Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2006, 18:54
An de Rus
Avatar van An de Rus
An de Rus is offline
Vinden jullie het kunnen, weleens gedaan?

Ik nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan.

One night stand.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 18:55
Vip3r
Vip3r is offline
Ja moet kunnen, al vind ik het wel belangrijk dat ik het meisje ook leuk vindt (niet per se als verliefd zijn). Sex voor de sex vind ik klote. Ik wil er wel een beetje leuke speelse sex mee kunnen hebben en daarna nog lekker ouwehoeren enzo.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 18:58
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Ik vind ook dat het moet kunnen, mits beide partijen het ermee eens zijn.
Niet gedaan.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:02
Verwijderd
Ik vind er niets mis mee, maar ik zou me er zelf, denk ik, niet gemakkelijk bij voelen (en heb er nooit behoefte aan gehad). Ook niet gedaan dus.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:05
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik vind het kunnen, wel eens half gedaan (lees: geen one night stand, wel seks voor de seks).

Voorwaarden: persoon moet extreem aantrekkelijk zijn voor mij én ik moet me op mijn gemak voelen bij hem, mezelf kunnen zijn Dus ik ben er zeer kieskeurig in
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:10
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Ik denk niet dat ik het zou. Tuurlijk zie je wel eens mensen lopen dat je denkt van; daar zou ik wel een avondje mee... Maar ik denk niet dat ik het zou kunnen. Daarvoor is het me denk ik te veel waard.
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:19
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 13-08-2006 @ 19:58 :
Ik vind ook dat het moet kunnen, mits beide partijen het ermee eens zijn.
Niet gedaan.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:33
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
An de Rus schreef op 13-08-2006 @ 19:54 :
Vinden jullie het kunnen, weleens gedaan?

Ik nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan.

One night stand.
Waarom niet? Als twee mensen alleen zin in seks hebben en verder geen behoefte aan een relatie dan is een onenightstand toch een mooie oplossing?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:37
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Geen ervaring mee, maar ik vind het prima kunnen hoor. Denk dat ik het zelf ook wel eens zou doen als ik vrijgezel zou zijn.

Waarom vind jij het niet kunnen dan? Bovendien, je bent pas 14, ik denk dat je mening over seks en liefde in het algemeen en ook over ONS nog best gaat veranderen in de komenden 10 jaar.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:47
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Moet kunnen, ooit gedaan, maar seks met iemand van wie je houdt is gewoon duisent keer leuker.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:51
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Toevoeging: hoe kom je in de situatie dat je een ONS kunt hebben? Het lijkt me zo sterk dat ik pakweg morgen iemand tegenkom tijdens het uitgaan en dat ik laat merken "seks?" en dat ie direct zou zeggen "ja!"...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:52
Verwijderd
Prima, maar ik denk niet dat het echt wat voor mij is. Ik zie het wel eens gebeuren als ik vrijgezel zou zijn, in een geval met een lekkere knul en enige alcohol. Maar ik zal 'm toch echt al een tijdje moeten kennen, want met iemand meegaan na het uitgaan, daar ben ik echt te schijterig voor.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 13-08-2006 @ 20:51 :
Toevoeging: hoe kom je in de situatie dat je een ONS kunt hebben? Het lijkt me zo sterk dat ik pakweg morgen iemand tegenkom tijdens het uitgaan en dat ik laat merken "seks?" en dat ie direct zou zeggen "ja!"...
Volgens mij doen jongens dat nog wel gemakkelijk. Iig gemakkelijker dan meiden, denk ik, die altijd iets meer risico lopen om fysiek slecht behandeld te worden...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 20:47
Verwijderd
Ik zou er denk ik geen problemen mee hebben.
Kan me zelfs ook goed voorstellen dat mensen dat doen.

Ik bedoel; toen je 15 was, zoende je toch ook met jongens voor 1 avond .
Nouja.. als je wat ouder bent.. (in sommige gevallen, als je nog steeds te jong bent) en je hebt zin en iemand wil zich wel lenen voor jouw en zijn eigen lusten, waarom ook niet zeg.

En ik kan me best voorstellen dat ik dat zelf ook nog wel zou doen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 21:35
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ja

en het was nooit gepland. meestal eindigde het in een teleurstelling door fysieke ( teleurstellende pipi) of geestelijke ( arogante kwal die na de seks z'n kop niet kon houden) factoren.

