Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2006, 20:50
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 23-08-2006 @ 21:42 :
ben geen fan van hincapie, maar de beste man heeft wel weer eens pech zeg. hij had de eindzege verdiend. maarja, weer een rare situatie in die eneco tour, volgens mij rust er een vloek op die ronde
Tja wat die Hincapie al van pech gehad heeft gehad.(o.a. Parijs Roubaix)
Ja was dat de vorige keer niet dat ze van het parcour waren afgeweken en Rik Verbrughhe ze de weg moest wijzen. (omdat hij daar in de buurt woonde) Den Bart Dockx uit de kopgroep kweet niet hoe kwaad.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2006, 21:06
Sandersss
Sandersss is offline
Knaven naar T-mobile. Zou toch wel leuk zijn geweest als hij bij Shimano Skill had getekend, mits zij volgend jaar een Pro Tour licentie krijgen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 21:40
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
hehe had jij serieus gedacht dat skil een pt licentie zou krijgen dan
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 22:03
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 25-08-2006 @ 22:40 :
hehe had jij serieus gedacht dat skil een pt licentie zou krijgen dan
Daar zijn ze wel op uit. En dat is ook hard nodig voor de Nederlandse wielersport.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 23:20
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 25-08-2006 @ 23:03 :
Daar zijn ze wel op uit. En dat is ook hard nodig voor de Nederlandse wielersport.
daar zijn ze echt niet op uit. met skil (op het laatste nippertje toch nog doorgegaan als hoofdsponsor) en shimano (positie als hoofdsponsor van shimano-memory corp opgegeven) kan dat sowieso al niet. die zijn niet bereid zoveel te investeren in de wielerploeg. daarom hebben ze bij die ploeg ook echt niet de gedachte om in de protour mee te doen. zoals het nu gaat is het ook gewoon goed, ze rijden goed mee op continentaal niveau en doen leuk mee als vrijbuiters in de protour wedstrijden waarin ze mogen meedoen.

daarnaast zijn er natuurlijk kwalitiatief betere continental teams, unibet dus, maar ook panaria, barloworld, chocolade jacques en acqua&sapone hebben meer kwaliteit in huis volgens mij.

maar dat een tweede nederlands pt team hard nodig is staat inderdaad buiten kijf
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Sandersss schreef op 25-08-2006 @ 23:03 :
Dat is helemaal niet hard nodig voor de Nederlandse wielersport.

De manier waarop Skil nu opereert is perfect. Jonge jongens kunnen nu "rustig" aan het bestaan van profwielrenner wennen zonder dat ze in de eerste de beste pro-tourkoers over de kling worden gejaagd.

Een ploeg als Skil is de ideale springplank, zie bijvoorbeeld Sebastiam Langeveld.

Eigenlijk zou Nederland meer hebben aan een 2e ploeg a la Skil dan aan een tweede protour ploeg.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 23:25
Verwijderd
Verassende stap trouwens van Kloden:

Andreas Klöden wechselt zu Astana

Andreas Klöden wechselt in der kommenden Saison zum kasachischen Astana Team. Das gab der 31jährige am Abend auf seiner Homepage bekannt. "Ausschlaggebend für meine Entscheidung ist vor allem die Tatsache, dass ich [...] zu einer sehr starken Mannschaft gehe, mit der wir in der kommenden Saison vieles erreichen können", begründete Klöden seine Entscheidung. [später mehr]

Bron: radsport-aktive.de

Dat word knechten voor Vinokoerov.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 23:30
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 26-08-2006 @ 00:21 :
Dat is helemaal niet hard nodig voor de Nederlandse wielersport.

De manier waarop Skil nu opereert is perfect. Jonge jongens kunnen nu "rustig" aan het bestaan van profwielrenner wennen zonder dat ze in de eerste de beste pro-tourkoers over de kling worden gejaagd.

