die was er dus ook constant bij.
Balen, maar aan de andere kant was het vast ook fijn dat die vriend erbij was. Zo had je een excuus om het nog langer uit te stellen.

En ja, hij zal vast lief zijn, maar is dat genoeg om een relatie in stand te houden? Het is erg moeilijk om het uit te maken, maar het niet uitmaken is uiteindelijk voor allebei nog erger.

Succes zaterdag!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 14:07
RedQueen
RedQueen is offline
wat je ook doet of zegt, het gaat pijn doen bij hem... maar je kan beter eerlijk zijn, dan zit hij ook niet met vragen over waarom het uit is... op zich is het feit dat je verliefd bent op een ander niet de reden dat jij het uitmaakt, het is alleen iets wat daarnaast misschien ook een rol kan spelen bij het snel maken van een beslissing, maar hoofdreden is dat je hem gewoon niet meer ziet zitten.... en dat gebeurt nou eenmaal gewoon, een jongen kan nog zo lief, leuk en aardig zijn, maar als de klik er niet is, dan houd het op, en dan kan je nog zo hard willen dat het werkt, maar het doet je alleen maar pijn, en hem ook...
Oud 04-08-2006, 16:09
Madeliev
Madeliev is offline
Mijn god..

en dan komt het volgende er nog bij ook..

gisteren was die andere jongen bij mij.. hand in hand door de stad gelopen, heel liefdoen enzo, superveel lol gehad, hij deed vaak een arm om me heen enzo.. (zoals altijd de laatste tijd..)

heb ik het tegen hem gezegt, dat ik het uit wil maken met mn vriend. Zegt ie, dat dat hopelijk niks met hem te maken heeft.. ik gezegt dat ik natuurlijk ook dingen mis enzo. Stel ik hem voor de keuze.. ofja..

ik vroeg aan hem, "wat wil je nou?". Toen hij snapte wat ik bedoelde, zei hij dat het belangrijker was wat ik wilde.
Ik heb gevraagd, of het meer is dan dit, dan gezellig doen, lief doen tegen elkaar en elkaar zoenen. Hij zei dat dat niet zo was Ik zei hem, dat ik geen zin had om te blijven aankloten (want voor dat ik mn vriend kreeg, klootte we ook al een jaar aan..), en dat hij maar moest nadenken over wat hij wilde.. en dat ik er anders mee wilde stoppen.

zeg hij: daar hoef ik nieteens over na te denken (ofwel, een NEE).
Deed me zo f*cking zeer!! WTF komt hij dan aan met dat ie me lief vind, dat ie me graag wil zien en met "lieverd" en "meisje van me". Ik moest heel erg huilen en hij heeft me getroost.. daarna heb ik gezegt dat ie maar beter weg kan gaan..
Hij is toen gegaan..

Mijn hart is nu echt dubbel gebroken.. Die kerel is echt de liefde van mn leven.. en nadat ie 100x gezegt heeft dat ie jaloers is op mn vriend, dat ie nog nooit zoveel om iemand heeft gegeven als om mij.. dan wil ie me alsnog niet..
En mn vriend.. die ik morgen weer zie.. dat ik dat moet gaan beeindigen, voor de bestwil van ons beiden..

Ik weet niet of ik t allemaal nog trek als t zo gaat

Kutzooi.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 16:22
Verwijderd
Wat een klootzak!!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 17:23
Shredder
Shredder is offline
Het is goed begrijpelijk dat je je heel erg kut voelt nu

Echt een klojo, dat die gast dat nu pas aankondigd als jij op het punt staat het uit te maken. Het is natuurlijk niet goed te praten wat hij heeft gedaan, maar misschien bedoeld hij het niet zo erg als dat hij het zei. Het kan zijn dat hij gewoon te overrompeld was door de directe vraag of hij met je verder wou dat hij niet zeker wist wat hij wilde.

Maar kop op meid, je komt we heus wel doorheen. Probeer er rustig over na te denken, over hoe het gelopen is en wat je voor wie voelt, hoe je dit allemaal gaat aanpakken.
Oud 04-08-2006, 23:36
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chalyneoin schreef op 04-08-2006 @ 17:22 :
Wat een klootzak!!!
+1

en weer een droom in duigen. weer een illusie versplinterd.
heel veel sterkte met deze toestand.
Oud 05-08-2006, 09:43
Antoni
Antoni is offline
Damn, wat een lul. Liefde die niet wederzijds is is al klote, maar als je aan het lijntje gehouden wordt is dat klote in het kwadraat.

Veel sterkte met deze situatie. Wat je ook doet, wees eerlijk, zowel tegen jezelf als tegen anderen. Anders heb je er straks nog een slecht geweten bij ook.
Oud 06-08-2006, 09:22
Madeliev
Madeliev is offline
Ik heb het net uitgemaakt...

Hij was gisteren hierheen gekomen, en is blijven slapen. Ik vond het gisteren wel echt fijn om hem weer te zien, alleen vanochtend stond het me weer wat tegen..

Ik heb het met hem erover gehad, dat het voor mij niet meer werkte, en ik dingen mis. Hij moest echt zo huilen Ik heb hem proberen te troosten.. Opeens ging hij rechtop zitten en trok echt snel zn kleren aan, en wilde toen meteen aanlopen.
Ik heb hem toen teruggetrokken, want hij was zo overstuur, en dan laat ik hem niet gaan natuurlijk.. zeker niet als ie nog moet autorijden.

Het was zo zwaar om hem zo gekwetst te zien.. en hij probeerde me een schuldgevoel aan te praten, dat IK alles kapot maak, dat hij zichzelf zo had open gesteld en dat ik dan nog ermee wilde stoppen, dat het allemaal voor niets geweest is.. dat ik zoiets moois nu al wilde stoppen..

Het voelt zo raar nu.. ben nog helemaal aan het trillen.. Ik hoop maar dat hij een beetje van zn vakantie gaat genieten, en dat zn vriend hem op kan beuren..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 11:05
Shredder
Shredder is offline
Goed zo dat je hem neit meer hebt laten autorijden

Maar goed, natuurlijk is ie hartstikke verdrietig dat je het uitmaakt met hem. Iedereen is verdrietig als zijn/haar lief het uitmaakt. Wat hij zei moet je niet te letterlijk nemen, hij moet gewoon wat stoom afblazen omdat hij dit waarschijnlijk niet zag aankomen. Hij zal later als hij wat over het verdriet heen is wel tot inzicht komen dat het toch niet ging werken.
Je hebt iig het juiste gedaan.
Reageren

Regels voor berichten