![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is wel zo dat Suriname in verhouding tot andere landen absoluut een voorbeeld land is als het gaat om verschillende bevolkingsgroepen die in harmonie met elkaar leven. Het is daar absoluut niet zo dat je je als neger, hindoestaan, javaan etc etc meer moet bewijzen op de werkvloer, of problemen hebt met solicitaties vanwege je komaf. En dat heb je in Amerika wel, zelfs nog in Nederland. Maar om op je reactie in te gaan, zwarten worden absoluut nog achtergesteld op blanke mensen in Amerika, met name als het gaat om werk, net zoals dat geldt voor homo's & vrouwen. Maar goed dat is een wereldwijd probleem, met de tijd zal dat wel verwateren. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(waar buitelandse reis wel niet goed voor is)
Laatst gewijzigd op 30-08-2006 om 20:10. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(alsof het in Suriname altijd goed is gegaan)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En noem maar een voorbeeld wanneer het niet goed ging in Suriname tussen verschillende groepen vanwege geloof. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ook hier in Nederland lopen heel wat 'peers' rond die voor mijn part door een vrachtwagen overreden mogen worden. Het zou een mooie boel worden als je daarvan een jury moet samenstellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is als huis-, tuin- en keukenmoslimpje ook wel makkelijk praten op het internet, he, Kenjirro? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En het is voor mij irl ook makkelijk praten, ik woon niet in Spangen namelijk ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 17:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dit gebeurt ook in Nederland, alleen dan automatisch.
Als mensen nou zouden weten hoe de andere cultuurdrager inelkaar steekt, en op basis daarvan beslist om wel of niet met hen om te gaan, zou ik er alle respect voor kunnen opbrengen, maar ik heb het idee dat dat niet gebeurd. Mensen lijken te lui om de ander te bestuderen, maar schromen tegelijkertijd niet om de ander zoveel mogelijk te ontwijken. Je hebt ook een groep mensen die op grond van een nieuwsartikel denkt een gedegen beeld te hebben over de ins en outs van de ander. Maar omdat dat domme mensen zijn, die de wereld niet op waarde weten in te schatten, daardoor steeds verkeerde aannames maken, en ook niet met rede zijn te corrigeren, vind ik hen niet echt schuldig of nalatig ofzo. Zij zijn misschien zelfs zielig en ontoerekeningsvatbaar. Maar de slimmere mensen hebben geen excuus voor hun gedrag, die de bevolking opsplitst, en kansen biedt voor botsingen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Slachtoffers apartheidsregime klagen Westerse multinationals aan Eric Berger | 58 | 27-07-2008 11:52 | |
Films, TV & Radio |
Filmtip: The Lost City Verwijderd | 0 | 04-09-2006 10:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
bush tegen homo huwelijk jeroen87 | 397 | 09-03-2004 20:02 |