Een ploeg als Skil is de ideale springplank, zie bijvoorbeeld Sebastiam Langeveld.

Eigenlijk zou Nederland meer hebben aan een 2e ploeg a la Skil dan aan een tweede protour ploeg.
neej, want anders heb je dat alle talenten van vooral rabo ct naar skil gaan en uiteindelijk naar het buitenland. dat is leuk voor hun, maar niet de bedoeling van de opleidingsploeg. rabobank kan niet alle beloften uiteindelijk in het team inbrengen, daar is simpelweg geen plaats voor. en daarom is voor een goede ontwikkeling het nederlandse wielrennen een tweede protour ploeg eigenlijk ontontbeerlijk
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 23:37
Verwijderd
Matthieu Heijboer, Stef Clement, Michiel Elijzen,Koen de Kort, Hans Dekkers, Bas Giling.

Zomaar een rijtje namen uit Rabo-continental ploeg die nu in het buitenland hun brood verdienen als beroepswielrenner.

Buitenlandse (Pro-tour)ploegen vissen echt wel in de talentenbak die het Rabo-continental is.

Een gunstige ontwikkeling want zo worden Nederlandse talenten verdeeld over meerdere ploegen.
Dan heb je dus automatisch meer kans op meer Nederlanders in de wedstrijden.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 23:51
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
met een extra protourploeg heb je nog meer kans op meer nederlanders in meer wedstrijden, wat is je punt?
en ik zeg toch ook, anders gaan al die profs naar het buitenland, dat gebeurt nu ook al, en dat is niet de bedoeling
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 00:13
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Een extra protour ploeg heeft als voordeel dat het Nederlandse wielrennen niet door 1 sponsor gedragen hoeft te worden. Rabobank draagt al jaren trots het vaandel en doet dat met verve. Een ploeg naast Rabobank zal alleen maar voor een verbreding van de Nederlandse wielersport zorgen.. een nadeel kan zijn dat er concurrentie tussen de teams zal ontstaan a la Quick Step vs Lotto Davitamon, maar is dat eigenlijk wel een nadeel?
Oud 26-08-2006, 09:21
Sandersss
Sandersss is offline
Dat laatste is eerder een luxe probleem.

De ploegleider van Shimano Skill heb ik eens een keer in een interview horen zeggen dat hij een potentiele sponsor heeft die er in een bepaald aantal jaar zoveel miljoen in wil pompen, op voorwaarde dat ze een Pro Tour licentie zouden bemachtigen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Scott Tracy schreef op 26-08-2006 @ 00:51 :
met een extra protourploeg heb je nog meer kans op meer nederlanders in meer wedstrijden, wat is je punt?
en ik zeg toch ook, anders gaan al die profs naar het buitenland, dat gebeurt nu ook al, en dat is niet de bedoeling
Stel er komt een Nederlandse Protour ploeg bij, welke nederlanders zouden daar dan in moeten komen?

Er moet natuurlijk wel worden gepresteerd. Mijns inziens is de basis in Nederland gewoon veel te smal voor nog een Protour-team.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 12:01
PV
PV is offline
BONN (ANP) - De Duitse wielrenner Andreas Klöden rijdt komend seizoen voor de Spaanse ploeg Astana. Dat heeft de kopman van T-Mobile zaterdag op zijn eigen website bekendgemaakt. Hij eindigde dit jaar in de Ronde van Frankrijk op de derde plaats.

waarom doet ie dat
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 12:11
Verwijderd
Citaat:
jw1985 schreef op 26-08-2006 @ 00:25 :
Verassende stap trouwens van Kloden:

Andreas Klöden wechselt zu Astana

Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 12:24
PV
PV is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 26-08-2006 @ 13:11 :
niet gezien
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 13:09
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Ik las ook ergens dat hij Kessler meeneemt? Of was het nou Wesemann.. kan het nergens meer vinden.. dus zal wel niet zo zijn
Oud 26-08-2006, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 26-08-2006 @ 14:09 :
Ik las ook ergens dat hij Kessler meeneemt? Of was het nou Wesemann.. kan het nergens meer vinden.. dus zal wel niet zo zijn
Je hebt weldegelijk gelijk hoor.

