Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Bekijk resultaten poll: Ben jij een jongensmeisje, een meisjemeisje, een jongenjongen of een meisjesjongen?
Ik ben een meisje en ik ben een meisjemeisje 102 39.84%
Ik ben een meisje en ik ben een jongensmeisje 72 28.13%
Ik ben een jongen en ik ben een jongenjongen 57 22.27%
Ik ben een jongen en ik ben een meisjesjongen 25 9.77%
Aantal stemmers: 256. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2006, 22:27
Ceridwen
Ceridwen is offline
Ik zie mezelf als een meisjemeisje. Ik hou niet van shoppen en vindt m'n uiterlijk ook niet zo belangrijk, maar ik hou wel van vrouwelijke dingen als jurken en hakschoenen. Ik kan ook best tuttig en traditioneel zijn, dat de man een vrouw moet kunnen beschermen en ik vind het geen bezwaar om mannen dingen voor me te laten dragen, open draaien, repareren en vangen (spinnen).
Oud 31-07-2006, 22:30
arPos
arPos is offline
ergens tussen 3 en 4 in en dan meer naar de jongens kant, maar dankzij 2 zussen heb ik er niks op tegen om mee te gaan meisjes dingen doen
Oud 31-07-2006, 22:34
Ceridwen
Ceridwen is offline
vink dan jongenjongen aan
Oud 31-07-2006, 22:48
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Volgens mij is het allemaal niet zo zwart-wit, maar ik heb jongenjongen aangevinkt.
Oud 01-08-2006, 01:28
Confus1oN
Confus1oN is offline
kzit ook wat tussen 3 & 4 in, uiteindelijk toch maar 3 gekozen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 05:10
arPos
arPos is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 31-07-2006 @ 23:48 :
Volgens mij is het allemaal niet zo zwart-wit, maar ik heb jongenjongen aangevinkt.
had dus ook mijn reactie geweest, had graag wat meer tussenstappen gezien
Oud 01-08-2006, 08:51
moon
moon is offline
meisjemeisje, wordt tegen mij vaak gezegd.
Oud 01-08-2006, 08:58
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Doe dan toch maar meisjemeisje .
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 09:42
Ceridwen
Ceridwen is offline
Citaat:
arPos schreef op 01-08-2006 @ 06:10 :
had dus ook mijn reactie geweest, had graag wat meer tussenstappen gezien
Hoe dan?
Oud 01-08-2006, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Ceridwen schreef op 01-08-2006 @ 10:42 :
Hoe dan?
jongensachtigemeisjesjongen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 09:55
Ceridwen
Ceridwen is offline
Ja eh, het moet wel een beetje duidelijk blijven eh
Oud 01-08-2006, 10:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Uhm, op een ander forum kwam ik volgens mij een soortgelijk topic tegen

Meisjemeisje is het in ieder geval, zeker weten.

Edit: oh, dat ging over kleding, op lifestyle
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 10:04
Verwijderd
meisjemeisje, met soms ''jongens''trekjes.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 10:17
Verwijderd
ik ben Joost

[edit]maar als ik dan toch moet kiezen, meisjesjongen
uitleg is diepgaand waar ik nu geen tijd voor heb want ik moet me opmaken [/edit]
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 12:29
Mephisto
Mephisto is offline
ik ben een rauwe bikkel

njah, jongenjongen dus; ik snap geen snars van vrouwen, en emoties laat ik me ook niet mee in.
Oud 01-08-2006, 15:23
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Ik word steeds meer meisjemeisje, en ik ben er wel tevreden mee Tasjes, schoenen (hakken), shoppen etc vind ik geweldig Ben alleen niet zo'n van van jurkjes en rokjes enzo, maar dat komt meer door m`n figuur, ik zie er liever vrouwelijk uit in een nette broek
Oud 01-08-2006, 15:31
IcedEarth
IcedEarth is offline
ik ben gewoon een meisje
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 16:13
Roos
Roos is offline
Een meisjemeisje, maar niet 100% want ik vind het geweldig om met mijn vriendje te voetballen en nieuwe trucjes te leren En ik ga ook wel zonder make-up de deur uit ofzo.

