Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2006, 22:10
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
botulismf schreef op 01-09-2006 @ 22:59 :
Jij beweert dat ik onzin praat, ik vraag om onderbouwing.
Ik vroeg wat je bedoelde met die tweede post, maar ik weet het nog steeds niet. Verder is het uiteraard onzin dat jij je haar hetzelfde zou verven als asjdfl. Platinablond lijkt me niks voor jou, , .

En dat wij - zij - them; het brengt me terug naar de basisschool, aww. .
Oud 01-09-2006, 22:17
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 01-09-2006 @ 23:10 :
Ik vroeg wat je bedoelde met die tweede post, maar ik weet het nog steeds niet.
Ik bedoelde er niet zoveel mee, eigenlijk. Je zoekt er een beetje veel achter. Maak je niet dik!
Oud 01-09-2006, 22:19
tante Bep
tante Bep is offline
ik verveelde me, en nu vermaak ik me al ruim een half uur kostelijk op liefde&relaties, met de tv afgestemd op de herhaling van RTL Boulevard op de achtergrond. Wat een TOP avond!
Oud 01-09-2006, 22:20
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 01-09-2006 @ 23:17 :
Ik bedoelde er niet zoveel mee, eigenlijk. Je zoekt er een beetje veel achter. Maak je niet dik!

oh dat laatste was gemeen van je
Oud 01-09-2006, 22:20
Citaat:
botulismf schreef op 01-09-2006 @ 23:17 :
Ik zoek er niks achter, wat zou ik erachter moeten zoeken? Heb je iets geslikt?
Oud 01-09-2006, 22:24
botulismf
botulismf is offline
Niets. En nee.

En ik heb geen zin meer.
Oud 01-09-2006, 22:33
Metal
Metal is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 01-09-2006 @ 23:10 :
, , .
Oud 01-09-2006, 22:37
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben vandaag naar school geweest, ben daarna schoenen wezen halen ( ja euh daar deed ik ook maar een kwartiertje over maarja) toen ging ik foto's maken van mijn m00der en ohja vader en toen ging ik de foto's wegbrengen maar ik was te laat voor de 1-uursservice van hema en toen ging ik naar de DEVA en toen naar de SUPERHORSE en toen naar huis en eten en toen naar mijn pony en ik ging cowboys kijken en een medecowboy vroeg me of ik zijn paard wilde kopen maar ik heb geen geld en tijd, anders had ik hem meteen gekocht. want het is een leuk paard.
Oud 01-09-2006, 22:49
Otis
Otis is offline
ik verveel me , zat ik maar in de bioscoop naar Little Man of Miami Vice te kijken
Oud 01-09-2006, 23:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Otis, wat een wansmaak.

