Oud 18-08-2006, 01:29
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
.

Laatst gewijzigd op 18-08-2006 om 01:36.
Oud 18-08-2006, 01:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Wat ik hier post zouden ze irl ook mogen weten. De dingen die ze niet mogen weten post ik hier ook niet.

En foto's doe ik idd niet.

Daarnaast: waarom niet?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 18-08-2006, 01:36
Verwijderd
Ja, vaak genoeg. Maar ik treed nooit in detail (als ik uberhaupt reageer op dit subforum...). Het zou me verder een worst wezen wie het weet en wat ze ervan vinden.
Oud 18-08-2006, 02:53
Verwijderd
Ik snap ook niet hoe seks zo belangrijk kan zijn dat je er elke dag 10 posts over schrijft. 't Zal best aardig zijn op z'n tijd, maar overdag heb ik wel betere dingen om mee bezig te zijn.
Oud 18-08-2006, 08:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 18-08-2006 @ 00:36 :
Het zou me verder een worst wezen wie het weet en wat ze ervan vinden.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 18-08-2006, 11:15
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Waarom een topic openen en dan de tekst eruit verwijderen?



Ik heb soms wel wat te melden. Omdat een ander hulp nodig heeft, omdat een ander enorm oenig doet, of gewoon omdat ik een mening heb en die kan ik nu eenmaal moeilijk voor me houden, over welk onderwerp het ook gaat. Lijkt me geen probleem om hier het één en ander neer te zetten, tenzij het zo ver gaat dat het te intiem wordt voor mij of mijn partner (die hier ook weleens komt). Dus...?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 18-08-2006, 13:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
Wat ik hier post mogen mensen ook in real life van mij weten. Het interesseert me echt geen kloot wie het leest, of wat er mee gedaan wordt. Soms heb ik gewoon iets te melden dat ik kwijt wil, soms denk ik iemand ermee te kunnen helpen en andere keren is het uit verveling of omdat ik mijn mening betreffende sommige onderwerpen niet langer voor me kan houden. En ja, dat geldt voor seksueel-gerelateerde onderwerpen maar ook voor Flora&Fauna en eten&drinken bijwijze van.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 18-08-2006, 14:08
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 18-08-2006 @ 11:15 :
Waarom een topic openen en dan de tekst eruit verwijderen?

ik wilde het topic verwijderen, maar dat schijnt tegenwoordig niet meer te kunnen ofzo
Oud 18-08-2006, 14:34
Verwijderd
Waarom zou je het niet doen? Uiteraard ervan uitgaand dat niemand echt schokkende en privacy-behoevende dingen hier neerzet.

Eigenlijk lees ik nauwelijks "uitgebreide sekslevens" hier. Ik vind de vraagstelling dus niet echt relevant.
Oud 18-08-2006, 14:36
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
HvJ schreef op 18-08-2006 @ 13:17 :
Wat ik hier post mogen mensen ook in real life van mij weten. Het interesseert me echt geen kloot wie het leest, of wat er mee gedaan wordt. Soms heb ik gewoon iets te melden dat ik kwijt wil, soms denk ik iemand ermee te kunnen helpen en andere keren is het uit verveling of omdat ik mijn mening betreffende sommige onderwerpen niet langer voor me kan houden. En ja, dat geldt voor seksueel-gerelateerde onderwerpen maar ook voor Flora&Fauna en eten&drinken bijwijze van.

same here irl ben ik nog opener denk ik, dan weten de mensen tegen wie ik t zeg over welke partner t gaat terwijl hier niemand (voor zover ik weet) mijn partners kent
Oud 18-08-2006, 15:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Waarom zo preuts doen?
Oud 18-08-2006, 17:05
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-08-2006 @ 15:25 :
Waarom zo preuts doen?
dat sommige mensen niet de drang hebben om mensen die ze niet kennen alles over hun seksleven te vertellen betekent niet meteen dat ze preuts zijn hoor.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 18-08-2006, 17:17
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Snees schreef op 18-08-2006 @ 02:53 :
Ik snap ook niet hoe seks zo belangrijk kan zijn dat je er elke dag 10 posts over schrijft. 't Zal best aardig zijn op z'n tijd, maar overdag heb ik wel betere dingen om mee bezig te zijn.
Dat snap ik ook niet.

