| Inloggen |
![]() |
||
krijg roch allemaal de klere fokkin kut school
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
krijg roch allemaal de klere fokkin kut school |
|
|
Citaat:
TopDrop schreef op 31-08-2006 @ 22:34 :
Hey, letten jullie wel op? Ik probeer jullie wat geschiedenis bij te brengen
|
||||
|
|
|
Citaat:
TopDrop schreef op 31-08-2006 @ 22:34 :
Hey, letten jullie wel op? Ik probeer jullie wat geschiedenis bij te brengen
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
RodeKrab schreef op 31-08-2006 @ 22:36 :
Sebastiaan Pijnacker 5 havo Me zus zit ook op scholieren 16 jaar bijna 17 speel een beetje vaak hattrick dat is zo'n voetbalspelletje ik ben wel redelijk sportief vind ik zelf verder nog wat? Dat kan ik bijna zien liggen vanuit mn raam
|
||||
|
|
|
Citaat:
Sebastiaan Pijnacker 5 havo Me zus zit ook op scholieren 16 jaar bijna 17 speel een beetje vaak hattrick dat is zo'n voetbalspelletje ik ben wel redelijk sportief vind ik zelf verder nog wat? Hattrick heb ik wel eens gekeken maar dat vond ik stom,. |
||||
|
|
|
Citaat:
Sebastiaan Pijnacker 5 havo Me zus zit ook op scholieren 16 jaar bijna 17 speel een beetje vaak hattrick dat is zo'n voetbalspelletje ik ben wel redelijk sportief vind ik zelf verder nog wat? |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
RodeKrab schreef op 31-08-2006 @ 22:38 :
Ja geef ook training nu.. niet in een hoog team ofzo, gewoon voor de gezelligheid Waar woon jij dan? Welke school zit je? Ik heb trouwens wel eens gekorfbald in Pijnacker
|
||||
|
|
|
Citaat:
RodeKrab schreef op 31-08-2006 @ 22:38 :
Ja geef ook training nu.. niet in een hoog team ofzo, gewoon voor de gezelligheid Waar woon jullie dan? |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
ook hallo schreef op 31-08-2006 @ 22:41 :
Ik heb 6 jaar op korfbal gezeten, ben er nu 3 jaar van af
|
||||
|
|
|
Citaat:
RodeKrab schreef op 31-08-2006 @ 22:40 :
Ja.. ken je dat dan Knap al dat jullie Pijnacker wisten te vinden Ken je toevallig een jongen, lang redelijk dun heel blond haar studeert bedrijfskunde in Rotterdam?
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
TopDrop schreef op 31-08-2006 @ 22:33 :
Op 12 oktober 1492 kwam er land in zicht. De eerste die het zag was een matroos genaamd Rodigro, maar Columbus beweerde zelf een avond eerder al een licht te hebben gezien, en streek zelf de eer plus een levenslang jaargeld van 10000 maravedí's op.[1] Columbus dacht dat hij in Indië was en noemde de inwoners Indianen. Het eiland noemde hij San Salvador, en door de lokale indianen werd het Guanahaní genoemd. Dit eiland is een van de Bahama's, hoewel er nog steeds discussie is over welk eiland dit precies geweest moet zijn. 150!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 |
||||
|
|
|
Citaat:
ook hallo schreef op 31-08-2006 @ 22:42 :
Nja daar heb ik vroeger dus tegen gespeeld Ken je toevallig een jongen, lang redelijk dun heel blond haar studeert bedrijfskunde in Rotterdam? |
||||
|
|
|
||||
![]() |
|
|