Maar ik vind het toch het leukst om in een jurkje, opgemaakt de stad in te gaan met vriendinnen en het over 'vrouwendingen' te hebben
Oud 01-08-2006, 17:47
Nyawa
Een meisjemeisje. Ik draag eigenlijk nooit make-up, maar ik zie er wel graag verzorgd uit en vind ook mode wel interessant. Verder shop ik graag, hou ik van feelgoodmovies, vind ik het leuk om vrouwentijdschriften te lezen en praat ik graag over vrouwendingen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 19:12
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben niet echt een meisjesmeisje. Ik heb geen gaatjes, draag vrijwel nooit make-up, doe weinig met mijn haar, heb geen schoenen met hakken en ook geen jurken. Wel een rok, overigens.
Maar ik ben ook niet echt een jongensmeisje, ik haat voetbal, begrijp er niets van, en ik lees wel graag wijvenboeken en kijk veel meidenfilms. En ik hou van kaarsen, wierook en van die 'prullaria' zoals dat zo mooi heet. En ik heb vreselijk veel knuffelbeesten. Ik denk dat ik zo ongeveer 50/50 ben.
Ik had eens ergens een test voor zoiets aangetroffen maar die is niet erg betrouwbaar. Volgens die test ben ik 25 procent girlie, ofzo.
Oud 05-08-2006, 19:18
Antoni
Antoni is offline
Moeilijk moeilijk! Ik gedraag me niet verwijfd, maar heb toch maar meisjesjongen gekozen. Jammer alleen dat dat zo fout klinkt. Ik ben een mannelijke zeldzaamheid die geen hekel heeft aan winkelen en ik begrijp vrouwen soms beter dan mannen Of dat denk ik althans
Oud 05-08-2006, 20:23
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik ben toch denk ik wel een meisjemeisje. Ik hou dan wel niet van make up en kijk veel sport op tv, maar ik vind klooien met mij haar en rokjes dragen wel erg leuk. Ook ben ik dol op shoppen en met vriendinnen iets afspreken.
Oud 05-08-2006, 20:40
Saarah
Saarah is offline
Een meisjemeisje.
Ik draag vaak make-up, hou van mooie kleren, hou van shoppen, hou van prullaria, van meidenboeken, van meidenfilms, meidentijdschriften, van babbelen over meidendingen, ik hou ook van knuffelen (hoewel ik niet weet dat dat iets typisch voor meiden is, denk ik van wel). Ik ben ook een echte schijterd als het op enge beesten (spinnen, insecten, ...) aankomt.
Ik hou meestal helemaal niet van actie- en vechtfilms (wel van horror en thrillers, overigens).

Ik heb wel geen hakken, maar dat is meer omdat ik bang ben dat ik er niet goed op kan gaan , want ik vind de meeste wel héél erg mooi!

Ik huil ook redelijk snel bij een ontroerende/trieste film, of een ontroerend/triest boek.

Zo, ik ben toch wel een echt meisjemeisje, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 20:49
Verwijderd
Ik heb gekozen voor meisjesmeisje, maar nie 100%. Heb lange tijd maar twee vriendinnen gehad, terwijl ik veel meer met een jongensgroep omging. Nu heb ik meer vriendinnen, maar toch voel ik me beter op m'n gemak bij 'de jongens', met uitzondering van die twee meisjes. Verder is mijn uiterlijk niet heel belangrijk voor me maar ben ik de laatste tijd bijvoorbeeld wel oorbellen gaan dragen, iets wat ik eerst nooit deed. Daarentegen draag ik echt nooit make-up. En ik heb zeven jaar op voetbal gezeten..

Maar ik voel me wel gewoon echt een meisje, al ben ik echt heel anders dan de meeste meisjes die ik ken. Zo voel ik het, tenmiste. Nu moet ik me omkleden want ik ga naar een feestje.

En ohja, ik kleed me niet om voor dat feestje, maar ik heb net gewerkt

Laatst gewijzigd op 05-08-2006 om 21:09.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 22:18
Roosje
Roosje is offline
Ik vind mezelf een meisjemeisje, behalve als ik op vakantie ben. Ik houd van mijn rokje en van mijn übertrui. En vooral in combinatie met elkaar. En met mijn afgetrapte All Stars erbij. En ik houd niet van mezelf mooi maken. Maar wel van er een beetje leuk uitzien. Leuk naar mìjn mening dan.
Ik ruik wel graag lekker, maar mijn haar zit nooit goed. Ik ben verslingerd aan mijn oorbellen & mascara & Labello, zolang het maar zo goed als onzichtbaar is. Ik vind het leuk om met mijn haar te zwaaien als het los zit en ik hinkel altijd. Ik voel me wel echt een meisje, geloof ik. Meisjes zijn makkelijker te begrijpen dan jongens.

