Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2006, 20:23
Saarah
Saarah is offline
Ik zie zo tegen morgen op. Door die vriendinnen die ik kwijt ben, ben ik echt bang. Ik zal wel andere vriendinnen krijgen enzo, maar ik ben zo bang dat ik altijd alleen ga moeten zitten. In de meeste lessen zitten we per twee, en we zitten 99% kans met een oneven aantal in de klas. Wrs ga ik dus altijd overschieten. Ik haat het
Advertentie
Oud 31-08-2006, 20:35
Redhair
Redhair is offline
Ik gebruik nu bijna een week de medicijnen. Er is vooruitgang, ik val rond twaalf uur in slaap, maar slaap zo onrustig. Ik heb wel meer slaap dan eerst, sta bijna elke ochtend om tien uur op, dat hield ik eerst geen week vol zonder pep.

Maar godver, het is vakantie, ik wil weer eens bij J. slapen, gewoon lekker in slaap vallen en wakker worden met de armen van mijn vriendje om me heen, en niet een uurtje 's middags, wat we wel eens doen.
Oud 31-08-2006, 20:49
Roosje
Roosje is offline
Ik denk dat dit hèt moment is om aan mijn brief van lang geleden verder te gaan. En ik zal lief zijn voor mezelf, doen alsof ik inderdaad zacht ben. Voor de verandering. En ik beloof het. Edit: En ik ga ook niet weer naar beneden rennen en brood met pasta eten en het dan verkruimeld weggooien.

Laatst gewijzigd op 31-08-2006 om 20:52.
Oud 31-08-2006, 21:05
Meissiej
Meissiej is offline
Het gaat alweer goed. Of nog steeds op kleine dip na gisteravond Het is mogelijk, dat het een hele dag gewoon even écht goed gaat.
Oud 31-08-2006, 21:09
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hier moet ik nog maar een nacht goed over slapen. Wat wil ik nou..? Ik weet het allemaal niet. Toekomst?
Oud 31-08-2006, 21:10
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oke, morgenavond!

En ik voel me zo slecht dat ik hierdoor een stukje zelfvertrouwen erbij heb, maar alles is gewoon zo vreemd. Ik vind het niet leuk om hem zo verdrietig te zien maar het is gewoon zo'n raar idee dat iemand verdriet om je heeft en dat het niet andersom is. Ik hoop in ieder geval dat het goed gaat. De stomme dingen die ik me in mijn hoofd had gehaald klopten helemaal niet en zijn zusje was zo blij . Ik hoop echt dat het goed gaat.
Oud 31-08-2006, 21:56
Verwijderd
De afscheidswaken van zijn moeder was echt mooi. Al duurde het maar even, het deed me toc hwel wat. Ook het feit dat hij en zn vriendin en familie oprecht blij waren dat we er waren, ook al kenden sommigen hem niet goed. Dat is fijn.
Oud 31-08-2006, 21:58
Volk
Volk is offline
Ik ga ze observeren, bestuderen, analyseren en daarna een voor een elimineren

Dat moet te doen zijn.

Ik ga de bladeren tellen die ik in een boom zie hangen, ik ga boeiende gesprekken hebben met muren, ik ga grassprietjes waarschuwen voor voeten en ik ga genieten van die druppende kraan.

Ik ga lol hebben.
Dat moet te doen zijn
Oud 31-08-2006, 21:59
Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Net opgepast, was wel leuk, lieve kindjes. Maar ben nu weer zo ontzettend down. En zo moe weer, pff ik word er echt gek van. Hoe moet dat morgenavond nou, als ik moet werken.. En K. geeft me echt een ontzettend klotegevoel, waarom doet hij zo? Waarom kijk ik nu zo anders tegen 'm aan? En godverdomme, ik wil nou eindelijk M. eens behoorlijk spreken, ik mis haar. Aarhg, alles lijkt wel mis te gaan. Tijd om te gaan slapen..
Oud 31-08-2006, 22:07
Verwijderd
Ik had nooit gedacht dat het me allemaal zo erg zou raken dat met M zo frustrerend, lijkt wel als of ik ontroostbaar ben

Laatst gewijzigd op 31-08-2006 om 22:09.
Oud 31-08-2006, 22:13
ecrivaine
ecrivaine is offline
Verdomme, ik moet 's avonds geen moeilijke gesprekken hebben.

