![]() |
|
![]() |
Wat doe je vriend denk jij fout?
En ben je niet toch onbewust heel gespannen? En waar en wanneer gaat het pijn doen? Heb je ook last van veel ontscheiding? Dat zijn wat vragen als je die me kan beantwoorden kan ik je daar wat tips en antwoorden op geven. En nog zomaar tips. Ontspan goed! Doe veel voorspel. Doe eens voor wat jij fijn vind. Qua bijv. vingeren. Suc6 groetjes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
lullig voor jou,maar wat ben ik blij dat ik dit lees!ik heb precies hetzelfde !als mijn vriend of ik mijzelf vinger kan ik niet klaarkomen,aan mijn vriend ligt het niet (ik heb al 9 maanden seks met hem) en ik kan alleen klaarkomen als dezelfde manier als jij. ik weet hoe kl*te het is,ik hoop dat we goede tips krijgen. groetjes michelle |
![]() |
|
![]() |
laat hem maybe es proberen bij het vingeren nie teveel de clitoris direct te stimuleren,
't zal prolly daardoor zijn da het na een tijken begint zeer te doen, alsem het "vel" en de schaamlippen errond gebruikt is da ook al een lekker gevoel neemek aan ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Durf niet klaarkomen Michael19 | 9 | 20-10-2011 19:12 | |
Seksualiteit |
kan niet klaarkomen... ~*Lulutje*~ | 19 | 03-10-2003 18:55 | |
Seksualiteit |