Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2006, 19:49
11
11 is offline
Vandaag ben ik gaan winkelen in eindhoven. Ik heb een jas gekocht en wat ondergoed. Verder natuurlijk wat gegeten . Nu ben ik aan het oppassen. yeuh.
Oud 15-08-2006, 19:51
idontcare
idontcare is offline
ik heb gewerkt en nu ben ik blij want ik hoef een hele week niet
Oud 15-08-2006, 20:08
vixen
vixen is offline
ik ging wat drinken met wat mensen en toen nog even kijken of het behang dat ik gisteren in mijn nieuwe kamer had aangebracht nog goed zat. En dat was zo, gelukkig. Nu ben ik thuis en heb ik alles al ingepakt want morgen ga ik verhuizen. En mn zus ook. Hoe tweeling is dat.
Oud 15-08-2006, 20:21
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 15-08-2006 @ 20:11 :
HEBO, en je hebt gelijk. Ik heb alleen nog 4 dagen de tijd om ze te bestellen dus ik denk niet dat ik tijd heb om snel tweedehands boeken te gaan zoeken/kopen. Bovendien zijn mijn ouders niet gecharmeerd van tweedehands boeken terwijl ik weet dat het niet zoveel uitmaakt. Ik hoef het dan wel niet zelf te betalen maar toch vind/vond ik het veel geld.
Ik wacht altijd gewoon tot ze op school zeggen dat je een boek nodig hebt, tot nu toe nog altijd prima gegaan, maargoed, ik moet het dan ook zelf betalen en besteed mijn geld liever niet aan boeken die ik niet gebruik Maar misschien een tip voor volgend jaar dan ofzo.
Oud 15-08-2006, 22:02
June bug
June bug is offline
Ik heb vandaag weinig uitgevoerd want er kwam iemand om shizzle met computer/modem/internet te doen dus toen kon ik niet achter de computer dus ben ik in plaats daarvan maar de hele dag voor de tv gaan zitten.
Oud 15-08-2006, 22:31
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
idontcare schreef op 15-08-2006 @ 20:51 :
ik heb gewerkt en nu ben ik blij want ik hoef een hele week niet
en mijn baas gaat me van de week vast bellen en dan gaat het als volgt: HALLO MET MINI, VOLGENDE WEEK?
en dan ben ik vast niet in staat om op te nemen, of om helder na te denken
Ik ga nu even een lijst maken voor pukkelpop
Oud 16-08-2006, 00:01
botulismf
botulismf is offline
Ik heb vanmiddag geschilderd en het schiet al een heel end op. Toen heb ik een live-optreden van the mars volta voor de tweede keer gezien. Daarna zijn twee vrienden langsgeweest en hebben we Fantastic Planet met hernieuwde score gekeken en toen gingen de vrienden naar huis en kwam de volgende vriend alweer en die heeft de meest memorabele spaghetti bolognese OOIT bereid en toen ging ook hij weer weg. Toen was het negen uur, en wilden mijn broederlief en ik 'Elephant Man' kijken maar werd er steeds gebeld dus toen was het tien uur en toen begonnen we te kijken. Het was een mooie film.

Zojuist hebben we de keuken opgeruimd en het vuilnis buiten gezet en alle vieze spullen omgespoeld en nu ben ik even aan het nerden want daar ben ik de hele dag niet echt aan toegekomen.
Oud 16-08-2006, 00:15
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
botulismf schreef op 16-08-2006 @ 01:01 :
Toen was het negen uur, en wilden mijn broederlief en ik 'Elephant Man' kijken maar werd er steeds gebeld dus toen was het tien uur en toen begonnen we te kijken. Het was een mooie film.
ik heb het vrijdag gezien en ik moest JANKEN op het laatst en ik ben altijd een bikkel wat films betreft dus dat ik moest janken zegt heel veel aha.
Oud 16-08-2006, 00:20
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-08-2006 @ 01:15 :
ik heb het vrijdag gezien en ik moest JANKEN op het laatst en ik ben altijd een bikkel wat films betreft dus dat ik moest janken zegt heel veel aha.
Ja het was een ietwat treurig eind, maar wel heel mooi gedaan vond ik. Maar ondanks mijn sporadisch emo-zijn hoefde ik niet te janken, gelukkig.