Laatst gewijzigd op 05-08-2006 om 22:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2006, 23:44
Roos
Roos is offline
Citaat:
Saarah schreef op 05-08-2006 @ 21:40 :
Ik ben ook een echte schijterd als het op enge beesten (spinnen, insecten, ...) aankomt.
Hehe, ik heb vandaag mijn vriendje nog gebeld (die woont in de straat) omdat er een megagroot insect in de badkamer zat (zo groot als mijn duim). Hij slaat hem zo neer en spoelt hem door de wc. Ik stond met mijn handen voor mijn mond te bibberen

Citaat:
Saarah schreef op 05-08-2006 @ 21:40 :
Ik heb wel geen hakken, maar dat is meer omdat ik bang ben dat ik er niet goed op kan gaan , want ik vind de meeste wel héél erg mooi!
Kwestie van oefenen
Oud 06-08-2006, 00:21
Verwijderd
Ergens tussen een meisjemeisje en een jongensmeisje in. Of nee, eigenlijk allebei, gewoon. Ik vind het heerlijk om te tutten, om nieuwe kleren te kopen en frutselige sieraden te hebben. Aan de andere kant moet ik er mee kunnen klimmen en klouteren. Ik hou er van om stoer over te komen en ook om dozig en meisjesachtig te doen - in uiterlijk, dan. Ik vind veel meisjesdingen als chickflicks en de yes gewoon leuk, maar aan de andere kant trekken de stoere sporten mij meer, bijvoorbeeld.

In gedrag ben ik denk ik meer jongensmeisje dan meisjemeisje. Ik hou gewoon niet zo van dat gegil en gefrut en ik krijg vrij regelmatig te horen dat ik 'stoer' ben, dat mensen denken dat ik niet heel erg lief ben enzo. Zodra mensen me echt leren kennen, komen ze er wel achter dat ik stiekem een weekhartige lieve doos ben Nou ja, een weekhartige lieve sarcastische bitch, dan.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 11:33
Verwijderd
jongensmeisje met meisjemeisje dingetjes..
tomboy met af en toe van die hele meisjesachtige dingetjes..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 11:57
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Roos schreef op 06-08-2006 @ 00:44 :
Hehe, ik heb vandaag mijn vriendje nog gebeld (die woont in de straat) omdat er een megagroot insect in de badkamer zat (zo groot als mijn duim). Hij slaat hem zo neer en spoelt hem door de wc. Ik stond met mijn handen voor mijn mond te bibberen
Zoiets zou mij dus ook kunnen overkomen.
M'n moeder is, net zoals ik (maar toch nog wat minder), panisch voor spinnen. Op 'n keer was ik met haar alleen thuis, en toen ik ging slapen, zag ik een gigantische spin naast de deur zitten.
M'n moeder sliep toen al dus maakte ik haar terug wakker, maar zij durfde ook niks te doen. Dus toen hebben we maar naar onze buurman gebeld, of hij mss even wilde komen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 12:01
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
ik zweef tussen alle opties in
Oud 06-08-2006, 13:39
Verwijderd
Jongenjongen.

Vrouwen zijn gewoon onbegrijpelijke wezens.
Of ik ben gewoon te dom om ze te begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 12:13
Nona
Nona is offline
In dubio.

Ik ben een meisjemeisje want ik jank snel, lees Nicci French, vraag me af of mijn kont niet te dik is en kwijl voor etalages.
Maar dan ben ik ook een jongenmeisje want ik ga liever voor practisch dan mooi (liefst een combi overigens), ik ben niet erg bang voor insecten, draag altijd gympen en bijna nooit hakken en ik heb een veel te grote bek voor een meisjemeisje.
Oud 07-08-2006, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 01-08-2006 @ 11:04 :
meisjemeisje, met soms ''jongens''trekjes.
Omdat ik zodra het weer het toelaat alleen nog in rokjes en jurkjes loop en van tutten houd. Winkelen is ook wel aan mij besteed, al volg ik de mode niet. Ik houd van bloemetjes, prullaria, schattige beestjes en kan janken om niks. Meidenboeken, films, programma's en tijdschriften boycot ik dan weer, daar vind ik werkelijk niks aan. (behalve als Grey's Anatomy meetelt). Ook doe ik niet gillerig om insecten of andere dingen, ben ik niet bang om alleen te fietsen en kan ik soms überlomp doen. Ik til en sjouw, ben practisch ingesteld en handiger dan menig jongen, en heb (harde) humor die mensen niet verwachten van een ''lief klein meisje''.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 14:44
Halflight
Halflight is offline
Ik vrees dat ik een jongensmeisje ben qua karakter en aan de buitenkant meer een meisjesmeisje. Ach, wat een indeling ook. Ik heb mannenhumor, heb een hekel aan typische meisjes, aan geroddel, gezeur en meisjesvriendschappen. Daarentegen kan ik de eerlijkheid bijzonder goed waarderen bij jongens en ga ik bijna alleen maar met jongens om. Eh maar verder hou ik wel van design, ben ik gevoelig en kan ik gigantisch bezig zijn met m'n utierlijk. Ik kan niet kiezen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 14:58
Iduna
Iduna is offline
Ik ben een meisjemeisje met mannelijke trekjes.

