Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2006, 16:28
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
Nala schreef op 01-08-2006 @ 15:01 :
Op een of andere manier wordt ik iedere keer ingepland als het op de tv is. Kortom: heb alweer drie afleveringen ofzo gemist!

Iemand had het over waar ik de uitzendingen kon bekijken?
Ga naar www.youtube.com

Zoek daar naar: antm cycle 5 episode #
Op de plek van # vul je 01 of ander getal in (weet ff niet hoeveel eps er totaal zijn - gisteren was no. 08)
0 niet er voor vergeten! ander vind ie niet alle juiste

Als het goed is krijg je resultaat met 5 vids; part 1, part 2 etc.
Een aflevering wordt opgesplitst in 5 delen wegens 10 minuten limiet bij youtube

voila

Laatst gewijzigd op 01-08-2006 om 16:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2006, 23:52
Verwijderd
Mixtape, helemaal super! Heb vanavond de missende afleveringen bekeken en ben weer helemaal bij!

Over Lisa: Wanneer schoppen ze dat kind eruit? Het lijkt wel alsof ze bij iedere aflevering meer en meer van haar fatsoen verliest. Grapjes maken is prima, maar je moet wel aan kunnen voelen wanneer het moment wel of niet geschikt is.

Over Kim: Ze gaat vooruit en dat is ook goed te zien!

Over Bre: Boeit me echt totaal niet. Het lijkt wel alsof ze niet opvalt. Mij in ieder geval niet.
Wel grappig vond ik dat ze die zogenaamde reclame met die chocola zo goed deed en daarna erachter aan kwam dat ze een hekel heeft aan chocola

Over Nik: Wow, die heeft echt steeds betere foto's. Ik vond die foto die ze met Tyra maakte echt super!

Over Nicole: Maakt mooie foto's maar ze komt op mij nog steeds over als een muurbloempje waardoor ze niet echt opvalt.

Over Jayla: Bij deze shoot zag je echt heel duidelijk dat ze telkens hetzelfde deed, telkens dezelfde houding...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 20:24
Ieke
Ieke is offline
Van afgelopen maandag waren die foto's die Roos geplaats had (die gillende gevallen) en van die week ervoor? Kijk ik niet goed of zijn die niet gepost?
Oud 03-08-2006, 21:05
Fay
Fay is offline
Citaat:
Ieke schreef op 03-08-2006 @ 21:24 :
Van afgelopen maandag waren die foto's die Roos geplaats had (die gillende gevallen) en van die week ervoor? Kijk ik niet goed of zijn die niet gepost?
Vorige week hadden (naar ik geloof) een compilatie-aflevering.
Oud 03-08-2006, 22:16
Verwijderd
Dankje, mixtape!
Was op vakantie en moest werken enzo, dus heb paar afleveringen gemist, maar kon weer lekker op de hoogte blijven zo

Ik vind Lisa wel goed. Achter de schermen echt zo'n achterlijk wijf, maar ik vind haar wel een goed model. Ik gun het haar niet om te winnen omdat ze zich echt niet normaal gedraagt.
Verder zie ik helemaal niets in Kim en Jayla.
Nik & Bre
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 12:39
Verwijderd
Over de volgende aflevering:
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 12:49
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Fay schreef op 03-08-2006 @ 22:05 :
Vorige week hadden (naar ik geloof) een compilatie-aflevering.
Ok, bedankt
Oud 04-08-2006, 13:29
Verwijderd
ligt het aan mij, of had ik je een tijd niet gezien, Ieke
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 04-08-2006 @ 13:39 :
Spoiler
Over de aflevering van vanavond:

Idd! Ik heb hem net ook gekeken want ben vanavond weg, maar ik kan er ook niet mee zitten! Wel een beetje raar vind ik het want ze haddne haar ook een keer kunnen waarschuwen ofzo.. maar toch, beter! En ik vond dat Bre een beetje stom deed,ze had wel gelijk ofzo met wat ze zei, maar ze had het ook kunnen accepteren toen Kim sorry zei, want ze doet nog steeds alsof Kim echt zo vreselijk doet. Maar ok.
Mijn lijstje:
1. Nik
2. Bre
3. Nicole
4. Jayla
5. Kim

Laatst gewijzigd op 07-08-2006 om 22:22.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 14:36
Verwijderd
Ah echt super Mixtape! Had er drie gemist door vakantie, maar ben nu weer helemaal bij!

Beetje jammer alleen dat ik eerst hier gelezen had wat er ging gebeuren
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 18:36
Verwijderd
Op één of andere manier heb ik nog steeds niet echt een favoriet...