Eén gesprek met een jongen met duidelijk psychische problemen. Waarom herken ik zoveel in hem van D... dezelfde rare gedachtekronkels, verknipte geest. Gaat ook weer precies hetzelfde als een jaar geleden. En ik word meegesleept... En als klap op de vuurpijl begint deze jongen over D; en hij snapte er duidelijk geen hol van dat ik iets in hem had gezien. Yeah, right.
Verdomme, waarom trek ik psychopaten aan, waarom word ik zo meegesleept, en ben ik nu weer terug bij af...
Oud 31-08-2006, 22:24
fractuur
fractuur is offline
Ouders
Oud 31-08-2006, 22:28
Verwijderd
Ik moet meer discipline leren
Oud 31-08-2006, 22:43
Verwijderd
Waarom krijg ík altijd alles voor m'n kiezen? Maandag intro, dat gaat niet goedkomen.
Oud 31-08-2006, 23:15
Verwijderd
kben ontroostbaar
Oud 31-08-2006, 23:16
Verwijderd
en wie belde me verdomme nou vanavond!!!
Oud 01-09-2006, 00:14
Nganon
Nganon is offline
Mijn dag-en-nachtritme is verneukt. Ik begin nu pas wakker te worden. Het is wel praktisch, want ik heb al mijn hele kamer opgeruimd. Zelfs mijn kasten. Maar hoe moet dat gaan als ik weer naar school moet? Nog drie hele dagen om af te kicken. Vanavond wilde ik voor twaalf uur wilde gaan slapen. Dat is dan lekker mislukt.

Op het moment ben ik in staat om mensen wakker te bellen. Zolang ik niet praat, gaan mijn gedachten te hard om vast te leggen. Pas als ik probeer uit te leggen wat me dwarszit, staat alles stil. Vriendjelief, ik wil je wakker maken, maar ik doe het niet. Ik twijfel al aan alles, dan moet ik niet ook nog jou laten twijfelen. Of zou je willen dat ik dat deed? Je hebt wel eens gezegd dat ik je 24/7 mocht bellen als er iets was, maar dat is al zo lang geleden, en ik kan moeilijk een vriendin wakker bellen. Zij heeft het eveneens gezegd, maar waarschijnlijk nog langer geleden, en ik spreek haar al bijna nooit.

Wat moet ik nou? Me gaan lopen opfokken in mijn hoofd? In bed liggen en bang wezen voor het donker? Als ik niet een meisje was, zou ik naar buiten gaan en een rondje hardlopen, en als ik niet bang was voor het donker, natuurlijk.

Ik wil praten! Moet ik je dan maar mailen? Is dat dan het enige wat er nog opzit opmezelfopensnijdenna dat zou ik niet meer doen? Of tot half drie in bed liggen lezen? Half vijf? Morgenmiddag half vijf? Wat wil je dat ik doe?

Wat wil ik dat ik doe?
Oud 01-09-2006, 02:10
Alizée!
Alizée! is offline
herkenning
Oud 01-09-2006, 06:07
Verwijderd
life sucks.

net weer vrijgezel, dus aan de vooravond van mijn belangrijkste seizoen, moet ik snel alles alleen op de rails zetten.

Gelukkig geen ruzie of boosheid. Alleen maar verslagenheid.

Naja ik box me er wel weer uit. Dat heb ik altijd gedaan, dus nu zal het ook wel weer lukken....
Oud 01-09-2006, 08:58
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 30-08-2006 @ 21:27 :
Sommige mensen kunnen wat mij betreft hele enge ziektes krijgen. Ebola klinkt wel leuk.
Doe eens lief
Citaat:
Kruimel schreef op 31-08-2006 @ 13:42 :
Morgen weer naar mijn vriendje, en die heeft de sleutel. Dus dat wordt klussen dit weekend, en waarschijnlijk verf uitzoeken enzo. Of hij moet dat al gedaan hebben, maar ik neem niet aan dat hij daar al tijd voor gehad heeft. Jammer dat ik nog geel sleutel heb, anders was ik meteen door gegaan en alvast gaan kijken.

