Advertentie | |
|
30-07-2006, 20:31 | ||
Citaat:
|
30-07-2006, 20:41 | ||
Citaat:
Tot dusver is het ergste wat ik gedaan heb een bumper er half afrijden bij het keren. Hij bleef haken achter een heel stevig houten paaltje. Lang leve de sterke Rotterdammer die de auto even een stukje opzij heeft getild, of de achterdeur zou ook nog zwaar gedeukt zijn geweest |
31-07-2006, 11:03 | ||
Citaat:
|
31-07-2006, 11:58 | ||
Citaat:
Mijn moeder snapt ook niet hoe mijn vader het iedere keer voor elkaar krijgt om die wagen in de meest kleine vakken te stoppen, overigens.
31-07-2006, 12:01 | ||
Citaat:
En hij was gewoon goedkoop natuurlijk.
31-07-2006, 17:34 | ||
Citaat:
Daarmee wil ik niet zeggen dat je er onvoorzichtig mee om moet gaan hoor, in tegendeel, maar het hoort er wel bij.
01-08-2006, 13:00 | ||
Citaat:
|
Advertentie |
|
01-08-2006, 17:26 | ||
Citaat:
|
01-08-2006, 18:31 | ||
Citaat:
01-08-2006, 19:31 | ||
Citaat:
Nu.
02-08-2006, 10:40 | ||
Citaat:
|
02-08-2006, 17:39 | ||
Citaat:
Het is ook zo fijn dat bijna ieder merk een andere beveiliging bedenkt voor de achteruit: induwen, optrekken, ringetje optrekken en dan in de meest vreemde hoeken schuiven. Dat van dat sommige auto's de brandstofklep achter het nummerbord hebben wist ik ook (niet van de Daf). KITT uit Knight Rider ( ) had het ook... Al had die trans am wel gewoon een klepje nog op de zijkant Die oude slagsschepen van Citroën hadden soms nog veel vreemdere snufjes en waren de dingen op de meest apart plaatsten geïnstalleerd. Mijn vader heeft een aantal jaren geleden op vakantie, jawel, ook een geweldige blunder gemaakt. Wij hebben namelijk op onze kar nog een trekhaak laten bevestigen, zodat we de fietsen mee konden nemen. Keurig bevestigd, fietsen erop, touw rond het imperiaal en karren maar. Na 300 km zaten er allemaal lui naar ons te flitsen, dus wij toch maar even stoppen. Bleek dat het imperiaal van de kar aan de rechterkant al was afgebroken en de fietsen zwieberden al half over de weg... nog iets verder en de andere kant was ook afgebroeken. De fietsen hebben we maar achergelaten bij een Duits politiebureau. Aan het einde van de vakantie was het imperiaal helemaal om zeep geholpen: helemaal los getrilt door de degelijke Poolse en Tsjechische wegen. Vorig jaar hebben mijn moeder en ik overigens ook nog 4 uur op een stoep in een Duitse stad gezeten omdat we op de kar moesten passen. Kennelijk was er serieus iets mis met de kogellagers, en het duurde 4 uur voordat mijn vader terug was gekomen met een autoambulance En een kennis van mij had net zijn rijbewijs en de auto van zijn moeder gekregen (zijn moeder was een jaar daarvoor overleden). Hij pikte me op in Rotterdam om vanuit daar naar Breda te gaan, maar eerst moest hij nog naar een winkel daar. Dus geparkeerd in een ondergrondse carpark. Hij wilde hem daar later even uitrijden, schatte het iets verkeerd in en schoof langs zo'n betonnen steunpilaar, maar hij dacht dat er niets aan de hand was. Op de snelweg zater er allemaal mensen naar ons te wijzen, dus wij maar stoppen bij een tankstation. Bleek dat de knipperlichtmodule eruit was gegaan en die had al de hele tijd vlak boven het wegdek lopen bungelen.
20-08-2006, 20:46 | ||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Morgan Freeman ernstig gewond door auto-ongeluk Verwijderd | 21 | 08-08-2008 13:09 | |
Seksualiteit |
eerste keer anaal --> gepland of per ongeluk? Verwijderd | 41 | 06-09-2007 09:48 | |
Psychologie |
ongelukkig door jaloersheid?? Pilot01 | 26 | 09-07-2007 22:05 | |
Psychologie |
ongelukkige/eenzame moeder rohypnol | 18 | 16-10-2005 14:36 | |
Psychologie |
ben jij snel gelukkig/ongelukkig? moon | 19 | 27-03-2004 17:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is geluk? en ongeluk? Dj Pjotr | 4 | 28-01-2002 20:06 |