Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar HHH wordt steeds beter. Die gaat geen ass kissen! ![]() |
![]() |
|
Als het goed is staan hier foto's van retro kane...moet ze alleen wel downloaden
en weet niet of je lid bent van deze site maar hier staat het filmpje op ![]() http://www.armleg.com/forum/index.php?mforum=wwefuntk (staat de hele rawaflevering op) Voorderest klinkt raw wel goed, ben wel benieuwd nu naar de "nieuwe" ECW met Angle derin
Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 19:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (kane-obsessie) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ow en de caps staan hiero http://www.wrestlingcaps.com/pics/raw/raw.html
||
Citaat:
![]() ![]() Bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
Ik had nog even gedacht dat hij naar de ECW zou gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() [edit]: op wwe.com wordt er nu DX over je scherm gesprayed als je hem opent. Laatst gewijzigd op 14-06-2006 om 15:41. |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig....hij was helemaal niks...het goldust gimmick is zo saai geworden.... Ja maar Dx zal nooit meer zo zijn als vroeger...ze zijn ouder, volwassener en Shawn heeft natuurlijk zijn geloof
||
Citaat:
![]() Dat zei HBK ook, terwijl HHH een wet willy uitdeelde, een wedgie en ging moonen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en ik hoop dat Taker nog ns iemand in mekaar timmert. Verder is SD op het moment ook wel goed, met Booker en co vs. Lashly en rebellen ![]() Weten jullie trwns hoe die ene worstel-film heet? 2 fans gaan een ontslagen topworstelaar, "king", helpen weer terug te komen. Booker en andere WWErs en ook Raven zitten er in. Best leuke film, maar ik weet de titel niet meer en kan hem niet vinden |
![]() |
|
Ik heb de film gevonden:
ready to rumble ![]() ![]() op deze (italiaanse) site staan de films met worstelaars erin http://www.wrestlingworld.it/Commerc...ntrocinema.htm |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ik kijk eigenlijk nooit op die superstars-pagina, maar die is wel lachen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zou het Taker kunnen zijn? ![]() DX! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
edit: hij heet Drew Hankinson, maar hij komt waarschijnlijk niet meer in beeld punjabi dat is één of andere paneermix bij ons ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar die is toch niet nieuw bij WWE? ![]() Wel onbekend, dat wel. Citaat:
Verklaard wel de ECW van Dinsdag.... ![]() Test is terug, dat is wel vet. En DX is weer hilarisch inderdaad. Ik heb op youtube laatst oude filmpjes gezocht van DX: ik kwam niet meer bij ![]() Batista moet Smackdown weer een beetje op de rails helpen... En Taker moet ook zn kop weer eens laten zien. Alle goeien zijn echt allemaal tegelijk verdwenen ![]() Ik heb de W22 dvd-box in de winkels gezien dus die ga ik binnenkort kopen. Undertaker vs. Henry, JBL vs. Benoit, Cena vs. HHH, Angle vs. Rey vs. Orton, mooie DVD ![]() Extra's: 18 man battle royal, hall of fame show en 2 hele ouwe gevechten |
![]() |
||
Citaat:
Van Angle had ik wel verwacht dat hij zich toch in zou kunnen houden, als voormalig olympiër. ![]() De verklaring van dat van RVD had ik ergens gelezen, iets met de ernst van de verslaving ofzo. ![]() King Booker, ik hoop dat hij niet wint, maar als hij wel wint, dat het dan alleen is om de titel van Rey naar Batista te krijgen. en ik wil nou wel eens weten wat die Punjabi Prison match inhoudt. (voor degenen die de reactie van Taker hebben gezien: ligt het aan mij, of praatte hij erg snel voor zijn doen?) |
![]() |
|
![]() |
Dit forum is helemaal nieuw voor mij. Zit zelf altijd op een Amerikaans WWE forum. Dacht dat er bijna geen Nederlandse WWE/TNA fans meer zouden zijn. Leuk om e zien dat dat toch zo is.
Als ik hier nu toch ben kan ik gelijk wel even mijn collectie WWE figuren showen.Klik op de link: http://multi-j.nl.server12.firstfind.../wrestlingfigs |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar toch trekt het mij veeeeel minder dan gewoon WWE. |
![]() |
|
![]() |
Beetje reclame maar past misschien wel in deze post. Als jullie wrestlingfans intresse hebben in een show van eigen bodem met redelijk grote namen uit Amerika, Japan of Engeland e.d.
check dan het volgende stukje: ![]() Industrial Revolution Pro Wrestling Holland is terug! Met grote trots presenteren wij jullie: Industrial Revolution vanuit the city of industries Ymuiden. Met Industrial Revolution zetten wij de trend van Midnight Mayhem voort, naast onze eigen PWH sterren zullen er bij Industrial Revolution wederom internationel sterren aanwezig zijn die de harten van de echte fans sneller zullen doen kloppen. Crossroads in Ymuiden is de locatie waar PWH ditmaal de aarde zal laten beven met klassieke matches en technische hoogstandjes! Bij Industrial Revolution zal PWH wederom bewijzen dat wrestling in Holland geen uitzondering is, maar een traditie. De kaarten zullen aan de deur 12 euro kosten. Daarnaast is het mogelijk om via Tickets@prowrestlingholland.nl je kaartjes te reserveren, de prijs is dan: 10 euro. het adres is: Kromhoutstraat 44,Ymuiden Voor meer informatie over de locatie kunnen jullie terecht op de website: http://www.xplizit.nl/ Pro Wrestling Holland, it’s time for tradition!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
WWE wrestling #3 Rooster | 200 | 28-05-2008 22:11 | |
Vrije tijd |
WWE Wrestling Verwijderd | 500 | 16-06-2005 14:46 | |
Vrije tijd |
WWE Worstel Legende - Rotterdam, 20 Maart - DCW Unbreakable LWOLeN | 0 | 07-03-2005 21:48 | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Games |
Launch cube games bij dimension plus DP17 | 3 | 05-09-2002 07:54 |