Bre vind ik wat irritant in haar manier van praten. Echt zo getto negerachtig met dat bewegende hoofd en vingertje.

Nicole doet het goed, maar komt op mij nog steeds een beetje over als muurbloempje.

Nik doet het ook goed, maar valt me niet echt op.

En ik word een beetje moe van Kim met haar eeuwige 'ik ben zo jongensachtig en weet niet hoe ik moet gedragen als vrouw'-gedoe

Kortom: ik weet echt niet wie ik nou het beste vind, dus dat wordt nog spannend!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 18:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
BCR gokt dat Bre eruit gaat vanavond.. en ik gok op Jayla.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 07-08-2006 @ 19:36 :
Bre vind ik wat irritant in haar manier van praten. Echt zo getto negerachtig met dat bewegende hoofd en vingertje.

True, maar tegelijkertijd ben ik ook superjaloers, ze heeft wel een vet mooie stem!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 04-08-2006 @ 13:39 :
Spoiler
argh ik heb per ongeluk de spoiler gelezen, en nu baal ik enorm van mezelf
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 20:45
Verwijderd
Ik heb ook nog niet echt een idee wie er gaat winnen, of iemand die ik heel erg boven de rest vind uitsteken, terwijl ik dat andere seizoenen eigenlijk wel altijd had.

Qua persoon blijf ik Nik de leukste vinden
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 21:30
heavinly
heavinly is offline
What the hell? Dat had ik echt niet verwacht.. Ik dacht dat 't wel zeker was dat Jayla eruit zou gaan. Huhh.. vaag. Wel jammer eigenlijk.

&Leuk die paparazzi foto's!

Pff. Nu weet ik iig nog niet wie er wint, had de spoiler gelezen dat Lisa niet zou winnen, maar nu weet ik nog niks.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 21:31
Verwijderd
Ik dacht toch echt dat jayla er uit zou gaan, en niet lisa.

Ik vond die phonebooth foto's mooi! Behalve die van Jayla, ze keek zo scheef..

En Bre vond ik niet de mooiste pasfoto hebben.

En ik vind die nadruk op er altijd goed uitzien voor paparazzi en het commentaar op een niet zo perfecte foto een beetje overdreven. Alsof je er altijd perfect uit kan zien.. als je net je ogen dicht hebt of jeuk of je trekt even met je mond of je neus, kun je al een lelijke foto hebben. Volgens mij kun je nooit nooit slechte foto's hebben..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 21:31
niña
niña is offline
Yay! Ik had het niet erg gevonden als Jayla er uit was gegaan (die mag volgende week ) maar eindelijk van Lisa af

En ik vind Bre steeds gaver ^__^
Oud 07-08-2006, 21:45
PV
PV is offline
ik dacht ook dat Jayla er uit zou gaan... als je zo middelmatig bent zoals Tyra zei Wat heb je aan een middelmatig model? Dan nog liever Lisa, die is missch wel brutaal maar heeft wel mooiere foto's.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 21:46
Ieke
Ieke is offline
Lisa er eindelijk uit
Nik vind ik echt niet zo knap. Altijd dezelfde pose die er overgens wel goed uit ziet. Maar als je haar zo ziet staan is ze echt niet knap.
Oud 07-08-2006, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 07-08-2006 @ 21:45 :

Qua persoon blijf ik Nik de leukste vinden
hoe kun je die nou het leukst vinden? zij is zo saai dt ik elke keer vergeet dat ze ook nog meedeed...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 21:56
Verwijderd
jayla is een bitch, lisa doet me te raar en overdreven en aanwezig, nicole vind ik een beetje saai en tuttig en kinderlijk. Kim en Bre zijn ook nog wel okee, maar ik vind Nik gewoon leuker Ze is steeds aardig, bemoeit zich met zichzelf. En ik vind haar ook wat volwassener en intelligenter overkomen dan veel van de andere meisjes.

1. Nik
2. Bre
3. Kim
4. Nicole
5. Jayla
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 21:56
cagie
cagie is offline
Ik had ook niet verwacht dat Lisa er uit zal gaan. Irriteerde mij de laatste tijd wel weer heel erg aan haar... Ik hoop denk ik dat Nik of Bre wint.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 21:58
Solid
Solid is offline
Ik snap ECHT NIET waarom Lisa eruit moest... het enige argument was dat ze te enthousiast was? terwijl Jayla te middelmatig was, nooit geweldige foto's heeft gehad en nu weer een mindere foto heeft.. argh echt stom!

eigenlijk hetzelfde als die britanny van vorig seizoen of daarvoor; die had ook geweldige foto's maar was even wat minder enthousiast/ wat down en daarom moest ze weg, vond ik toen ook al zo'n stomme reden maarja!