Shoppen vind ik heerlijk, mode, sieraden, romantische films, vrouwentijdschriften lezen. Snel emotioneel worden bij van alles en nog wat. Ik ben heel zorgzaam en kan ook wel goed communiceren. Make up vind ik niet belangrijk, wel om er verzorgd uit te zien. Ik heb een hekel aan make up dozen. 'Zit mijn lipgloss nog goed?'
Toch ben ik soms liever stoer en zelfverzekerd. Dat is mijn mannelijke kant. Ik vind het ook fijn om mannenvrienden om me heen te hebben, gewoon even geen gezeik over make up en mannen of zo. Al vind ik voetbal ook zo'n dom onderwerp. Ik voel me erg op mijn gemak bij mannen. Maar gelukkig heb ik ook leuke vriendinnen met wie ik de echte vrouwendingen kan doen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 21:20
Vice
Vice is offline
Meisjemeisje natuurlijk.
Ik ben dol op roze, rokjes, jurkjes, schattige poppetjes zoals Hello Kitty, Aziatische actie- en horrorfilms, games, de film Cars, make-up, Engelse komedies, Simpsons, schoenen en nog meer blabla.

Btw, wat is prullaria?
Oud 07-08-2006, 21:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jongensmeisjes, fo sho.
Al als klein Trimmetje droeg ik liever jongens kleren, was ik gek op de Ninja Turtles, vocht ik met de jongens en klom ik in bomen.
Op de middelbare school droeg ik meestal wijde skate of legerbroeken, grote lompe skate schoenen (wat wil je met maat 42/43) en grote lompe t-shirts.
Ook was ik zowat het enige meisje dat altijd alleen maar met de jongens rondhing. Zij waren tenminste gezellig en bij hun wist je tenminste hoe ze ergens over dachten. Geen gedoe van aardig doen in je gezicht en achter je rug om over je lullen. Ze waren bot, maar ik wist wel wat ik aan ze had.
Ik ben ook niet het type dat snel bang en niet vies wil worden. Hoe goorder hoe beter. En mijn 'niet lullen maar doen' mentaliteit werd door de heren ook wel gewaardeerd.
Verder ben ik ook een ontzettende nurt en slijt ik mijn dagen met het kijken en quoten van comedies en het kijken naar foute cult/horrorfilms.
Heel af en toe do ik een poging tot meisjesachtigheid, maar ik voel me dan altijd ongemakkelijk. In een rokje kan ik niet zitten, op hakken kan ik niet lopen, strakke shirtjes laten teveel flab zien en van die wijven series op net5 raak ik spontaan in een coma.
Oud 07-08-2006, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 07-08-2006 @ 22:20 :
Btw, wat is prullaria?
Prullen, zooi, kleine frutsels, spulletjes, hebbedingetjes.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 22:57
Vice
Vice is offline
Citaat:
Quis schreef op 07-08-2006 @ 23:03 :
Prullen, zooi, kleine frutsels, spulletjes, hebbedingetjes.
Met andere woorden, gewoon geldverspilling.
Oud 07-08-2006, 23:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik twijfel maar heb toch gestemd op meisjemeisje.

Ik houd van tijd tot tijd van shoppen, geld uit geven aan zinloze rotzooi, toiletspullen en kleding, mijn kamer staat vol met prulletjes, ik houd van feestjes en leuke dingen doen met vriendinnen, kan me uren druk maken over wat ik aan zou doen, hoe ik mijn haar doe, wat voor make up en wat voor oorbellen.