En ik kan alles wat ik van Lynch gezien heb wel waarderen, dus ik verwachtte eigenlijk al dat ik deze ook wel zou waarderen. En dat was ook zo, al vind ik het niet zijn beste.
Oud 16-08-2006, 00:24
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
botulismf schreef op 16-08-2006 @ 01:20 :
Ja het was een ietwat treurig eind, maar wel heel mooi gedaan vond ik. Maar ondanks mijn sporadisch emo-zijn hoefde ik niet te janken, gelukkig.

En ik kan alles wat ik van Lynch gezien heb wel waarderen, dus ik verwachtte eigenlijk al dat ik deze ook wel zou waarderen. En dat was ook zo, al vind ik het niet zijn beste.
Ja ik had ook vrede met zijn besluit maar het was meer zo van AAAAH wat treurig, ik had gehoopt dat ze hem konden "genezen" en waarom zeik ik eigenlijk over een pukkel als die man met BOBBELS all over the place leeft idee.
Nee niet Lynch zijn beste, maar toch wel aangrijpend.
Oud 16-08-2006, 00:52
Verwijderd
ik kan niet slapen daarom luister ik joy division en dadelijk ga ik mijn jappen in settlers 3 maar eens naar de overwinning brengen,
Oud 16-08-2006, 00:56
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 16-08-2006 @ 01:52 :
ik kan niet slapen daarom luister ik joy division en dadelijk ga ik mijn jappen in settlers 3 maar eens naar de overwinning brengen,
met 15 augustus in gedachten?
Oud 16-08-2006, 00:58
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 16-08-2006 @ 01:56 :
met 15 augustus in gedachten?
ja,
Oud 16-08-2006, 08:48
Verwijderd
Ik ben terug van een lang weekend Amsterdam. En de stad haat me. En die haat is wederzijds.

Omg, wat heb ik een hekel aan een stad die auto's zo pest en afzet. Alsof iedereen maar in een grote stad met treinverbindingen en bussen kan wonen die elk uur rijden.

Al zijn de jongens er wel lief. ^^
Oud 16-08-2006, 08:58
ZerO
ZerO is offline
Ik ben bepakt en klaar voor pukkelpop TOEDELS
Oud 16-08-2006, 09:22
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Mutant schreef op 16-08-2006 @ 09:48 :
Ik ben terug van een lang weekend Amsterdam. En de stad haat me. En die haat is wederzijds.

Omg, wat heb ik een hekel aan een stad die auto's zo pest en afzet. Alsof iedereen maar in een grote stad met treinverbindingen en bussen kan wonen die elk uur rijden.
Amsterdam haat, dat had ik je ook wel kunnen vertellen, tis een kanker stad Ik heb er mijn levensdoel van gemaakt om er zo weinig mogelijk te komen
Oud 16-08-2006, 09:32
Verwijderd
Ik ben op deze vroege ochtend al druk bezig geweest als DAKDEKKER
Ik heb namelijk een lek op mn kamer en dat is niet zo fijn.
Oud 16-08-2006, 10:14
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 16-08-2006 @ 01:01 :
en kwam de volgende vriend alweer en die heeft de meest memorabele spaghetti bolognese OOIT bereid

okay nu heb je me beledigt arschloch.
Oud 16-08-2006, 10:30
Electriq
Electriq is offline
Ha gisteravond bij een vriend langsgeweest. 'The emperor's new groove' en 'Slither' gekeken en het was lachengierenbrullen. Zometeen werken maar ik ga eerst maar een lading slagroomvla naar binnen werken.
So there.