Ik vond het trouwens een leuke fotoshoot met die telefooncel vooral de foto van Kim en Nicole mooi. die van bre vond ik niet zo met die open mond

Wat een gezeur trouwens om Kim, ze roddelt wel maar dat doen ze toch allemaal? Ze hebben Jayla zeker nog niet gehoord die is pas erg! en dan zegt ze; 'wat denk je hoe ik me dan voel' schijnheilige boel hoor. En van bre en nik vond ik het overdreven met; je bent een slecht persoon enzo volgende week weer hetzelfde verhaal te zien aan het voorstukje..
Oud 07-08-2006, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 07-08-2006 @ 15:18 :
Over de aflevering van vanavond:

Idd! Ik heb hem net ook gekeken want ben vanavond weg, maar ik kan er ook niet mee zitten! Wel een beetje raar vind ik het want ze haddne haar ook een keer kunnen waarschuwen ofzo.. maar toch, beter! En ik vond dat Bre een beetje stom deed,ze had wel gelijk ofzo met wat ze zei, maar ze had het ook kunnen accepteren toen Kim sorry zei, want ze doet nog steeds alsof Kim echt zo vreselijk doet. Maar ok.
Mijn lijstje:
1. Nik
2. Bre
3. Nicole
4. Jayla
5. Kim
Dat, en ik vind eigenlijk Nicole ook heel stom. Zo over die modder ook toen en dat stukje waarin jayla haar topje afnam kijkt ze alsof ze iets heel vies eet, en ze stelt zich altijd zo kinderachtig aan. Dus, Nik en Bre zijn echt het leukst
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 22:51
Verwijderd
Okaaay ik heb vandaag álle afleveringen gekeken en ik kan alleen maar zeggen:
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 23:00
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Lisa eruit dus? ((Had vandaag gemist.)) Mmm... oké. Ik vond haar toch alleen maar irritant.
Oud 08-08-2006, 06:42
Martine1986
Martine1986 is offline
foto's!

jammer genoeg geen closeups..

en deze kon ik jullie niet onthouden, aah
Oud 08-08-2006, 09:43
sammiej
sammiej is offline
Vind het echt vreemd dat Lisa eruit is in plaats van Jayla.. Die vond ik echt vreselijk..Maar ja, dat komt vast volgende week wel goed!

Kaaaaj lief die van Nigel Barker
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 10:14
Verwijderd
Ik vind het ook raar dat Lisa eruit is. Oke, zíj had tenminste nog goede foto's, in tegenstelling tot Jayla die gewoon alléén maar stom is en niet eens goede foto's heeft.

Ik ben nog steeds voor Kim <33
En Bre moet echt d'r mond eens dichthouden.

Top vijfje:

1. Kim
2. Nik (gewoon om d'r uiterlijk)
3. Nicole
4. Bre
5. Jayla
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 13:59
punk freud
punk freud is offline
wat een debiel idee die telefooncel fotoshoot zeg
en wat genant dat je elke keer voor de eliminatieronde de shoot ziet, maar dan gedaan door tyra, vet gefotoshopt enzo.. trieste zaak
Oud 08-08-2006, 14:16
Verwijderd
vond die foto van tyra met die tabloid in haar handen heel mooi

Raar dat lisa weg ging, toch één van de beteren. Jayla is stom.

Eindelijk iemand die er wat van zegt, Kim is een roddeltante en dat viel me al op.

Nik is idd het normaalst en volwassen.

Bre doet soms of ze 'hoger' is.

Nicole blijft cute <33

Nicole
Nik
Bre
Jayla
Kim

edit: GATVERDAMME, wie laat er nou weer een scheet in een volle telefooncel
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 14:20
Verwijderd
Citaat:
punk freud schreef op 08-08-2006 @ 14:59 :
wat een debiel idee die telefooncel fotoshoot zeg
en wat genant dat je elke keer voor de eliminatieronde de shoot ziet, maar dan gedaan door tyra, vet gefotoshopt enzo.. trieste zaak
Eh. al die foto's van de meisjes worden ook zwaar gefotoshopt, hoor.
Ik snap het probleem niet helemaal?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 14:22
zus en zo
zus en zo is offline
Ik begrijp wel dat Lisa eruit moest.
Jayla zag er bij die paparazzi foto's nog uit als een model, Lisa is gewoon lelijk en dat benadrukken ze iedere aflevering weer, vooral Nigel.
Oud 08-08-2006, 14:24
Verwijderd
Nou ja, zo'n grote zonnebril doet ook wonderen om er nog redelijk uit te zien op een paparazzi-foto..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 15:15
niña
niña is offline
Aww foto van Nigel <3

Ik vind die foto van Jayla echt gaar, als ze nu eens iets dóet.
Oud 08-08-2006, 18:39
Experiment
Experiment is offline
Wat een bullshit over dat 'geroddel', ze roddelen allemaal lekker schijnheilig. En wat dan van Bre, die Kim ging zitten troosten terwijl ze haar niet gelooft en slecht vindt?