En nu ik nog.
Je kunt me altijd pm-en!

Zometeen maar eens even naar het ziekenhuis om a) urine af te geven voor urineonderzoek (ik heb al weken last van buikpijn, vrijwel dagelijks) en b) een foto te laten maken van mijn kleine teen. Er bestaat een kans dat hij gebroken is, omdat hij, 2 weken na het incident, nog steeds vrij pijnlijk is
Oud 01-09-2006, 09:25
Verwijderd
Ik mis je zo erg.
Oud 01-09-2006, 09:30
Yana
Yana is offline
Gisteravond enigszins tegen mn vriend aan kunnen praten, maar de echte dingen vraagt hij niet. Zeg ik niet. En dus blijft het oppervlakkig. Hou ik me in. Blijf ik er mee zitten. Toen de deur nog amper dicht was, ben ik naar boven gegaan en heb ik eerst alleen op mijn bed liggen huilen. How pathetic.

Natuurlijk was de ontmoeting met mijn moeder niet zo erg leuk, voel ik de spanning van de intro en mijn nieuwe studie, heb ik allemaal stomme pijnlijke lichamelijke klachten, slaap ik slecht en heb de meest gare dromen. En weer lekker wakker gelegen, terwijl ik juist van te voren alles van me had afgeschreven om niet in gepieker te vervallen. Een huilbui zou toch genoeg moeten oplossen om dingen eens Los te Laten.

Vanmorgen was ik wel een halve kilo afgevallen, en dat terwijl ik niet één maaltijd heb overgeslagen en voor mijn gevoel toch best veel gegeten had. (maar objectief gezien viel dat "veel" ook wel mee, eigenlijk.)

En vandaag ga ik een leuke dag hebben. Ondanks alles. Ondanks die kut pijn, ondanks dat ik me helemaal niet zo goed voel en me op sommige momenten maar moeilijk sterk kan houden. En ondanks dat ik moe ben, en bang en lelijk en... ok, ik stop. Ik ga gewoon een leuke dag hebben, klaar.

A C C E P T A T I E...
Oud 01-09-2006, 10:08
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Saarah schreef op 31-08-2006 @ 21:23 :
Ik zie zo tegen morgen op. Door die vriendinnen die ik kwijt ben, ben ik echt bang. Ik zal wel andere vriendinnen krijgen enzo, maar ik ben zo bang dat ik altijd alleen ga moeten zitten. In de meeste lessen zitten we per twee, en we zitten 99% kans met een oneven aantal in de klas. Wrs ga ik dus altijd overschieten. Ik haat het
Ik heb dat ook gehad, maar uiteindelijk viel het reuze mee. Ik zal wel bij diverse lessen alleen, maar ging dan voor of achter een paar aardige mensen zitten en kon op die manier toch gezellige lessen hebben. Of we spraken in een drietal af dat we om de beurt een les alleen zouden zitten. Probeer er dus toch wat van te maken, het hoeft niet heel erg te zijn...Zet 'm op!

OT: Fijn, die paar keer dat ik dan nog naar Nijmegen moet... Dat de trein uitgerekend dan weer een half uur vertraging moet hebben. Maar goed. Ik heb mijn tentamenbriefje opgehaald en ingeleverd en alvast een tentamenbriefje voor mijn scriptie meegenomen. Moet goedkomen.
En dadelijk, als ik thuis ben, weer die lijst over mijn competenties invullen. Ik vind het echt moeilijk, maar het moet morgen af zijn, aangezien ik het morgen bij mijn ouders uit moet printen (wij hebben nog geen printer).
Oud 01-09-2006, 10:15
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 01-09-2006 @ 10:25 :
Ik mis je zo erg.
Oud 01-09-2006, 10:25
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 31-08-2006 @ 17:11 :
Als je "<3" omdraait is het een hartje. Die extra 3-en zijn om het extra te bekrachtigen of zo
Absolutely
Oud 01-09-2006, 10:38
Redhair
Redhair is offline
Het is niet motiverend om te zien hoe snel je aankomt zonder pep. Al drie kilo in twee weken, fucking hell. Ik mag nog vijf weken geen pep. Twee gehad, vijf te gaan.
Waarom ben ik bang dat het binnenkort uitgaat? Waar basseer ik dat op? We zijn toch zo verliefd? Ik moet niet bang zijn.

Ik wil pep. Maar als ik het over vijf weken weer ga gebruiken zal J. echt teleurgesteld zijn, dan krijg ik veel gezeur.
Ach, mocht ik weer gaan gebruiken dan is het nog altijd mijn eigen keus, zeuren kan ik ook, hij neemt niet eens meer de moeite om te stoppen.
Oud 01-09-2006, 10:46
zus
zus is offline
Ben bij de dokter geweest.
Vanmiddag ligt er angstdempende AD voor me klaar bij de apotheek. Gelukkig. Ik was wel zo gespannen dat ik ben vergeten te vragen wat ik nu kreeg.
Het voelt ook dubbel. Eigenlijk ben ik tegen medicijnen, maar dit hou ik ook geen twee weken meer uit..
Oud 01-09-2006, 11:01
rare kwast
rare kwast is offline
nooit geweten dat ik met hem nu ineens zo goed kon praten..
en weet je.. het is best even fijn iemand die je snapt en weet hoe het voelt..
Oud 01-09-2006, 12:19
Verwijderd
Ik ben trots op ons.
En ik ben trots op ons huis.

En ik ben ook een heel klein beetje trots op mezelf dat ik toch tot nu toe alles gedaan heb wat ik wou. *trots kijkt*

Papa, kijk dan.
Papa, kijk dan.
Papa, kijk dan naar mij..
Oud 01-09-2006, 12:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Yes gelukkig zijn er nog wél goed werkende organisaties

Ik had een nota gekregen van mijn allergietest maar die werd alleen vergoed door mijn zorgverzekeraar als het lab die zelf rechtstreeks naar hun opstuurt. Dus ik gebeld met het lab, moest mijn verzekering, ordernummer en relatienummer doorgeven, nu sturen zij hem op en mag ik mijn nota verscheuren Super geregeld Ben heel blij want het scheelt me 150 euro!

Daarna naar school gebeld waarom ik nog niets van mijn keuzevak had gehoord, de docent had er zelf ook nog niets van gehoord dus ik moest afwachten en ik zou vandaag of maandag wat horen. Ben benieuwd.
Oud 01-09-2006, 13:04
Verwijderd
Joa, en toen was alles ineens definitief. Maar ik doe lekker alsof dat niet zo is, alsof het eventjes is en niet alles nieuw.
Mn studiegenoten zijn niet ''mijn soort mensen''. Dat was te verwachten, maar toch was het even slikken.
Ik heb eigenlijk wel zin dattie gewoon nú komt, maar dat gáát gewoon niet. Hoelang nog?
En bluh, onsamenhangend ja. Zo voel ik me ook.
Oud 01-09-2006, 15:01
Nijn*
Nijn* is offline
Vanochtend weer doodmoe opgestaan. Eigenlijk wel lekkere dag gehad, niet bijster veel gedaan in de lessen maar toch wel belangrijke dingen. Ik ben alleen nog steeds doodmoe, als het al niet erger is dan vanochtend, door dat fietsen. En dan zometeen nog werken, belachelijk vermoeiend allemaal. Kan niet wachten tot vannacht, als ik vrij ben en eindelijk weer even rust aan m'n kop heb.
O, M. je moest eens weten hoe erg ik je mis, en hoe verschrikkelijk ik het vind om niet met je te kunnen praten, ik heb je namelijk zoveel te vertellen..
Oud 01-09-2006, 15:06
Verwijderd
Ik voel me zo down. Het slaat nergens op, maarja. Ik ben inderdaad heel anders zonder medicijnen. Pff...
Oud 01-09-2006, 15:13
Gothic
Gothic is offline
Na een mailtje, een brief en 2x bellen waarop niet gereageerd werd noch iets geregeld werd, heb ik vandaag met bellen het in 5 min kunnen regelen ...

Heb nu lekker een nieuw studiegroepje, kon niet meer bij m'n 'beste' vriendin in het groepje, maar wel bij een andere vriendin . En ook nog met z'n 3en in dezelfde prakticumgroep, dus ik ben helemaal blij vandaag . Heerlijk. Natuurlijk is het goed om nieuwe mensen te ontmoeten, maar nieuwe mensen hebben ook oude vrienden, dus ik kan gewoon de praktica met hen doen en lekker in de pauzes en tussenuren in de menza kletsen en studeren . Heel blij en opgelucht!
Oud 01-09-2006, 15:17
Stefanie
Stefanie is offline
Mijn vader die in het buitenland woont (mijn ouders zijn gescheiden) heeft drie jaar geleden voor het eerst in zijn leven beloofd om 60 euro per maand aan mij te betalen voor school/onderhoud etc. Elke maand weer moet ik zeuren om het te krijgen, elke maand weer zegt hij dat hij het niet heeft...

Ik geloof er niets van, kom op, je hebt toch wel 60 euro over voor de studie van je dochter? En anders kun je dat toch sparen? Vandaag de dag loopt hij al 3!!! maanden achter met de betaling en nu was ik het zat. Ik heb hem boos opgebeld en gevraagd waarom hij het wel beloofd, maar toch steeds niet overmaakt. Ik heb het geld hard nodig en dat weet hij ook. Het interesseert hem gewoon helemaal niets... Want bier drinken in de bar kan hij dan weer wel.
Oud 01-09-2006, 15:32
Verwijderd
Jaaahoor dit slaat ook nergens op. Ineens kan ik hem geen dag meer missen
Oud 01-09-2006, 16:11
rare kwast
rare kwast is offline
gewerkt.. bek en bek af
toen ik thuis kwam was er post.. een boekje met sterkte er op en een brief van S..

dat ze me niet vergeten was ook al leek dat.. (ja dat leek zo ja.. en het deed pijn) maar dat ze tijd nodig had voor zichzelf enzo.. en dat dat boekje alles was wat ze nu wilde zeggen en nu hoopt ze dat ik weer doorga met vertellen..

het klinkt nu heel slecht maar ik geloof niet dat ik het trek..
ik wilde al nooit iedereen er in betrekken en nu zie je het gevolg.. zij heeft tijd voor zich zelf nodig gehad en ik zakte meteen dieper..
waarom zei ze gewoon inet dat ze dat nodig had? als ik dat wist had ik het anders gedaan.. dan kon ik er voor haar zijn maar nee.. ze liet me knal hard vallen (volgens mijn gevoel) en ik moet wel alles maar aan vertellen en tegen..
nah nog maar even niet
Oud 01-09-2006, 16:24
darkfairy
darkfairy is offline
weekend
Oud 01-09-2006, 16:32
Faerie
Faerie is offline
Niet normaal, het is nu echt even een chaos in mijn hoofd. Zoveel indrukken, zoveel mensen, zoveel gebeurtenissen en dan komt er ook nog eens bij dat ik gewoon veelsteveel over dingen nadenk. Aan de ene kant voel ik me erg goed, heb echt 2 super feestjes gehad op het introductiekamp en gelukkig ontzettend leuke mensen leren kennen. Aan de andere kant voel ik me klote, ik vind dat ik te ver ga als ik aangeschoten ben, ik lijk wel zo'n naieve doos van 13 jaar die nog niet weet what's up. Maar achja, na 2x in de fout zijn gegaan heb ik nu dat lesje toch wel geleerd, ook al ben ik aangeschoten IK MOET NADENKEN VOOR IK IETS ZEG! (vooral bij dronken, vrijgezelle jongens....)