Laatst gewijzigd op 16-08-2006 om 10:44.
Oud 16-08-2006, 10:34
grandmommy
grandmommy is offline
Oud 16-08-2006, 10:35
Electriq
Electriq is offline

hij heet francois
Oud 16-08-2006, 10:37
grandmommy
grandmommy is offline
Oud 16-08-2006, 10:38
grandmommy
grandmommy is offline
Oud 16-08-2006, 10:39
Electriq
Electriq is offline
Oud 16-08-2006, 10:40
grandmommy
grandmommy is offline
!
Oud 16-08-2006, 11:35
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 16-08-2006 @ 10:22 :
Amsterdam haat, dat had ik je ook wel kunnen vertellen, tis een kanker stad Ik heb er mijn levensdoel van gemaakt om er zo weinig mogelijk te komen
Nu ja, ik mocht ze al niet, maar ze kreeg een 2e kans omdat Tien er woont en mijn gloednieuwe vriendje ook. Maar ARGH ik HAAT ze...

*kucht*

Oh ja. Ontopic. Ehm, opgestaan, gewerkt, geld geteld, mensen naar huis gebracht, gewerkt, banden opgehaald en gegeten.
Oud 16-08-2006, 11:43
__
__ is offline
shit over studentenverenigingen doorgelebladerd enzo en ik heb daar verdomme toch helemaal geen zin in en ook al geen tijd voor want al die IP's (Introductie Periodes ) zijn tijdens de dagen dat ik gewoon moet ARBEITEN. en ik word helemaal ziek van dat lekker samen gezellig doen en vrienden voor het leven worden en oooohhh wat leuk toch!!
ohja ik ben er ook achter gekomen dat ik tijdens mijn intro volgende week dus elke dag om 08:00 (na de hele dag GEFEEST en GEBEEST te hebben natuurlijk) op moet staan. pff dat wordt wat, zeker na Lowlands. ik ga kapot.
Oud 16-08-2006, 11:45
grandmommy
grandmommy is offline
het schijnt dat je wel beter presteert op school als je in een vereniging zit, maar ik zou ook voor geen goud lid worden van zoiets naargeestigs. 'team' en 'groep' en 'gezellig' bah.
Oud 16-08-2006, 11:46
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Mutant schreef op 16-08-2006 @ 09:48 :
omg, dat is juist het enige gave aan die stad.
Oud 16-08-2006, 11:49
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 16-08-2006 @ 12:45 :
het schijnt dat je wel beter presteert op school als je in een vereniging zit
Oud 16-08-2006, 11:50
grandmommy
grandmommy is offline
dat zag ik bij het journaal
Oud 16-08-2006, 12:04
innogen
innogen is offline
Citaat:
Verenigingslidmaatschap vergroot kans op studiesucces

Uit onderzoek blijkt dat Leidse studenten die lid zijn van een studentenvereniging meer kans hebben om hun studie in Leiden succesvol af te ronden. Dat maakte rector magnificus Douwe Breimer bekend in zijn welkomst-toespraak voor de nieuwe eerstejaars, bij de opening van de introductieweek El Cid.

Studierendement
Deze conclusie is gebaseerd op de studie-resultaten van de groep voltijds eerstejaarsstudenten die in september 1998 aan de Universiteit Leiden met hun studie begonnen. Vergeleken werd het studierendement van studenten die lid waren van een Leidse studentenvereniging met dat van studenten zonder verenigingslidmaat-
schap. Het onderzoek is beschreven in het rapport Over verenigingslidmaatschap en studiesucces van dr. D.N.M. de Gruijter, verbonden aan het ICLON (Interfacultair Centrum voor Lerarenopleiding, Onderwijsontwikkeling en Nascholing ICLON). Het rapport verschijnt binnenkort.

'Verenigingseffect'
Het studierendement na zes jaar blijkt hoger binnen de groep van leden van Leidse studentenverenigingen dan binnen de groep van niet-leden. Het verschil tussen beide groepen wordt groter na zeven en na acht jaar studie. Maar ook na twee jaar propedeuse blijkt het ‘verenigingseffect’ al aanwezig. Bovendien blijkt dat studenten die lid zijn van een vereniging minder snel met hun studie stoppen.