Jammer dat Lisa eruit is. Ze had sowieso niet gewonnen, maar vond het logischer dat jayla zou gaan... toen je ook die foto's zag op het laatst vond ik bijna alle foto's van Lisa toch echt wel erg goed.

1. Kim
2. Nicole
3. Nik
4. Bre (irritant mens)
5. Jayla
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 18:55
Noir
Noir is offline
De foto's van Lisa waren gewoon veel beter. Denk dat kwa innerlijk Jayla en Lisa ook even raar zijn op een negatieve manier. Maargoed ergens was Lisa soms ook te irritant.
Zo lang Jayla of Nicole maar niet wint maakt t mij verder niet zo veel meer uit. Zo ontzettend goed/leuk vind ik de overgebleven meiden niet meer.
Oud 08-08-2006, 21:39
Verwijderd
Ik weet trouwens niet of ik de enige ben, maar ik zie geen van hun allen america's next topmodel zijn..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 22:00
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Mala schreef op 08-08-2006 @ 22:39 :
Ik weet trouwens niet of ik de enige ben, maar ik zie geen van hun allen america's next topmodel zijn..
Nee, je bent niet de enige.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 00:42
Verwijderd
ik zie nicole wel antm5 zijn
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 06:12
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 09-08-2006 @ 01:42 :
Omg, je av! <3

Mwah, ik vind Nicole een beetje (heel erg) saai, net zoals de rest overigens. Dit seizoen valt tegen.
Oud 09-08-2006, 08:40
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik vond Lisa leuk.

Was de enige die niet meedeet met anderen zwart te maken of te roddelen. Ze was wel vervelend soms met haar "goede"adviezen, maar je zag duidleijk dat ze zelf echt dachtdat ze de anderen hielp en ik vind dat een stuk minder erg dan die domme roddeldozen nu.

Bovendien had Jayla eruit gemoeten; ze is gewoon lelijk.
En Nicole ook; die staat iedere week met hetzelfde koppie op de foto's en ze gaat me irriteren.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 09:30
yavanna
yavanna is offline
waarom Lisa er nou uit? Echt Jayla was tien keer slechter...

maarja ze zeiden eerder al dat ze haar gezicht lelijk vonden dus het kon niet lang meer duren... ik had alleen wel gehoopt dat Jayla er eerder uit zou gaan. Of Nicole.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 09-08-2006 @ 01:42 :
Omg nee, met dat pruillipje altijd ik heb net de eerste aflevering gezien en daar begint ze echt al letterlijk te pruilen als iemand iets nietliefs tegen haar zegt. Je Bent Geen Zeven Meer!!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 11:27
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Dan zie ik Kim eerder antm5 zijn!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 12:38
Kapoen
Kapoen is offline
ik denk ook dat nicole meer kans maakt dan kim, ik vindt kim op veel foto's heel mannelijk net ies te mannelijk
Oud 09-08-2006, 12:54
Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 09-08-2006 @ 07:12 :

saai, net zoals de rest overigens. Dit seizoen valt tegen.
nou wacht nog maar af dan. ik weet niet of t al de volgende aflevering is, maar dr zitten echt leuke dingen aan te komen hoor hi hi hi.. drama in the house
Oud 09-08-2006, 14:12
Verwijderd
OMG, kon het niet laten om aflevering 10 te kijken, de eerstvolgende dus.. Wat een verrassende keuze van de jury.. Ik ben het er niet mee eens, maar goed..
Als je het niet wilt weten, lees dan trouwens de spoiler niet

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 09-08-2006 @ 15:12 :
OMG, kon het niet laten om aflevering 10 te kijken, de eerstvolgende dus.. Wat een verrassende keuze van de jury.. Ik ben het er niet mee eens, maar goed..
Als je het niet wilt weten, lees dan trouwens de spoiler niet

Spoiler
Ook aflevering 10:

Spoiler
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten