Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2006, 00:27
Lekker&Mooi
Lekker&Mooi is offline
http://www.geocities.com/jrmmixing/

Mijn site waar wat door mij gemixte mp3'tjes staan. Het meeste is op hiphop en dance/house/electro georienteerd maar binnenkort meer genres. Check het uit, en download wat nummers! (rechtermuisklik, opslaan als..) Drop ook je feedback aub...
Oud 29-08-2006, 17:00
Lenny K
Lenny K is offline
Je hebt wel potentie! Ik vind de meeste mixjes nog wat druk klinken en de overgangen wat drastisch... maar zulke uiteenlopende genres mixen is een moeilijke opgave.

Die Eric Prydz en Lil'Jon mix is erg leuk.
Op 4:46 wordt die Snoop dogg mix grappig, leuk idee.

wel erg leuk om mensen op feestjes mee te verrassen
Oud 29-08-2006, 19:53
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Dude! Dit is lekkere muziek! Klinkt echt super! Ben normaal echt geen fan van Hiphop... maar op de manier zoals jij het mixt met dance-beats kan ik het zeker waarderen! Echt top!

Damn! Hoelang heb je daar trouwens voor moeten oefenen? En welk programma gebruik je ervoor? Bij mij wil het remixen echt niet zo super lukken.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 21:19
Arjanjahhh
Arjanjahhh is offline
Chill!!! helemaal niet mijn style normaal, maar wat me aanspreekt is dat het heeel netjes afgemixed is...zijn bijna geen "verkeerde" beats te spotten

keep it going!!
Oud 30-08-2006, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Arjanjahhh schreef op 29-08-2006 @ 22:19 :
Chill!!! helemaal niet mijn style normaal, maar wat me aanspreekt is dat het heeel netjes afgemixed is...zijn bijna geen "verkeerde" beats te spotten

keep it going!!
Ach zodra er wel verkeerde beats staan is het gewoon breakcore.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:48
Lekker&Mooi
Lekker&Mooi is offline
Thanx voor alle reacties iedereen

Citaat:
Jumpfrious schreef op 29-08-2006 @ 20:53 :

Damn! Hoelang heb je daar trouwens voor moeten oefenen? En welk programma gebruik je ervoor? Bij mij wil het remixen echt niet zo super lukken.
Ik mix met een vet oude versie van Magix, en maar soms gebruik van FL en Cool Edit of Trakor DJ...
Oud 31-08-2006, 21:43
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Citaat:
Lekker&Mooi schreef op 31-08-2006 @ 17:48 :
Ik mix met een vet oude versie van Magix, en maar soms gebruik van FL en Cool Edit of Trakor DJ...
Hmm, dan moet ik toch maar weer vet hard gaan oefenen denk ik
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 13:29
Mister_wigger
Mister_wigger is offline
Voor de mensen die wel van hiphop houden:

Een mix van 20 minuutjes met naar mijn mening goeie hiphop.. Check het uit en geef je mening..

JRM- Bitches And Booze

Voor de rest staan er ook een hoop nieuwe dingen op de site..
Oud 27-10-2006, 13:38
bonó1991
bonó1991 is offline
mooi !!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 21:25
Mister_wigger
Mister_wigger is offline
Ik heb weer wat dingetjes gemaakt, check het uit:

Een mixje dat ik zou draaien tijdens een goed feest. Lekkere Latin House, Deephouse, Electro en alles ertussen in. Tocadisco, Fedde le Grand, Gregor Salto, D-Rashid, Freeform Five,

http://www.fileden.com/files/2006/7/...ub%20House.mp3

Spacekezen en smokers opgelet. Dit is een vaag geheel aan genres aan elkaar gemixed met spacende vocals ertussen door. Een must have voor als je een avondje gaat smoken. Of niet natuurlijk, want zonder issie ook geweldig al zeg ik het zelf.

http://www.fileden.com/files/2006/7/...ing%20Shit.mp3

eindelijk goeie hiphop op mijn site. Dit is iets meer mijn eigen ding qua muziek. Vandaar dat ik hier deze mix drop. Ik ben niet zo heel tevreden maar ik ben benieuwd naar jullie feed. (heb ik al gepost hierboven maar weinig reacties gekregen)

http://www.fileden.com/files/2006/7/...nd%20Booze.mp3

Dit is deel 2 van mijn zomermix-project. Dit is het genre Reggaeton/Dancehall al zit er ook een stukje bubling in. Niet echt helemaal mijn eigen muzieksmaak, maar wel leuk om mee te kloten. Enkele artiesten die voorbij komen in deze mix: Sergio Mendes, Daddy Yankee, Wisin y Yandel, K-liber en nog veel meer. Check het uit!
http://www.fileden.com/files/2006/7/...s%20Summer.mp3
Oud 29-01-2007, 22:09
DJ Vileroy
DJ Vileroy is offline
Ja echt heel goed gedaan ik heb anders ook nog wel een mixje voor je misschien vind je die ook leuk kijk maar in mijn profiel voor de link ( ben nog wel bezig met mijn pagina maar dat maakt niet uit volg gewoon de links oke?
maar toppie mix hoor heel netjes
Reageren

Regels voor berichten