Aanmoedigen
De Universiteit Leiden is voorstander van het verenigingslidmaatschap. De rector magnificus zelf moedigt de eerstejaars aan zich bij een vereniging aan te sluiten. Hij doet dat traditiegetrouw in de Hooglandse kerk, in de toespraak waarmee hij de nieuwe eerstejaars aan het begint van de El Cid-week (de kennismakingsweek voor nieuwe studenten) welkom heet. Daarbij kan hij nu ook wijzen op de genoemde onderzoeksresultaten.

Intensief en gevarieerd
Leiden staat bekend als een studentenstad met een intensief en gevarieerd verenigingsleven. De stad telt ruim twintig verschillende studentenverenigingen: gezelligheidsverenigingen, religieuze verenigingen, sportverenigingen, muziekverenigingen en internationale verenigingen. Iedereen die in Leiden studeert kan zich bij een studentenvereniging aanmelden. Dat betekent dat de leden van een een studentenvereniging van allerlei verschillende opleidingen afkomstig zijn.

Studiegerelateerd
Naast de studentenverenigingen zijn er talloze studieverenigingen; de meeste opleidingen hebben er een, sommige hebben er meerdere. Een studiever-eniging organiseert, naast pure gezelligheids-activiteiten als borrels en feesten, ook studie-gerelateerde activiteiten zoals lezingen, excursies en studiereizen. Studenten kunnen lid zijn van zowel een studenten- als een studievereniging. Bij het onderzoek naar de studierendementen is alleen gekeken naar het lidmaatschap van een studentenvereniging.

(14 augustus 2006/DH)
Oud 16-08-2006, 12:16
zeehond23
zeehond23 is offline
ze lijken allemaal wel een beetje op mijn lama Maar ze is het niet
Oud 16-08-2006, 12:23
Larry Flint
Larry Flint is offline
net gesport en langs de bieb geweest en straks misschien wel slapen want ik voel me brak.
Oud 16-08-2006, 12:34
Verwijderd
gister begonnen de zomerfeesten in Gorinchem dus ik ging maar even kijken naar Mose-Lee een regionaal bandje & daarna moest ik heel erg lachen om Di-rect en alle fans van Di-rect, omg wat een huppelkutten, ennn toen ging ik maar bier en cocktails drinken en ik was véél te laat thuis dus vanavond mag ik niet weg maar haha vanavond komt toch Jantje Smit dus ik vind het niet zo erg
Oud 16-08-2006, 13:16
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 16-08-2006 @ 13:16 :
ze lijken allemaal wel een beetje op mijn lama Maar ze is het niet

waar heb je haar voor het laatst gezien? en zou haar signalement veranderd kunnen zijn?
Oud 16-08-2006, 13:30
Sjoerd
Sjoerd is offline
vandaag verklaar ik mezelf beter . ik heb alleen nog koppijn. ik had ziekenbezoek vanochtend, die met een kaartje kwam. en evenlater kwam haar vakantiekaartje uit kroatie ook heel toevallig de bus in vliegen . nu ben ik gefrustreerd want een vriendin doet belachelijk. en nu ga ik een saucijzenbroodje eten.
Oud 16-08-2006, 13:36
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 16-08-2006 @ 12:46 :
omg, dat is juist het enige gave aan die stad.
Dat auto's gepest worden?

