Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Zometeen maar eens even naar het ziekenhuis om a) urine af te geven voor urineonderzoek (ik heb al weken last van buikpijn, vrijwel dagelijks) en b) een foto te laten maken van mijn kleine teen. Er bestaat een kans dat hij gebroken is, omdat hij, 2 weken na het incident, nog steeds vrij pijnlijk is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Fijn, die paar keer dat ik dan nog naar Nijmegen moet... Dat de trein uitgerekend dan weer een half uur vertraging moet hebben. Maar goed. Ik heb mijn tentamenbriefje opgehaald en ingeleverd en alvast een tentamenbriefje voor mijn scriptie meegenomen. Moet goedkomen. En dadelijk, als ik thuis ben, weer die lijst over mijn competenties invullen. Ik vind het echt moeilijk, maar het moet morgen af zijn, aangezien ik het morgen bij mijn ouders uit moet printen (wij hebben nog geen printer). |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vandaag viel goed mee, maar we hebben dan ook nog geen les gehad. En we zaten aan banken van vier, daar was ik blij om. Toch blijf ik bang zijn voor maandag. ![]() Ik ben daarnet gaan joggen!! Heel even maar, een kwartiertje ofzo, maar toch. Ik heb nu eenmaal een superslechte conditie ![]() Ook ben ik vandaag best gezond geweest. Oké, ik heb frit gegeten, maar vrijdag is frit-dag (en dat wil ik niet veranderen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet hoe rot niet-betalende vaders zijn. Heb helaas teveel ervaring. Succes ermee ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |