| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb nu inderdaad alle drie de telefoons van de haak, het enige wat je dan hoort is om de paar seconden wat klikjes bij ehh het zwarte telefoondoosjedingetje aan de muur in de woonkamer. Dus slapen kan wel. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoonlijk is smsjes krijgen op de vaste telefoon wel heel gaaf, want dan krijg je zo'n gaaf wijf dat ooit de hele Van Dale heeft moeten inspreken. En dat ze dan de woorden die in 't smsje staan bij elkaar plukken uit die verzameling. Tenzij ze er niet in staan, dan krijg je iets compleet gaars. Sowieso wordt het iets compleet gaars, want alle woorden hebben een andere intonatie die helemaal niet klopt met wat er oorspronkelijk bedoeld is. "Hallooo, IK ZIT in Spáánje en .. het .. weer is móói, vergeetdekat niet té voeren. Ks-ks-ks Liiinda." Zulk soort dingen krijg je dan.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anders moet je 'n keer als je bij je ouder(s) of vrienden zit, een smsje sturen naar hun vaste nummer. Is echt hilarisch.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En die sms'jes naar vaste lijnen zijn te gaaf, ik heb er nog nooit ook maar IETS van begrepen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Mijn slijm is overigens grotendeels weg maar ik heb wel de hele dag keelpijn en af en toe buikpijn maar dat komt denk vooral omdat ik teveel keelpastilles eet. En verder heb ik vandaag laten zien dat ik niet kan bowlen en niet kan pokeren.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Pietermannen behoren tot de giftigste dieren van Europa. De eerste rugvin van de pieterman bevat 5 of 6 doornige vinstralen, die in verbinding staan met een gifklier aan de basis van deze vinstralen. Pietermannen graven zich in in het zand in ondiep water, loerend op prooivissen. Zwemmers in deze wateren lopen een gerede kans op een pieterman te trappen, hetgeen meestal een steek in de voet zal opleveren. Een steek van een pieterman is in het algemeen niet dodelijk, echter wel zeer pijnlijk. Indien niet snel behandeld kan deze pijn maanden aanhouden. De behandeling is echter simpel: het gestoken lichaamsdeel dient ongeveer een kwartier a twintig minuten in zo heet mogelijk water gedompeld te worden (natuurlijk zonder verbranding te veroorzaken). Het gif van de pieterman bestaat namelijk uit eiwitten die bij temperaturen boven 40 graden Celsius instabiel zijn en snel afgebroken worden. ja dus dat
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|