Maar aan de andere kant: ben ik het die dat enge insect doodmept voor mijn vriendje, loop ik vaker op gympen dan op hakken, ben ik soms vreselijk brutaal en heb ik ook niet echt een hele vrouwelijke bouw.
Oud 08-08-2006, 10:57
G. -
G. - is offline
Ik zit tussen 1&2 in, maar heb toch meisjemeisje aangevinkt omdat ik ook van mode hou enzo. Ik draag geen make up als er nikss te doen valt, omdat ik dat dan ook maar tijdverlies vindt. Ik hou van de dingen die jongens doen, dus het is eigenlijk niet zwart op wit.
Oud 08-08-2006, 20:41
vedetje
vedetje is offline
meisjemeisje, maar geen trutje: ik heb een stoere kant

Een vriend van me had het er tot kort over dat hij me nog nooit op platte schoenen had gezien aangezien ik zo goed als altijd hakken draag.
Ik besteed best wel veel zorg aan mijn uiterlijk, draag graag rokjes, truitjes waarbij de ronde vormen mooi uitkomen etc, maar tot op een bepaalde hoogte (zo vijl ik mijn nagels wel mooi bij, maar lakken doe ik zo goed als nooit en met make-up zal je me zelden zien, enkel wat lichte tijdens het uitgaan)
Ik mijn badkamer ga je best veel verzorgingsproducten vinden, en mijn kleren zijn geordend op kleur
Ik hou enorm van kleren en veel mensen vinden dat ik een goede smaak heb, ik hou van lekker lang en veel praten (roddelen ook ), van romantische films en boeken, van dansen, ben erg knuffelig, heb het 'altijd' koud, ken niets af van auto's (oefa, nu ben ik cliché's aan het toekennen aan jongens )...
Mijn humor is vaak uitdagend vrouwelijk en ik heb ook wel vrouwelijke subtiliteit die veel jongens niet snappen.

Maar langs de andere kant, als ik er zin in heb, doe ik totaal niet onder voor mijn vrienden. (tenzij het natuurlijk de manier is om aandacht te trekken)
Met sport ben ik redelijk fanatiek, wordt ik vuil en bezweet, pech gehad, dan pak ik wel een douche, breek ik een nagel, dan zal ik misschien wel eens (inwendig) vloeken maar ah... Op een trekking ga je mij niet horen klagen en een uitdaging ga ik zelden uit de weg.
En op gebied van muziek heb ik over het algemeen dezelfde smaak als mijn mannelijke vrienden en begrijpen mijn vriendinnen me niet. (voordeel voor mij: dan zijn de jongens zo van 'he, zaterdagavond is er een feestje daar, goede dj, geen zin om te komen?)
Als ik een insect zie ga ik eerst een gil slaken (meisje) en dan het doodmeppen (jongen)... (nu zie ik me weer hysterisch met mijn sandaal achter die vleermuis zitten die binnen zat)

Nu, ik ben best wel stoer, ik denk dat dat de schuld van mijn oudere broer neem ik aan. Ik wou nooit voor hem onder doen, ging met hem mee in de bomen klimmen, in de grond liggen vechten, ik haatte Barbie, speelde met de knikkers en autobaan (maar ook wel met gewone poppen)... In het lager had ik een beste vriendin in naam maar bracht ik eigenlijk altijd mijn tijd door met de jongens...

Ik denk eigenlijk dat broers/zussen daar een grote invloed op hebben, mijn beste vriend heeft 3 zussen en hij is een meisjes-jongen. Hij ziet altijd welke kleren we aan hebben, zit commentaar er op te geven, is ook echt zo knuffelig als wij meisjes, als ie smsjes stuurt zal hij er een knuffel of een zoen ofzo er onderzetten...

poeh, wat een verhaal
Oud 08-08-2006, 23:25
mepsteen
mepsteen is offline
wat haat ik generaliseren toch
Oud 08-08-2006, 23:42
Vice
Vice is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 09-08-2006 @ 00:25 :
wat haat ik generaliseren toch
Maar veel meisjes lijken ook op elkaar. Ze vinden zichzelf al stoer als ze vroeger in bomen klommen en niet bang zijn voor insecten.
Oud 09-08-2006, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 07-08-2006 @ 22:20 :
Meisjemeisje natuurlijk.
Ik ben dol op roze, rokjes, jurkjes, schattige poppetjes zoals Hello Kitty, Aziatische actie- en horrorfilms, games, de film Cars, make-up, Engelse komedies, Simpsons, schoenen en nog meer blabla.