Klöden und Kessler zu Astana

Foto: Roth

ANZEIGE
BERLIN, 25.08.06 (rsn) - Andreas Klöden, Dritter der letzten Tour de France, wird am Saisonende die T-Mobile-Mannschaft verlassen und zum kasachischen Astana-Team wechseln.

Der 31 Jahre alte Klöden unterschrieb bei Astana einen Zweijahresvertrag. Zusammen mit dem in der Schweiz lebenden Sachsen wird auch der Franke Matthias Kessler, der bei der letzten Frankreich-Rundfahrt eine Etappe gewann und diese Jan Ullrich widmete, von T-Mobile zum Vinokourov-Rennstall wechseln, der aus den Trümmern des Skandal-Teams Liberty neu formiert wird.

Bereits während der Tour zeichnete sich ab, dass sich die Wege von Klöden, ein Freund von Jan Ullrich, und der Magentatruppe, die nach dem Skandal um den einzigen deutschen Toursieger einen Schnitt macht, trennen werden. Bis vor drei Wochen hatte Klöden noch immer kein Angebot von T-Mobile, das an der Weiterverpflichtung offenbar kein Interesse hatte. Manager von Klöden ist Tony Rominger, der auch enger Berater von Astana-Chef Marc Biver ist. Der ehemalige Tour-de- Suisse-Direktor Biver (55) ist im August Generaldirektor des kasachischen Profi-Radteams geworden.

Bei Astana wird Klöden wieder an der Seite seines früheren T-Mobile-Teamkollegen Alexandre Vinokourov, der vom Toursieg träumt, fahren. Nach seinem zweiten Podiumsplatz bei der Tour dürfte Klöden künftig deutlich über eine Million Euro pro Jahr verdienen.

Unterdessen hat Astana-Teamchef Biver weitere Verpflichtungen getätigt: Der Schweizer Meister Gregory Rast (Phonak) und der Österreicher René Haselbacher (Gerolsteiner) unterschrieben ebenfalls für zwei Jahre.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 15:14
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Dan is Astana goed bezig, en loopt T-Mobile finaal leeg...
Ben benieuwd of T-mobile de sponsoring wil aanhouden als ze zo doorgaan...

Verbaas me er trouwens toch altijd over dat Nederlanders wel Duits kunnen lezen en andersom niet
Oud 26-08-2006, 15:16
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 26-08-2006 @ 12:26 :
Stel er komt een Nederlandse Protour ploeg bij, welke nederlanders zouden daar dan in moeten komen?

Er moet natuurlijk wel worden gepresteerd. Mijns inziens is de basis in Nederland gewoon veel te smal voor nog een Protour-team.
wellicht op dit moment nog wel, maar als onze talenten zich goed blijven ontwikkelen kan binnen een paar jaar de kwaliteit zowel als de kwantiteit van onze renners zich in ieder geval meten met belgie, duitsland en frankrijk

misschien is dat (zeker in het geval van frankrijk) nu al wel zo. frankrijk heeft 4 (!!!) protour ploegen, maar wat presteren die ploegen nu helemaal? cofidis is een zooitje, idem voor francaise des jeux, bouygues is een potentieloos stelletje vrijbuiters en ag2r is datzelfde sinds ze hun (buitenlandse) kopman kwijt zijn. de basis in frankrijk is misschien nog wel smaller als in nederland, toch hebben ze 4 pt ploegen. waarom? omdat wielrennen in frankrijk meer leeft (vanwege de historie en de tour) waardoor goede sponsors veel makkelijker gevonden zijn. en met een goede sponsor krijg je vanzelf wel een pt licentie.