En waarom zit ik nooit in groepjes met mensen die ik echt helemaal geweldig vind? Dat heb ik nou altijd, leer ik iemand kennen met wie je gewoon voelt dat je er vriendinnen mee kunt worden, zit je in aparte groepjes, grr oh please Ed laat mij bij haar in het groepje! anders weet ik echt niet of ik nog wel door wil gaan met de opleiding.. misschien gewoon eerst ff afwachten hoe het verder allemaal loopt in dat groepje!
Oud 01-09-2006, 17:06
darkfairy
darkfairy is offline
.
Oud 01-09-2006, 17:16
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik hou niet van eten bij andere mensen. Maar ja..

De vorige keer dat ik in een restaurant zat begonnen ze van ja we letten er wel goed op dat je genoeg eet. Niet stiekem wegstoppen ofzo. En ik kon wel een extra portie eten, ik had toch zo'n smal figuurtje.
Was leuk bedoeld ofzo.
Ze weten niet beter. En dat gaat ook niet gebeuren.

Maar goed, ik zie hem zo weer
Oud 01-09-2006, 17:29
Ann
Ann is offline
fijn dan zeggen ze dat ik niet overgeplaatst kan worden naar een andere frans klas, terwijl die klas op precies dezelfde tijden frans heeft alleen van een andere lerares... right... wie proberen ze nu voor de gek te houden?
Oud 01-09-2006, 18:11
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Huuh, zenuwen door mijn lijf . Oke, ik ga hem de komende 2 uur zien, en toen ik hem 2 tellen zag viel ik al bijna van mijn fiets, belooft vooral veel goeds. Maar ik ga tenslotte voor zijn zusje . Supercadeautje, en heel leuk ingepakt, al zeg ik het zelf. Ik denk dat ze het wel leuk gaat vinden. Ik zie er niet tegenop om te gaan, zijn moeder was vet aardig aan de telefoon, ik had mezelf wijsgemaakt dat ze me niet meer aardig zou vinden . Ik vind het alleen zo jammer dat hij het er zo moeilijk mee heeft. Het is zo raar om te zien, en ik had het niet verwacht. Ik dacht dat hij degene zou zijn die er het snelst overheen was, niet dus. Het is misschien toch waar wat ze zeggen.
Oud 01-09-2006, 18:25
Meissiej
Meissiej is offline
*zucht*
Oud 01-09-2006, 18:32
Roosje
Roosje is offline
Ik ga mijn haar maar eens verven. En een boek lezen. En bij mijn mama klagen. En taart eten.
Oud 01-09-2006, 18:41
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 01-09-2006 @ 11:08 :
Ik heb dat ook gehad, maar uiteindelijk viel het reuze mee. Ik zal wel bij diverse lessen alleen, maar ging dan voor of achter een paar aardige mensen zitten en kon op die manier toch gezellige lessen hebben. Of we spraken in een drietal af dat we om de beurt een les alleen zouden zitten. Probeer er dus toch wat van te maken, het hoeft niet heel erg te zijn...Zet 'm op!
Bedankt.

Vandaag viel goed mee, maar we hebben dan ook nog geen les gehad. En we zaten aan banken van vier, daar was ik blij om. Toch blijf ik bang zijn voor maandag.

Ik ben daarnet gaan joggen!! Heel even maar, een kwartiertje ofzo, maar toch. Ik heb nu eenmaal een superslechte conditie en het is toch al iets!
Ook ben ik vandaag best gezond geweest. Oké, ik heb frit gegeten, maar vrijdag is frit-dag (en dat wil ik niet veranderen ). En ja, ik heb één Leo gegeten, maar dat valt nogal mee tegenover anders. En vandaag eet ik voor de rest niks meer, gewoon nog water drinken! Als ik trek heb in chips of snoep, rook ik wel een sigaret. Ook niet gezond, maar ik wil afvallen nu.
Oud 01-09-2006, 18:59
darkfairy
darkfairy is offline
verdomme ze wille op stage dak kilo,s bij kom en dak meer eet en drink en van die zooi

