![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() probeer je me te versieren ofzo? ![]() |
![]() |
|
hehe ik kan best geloven dat een goed partijte knokken opwinding veroorzaakt maar dat je er een stijve van krijgt als iemand een bloedneus heeft...mmmm kan ik nie echt zeggen maarja op zijn limburgs gezegd: ieder zijn Meug wa......(niet dat ik altijd limburgs lul :> )
greetz Sharky
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu ff serieuzer (ik kan niet echt serieus zijn in zo'n topic met zulke mensen.. gek vind ik dit trouwens níet) Ik ga lekker op m'n brievenbus plakken: JA - huis-aan-huis bladen NEE - vampieren aan de deur worden met een houten stok doorboord. Echt menschen, ik kan niet begrijpen hoe bloed lekker of geil zou kunnen zijn. Met het idee 'pijn als sexuele stimulans' heb ik al genoeg moeite.. maar spanking tot bloedens toe? Neeh, niet voor deze jongen weggelegd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ok ontopic:
ik ken ook iemand die dus bij zo'n satanisten gezelschap zat, heel leuk en aardig, beetje spelen met bloed primaaaa. totdat er ineens een telefoontje kwam van 1 van die mensen met het leuke bericht: ik ben hiv positief! so watch the fuck out!!! offtopic: voor fleet admiral, ik vond jou maar beetje raar mannetje, heb topics van jou gelezen over dat je net zoals in america wilde dat je iedereen kon verbieden drugs te gebruiken en weet ik het wat je nog meer wilde verbieden, en dan wil je plassex hebben??? zie je wel dat dit soort mensen SICK!!!! zijn maarja no space voor deze discussie hier dus daar houd ik over op |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar goed, ik zal hier wel de leipo zijn die bloed drinken abnormaal vind ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het wel lievig dat als je per ongeluk een wondje hebt dat vriend/vriendin of ander aantrekkelijk persoon het bloed eraf likt.. had n keer mn vinger opengehaald, stak ie mn vinger in zn mond...
Tja bloed is wel aantrekkelijk.. maar om iemand opzettelijk open te halen... (hier spreek ik mezelf tegen.. ik heb nagels en wil ze op bepaalde momenten nog weleens iets TE diep in iemands rug zetten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik neem aan dat je normaalgesproken ook niet in een achtbaan zit te disneyworld. Of op vakantie gaat naar de bahama's... hmm.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bloed is geweldig
![]() Het heeft zo'n prachtige kleur en het smaakt gigantisch lekker. Keb zelf nog nie echt iets met "bloed-sex" gedaan ofzo, maar lijkt me zeker wel iets om te proberen ![]() En ikvind ook dat iedereen hier de discussie eens moet laten gaan, want er is geen Definitie van normaal of abnormaal. En het is wel natuurlijk, anders zou het niet gebeuren; wij zijn namelijk een deel van de natuur. Het is ook menselijk. Het is misschien niet zoveel voorkomend als autorijden, maja. Ik ga ook geen mensen af lopen zeiken omdat ze in auto's rijden, omdat ik dat onnodig vind en het niet doe... ![]() Mjah Tom, ik hoor het wel als je hebt ge-expirimenteerd ![]() *kusje* |
![]() |
|
huhmzz laat ik na dat ik dit topic al een paar keer heb doorgelezen ook maar eens zeggen wat ik er van vind.
Ten eerste al die mensen die hier gaan lopen roepen dat het ziek is en dergelijke, kijken niet verder dan hun neus lang is. Dat je het niks vind oke maar ga niet iemand anders zijn ideeen af lopen te zeiken! en dan wat meer ontopic... Hoe zou ik het eens zeggen. Ik kan me er best iets bij voorstellen eerlijk gezegd. Als je het op een nette manier kan houden. zonder dat er littekens bij over gehouden worden en dergelijken. En ik kan het me ook voorstellen dat je er sexueel van opgewonden word, als je sowieso wat meer met dat soort dingen bezig ben. maaaaar als je zoiets zou doen dan moet je dat voor een keer doen, en niet elke keer dta snijden erbij ben ik van mening....anders lijkt het helemaal zo normaal en dat is het natuurlijk niet. Maar nogmaals van iets wat niet normaal is kan je idd ook plezier van hebben!!!! en wat is er tegenwoordig nog normaal???
||
Citaat:
wat een slappe ouwehoer ben ik!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() of tegenover mensen die een dieet volgen 3 taarten te gaan eten
||
Citaat:
heb er nu controle over en er komt toch geen pijn bij dus als ik er lol bij kan maken ![]()
|
![]() |
Iedereen mag lekker zelf weten wat ze doen en laat ze in hun waarde, daar is ook een naam voor: RESPECT!!!
Ik snap best de opwinding van bloed en bloed is ook niet vies. Iedereen heeft wel eens bloed binnengekregen via de mond. Maar iedereen die dit doe let AUB wel op de ziektes(volgens mij is dit al gezegd maar dat maakt niet uit). En iedereen die van bloed houd en het lekker vind. Je mag lekker zelf weten wat je doet!! Maar kijk wel uit!!!!! -xxx-666
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
opzich zou ik dan best wel misschien afgeleid worden door de pijn, maar m'n vriendin heeft soms ook al pijn door de sex zelf een dan is er nix liever dan dat ik ook pijn heb, (ze heeft bijna een keer mijn lip kapot gebeten) (mjah dan moet ik ook weer nie met een t-shirt gaan lopen met bite me erop)
kvin het ideej trouwens opzich wel vet, maar ik vind het iets gothics hebben nie dan ? voor van die mensen die al datsoort boeken lezen, over bloed drinken enzo. maar toch hou ik het maar op eten van haar lichaam en nog vele dingen die ik moet gaan uitproberen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Niet lullig bedoeld hoor.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
om eerlijk te zijn zie ik de connectie tussen bloed en sex niet...
sex heeft toch niks met bloed te maken? als mensen elkaar open willen snijden moeten ze dat vooral doen, maar ik kan er geen begrip voor tonen... als je het zo lekker vind om iets geils van elkaars lichaam af te likken, lik er dan sperma af ofzo, of voor de jongens slagroom ofzo.. maar bloed... nee... dat hou ik liever buiten mijn bed... en de rest van mijn leven...
||
Citaat:
![]() Ik vind bloed drie keer niks, zo eng .. 'Gewoon' bloed van een wond vind ik nog tot daar aan toe, mits het niet teveel ( ![]() ![]() Bah ![]()
||
Citaat:
|
|