edit: ben ik die 5de franse pt ploeg zelfs vergeten, credit agricole. die verdienen het mijns inziens wel om in de pt te rijden. maar dat wordt vooral gerechtvaardigd door de buitenlanders hushovd en caucchioli

Laatst gewijzigd op 26-08-2006 om 20:18.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 17:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Toch wel opvallend dat er nu twee renners naar een ploeg gaan die centraal zou staan in een dopingaffaire in de Tour de France dit jaar. Maja, T-Mobile wint al vrij weinig wedstrijden de laatste jaren. En ze hebben Knaven voor volgend jaar gehaald, vergeet dat niet. Maar ja, vergeleken met Kessler en Klöden gaan ze er dan wel op achteruit. Ach ja, er zullen nog wel wat mensen komen naar T-Mobile...
Oud 29-08-2006, 16:17
Verwijderd
Christophe Brandt is in de buurt van Antwerpen zeer zwaar ten val gekomen. Eerst dachten ze enkel aan een bovenarmbreuk, maar toen hij bloed ophoeste werd hij snel onderzocht en hij ligt momenteel op de operatietafel. Waarschijnlijk een half afgescheurde nier en een ingescheurde long, als ik het allemaal goed heb verstaan op sporza zojuist
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 17:13
Sandersss
Sandersss is offline
Zijn nier lijkt op dit moment niet beschadigd te zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 13:10
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
robert slippens ook zwaar gevallen gisteren. voor brandt wordt het moeilijk zijn carriere voort te zetten vrees ik
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 17:41
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 29-08-2006 @ 18:13 :
Zijn nier lijkt op dit moment niet beschadigd te zijn.
Dit zei iemand aan de telefoon bij Sporza. Zonet lees ik dit bericht:

Dinsdag is Christophe Brandt (Davitamon-Lotto) zwaar ten val gekomen in de Schaal Sels. Brandt brak vier ribben, kreeg een klaplong, hij heeft een verbrijzelde nier en hij liep een open breuk aan de bovenarm op. Hij werd meteen geopereerd, maar hij wordt tot vrijdag in een kunstmatige coma gehouden; het herstel van Brandt zal verschillende maanden duren.

Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 18:38
Fides
Fides is offline
Astana heeft volgend jaar eenin ieder geval briljant team: Vinokourov, Katsjetskin, Savoldelli, Kloden, Kessler
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 19:18
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Fides schreef op 01-09-2006 @ 19:38 :
Astana heeft volgend jaar eenin ieder geval briljant team: Vinokourov, Katsjetskin, Savoldelli, Kloden, Kessler
Dat is niet het minste team. Is het al met Savoldelli rond dan?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 19:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
pvt. stengo schreef op 02-09-2006 @ 20:18 :
Dat is niet het minste team. Is het al met Savoldelli rond dan?
Stond vandaag in diverse kranten dat dat rond was.
Mooi voor Astana, maar ik verbaas me toch best wel dat veel renners met naam deze overstap maken ondanks dat deze ploeg in verband stond met doping in de Tour de France.
Oud 02-09-2006, 23:17
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
ik verheug me op de ronde van polen, rabobank gaat ze weer allemaal naar huis rijden
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 13:24
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 03-09-2006 @ 00:17 :
ik verheug me op de ronde van polen, rabobank gaat ze weer allemaal naar huis rijden
Je hebt ten dele gelijk gereden, alleen rijdt Rabobank niet de concurrentie maar zichzelf naar huis. T. Dekker brak z'n middenhandsbeentje, Freire heeft last van z'n nek, Flecha en Löwik moesten eruit na een valpartij en Posthuma raakte ook door een val aangeslagen, maar kan wel verder.
Oud 09-09-2006, 15:27
Fides
Fides is offline
In de Tour de l'avenir rijden de Nederlanders wel goed.
Ereplaatsen Nederlanders:
Dekkers: 1e in etappe 3, 4e in etappe 5
Gesink: 5e in etappe 1, 4e in etappe 6, 4e in etappe 9
Clement: 10e in etappe 1, 3e in etappe 5, 1e in etappe 9