Laatst gewijzigd op 01-09-2006 om 19:25.
Oud 01-09-2006, 19:01
Gothic
Gothic is offline
OMG, hij belde net. Hij had het er eerst over om woensdag af te spreken, daar geloofde ik al niet in, maar hij belde wel net. En het was leuk om hem te spreken, hij klonk nog precies zoals toen. Damn. Hij wil afspreken. Ik ook wel, maar ja, ik geloofde er nog niet zo in. Hij rijdt over 2 weken wel even vanuit Brussel hierheen om me op te pikken om vervolgens uit te gaan in Antwerpen. Het is toch te zot voor woorden? Als het echt zover komt dan hè. Shit, wat als hij nou echt belt over 2 weken? Wat als dit echt gaat gebeuren? Schuldig hoef ik me niet te voelen, ben tenslotte vrijgezel. Maar toch? Damn. Het lijkt ene kant te mooi om waar te zijn, maar aan de andere kant? Hij is te oud, hij is veel aangekomen en ik vond hem toen al te dik/zwaar... maar ja, die persoonlijkheid. Hij is alles wat ik wil in een man, maar hij kan me niets bieden, behalve een leuke avond/nacht...

Maar wat nou als ik weer halsoverkop smoorverliefd word op die vent? Net als vorige keer? Naja, maar gewoon genieten toch? Eerst zien, dan geloven. Maar stel dat, stél...
Oud 01-09-2006, 19:48
Redhair
Redhair is offline
Bah, ik wilde lekker bij J. hangen, wat cabaret of een film kijken, tegen hem aan liggen. Maar nu is een vriendin van hem op bezoek, straks gaan ze met K. en A. naar M., die jarig is.
Maar ja, ik kan niet mee, want moet om fucking elf uur in bed liggen. Shit, ik mis de lange nachten, tot kwart voor zeven bij J. en K. hangen. Dan snel naar huis lopen, snel mijn kamer ingaan, voordat mijn ouders opstaan.
Over twee weken gaat mijn opleiding waarschijnlijk beginnen. Ben bang dat dan J. en ik uit elkaar groeien. Ik ben elke dag pas rond zes uur thuis, als hij moet werken moet hij om acht uur naar bed. Ik moet nog vijf weekenden om elf uur naar bed.
Pfff, om zeven uur moet ik die medicijnen nemen, vanaf acht uur word ik moe.
Nu verveel ik me, maar slapen mag nog niet. Bah, ik kan wel raden hoe leuk het vannacht bij M. gaat worden. Iedereen lekker pep gebruiken, pillen. M. en J. natuurlijk lsd en keta, iedereen vaag, ik in bed. Ik wil ook, maar ja, niets aan te doen.
Oud 01-09-2006, 20:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 01-09-2006 @ 16:17 :
Mijn vader die in het buitenland woont (mijn ouders zijn gescheiden) heeft drie jaar geleden voor het eerst in zijn leven beloofd om 60 euro per maand aan mij te betalen voor school/onderhoud etc. Elke maand weer moet ik zeuren om het te krijgen, elke maand weer zegt hij dat hij het niet heeft...

Ik geloof er niets van, kom op, je hebt toch wel 60 euro over voor de studie van je dochter? En anders kun je dat toch sparen? Vandaag de dag loopt hij al 3!!! maanden achter met de betaling en nu was ik het zat. Ik heb hem boos opgebeld en gevraagd waarom hij het wel beloofd, maar toch steeds niet overmaakt. Ik heb het geld hard nodig en dat weet hij ook. Het interesseert hem gewoon helemaal niets... Want bier drinken in de bar kan hij dan weer wel.
Is officieel vastgelegd dat hij dat elke maand voor jou moet betalen? In dat geval kan het LBIO misschien iets voor jou doen, moet je maar eens kijken op www.lbio.nl

Ik weet hoe rot niet-betalende vaders zijn. Heb helaas teveel ervaring. Succes ermee

Regels voor berichten