ot:
Gewerkt, druk as usual en er was een 'nieuw' meisje die te dom was om te poepen en als ze nog slomer was geweest had ze omgevallen. En ze stond de hele tijd met dr bek open. Grrr.
Enniewee, toen werd ik dus opgehaald door mijn ouders (!) en gingen we uit eten, want dat tuig gaat morgen op vakantie terwijl ik moet werken. grrr. en ze gingen naar de bijenkorf, waar ik niks kon kopen omdat ik practisch blut ben en de hele maand nog moet. grrr.
Oud 01-09-2006, 23:06
Adrenaline
Adrenaline is offline
Heb net 22 uur gevlogen.
Oud 02-09-2006, 01:33
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
5 uur gewerkt.
Oud 02-09-2006, 01:35
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 02-09-2006 @ 02:33 :
5 uur gewerkt.
Oud 02-09-2006, 08:19
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb me alweeer verslapen voor m'n werk
Oud 02-09-2006, 16:17
Otis
Otis is offline
Ik werd om 2 uur wakker en toen heb ik ontbeten enzo en een uur later ben ik weer gaan slapen en daarnet werd ik weer wakker.
Vanavond ga ik naar een feestje en daarna naar 11. Lekker hossen!
Oud 02-09-2006, 16:30
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb gewerkt en nu zit ik lekker aan de worteltjes en meloen. straks heeeel lang douchen en verder weet ik het nog niet.
Oud 02-09-2006, 16:55
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb heel de nacht gewerkt, 2 uur geslapen en toen 4 uur gerepeerd. zojuist heb ik even geslapen en ik ga me nu aankleden want ik ga naar zea, en uit in den bosch.
Oud 02-09-2006, 17:37
innogen
innogen is offline
9 uur gewerkt.
Nu spullen pakken en naar Breda want daar heb ik FEEST.
Oud 02-09-2006, 18:02
Verwijderd
gisterochtend gewerkt en 's avonds naar een teknofeestje in amsterdam, de hele nacht alleen maar op een bank gezeten aan het water was wel tof, om tien uur thuis naar binnen geslopen en vandaag de hele dag geslapen
Oud 02-09-2006, 19:41
Verwijderd
vanavond weer uit omg
Oud 02-09-2006, 20:04
ZerO
ZerO is offline
Ik heb geen fuck uitgevoerd de hele dag in bed gelegen met mijn vriend en nou wacht ik op een dikke hasj joint
Oud 02-09-2006, 20:41
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
De boodschappen 's ochtends en mijn middag + avond een beetje verspild. Gezocht naar een nieuwe telefoon, geschreven en een beetje op internet gezeten.
Oud 02-09-2006, 21:32
Hagel
Hagel is offline
gewerkt en tv gekeken net mezelf nog even in het zweet gewerkt met dansen en ik moet toch maar weer verder/beginnen met sporten
Oud 02-09-2006, 21:41
kuik
kuik is offline
ik had gister de laatste dag van de intreeweek en we gingen loungen in het vondelpark maar toen ging het regenen niet dat het erg boeiend was voor de rest. dus we gingen weer weg om een bandje te halen voor het eindfeest en koffie te drinken in het 'crea-café' en ik heb me voorgegaan als iemand anders, ik ben tegenwoordig gwen ipv camille en ik heb me ingeschreven bij DERM haha. daarna gingen we winkelen en ik heb natuurlijk weer geld uitgegeven wat ik eigenlijk helemaal niet heb. maarrr ik heb wel te gave schoenen en gave shirtjes toen gingen we koken en taart eten en wijn drinken en daarna naar het eindfeest in sugarfactory, melkweg en paradiso en oeioei ik heb mezelf weer lekker voor lul gezet bij al mijn nieuwe studiegenoten
Oud 02-09-2006, 23:06
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren uit geweest en vanmorgen in een kraakpand van vrienden van me wakker geworden waar het feeest nog steeds bezig was. kankerbrak een joint gerookt en naar huis gefietst om weer door te maffen. me vervolgens verslapen voor een optreden van askforbob maar alsnog er heen gegaan. één nummer gezien wat wel inmens strak was. een tijd rondgehangen en zeer brak wat biertjes en wat jointjes genuttigd. daarna naar huis gegaan alwaar ik al uren op de bank lig en te uitgeput ben om ook maar iets te doen. ik ga dan ook maar niet meer uit vanavond.
Oud 02-09-2006, 23:08
Glory
Glory is offline
ik wou guacamole maken, maar in de supermarkt waren er alleen onrijpe advocado's en toen heb ik spul uit een blikje gekocht en echt gatverdamme
Oud 03-09-2006, 03:38
Otis
Otis is offline
ik ging naar een forumverjaarspartij en daarna kkhard hossen in de studio 80 alwaar ik 90% vd avond op de wc hebt doorgebracht. gek genoeg kan ik nu niet slapen
Oud 03-09-2006, 04:13
Otis
Otis is offline
En godverdomme, javier guzman was in studio 80 en hij is zo kk lekker en hij neukt volgens mij met dat UPC mokkel ( hannsss, haaaans? ben je daar haaans? ) en ze is langer dan hem en heel lelijk en lomp
Oud 03-09-2006, 04:18
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik ben fucking moe maar kan godverdomme niet slapen dus lig ik al uren scrubs te kijken
Oud 03-09-2006, 04:21
Otis
Otis is offline
ik kan ook niet slapen en ik heb morgen een deadline voor een stuk over SPORT & OUDERS en ik moet ook nog werken, en maandag en dinsdag ook en ik zie t allemaal niet meer zitten.
(haha dit is al de 3e post hier hahahaha)
Oud 03-09-2006, 10:16
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ging gister naar zea, persil en the suicide birds in sw W2 den bosch en we kwam voor zea maar hebben daar de helft van gemist omdat den bosch een kutstad zonder parkeerplaatsen is.
maar toch was het nog een leuke avond. om half 1 zijn we hard naar huis gereden want dan konden we nog uit in het leuke bergen op zoom.
Oud 03-09-2006, 11:07
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik ga nu windsurfen, althans binnen een half uur.
Oud 03-09-2006, 11:10
Citaat:
Otis schreef op 03-09-2006 @ 04:38 :
ik ging naar een forumverjaarspartij en daarna kkhard hossen in de studio 80 alwaar ik 90% vd avond op de wc hebt doorgebracht. gek genoeg kan ik nu niet slapen
Hoe laat was jij thuis dan? Ik kon je niet vinden.

Ik ging ook hossen in 80 en ik heb me goed vermaakt met vrienden en kennissen en enkele onbekenden aldaar. Toen ik wegging kwam ik een oude bekende tegen die ik al 3,4 jaar niet gezien had en dat was tof. Ik ga zo lunchen in de stad dus ik moet nu als de sodemieter gaan douchen.
Oud 03-09-2006, 11:18
Otis
Otis is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 03-09-2006 @ 12:10 :
Hoe laat was jij thuis dan? Ik kon je niet vinden.