maar op het moment zelf had ik er geen spijt van
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 22:24
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
geen ervaring mee, maar opzich geen direct probleem. Maar zeker niet met iedereen..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 22:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Nooit gedaan, maar waarom niet? Als mensen daar de behoefte aan hebben... Ik weet niet of ik het ooit zal doen, of ik ooit in zo'n situatie beland. Nu kan ik me er niets bij voorstellen, maar zeg nooit nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 22:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik hoop ooit nog eens een echte one night stand te hebben, maar tot nu toe zijn ze telkens uitgegroeid tot langere relaties.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 22:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik denk niet dat ik daar geschikt voor ben. Maar verder is het wel een relaxte oplossing als je wel seks maar geen relatie wil.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 23:04
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 13-08-2006 @ 20:51 :
Toevoeging: hoe kom je in de situatie dat je een ONS kunt hebben? Het lijkt me zo sterk dat ik pakweg morgen iemand tegenkom tijdens het uitgaan en dat ik laat merken "seks?" en dat ie direct zou zeggen "ja!"...
Je ziet iemand die je aantrekkelijk vindt, zoekt oogcontact, draait eerst een beetje om elkaar heen, danst met elkaar, zoent.. en wat later stelt één van jullie voor om bij elkaar te blijven slapen. De seks komt dan (meestal) vanzelf wel.
De directere methode is niet echt voor mij weggelegd

Wel eens gedaan dus, maar seks in een relatie is toch stukken leuker. Toch heb ik er nooit spijt van gehad (ook al kan de seks van een ONS behoorlijk tegenvallen )
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 23:14
GekkeWaus
Avatar van GekkeWaus
GekkeWaus is offline
Tis m'n hobby.
__________________
doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 01:21
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Nee en nee.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 05:49
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ja vaak zat en is prima te doen mits je voorbereidingen treft
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 08:40
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
An de Rus schreef op 13-08-2006 @ 19:54 :
Ik nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan.
Ik vind wel dat het moet kunnen, als beiden alleen uit zijn op seks. Maar ik denk niet dat het iets voor mij is
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 09:19
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 13-08-2006 @ 20:10 :
Ik denk niet dat ik het zou. Tuurlijk zie je wel eens mensen lopen dat je denkt van; daar zou ik wel een avondje mee... Maar ik denk niet dat ik het zou kunnen. Daarvoor is het me denk ik te veel waard.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 11:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het kan uiteraard, maar het is absoluut niet aan mij besteed. Sterker nog; Ik vind de figuren die het doen over het algemeen maar wat triest.

Zelf één keer op het punt gestaan, maar me mooi op tijd bedacht.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 11:32
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ja, ik heb het wel eens gedaan. Maar zoals al gezegt is: je moet het beide willen en geen seks alleen voor de seks hebben.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 11:39
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
Kan prima, als je er beide hetzelfde over denkt inderdaad. Zelf 2 keer gedaan.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 11:40
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Als je echt 14 bent, dan weet je helemaal niet waar je over praat! Ga ajb nog even friemelen in de schoolkantine. Sorry hoor....
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 11:42
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
HvJ schreef op 14-08-2006 @ 12:28 :
Het kan uiteraard, maar het is absoluut niet aan mij besteed. Sterker nog; Ik vind de figuren die het doen over het algemeen maar wat triest.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 11:50
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Heb het 2 keer gedaan. Allebei de keren dacht ik achteraf: mja.. was waarschijnlijk beter van niet geweest.

k Heb er niets op tegen maar 't is niet helemaal voor mij (of ik kies gewoon de verkeerde personen uit ).
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 14:10
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-08-2006 @ 20:53 :
Volgens mij doen jongens dat nog wel gemakkelijk. Iig gemakkelijker dan meiden, denk ik, die altijd iets meer risico lopen om fysiek slecht behandeld te worden...
euhm, volgens my is dat toch vooral omdat v's meestal niet houden van sex zonder liefde ? Dat risico op verkr8ing/mishandeling speelt veel minder mee, me dunkt.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 14:21
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 14-08-2006 @ 15:10 :
euhm, volgens my is dat toch vooral omdat v's meestal niet houden van sex zonder liefde ? Dat risico op verkr8ing/mishandeling speelt veel minder mee, me dunkt.
mwah, ik denk dat het een combinatie is van beiden hoor. Het is als man veel makkelijker met een willekeurig meisje mee naar huis te gaan dan als vrouw met een man die je pas een uurtje kent
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 14:27
Verwijderd
Omdat vrouwen het niet zo dromerig vinden en ook niet de mogelijkheid hebben op een leuke manier hun zaad kwijt te kunnen. (meer) Mannen wel.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Zwoek schreef op 13-08-2006 @ 19:58 :
Ik vind ook dat het moet kunnen, mits beide partijen het ermee eens zijn.
Niet gedaan.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 16:31
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Ja, vaak gedaan, vaak ook goeie resultaten.

Nooit klachten oid.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 16:39
Estar
Estar is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 14-08-2006 @ 17:31 :
Ja, vaak gedaan, vaak ook goeie resultaten.

Nooit klachten oid.
Hebben ze daar tijd voor gehad dan?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 16:48
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Estar schreef op 14-08-2006 @ 17:39 :
Hebben ze daar tijd voor gehad dan?
Tuurlijk wel. Een ONS trap je echt niet (altijd ) gelijk je bed uit nadat je bent klaargekomen hoor. Bovendien merk je aan elkaars reactie wel of het wel of niet geslaagd was lijkt me. En je kunt achteraf toch tegen elkaar zeggen van 'hmm, dat was lekker' of iets in die trant?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 16:55
-(L)-
Ik vind er niks mis mee, mits je van elkaar weet waar je aan toe bent.