En met nog 1 etappe die verreden wordt staat Gesink op 1 minuut 2e in het algemeen klassement.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 19:10
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Boogie schreef op 09-09-2006 @ 14:24 :
Je hebt ten dele gelijk gereden, alleen rijdt Rabobank niet de concurrentie maar zichzelf naar huis. T. Dekker brak z'n middenhandsbeentje, Freire heeft last van z'n nek, Flecha en Löwik moesten eruit na een valpartij en Posthuma raakte ook door een val aangeslagen, maar kan wel verder.
ja jammer, we hebben dit jaar al zoveel pech
en avenir gaat goed idd, gesink is in bloedvorm
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 11:23
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
bergtrui voor Posthuma en Kolobnev 6e geloof ik vorige etappe
Oud 15-09-2006, 00:55
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
14/09: Bram de Groot completeert WK-ploeg

Met de aanwijzing van Bram de Groot is de Nederlandse ploeg voor het WK op de weg compleet. Bondscoach Egon van Kessel moest nog één renner oproepen. Acht man waren al zeker van hun plaats. Michael Boogerd, Joost Posthuma, Gerben Löwik, Jan Boven (allen Rabo ProTeam), Max van Heeswijk, Karsten Kroon, Maarten Tjallingi en Bram Tankink.

Het meerijden van Bram Tankink is nog onzeker. Hij kampt met nekklachten na een val in de Ronde van Polen.De Groot kreeg van Van Kessel de voorkeur boven Pieter Weening en Theo Eltink, die beiden momenteel in de Ronde van Spanje actief zijn, en Servais Knaven en Steven de Jongh. Al in een eerder stadium zijn Joost Posthuma en Stef Clement aangewezen voor de individuele tijdrit in Salzburg.

------------

Ik had liever Thomas Dekker in vorm gezien, en Theo Eltink ipv een Boven.. ik hoop op Boogie dit WK!
Oud 15-09-2006, 14:30
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
echt onzin dat boven meegaat. die kerel kan nog geen 100 km uithouden op dit parcours. ONBEGRIJPELIJK. en de selectie van van heeswijk en de groot raakt ook kant noch wal
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 14:49
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 15-09-2006 @ 15:30 :
echt onzin dat boven meegaat. die kerel kan nog geen 100 km uithouden op dit parcours. ONBEGRIJPELIJK. en de selectie van van heeswijk en de groot raakt ook kant noch wal
Hmm, hij is een betrouwbare knecht voor de eerste 150km als waterdrager.. moet je ook respect voor hebben ik had Eltink absoluut meegenomen..
Ben benieuwd of er oorlog gaat ontstaan tussen Kroon en Boogie.. typisch Nederlands als dat zou gebeuren op het belangrijkste punt in de wedstrijd
Oud 15-09-2006, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 15-09-2006 @ 15:49 :

Ben benieuwd of er oorlog gaat ontstaan tussen Kroon en Boogie.. typisch Nederlands als dat zou gebeuren op het belangrijkste punt in de wedstrijd
Helemaal niet typisch Nederlands dat gebeurt in alle landen weleens
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 16:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Inderdaad, mijn ogen puilden ook uit toen ik las dat Boven mee zou gaan. Eltink doet het niet slecht in de Vuelta, en in dit soort wedstrijden heb je meer aan Eltink dan Boven lijkt mij. Ach ja...
Oud 15-09-2006, 17:00
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 15-09-2006 @ 15:49 :
Hmm, hij is een betrouwbare knecht voor de eerste 150km als waterdrager.. moet je ook respect voor hebben ik had Eltink absoluut meegenomen..
de groot of boven?