Of dingen posten als 'Het was weer héérlijk'
__________________
i create glitches with my voice
Oud 18-08-2006, 17:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 18-08-2006 @ 17:05 :
dat sommige mensen niet de drang hebben om mensen die ze niet kennen alles over hun seksleven te vertellen betekent niet meteen dat ze preuts zijn hoor.
Nee, maar wel als ze erover gaan zeuren.
Oud 18-08-2006, 18:27
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-08-2006 @ 17:44 :
Nee, maar wel als ze erover gaan zeuren.
seks van anderen is gewoon ranzig
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 18-08-2006, 20:25
Verwijderd
Dat doe ik eigenlijk niet? Ik geef meestal alleen maar antwoord als iemand een vraag stelt. Ik ken te veel mensen op dit forum irl.
Oud 18-08-2006, 23:15
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
omdat ik me he=le-maal nergens voor schaam en het interessant is om te weten hoe anderen het ervaren.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 18-08-2006, 23:44
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
omdat ik daar op geil, duh
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 18-08-2006, 23:59
Verwijderd
Ik post zelf nooit en niet vanwege een celibatair leven maar omdat ik de behoefte niet heb om het in een topic te zetten. Bovendien snap ik niet dat mensen er oprecht geïnteresseerd zijn want als ik zeg dat ik gisterenavond heerlijke seks heb gehad dan is er geen discussiewaarde. Sommige topics vind ik wel grappig en heel soms interessant maar vaak is het toch lachen om te lezen 'mijn kutje stond in vuur en vlam door die genotstaaf en ik ben nu zo schraal als wat' of iets dergelijks door een niet nader te noemen persoon
Oud 19-08-2006, 00:02
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
White Trash schreef op 18-08-2006 @ 23:59 :
Ik post zelf nooit en niet vanwege een celibatair leven maar omdat ik de behoefte niet heb om het in een topic te zetten. Bovendien snap ik niet dat mensen er oprecht geïnteresseerd zijn want als ik zeg dat ik gisterenavond heerlijke seks heb gehad dan is er geen discussiewaarde. Sommige topics vind ik wel grappig en heel soms interessant maar vaak is het toch lachen om te lezen 'mijn kutje stond in vuur en vlam door die genotstaaf en ik ben nu zo schraal als wat' of iets dergelijks door een niet nader te noemen persoon
Als dingen alleen leuk zouden zijn vanwege de discussiewaarde dan zou driekwart van het gehele universum nergens op slaan. En zo'n 95% van dit forum.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 19-08-2006, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 19-08-2006 @ 00:02 :
Als dingen alleen leuk zouden zijn vanwege de discussiewaarde dan zou driekwart van het gehele universum nergens op slaan. En zo'n 95% van dit forum.
Discussiewaarde was niet het goede woord maar topics zoals 'hoe voel jij je op seksueel gebied' is nogal saai omdat iedereen typt: het was heerlijk gisterenavond. Dat vind ik net zo interessant als 'hoe heet jouw knuffel topic' op de Kantine. Dus je hebt natuurlijk 100% gelijk maar het is hier meer humor dan echt seksualiteit.
Oud 19-08-2006, 00:10
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
White Trash schreef op 19-08-2006 @ 00:06 :
Discussiewaarde was niet het goede woord maar topics zoals 'hoe voel jij je op seksueel gebied' is nogal saai omdat iedereen typt: het was heerlijk gisterenavond. Dat vind ik net zo interessant als 'hoe heet jouw knuffel topic' op de Kantine. Dus je hebt natuurlijk 100% gelijk maar het is hier meer humor dan echt seksualiteit.
Ik typ nooit "het was heerlijk gisterenavond"

Maar in zo'n topic gaat het er natuurlijk meer om dat je iets kwijt kunt dan dat het voor iemand anders interessant is om te lezen.

Ik heb er voor mezelf totaal geen problemen mee om open te zijn over seks, maar ik ben vaak bang dat anderen het niet willen horen. Op dit forum hoef ik daar tenminste niet bang voor te zijn, als mensen het niet willen horen moeten ze hier niet komen. Maar eigenlijk valt het nog wel mee hoeveel ik hier post.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 19-08-2006, 03:06
ijscoman
Avatar van ijscoman
ijscoman is offline
Mensen met een bepaalde hobby wisselen ook ideen uit op een forum dat over die bepaalde hobby gaat. Seks is toch een "hobby" van de meeste mensen dus waarom hier niet je ideen uitwisselen op het forum? Zo leer je nog eens wat nieuws om te doen met je partner(s)
Oud 19-08-2006, 13:14
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik zou WILLEN dat ik mijn sexleven uitgebreid kon bespreken op het internet! Maar opt moment heb ik er geen

__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 19-08-2006, 13:35
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 18-08-2006 @ 11:15 :
Waarom een topic openen en dan de tekst eruit verwijderen?



Ik heb soms wel wat te melden. Omdat een ander hulp nodig heeft, omdat een ander enorm oenig doet, of gewoon omdat ik een mening heb en die kan ik nu eenmaal moeilijk voor me houden, over welk onderwerp het ook gaat. Lijkt me geen probleem om hier het één en ander neer te zetten, tenzij het zo ver gaat dat het te intiem wordt voor mij of mijn partner (die hier ook weleens komt). Dus...?
Sluit ik me bij aan.

TS: waarom wilde je em verwijderen en is dat nog steeds zo? Kan altijd geregeld worden met goede reden natuurlijk
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 19-08-2006, 13:36
ijscoman
Avatar van ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 19-08-2006 @ 13:14 :
ik zou WILLEN dat ik mijn sexleven uitgebreid kon bespreken op het internet! Maar opt moment heb ik er geen

Misschien is je sexleven wel niet zo uitgebreid om het uitgebreid te kunnen bespreken?
Oud 19-08-2006, 16:06
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 18-08-2006 @ 11:15 :
Waarom een topic openen en dan de tekst eruit verwijderen?



Ik heb soms wel wat te melden. Omdat een ander hulp nodig heeft, omdat een ander enorm oenig doet, of gewoon omdat ik een mening heb en die kan ik nu eenmaal moeilijk voor me houden, over welk onderwerp het ook gaat. Lijkt me geen probleem om hier het één en ander neer te zetten, tenzij het zo ver gaat dat het te intiem wordt voor mij of mijn partner (die hier ook weleens komt). Dus...?
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Oud 19-08-2006, 19:54
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ach ja, die russen zijn wel vaker preuts als het over seks gaat. Ik lees het meestal, en post weinig. Als je goed had gekeken had je gezien dat de meeste topics echt lache zijn ipv intieme details, dus je vraag is niet zo relevant. Er wordt hier niks uitgebreid besproken.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 20-08-2006, 12:56
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Na overleg met TS toch slotje.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.