![]() |
|
![]() |
Lijkt me niet. Ik weet het niet zeker, maar seks is meer dan alleen seks. Het hoort toch echt bij liefde. En ik weet zeker dat seks met iemand waarvan je houdt lekkerder is dan met iemand waarvan je niet houdt.
Maw ik sluit me aan bij de meerderheid.
|
![]() |
hmm hangt van t meisje af ,als ik er verliefd op ben of op zou kunnen worden dan moet ik t echt zeker niet doen dan wordt ik gek van onzekerheid denkik ... gewoon iemand zou ik t wel aankunnen.
en hoewel t me wel erg makkelijk lijkt als je vrijgezel bent ..ik zou t toch niet te gauw doen denkik
|
Zou ik wel kunnen, maar dan moet ik me toch wel op een of andere manier tot die persoon aangetrokken voelen, anders werkt het niet. En beide moeten natuurlijk niet meer voor elkaar voelen dan alleen een soort aantrekkingskracht die leidt tot de behoefte aan seks met elkaar. Als dat allemaal het geval is en ik ook nog es vrijgezel ben (lijkt me logisch) dan lijkt me het heerlijk. Heb je ook geen verplichtingen enzo. Maar mét "liefde" is het natuurlijk mooier.
|
![]() |
nee!!!!!!!, en als ik jou was zou ik dat ook niet doen, want dan gaat die gene allemaal slechte dingen over je rond bazuinen, die niet eens waar zijn!!! en ik weet het uit ervaring, een vriendin van mijn heeft dit ook eens gedaan , en ze is er heel ongelukkig door geworden!!!
dus ik zou het maar niet doen hoor!! =xxxxxxxxxx= jes a NICE bitch
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welk type games speel je? HardstylerNL | 81 | 02-05-2013 10:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
denkbeelden natuurfilosofen; nog steeds belangrijk? kusrenée | 66 | 16-11-2005 22:17 | |
Muziek |
Nirvana; mooi door eenvoud ? KleineTomaat | 205 | 09-11-2004 18:25 | |
Beleidszaken |
Censuur op Scholieren.com? Enlightenment | 120 | 12-08-2004 14:56 | |
Muziek |
Stel, je zit in een boyband. Bobby James | 50 | 25-12-2003 13:31 | |
Muziek |
Celtic ! R | 15 | 16-10-2002 22:15 |