boven kan echt weinig. hij kan 150 km iemand uit de wind houden ja, maar dat kunnen alle renners. en water halen ook. boven kan niet eens op kop rijden. de groot nog wel, die kan redelijk tempo maken maar er zijn nog veel betere renners in nederland dan deze 2
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 17:01
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Ertur schreef op 15-09-2006 @ 15:50 :
Helemaal niet typisch Nederlands dat gebeurt in alle landen weleens
precies, in nederland zal het meevallen. boogerd zal zich niet opofferen voor kroon en andersom ook niet, maar dat maakt niet uit. in italie is het erger, denk je echt dat paolini/di luca gaan werken voor bettini of rebellin of andersom? dat wordt nog wat...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 17:32
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 15-09-2006 @ 18:01 :
precies, in nederland zal het meevallen. boogerd zal zich niet opofferen voor kroon en andersom ook niet, maar dat maakt niet uit. in italie is het erger, denk je echt dat paolini/di luca gaan werken voor bettini of rebellin of andersom? dat wordt nog wat...
Dat maakt zo'n wedstrijd ook wel mooi al die verschillende belangen door elkaar --> landbelang, ploegbelang, vriendschappen enz.
Oud 15-09-2006, 18:16
Fides
Fides is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 15-09-2006 @ 18:01 :
http://www.vrtnieuws.net/sport_master/wielrennen/wk/060913_selectie_duits_meer/index.html

Hier staat dat Rebbelin zich wel wilt opofferen voor Bettini, en Paolini is een vriend van Bettini, bovendien gaf Bettini Paolini nog een etappe cadeau in de vuelta.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 21:41
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Fides schreef op 15-09-2006 @ 19:16 :
http://www.vrtnieuws.net/sport_master/wielrennen/wk/060913_selectie_duits_meer/index.html

Hier staat dat Rebbelin zich wel wilt opofferen voor Bettini, en Paolini is een vriend van Bettini, bovendien gaf Bettini Paolini nog een etappe cadeau in de vuelta.
ik had het gelezen, maar als er een kopgroep is van 10 man met o.a. valverde, paolini en bettini, zou paolini dan de sprint gaan aantrekken voor bettini? ik moet het nog zien hoor
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 16:49
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
cornu wk tt bij de junioren, erg knap hoor en toch niet echt verwacht de nederlanders vielen vies tegen. nu moet je ook niet teveel verwachten van bv boom, die heeft een zwaar seizoen achter de rug maarja.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 19:55
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Ja dat Cornu wereldkampioen zou worden had ik niet meteen zien aankomen. Wat niet wil zeggen dat ik hem een slecht renner vind.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 08:51
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Paolini gaat zich wel opofferen voor Bettini. Di Luca niet denk ik.

Boogerd schijnt nog steeds ziek te zijn
Oud 21-09-2006, 09:09
Tofke_H
Tofke_H is offline
Zeg! Het WK verdient toch wel echt zijn eigen topic hoor...
Oud 21-09-2006, 18:04
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
bij Discovery channel gaat het halve team op de loop, er gaan 11 renners weg en tot nu toe komen er 2 voor in de plaats
Oud 23-09-2006, 17:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Lance Armstrong mag dan wel gestopt zijn met wielrennen, hij doet wél mee aan de marathon van New York. Hij wil 'm in 2½ uur lopen. Zou knap zijn als-ie dat haalt, want New York is geen supersnel parcours. Maja het is wel Armstrong en als-ie de power en de conditie van zijn wielercarrière nog heeft, zou die 2½ uur zeker wel eens mogelijk kunnen zijn.
Oud 26-09-2006, 16:44
Verwijderd
Ik weet niet hoe oud dit filmpje is en of jullie het al kennen, maar ik heb hem nu al tien keer gezien en ik blijf lachen, helemaal mijn soort flauwe humor

http://www.youtube.com/watch?v=e9mUCqLghWM

Belgisch wielercommentaar iets te letterlijk genomen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten