![]() |
|
ik ben 20 mn vriendin = net 16
Ik heb me gewoon aan haar ouders voorgesteld en die vonden me vet aardig en toen heb ik 3 maanden bij hun in huis gewoond met mn vriendin.( ze woont in america en ja van internet ) Dus dit is fout? dikke lul
||
Citaat:
Maar lang niet alle wettelijke bepalingen zijn even zinnig. Dus waarom laat je die twee niet gewoon samen genieten?
||
![]() |
Citaat:
Tenslotte krijgt iedereen tegenwoordig ook al in de brugklas te horen over sex en condooms. Meisjes die zich door gladde praatjes laten overhalen? Gebeurd vast, maar ik denk niet dat het regelmaat is. Bij mij op de basisschool zat ook een meisje in groep 8 die een vriendin van 18/19 had. Iedereen vond het raar, maar als ze nou gelukkig zijn? Misschien was je zelf op je 12/13de nog heel erg kind, en was jij er niet aan toe. Misschien was jij er pas op je 16de, of je 18de aan toen. Iedereen weet wanneer hij zover is. Als je wilt dan gebeurd het ook, en dan is het heel fijn, en heel teder. Boeing P.S. Veiligheid staat natuurlijk boven alles, dus een goede voorlichting is een vereiste! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Er is eens een poster van Loesje geweest over dit thema. Iets over een jongen die morgen jarig is en 16 wordt. Weet de tekst niet precies meer, maar eindigde met iets van "...want morgen wordt hij pedofiel.". Simba
|
Ik vind 12-13 jaar inderdaad VEEL te jong, hoe de maatschappij ook vooruitgaat, er zijn toch altijd waarden en normen die voor ALTIJD gelden? Tuurlijk kan de leeftijd wat opschuiven en kunnen mensen aan andere vormen van seks doen en ik verbied het ook niemand (alsof iemand zich daar wat van aan zou trekken), maar ik vind gewoon absoluut niet okay. Logisch dat er veel meer mensen pedofiel worden, als al die meisjes op zulke jonge leeftijden al aan seks gaan doen..!!
Ik snap echt niet dat je op zo`n jonge leeftijd al met seks bezig gaan zijn, in daden dan. Ik had ook altijd zo`n idee van dat seks niet iets speciaals is en het gewoon om lust gaat, maar het is wel speciaal en als je 12 ben, ben je daar echt nog niet aan toe, ookal zeg je van wel... Het gaat niet om leeftijdsverschil, maar gewoon om die instellingen van die lui, als je een beetje normaal bent, ben je daar gewoon nog niet voor in.. ~en het boeit wel! [Dit bericht is aangepast door juliettebinoche (21-02-2002).]
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Simba
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ja natuurlijk was ik op mijn 13e al heel geïnteresseerd in seks, dat komt door al die hormonen. Maar dat betekent niet dat ik gelijk op de eerste de beste jongen spring!! Volgens mij beginnen de meeste jongeren rond die leeftijd wel met zelfbevrediging enzo, maar gelijk seks en dan met een jongen van 6 jaar ouder?? Ik zou in die tijd nog niet eens op een jongen van 19 af durven stappen...
Ik denk dat het heel belangrijk is dat je kinderen van jongs af aan naast alle voorlichting over hoe het gaat en de risico's enz., ook heel goed moet leren dat seks toch nog altijd iets is voor twee mensen die van elkaar houden! (in principe, als je wat ouder bent kun je uiteraard wat experimenteren enzo, maar daat kom je vanzelf wel achter) En ook dat de eerste keer je waarschijnlijk altijd bij zal blijven. Het gaat toch ook om eigenwaarde en dat je jezelf niet zomaar aan iedereen moet geven!?! Ik zal mijn (eventuele) kinderen dat zeker meegeven. En nog even over leeftijdsverschil; ik ben 17 en mijn vriend is 26... Hij is mijn beste maatje en we geven ontzettend veel om mekaar, dus vorig jaar vond ik dat hij ook degene was die me mocht ontmaagden! En degene die mij voor gek verklaart: ik mag alleen maar hopen dat iedereen op deze wereld zo'n vriendschap vindt als tussen hem en mij. Voilà ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is het niet zo, dat elk ander dier dit doet. maar dat als gevolg van evolutie wij (als mens) hele andere ideeën bij sex hebben? ;-)
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind het niet te jong, want het gebruik van het woordje te is voor iedereen verschillend, maar ik vind het gewoon jong. Belachelijk jong zelfs!
Op m'n 12e dácht ik daar nog niet eens aan. Ben het verder helemaal eens met JinX_the_Pioneer
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Fock...hoe oud ben jij dan? Je lijkt me oma wel......
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De AZIË gekte TheDoed | 97 | 29-01-2005 21:24 | |
Seksualiteit |
Maagd?? [HuBeRbItCh] | 395 | 06-12-2004 20:58 | |
Psychologie |
Bdsm MV | 11 | 23-06-2004 13:28 | |
Seksualiteit |
kinderseks JinX_the_Pioneer | 9 | 30-01-2002 20:07 |