Nog niet zo lang geleden heb ik 't 2x gedaan. En ja, de eerste viel behoorlijk tegen hoewel ik na de 2e best positief was. Maar dat was dan ook allemaal wat spontaner. Ik denk dat het erg belangrijk is dat je de ander goed aanvoelt. En ja, als je iemand nog maar net kent is dat natuurlijk niet altijd even makkelijk...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 17:34
Estar
Estar is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 14-08-2006 @ 17:48 :
Tuurlijk wel. Een ONS trap je echt niet (altijd ) gelijk je bed uit nadat je bent klaargekomen hoor. Bovendien merk je aan elkaars reactie wel of het wel of niet geslaagd was lijkt me. En je kunt achteraf toch tegen elkaar zeggen van 'hmm, dat was lekker' of iets in die trant?
Dat verschilt toch steeds per keer? Ik kan me voorstellen dat je na een ONS zegt van: Ja was lekker hoor, doei.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 17:38
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Estar schreef op 14-08-2006 @ 18:34 :
Dat verschilt toch steeds per keer? Ik kan me voorstellen dat je na een ONS zegt van: Ja was lekker hoor, doei.
Ja, dan weet je toch dat die ander het ook wel oke vond? Tenzij iemand daar over liegt natuurlijk, maar zoals ik eerder al zei merk je dat ook al wel tijdens de seks zelf lijkt me.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 17:44
juno
Avatar van juno
juno is offline
Aan een keer heb ik niet genoeg. ONS levert alleen maar trek in meer op. Dus dan krijg je toch een relatie.

Met een ervan heb ik nog steeds een relatie. Eigenlijk hebben wij het gewoon omgedraaid: eerst sex, toen elkaar leren kennen en verliefd geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 14-08-2006 @ 18:34 :
Dat verschilt toch steeds per keer? Ik kan me voorstellen dat je na een ONS zegt van: Ja was lekker hoor, doei.
Zou het je wat kunnen schelen?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 18:49
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 14-08-2006 @ 17:48 :
Tuurlijk wel. Een ONS trap je echt niet (altijd ) gelijk je bed uit nadat je bent klaargekomen hoor. Bovendien merk je aan elkaars reactie wel of het wel of niet geslaagd was lijkt me. En je kunt achteraf toch tegen elkaar zeggen van 'hmm, dat was lekker' of iets in die trant?
Inderdaad.

En ik bekijk meestal wat voor schade mn rug heeft opgelopen, en dat zegt vaak voldoende.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 19:31
Verwijderd
Als ik de kans kreeg, zou ik het zeker overwegen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 19:39
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Is wel een paar keer voorgekomen.
Maar in de homo wereld is het ook niet zo moeilijk
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 20:22
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 14-08-2006 @ 20:39 :
Maar in de homo wereld is het ook niet zo moeilijk
Waarom is dat makkelijker dan? Doordat, zoals al eerder geopperd hier, mannen meer openstaan voor een ONS?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 20:48
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 14-08-2006 @ 21:22 :
Waarom is dat makkelijker dan? Doordat, zoals al eerder geopperd hier, mannen meer openstaan voor een ONS?
Lijkt me vrij simpel. Mannen hebben niet zoveel geestelijke beperkingen wat sex betreft. Voor een vrouw moet het vaak speciaal zijn, moet het echt een hele lieve jongen zijn etc etc.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 21:10
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 14-08-2006 @ 21:48 :
Lijkt me vrij simpel. Mannen hebben niet zoveel geestelijke beperkingen wat sex betreft. Voor een vrouw moet het vaak speciaal zijn, moet het echt een hele lieve jongen zijn etc etc.
Nouja, tuurlijk kan ik zelf ook wel wat verzinnen. Maar puta_madre stelde het zo duidelijk, dat hij daar vast ook wel een duidelijke verklaring voor heeft, waar ik wel benieuwd naar ben. Vandaar
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 21:19
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 14-08-2006 @ 22:10 :
Nouja, tuurlijk kan ik zelf ook wel wat verzinnen. Maar puta_madre stelde het zo duidelijk, dat hij daar vast ook wel een duidelijke verklaring voor heeft, waar ik wel benieuwd naar ben. Vandaar
Is die verklaring van mij dan niet goed genoeg?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit One night stands.
Marmite
58 27-01-2011 13:49
Seksualiteit One Night Stands
Charlottetje
96 26-11-2005 23:53
Liefde & Relatie One Night Stand
Adgertic Z4
74 16-08-2005 10:06
Seksualiteit ontmaagd door one-night-stand ?
Tamaida
72 21-07-2005 18:06
Seksualiteit one night stands
Mask
87 18-09-2003 18:02
Seksualiteit Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands
Vejito
1 30-10-2002 18:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.