Ik ging ook hossen in 80 en ik heb me goed vermaakt met vrienden en kennissen en enkele onbekenden aldaar. Toen ik wegging kwam ik een oude bekende tegen die ik al 3,4 jaar niet gezien had en dat was tof. Ik ga zo lunchen in de stad dus ik moet nu als de sodemieter gaan douchen.
hoi ja jullie waren net weg, maar wij zijn echt n kwartier daarna vertrokken en ik ben met mn luie gat in de nachtbus gegaan.

nu zit ik met mn favoriete studiegenootje op msn een deadline te halen en om 5 uur moet ik werken en ik haat werken.
Oud 03-09-2006, 11:25
Verwijderd
ik moest gister werken en er was geen fuck te doen maar ik kreeg wel cadeautjes van mijn collega's dus dat was wel en toen ging ik naar huis alwaar ik een dvd keek met mijn vader en daarna keek ik drieduizend sixpack filmpjes en ging ik slapen en ik heb een stem als een hockeymeisje die op toernooi is geweest
Oud 03-09-2006, 11:27
11
11 is offline
Gister een verjaardag van een vriendin . Ik had haar al een tijdje niet gezien dus het was weer leuk om haar te zien. Vandaag hebben we voor haar een verassing geregeld. Ze weet alleen nog niet wat . Na de "verassing" gaan we wel wat drinken. Oh en ik wilde vandaag uitslapen omdat ik de hele week rond half 7 wakker moest worden. Ik had echt uitgekeken naar vandaag, maar ik was om 10 uur al klaar wakker
Oud 03-09-2006, 12:04
Elisabeth.
Elisabeth. is offline
Gisteren ging ik met mn chick naar de plaatselijke playbackshow, maar dat was kut, dus toen gingen we bij de rivier zitten, en daarna naar een party in een verlaten bedrijfspand, en dat was leuk.
Vanmorgen ging ik naar de kerk, en nu ga ik patat eten en slechte films kijken. .
Oud 03-09-2006, 13:14
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb net even op de hond gepast en nu ga ik naar het huis van m'n zus die nu in Griekenland zit en haar pincode is vergeten dus nu moet ik haar kast overhoop halen op zoek naar een briefje waar die pincode op staat
Oud 03-09-2006, 13:15
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik ben wakker geworden, en in bed blijven liggen en nu ben ik brak en wil ik weer slapen maar het is hier een puinhoop dus ik moet eigenlijk gaan opruimen
Oud 03-09-2006, 13:21
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Elisabeth. schreef op 03-09-2006 @ 13:04 :
en daarna naar een party in een verlaten bedrijfspand, en dat was leuk.
kut krakers
Oud 03-09-2006, 13:46
Elisabeth.
Elisabeth. is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 03-09-2006 @ 14:21 :
kut krakers
Het is niet gekraakt, een vriend van mij heeft twee jaar in dat pand gewoond, samen met zijn ouders, omdat hun huis toen nog niet af was. Zijn ouders zijn gewoon de eigenaren van dat pand, ze doen er alleen niks mee.
Oud 03-09-2006, 13:47
zeehond23
zeehond23 is offline
neemt niet weg dat krakers kut zijn
Oud 03-09-2006, 13:49
Elisabeth.
Elisabeth. is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 03-09-2006 @ 14:47 :
Mwah, ik heb er persoonlijk geen problemen mee.
Oud 03-09-2006, 13:51
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 03-09-2006 @ 14:47 :
je moeder is kut
Oud 03-09-2006, 13:52
zeehond23
zeehond23 is offline
dood moeten ze, vooral die feesten van ze, tering herrie en drugs gebruiken en panden trashen
Oud 03-09-2006, 13:54
Elisabeth.
Elisabeth. is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 03-09-2006 @ 14:52 :
dood moeten ze, vooral die feesten van ze, tering herrie en drugs gebruiken en panden trashen
Ik ken denk ik voornamelijk netjes opgevoede krakers .
Oud 03-09-2006, 14:32
Verwijderd
ik ging gisteren xboxen bij een vriend, en toen ging ik spelletjes doen en moest ik een fles lambrusco atten en dat was niet leuk. toen gingen we uit in emmen, jaja. en dat was dolle pret. écht.
Oud 03-09-2006, 15:52
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Otis schreef op 03-09-2006 @ 04:38 :
Oud 03-09-2006, 17:32
Verwijderd
gister bracht ik mn broer naar schiphol, en dat was niet zo relaxt ik had vrijkaartjes voor rembrandt de musical en dus ging ik daar vandaag heen, en dat was relaxt, en nu ben ik moe
Oud 03-09-2006, 17:34
ZerO
ZerO is offline
Nou beste medeforummers ik moet vanavond van 19.00 tot 24.00 naar NED3 kijken ja dat is huiswerk Met een notitieblokje op schoot alle programma's analyseren. Ik mag gelukkig af en toe een plaspauze houden zzzzz.
GEEN ZIN

Regels voor berichten