Btw, wat is prullaria?
Ik vond jou juist een jongensmeisje of eigenlijk meer een jongenschick, omdat je een vriendin wil die kleiner is dan jij en van auto's en dikke tetten houdt.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 00:31
Verwijderd
Ik heb overigens gestemd op jongensmeisje, want ik drink bier, rook shag, maak flauwe seksgrapjes, houd van games, snap geen hints en kan beter opschieten met jongens want die zijn tenminste lekker lomp. Maar dan wil ik wel jurkjes en rokjes en make-up en ik vind het gaaf dat ik klein ben want dan ben je schattig ondanks dat bier drinkt, shag rookt, flauwe seksgrapjes maakt, van games houdt, geen hints snapt en beter kan opschieten met jongens omdat die tenminste lekker lomp zijn.

Oja, ik scheld ook teveel. En ik luister gay-ass metal waarbij ik 't liefst keihard in de pit wil staan. Altijd gaaf, van die doorwinterde dikke vikingen die vol verbazing kijken als je langs komt geraasd met je 1,65.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 07:43
Verwijderd
Ik hang er een beetje tussen in. Ik heb een enorme toilettas, stel veel eisen aan mijn verzorging, ben ijdel (ik kijk regelmatig in etalageruiten bijvoorbeeld ), houd van shoppen, koken & kleding, heb een hekel aan voetbal, banale (sex)grapjes, vies worden en ik denk vrouwen goed te kunnen begrijpen (ook al handel ik daar niet altijd naar ) en heb veel gevoel voor nuance

Aan de andere kant ben ik onmiskenbaar masculine, maar wel op een gladde manier. Verder ben ik erg rationeel en analytisch en heb ik een hekel aan goedkoop sentiment & massahysterie (al kunnen mannen daar soms ook wat van; voetbal bijvoorbeeld).
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 07:50
woezel
woezel is offline
Ik weet het niet. Ik doe niet aan make-up, draag nooit hakken, maar wel altijd zwierige rokjes (tot knieën) en vrouwelijke shirtjes. Aan de andere kant loop ik soms 5dagen rond zonder mn haar te kammen en te wassen (wel douchen hoor,maar geen shampoo).
Ik doe niet echt veel typische meisjes dingen maarik voel me wel een vrouw.(omg dat klinkt stom) Ondanks het feit dat ik shag rook (wat hier trouwens volledig normaal is eigenlijk als meisje ?) en bier drink. En ik hou ook van voetballen maar ik zie dr niet uit als een manwijf.
Verder krijg ik het idee dat er in mijn vriendengroep niet zoveel verschil tussen jongens en meisjes zit ofzo?
Oud 09-08-2006, 09:30
Lotte
Lotte is offline
Ik ben een meisje en ik ben een meisjemeisje. Omdat ik niet echt het typische roze meisje ben maar dat is ook niet echt mijn beeld van een meisje. Alleen maar omdat ik niet altijd typische meisjeskleren aan heb betekent niet dat ik dan opeens een jongensmeisje ben. Ik ben gewoon een meisje die zich ooit open heeft gesteld voor jongensdingen
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 11:57
juno
juno is offline
Ik ben een meisjemeisje met hoge hakken en lange haren dat kan lassen en scherpschieten. Dit tot grote vreugde van de jongens in de garage en op de schietbaan, want als er iets is wat mannen erg vinden dan zijn het wel manwijven en als er iets is wat ik erg vind is het wel mannen die niet op me vallen. Maar ik schrik niet van de sexgrappen dan de jongens in de garage en op de schietbaan, want dat kan ik zelf veel beter, en daar schrikken ze dan wel eens van.

In ben hulpeloos als er iets is met de computer, ik doe het niet op voetbal, ik heb iets tegen beesten met teveel pootjes en ik hou ook niet van vies worden. Ik moet er eerst echt doorheen als ik aan de auto ga klussen. Als je eenmaal goed vies bent, kun je op een gegeven ogenblik niet nog viezer worden, en dan zit ik verder probleemloos tot mijn ellebogen vol met smeer. Mijn huishouden is er een van Jan Steen en dat houden we zo. Ik haat afwassen en opruimen en poetsen en zo'n modelkeuken om door een ringetje te halen. Ik haat porceleinen hondjes en gefiguurzaagde gansjes voor het raam.

Ik loop af en aan met thermometers en kopjes thee en pilletjes en warme kruiken als er iemand ziek is, ik ben de pleisterplakker en de splinterpeuteraar. Maar ik heb geen geduld met jankende vriendinnen met urenlang gezever over hun emorionele woelingen en kwellingen. Dan ben ik degene die met de praktische oplossingen komt. Totdat de poes wegloopt, want dan is er met mij geen land te bezeilen.

Dus wat ben ik dan eigenlijk?

Laatst gewijzigd op 09-08-2006 om 12:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten