Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2006, 09:42
Verwijderd
ik ben al de hele week lam thuis ziek aan het zijn
net was ik bij de dokter en op de markt
Advertentie
Oud 31-08-2006, 09:46
Verwijderd
Ik ben net wakker en heb zo mijn eindgesprek van mijn oude opleiding en dan hoor ik of ik het haal of niet Ik ben zo zenuwachtig en moet nog zoveel regelen
Oud 31-08-2006, 10:38
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
zopje schreef op 31-08-2006 @ 10:42 :
ik ben al de hele week lam thuis ziek aan het zijn
ik ook
nouja niet de hele week maar wel al 2 dagen.
Oud 31-08-2006, 10:44
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 31-08-2006 @ 10:46 :
Ik ben net wakker en heb zo mijn eindgesprek van mijn oude opleiding en dan hoor ik of ik het haal of niet Ik ben zo zenuwachtig en moet nog zoveel regelen
succes
Oud 31-08-2006, 10:45
innogen
innogen is offline
Gisteravond met wat vrienden wezen winkelen, maar het regende hard dus gingen we maar weer naar huis .
Samen gegeten en films gekeken; you and me and everyone we know, zeer raar maar wel tof, en the inside man, ook wel vermakelijk.
Nu heb ik ze net weer naar het station gereden en dalijk ga ik SIMS 2 installeren. Joechei.
Oud 31-08-2006, 10:51
Verwijderd
ik heb gisteren Crash gekeken, erg indrukwekkend. verder heb ik vandaag uitgeslapen en zit ik de rest van de tijd al achter de computer. bluh.
Oud 31-08-2006, 10:52
Back Door Man
Back Door Man is offline
goede film, maar toch niet erg indrukwekkend ?
Oud 31-08-2006, 10:53
botulismf
botulismf is offline
Ik vond Crash best wel tegenvallen, eigenlijk.

@grandmommy: ik heb mijn gevloek teruggenomen.
Oud 31-08-2006, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 31-08-2006 @ 11:52 :
goede film, maar toch niet erg indrukwekkend ?
ik vond dat ze wel goed lieten zien hoe diep geworteld het racisme in de amerikaanse samenleving zit en hoeveel ervan op misverstanden berust is.
Oud 31-08-2006, 11:12
Larry Flint
Larry Flint is offline
inderdaad, vond het wel een goede film.

ik ga zo maar weer eens opruimen en lunchen, daarna lezen en misschien als ik ineens actief word naar het dorp en vanavond oppassen ohhh saai.
Oud 31-08-2006, 11:18
Back Door Man
Back Door Man is offline
Ja, dat is zeker zo. maar ik was maar ook wel van bewust, ik zeg niet dat het een slechte film is hoor.
Oud 31-08-2006, 11:33
innogen
innogen is offline
Citaat:
Fake schreef op 31-08-2006 @ 12:00 :
ik vond dat ze wel goed lieten zien hoe diep geworteld het racisme in de amerikaanse samenleving zit en hoeveel ervan op misverstanden berust is.
Ja inderdaad, ik vond het ook een mooie film.
Spoiler
Oud 31-08-2006, 11:37
Verwijderd
morgen ben ik jarig dus vandaag ga ik taarten bakken en soep maken en werken om vier uur
Oud 31-08-2006, 11:39
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 31-08-2006 @ 12:33 :
Ja inderdaad, ik vond het ook een mooie film.
Spoiler
Spoiler
Oud 31-08-2006, 12:50
Verwijderd
ik heb vannacht voor het eerst gedraaid \o/ niet dat ik dat goed kan ofzo maar het was wel leuk
Oud 31-08-2006, 13:50
Verwijderd
Ik wou naar de kapper maar die was dicht.
Oud 31-08-2006, 14:10
Tinkerbellina
Tinkerbellina is offline
k geniet met volle teugen,
want ik heb nog 1 weekje vakantie
Oud 31-08-2006, 14:38
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb net meegemaakt hoe een collega van me ontslagen is omdat ze per ongeluk een mailtje,waarin ze haar baas uitschold, die voor iemand anders bedoeld was, naar haar baas had gestuurd

Laatst gewijzigd op 31-08-2006 om 14:40.
Oud 31-08-2006, 14:50
Venster
Venster is offline
Ik moest vanochtend tóch naar mn eerste schooldag ook al was het gisteren perongeluk toch nog een feestje in mijn huis geworden. Maar gelukkig was het vandaag allemaal heel snel klaar, en lag ik om 12 uur al weer terug in mijn nestje te ronken.
Nu voel ik me een stuk beter, heb ik een nieuwe jurk aan getrokken en ga ik wat vast voedsel naar binnen werken.

Ohja, en ik heb net over Sjoerd gedroomd, alleen dan was hij 22. Ook al kom ik hier dan niet zo intensief vaak, je ziet maar weer wat voor 'n impact zo'n forum op een mens heeft.
Oud 31-08-2006, 15:14
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb de hillen dag zitten sikkeneuren en ondertussen twee blends zitten verknippen voor school ja je moet wat en aan interpunctie denken alleen losers.
Oud 31-08-2006, 15:58
innogen
innogen is offline
Simssimsimsimsimsimsimsiisismsimsis.

Ben nu alweer verslaafd ojee.
Oud 31-08-2006, 16:00
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 31-08-2006 @ 16:58 :
Simssimsimsimsimsimsimsiisismsimsis.

Ben nu alweer verslaafd ojee.
hee reageer eens op mijn spoiler!
Oud 31-08-2006, 16:04
innogen
innogen is offline
Ok!

Citaat:
Fake schreef op 31-08-2006 @ 12:39 :
Spoiler
Spoiler
Oud 31-08-2006, 16:11
Verwijderd
Ik ben vandaag naar de IKEA geweest en ik vind het daar maar kut.
Oud 31-08-2006, 16:33
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik was gister films kijken met n vriendinnetje bij haar thuis, maar toen kwam haar zielige ex opeens langs helemaal de weg kwijt dus we sliepen pas laat. En vandaag heb ik de hele dag in mn eigen nest gelegen. Ik moet nog eten maar ik heb geen honger. En straks bandjes kijken.
Oud 31-08-2006, 16:35
Haligh
Haligh is offline
gister introductie in de ardennen en dat is zwara uit de klauwen gelopen.

tijdens de drop met nog 3 ladderzat geworden en tussen de koeien beland .
Oud 31-08-2006, 16:36
Verwijderd
tas gepakt voor londenn
Oud 31-08-2006, 18:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gewerkt. Whats new. Best kut want ik kwam erachter dat ik volgende week de lul ben en voor zowat alle openstaande diensten mag opdraaien. 5 dagen van 1 tot 9 werken, het zou niet moeten mogen. Ik ben nog te jong om fulltime te werken!
Oh ja, en ik was mozarella aan het snijden en dat is glibberig dus toen zat er ineens een mes in mijn vinger. Veel bloed enzo, dus nu heb ik een mooie blauwe pleister. Jippie!
Straks ga ik nog even naar Everything Is Illuminated kijken, want ik krijg een boner van Eugene Hutz. lol.
Oud 31-08-2006, 20:02
Metal
Metal is offline
zodadelijk met een vriend naar doormouse. en vannacht op de fiets terug, dat gaat wat worden.
Oud 31-08-2006, 21:05
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Metal schreef op 31-08-2006 @ 21:02 :
zodadelijk met een vriend naar doormouse. en vannacht op de fiets terug, dat gaat wat worden.
Heb je gereserveerd?
Oud 31-08-2006, 21:46
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 31-08-2006 @ 15:38 :
ik heb net meegemaakt hoe een collega van me ontslagen is omdat ze per ongeluk een mailtje,waarin ze haar baas uitschold, die voor iemand anders bedoeld was, naar haar baas had gestuurd

Dat is dan ook wel heel erg dom

Ik ben vandaag bij 2 vrienden op bezoek geweest waar we film hebben gekeken en gamba's hebben gegeten en nu ben ik net thuis.
Oud 31-08-2006, 21:48
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 31-08-2006 @ 22:05 :
Heb je gereserveerd?

succes jorge, succes
Oud 31-08-2006, 22:00
zeehond23
zeehond23 is offline
gekookt voor My Info, want die was ziek
Oud 31-08-2006, 22:01
Verwijderd
stage gelopen en dat werd drukker als verwacht. Beetje dingen monteren en rondcrossen in deze auto:

Oud 31-08-2006, 22:07
merels
merels is offline
ik heb de benedenverdieping stogezogen en gedweild, gereden sinds twee maanden in een auto die echt zwaar rijdt. vanavond mijn daddy weggebracht en opgehaald van een veest (kktoetsenbord) in het donker over onverlichte wegen. in dezelde zware diesel
nu heb ik speciaal voor mijzelv een vles wijn opengetrokken en misschien dat ik zo heel even naar de kroeg ga.
Oud 31-08-2006, 22:08
K-pax
K-pax is offline
Blijkbaar heb ik een soap gestart. Ik wist niet dat ik daar goed in was
Oud 31-08-2006, 22:20
ZerO
ZerO is offline
Gisteren op mijn werk viel de stroom uit en toen mochten we of naar huis maar dan zouden we maar 4 uur worden uitbetaald of blijven zitten en in het donker bellen. Dat er mensen zijn gebleven voor fucking 8 euro begrijp ik niet helemaal
Vandaag alweer gewerkt ieeei en nou moet ik wat dingen voor school doen maar dat ga ik tot morgen ochtend uitstellen want ik heb zin om zometeen een film te kijken.
Oud 31-08-2006, 22:21
Verwijderd
ik dronk net maar een biertje om te doen alsof ik vanavond gewoon uit zou kunnen gaan.
ik moet echter morgen vroeg op school zijn,dus ga ik maar slapen,
Oud 31-08-2006, 22:22
Verwijderd
Citaat:
K-pax schreef op 31-08-2006 @ 23:08 :
Blijkbaar heb ik een soap gestart. Ik wist niet dat ik daar goed in was
Uitleg plz.
Oud 31-08-2006, 23:47
Verwijderd
Ik ben vandaag naar een woonmall geweest (alexandrium) met m'n ouders, stoelen kijken en daar heb ik van die zit-ballen met een platte bovenkant omgedraaid zodat het net een egg-batch van Alien leek.

En daarna ging ik poolen met een vriend en toen verloor ik met 3-4.

En toen at ik pistoletten met frankfurters

En toen ging ik weer naar m'n werk om een biertje te drinken en daar ben ik de hele avond met het draadloze netwerk bezig geweest

en toen delete m'n baas m'n rekening in ruil voor m'n diensten

o zo spannend.
Oud 31-08-2006, 23:59
Carn
Carn is offline
douchen, eten, drummen, trainen, kapotgaan, millimeteren, douchen, prison break kijken en bier drinken.
Oud 01-09-2006, 02:46
Metal
Metal is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 31-08-2006 @ 22:48 :
succes jorge, succes
ik heb de groeten aan je gedaan. leuk he.
en ik had een paar weken geleden al gereserveerd, ik zat alleen deze week te wtwijfelen of ik zou gaan. ik hbe zelfs 10 eruo gedoneerd!

het was trouwens wel tof, leukst waren de quotes van rioteer; beginnen met draaien op een tienerdisco, tyfusherrie draaien tot dat iedereen begint te zeiken, een paar normale nummers draaien, en dan weer doorfucken.
Oud 01-09-2006, 02:47
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik ben kkzat geworden omdat ik jarig ben. HALLEE
Oud 01-09-2006, 03:52
knir
knir is offline
gefeliciteerd!

ot: Ik ben naar een enerverende bibliotheek oriëntatie geweest. Daarna naar Ikea, toen spullen gedumpt in mn nieuwe huis, studiespullen gekocht, wezen bowlen en falafel gegeten. Nu ben ik moe zz.
Oud 01-09-2006, 05:49
Verwijderd
Ik doe nu al ongeveer een halfuur hoeveel-aanslagen-haal-jij-per-minuut-testjes en ik kom telkens over de 400. Het record is 454.