En ik heb net na het eten nog een Jaguar terug mogen brengen .
Oud 16-08-2006, 15:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gisteren tot laat gewerkt en vanochtend moest ik om 5 uur weer op en nu ben ik brak en verward, want m'n coleginnen hebben de beste vriend van de FRS-dude gestalkt en z'n nummer afgetroggeld en nu moet ik verplicht bellen van ze, maar ik heb 2 weken vrij, dus they can't make me!
En m'n ex-collega kwam langs en vroeg of ik de 25ste meewou naar Londen en nou ja, dat wil ik best wel, dus nu is er een hostel geregeld en ik bereid me voor op mad shoppen en mad partyen.
Oud 16-08-2006, 15:14
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben net lid geworden van een Lies-hyve. ehhhhhh...
Oud 16-08-2006, 15:58
idontcare
idontcare is offline
vandaag kon ik niet eens uitslapen want om 9u was ik gewoon wakker ik zit vast nog te erg in m'n werk-ritme. paar uur later naar rotterdam gegaan om lowlands dingen te shoppen, ov doet het toch weer . euhhh nu moet ik m'n tas in pakken maar ik heb geen zin. ik haat inpakken. straks ga ik koken en vanavond vast niks doen.
Oud 16-08-2006, 15:59
grandmommy
grandmommy is offline
ik wil ook mijn tas inpakken maar de cauchon van mijn trui is nog niet droog
Oud 16-08-2006, 16:10
kuik
kuik is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 16-08-2006 @ 10:22 :
hoi dat ben ik niet met je eens
maar goed ik ging vandaag dus werken en nu ben ik weer thuis en nu moet ik een eerstejaarsdag organiseren met mn commissie OH WAT LEUK en al die stomme kkluie mensen sturen geen emails terug en de voorzitster is al helemal kklui, want zij mailde 'hoi, ik ben er niet op de eerste dag want ik heb dan zelf introductieweek, veel succes nog!'
ja alsof ik niet intro heb
euhhh ok, nou ja nu ga ik dus eten en vanavond naar delft om mijn broer en zn nieuwe kamer en zn nieuwe vriendin te zien
Oud 16-08-2006, 16:15
mookid
mookid is offline
ik heb gister twee huizen bekeken in amsterdam met mijn vriendje en vandaag een bod gedaan want een was heel leuk met glas in lood schuifdeuren tussen de 2 kamers.
er waren alleen heel veel mensen dus ik ben bang dat iemand over de vraagprijs gaat bieden.
Oud 16-08-2006, 16:19
grandmommy
grandmommy is offline
ik ging net mijn haar knippen en toen knipte ik een stukje haar weg en toen bleek ik een kaal plekje te hebben van een litteken ofzo en nu heb ik een kaal plekje aan de zijkant van mijn hoofd lollocopter.
Oud 16-08-2006, 16:44
botulismf
botulismf is offline
Ik ging net regenlaarsjes en haringen kopen voor pukkelpop en toen werd ik aangesproken door twee pseudo-hip ogende kereltjes en toen vroeg er eentje iets als: 'darf ich mein scheiss in dein mund schtecken?' (spelfouten voorbehouden).

Nooit geweten dat ik in het echt kon rologen, maar ik heb zojuist bewezen van wel.

En ik ga op zoek naar het kale plekje morgen!
Oud 16-08-2006, 17:00
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
kuik schreef op 16-08-2006 @ 17:10 :
hoi dat ben ik niet met je eens
Jammer dan, het is en blijft mijn levensdoel om er zo weinig mogelijk te komen, of je dat nou wilt of niet
Oud 16-08-2006, 18:44
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben bezig mn tas in te pakken voor lowlands en ik ben brak en para.
Ik heb ook allemaal dingen gekocht voor lowlands. En toen ging ik op een terrasje zitten. Blaa
Oud 16-08-2006, 19:03
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 16-08-2006 @ 18:00 :
Jammer dan, het is en blijft mijn levensdoel om er zo weinig mogelijk te komen, of je dat nou wilt of niet
En een zeer begrijpelijk en mooi doel.

Dat wordt wél lastig...
Oud 16-08-2006, 19:03
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 16-08-2006 @ 17:44 :
Ik ging net regenlaarsjes en haringen kopen voor pukkelpop en toen werd ik aangesproken door twee pseudo-hip ogende kereltjes en toen vroeg er eentje iets als: 'darf ich mein scheiss in dein mund schtecken?' (spelfouten voorbehouden).

Nooit geweten dat ik in het echt kon rologen, maar ik heb zojuist bewezen van wel.

En ik ga op zoek naar het kale plekje morgen!

en, heb je nu een bruin mondje?

dat kale plekje hoef je niet te zoeken, die valt genoeg op heeeeehehehe

Regels voor berichten