Nu wil ik het landgemiddelde weten.
Oud 01-09-2006, 06:06
Verwijderd
Haha lal.

"Examenresultaten LeerTypen.nl 2006

Eerder behaalde resultaten geven wèl garantie voor de toekomst! Het examen van LeerTypen.nl wordt jaarlijks door honderden kinderen succesvol afgerond.

Samenvatting resultaten 2006
Aantal geslaagden: 96 procent van de deelnemers.
Gemiddelde typesnelheid in aanslagen per minuut:
Cursisten basisschool: 203.
Cursisten voortgezet onderwijs: 220."

Het record van die cursus is 500. Ik wil erheen en dat pwnen.
Oud 01-09-2006, 06:23
Verwijderd
Oja, dit doe ik omdat ik het een uur terug in het hoofd gehaald heb dat ik een gave baan wil gericht op thuis niks uitvoeren. Behalve misschien tekenen of internetten. En nu maak ik een CV. Want ik heb al een vacature gevonden waarbij je 10 uur per week moet internetten en het is thuiswerk en het enige wat je moet doen is linksites stalken uit naam van dat bedrijf en zeggen 'link mij link mij link mij plzzz plz linken ja plz ja ok plz link ja?' Noobs, iedereen weet toch dat als je je linkpopulariteit wil verhogen, je gewoon naar een cheatbedrijf moet dat jou even in een stuk of tien zelfgemaakte linkpagina's propt. Maar dat maakt niet uit, want ik zit toch al meer dan 10 uur per week online en dan kan ik die tijd net zo goed nuttig besteden door mij daarvoor te laten betalen.

Verder heb ik mezelf zojuist 'freelance grafisch ontwerper' bestempeld omdat ik in de afgelopen drie jaar weleens een logo of flyer heb gemaakt. En zelfs een cd-hoesje, ook al is die nog niet helemaal af. Volgens mijn CV werk ik voor ... ! ... ze weten alleen niet dat het de door mij opgerichte kunstbeweging met één lid is.

Oja, en voor de rest ben ik heel 1337 want ik heb óóit een prijs gewonnen met een filmpje en nu zet ik die heel stoer bij het kopje 'onderscheidingen'. En dat ik een crappy kutfilm (psst PO maatschappijleer) mocht presenteren in het gemeentehuis omdat alle andere projecten nog crappier waren, heet vanaf nu 'vertoond in gemeentehuis Amstelveen als kritische stem vanuit de jongerensector'. YEAHHHH.

Haha oh ik zit te twijfelen of ik mijn recentelijk verworven kennis over hoe je een knop maakt in Flash, er bij zal zetten onder het kopje 'computervaardigheden' als 'maken van simpele interactieve flashanimaties'.

Ik ben echt heel goed in dingen veel gaver laten klinken dan ze zijn. Terwijl ik eigenlijk niet eens zin heb in werk.

Maar ik ga wel m'n CV sturen naar die prutvacature (waarvoor je je eigenlijk twee weken geleden moest aanmelden HOHIHO), puur omdat ik 'm gemaakt heb en er nu wel iets mee moet.
Oud 01-09-2006, 06:53
woezel
woezel is offline
ik heb geslapen en zo ga ik verhuizen, ofja ik neem alleen kleren enzo mee en dus ga ik een week heel primitief wonen zonder bed enzo.
Oud 01-09-2006, 08:26
__
__ is offline
ik wou mn lenzen in gaan doen maar dat kan niet want daar staat papa in zn blote kont dan maar taildaters verder kijken.
Oud 01-09-2006, 11:16
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 01-09-2006 @ 03:47 :
ik ben kkzat geworden omdat ik jarig ben. HALLEE
gefeliciteerd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten