![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Grote kans dat dat niet het blowen an sich is maar de vrijheid om dingen te doen of zo. Boeit niet. Jij hebt er last van, het zou vriendelijk van hem zijn om daar een beetje rekening mee te houden. En dat mag je ook best tegen 'm zeggen i.p.v. alles maar goed te vinden. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik wil hem er wel aan doen herinneren dat hij ooit zei 'Als ik dit geluk wil stoppen moet er iets zeer duisters over mij gekomen zijn'.. En het is echt die (puberale) drang om vrij te zijn. Hij is ook anarchistisch ingesteld, verkondigt dat de hele tijd. Ik ga echt mijn best doen om sterk in m'n schoenen te staan en geen scčne te maken ![]() Het feit dat hij niet meer zo lief is overheerst natuurlijk het feit dat hij blowt. Het liefste wat hij nu nog tegen me zegt is dat ik goed moet leren voor m'n examens. |
![]() |
||
Citaat:
Maar zat op feestjes ben ik hoogstens 2 keer in de week, en hij is nu een hele stoner aan het worden. |
![]() |
||
Citaat:
(Ik ben in het schooljaar bijna elke week een keertje zat, soms 2 keer. Is niet zo goed nee, maar ik word dan ook snel zat en in de vakantie drink ik niet) Wanneer kun je zeggen als iemand teveel begint te smoren..? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-09-2006 om 22:14. |
![]() |
||
Citaat:
En nee ik zei eerder ook dat ik het blowen nu denk ik nog vrijwel zou kunnen aanvaarden als hij qua gedrag niet zo negatief zou zijn veranderd. En dat is, vanwaar ik het zie, wel door het blowen(in combinatie met hem, ook weer niet puur het blowen zelf natuurlijk) omdat hij zo een paar daagjes VOOR de drie dagen van veel drank en joints, echt ongelooflijk enthousiast was over ons, hij wou het van de daken schreeuwen. Hm ik kom niet tot een duidelijk punt.. Hij heeft zich precies wél verloren in die drugs en drank.. omdat het lijkt of hij sindsdien al zijn gevoelens erdoor overboord wil gooien, denk ik Laatst gewijzigd op 04-09-2006 om 22:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar draait het juist om, ervoor is het verleden, en het verleden komt niet terug. Dit is iets waar iedereen die een breuk moet verwerken vaststelt na het verlopen van tijd. Het verdriet komt net van het verleden, omdat je zoveel mooie tijd hebt doorgebracht, omdat alles zo perfect was... En hoe rapper je dit kan aanvaarden, hoe rapper je beseft dat het verleden niet meer terugkomt en dat je beter bent te kijken naar de toekomst, hoe gemakkelijker je het hebt! succes meid, en nog een tip, het is je eerste vriendje, dus denk je waarschijnlijk dat er geen andere zijn (ik spreek uit herkenning) maar geloof me, er zijn er nog, en het is niet dat je al een kritieke leeftijd hebt waarbij je al op zoek gaat naar de liefde van je leven...
||
Citaat:
haha, ik ben geen fladdertype, ik zoek eigenlijk wel naar de liefde van m'n leven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: In mijn ervaring is het bij de meeste jongens van 16 een fase en houden ze er na een tijdje vanzelf mee op. Maar of je er bij wilt zijn terwijl hij in zo'n fase zit... *haalt schouders op* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik wil m'n paraplu terug! en snel! en hij heeft mijn beste vriend zijn gsm nog |
![]() |
||
Citaat:
En ik wil hem die dingen in z'n gezicht zeggen, is dat zo raar dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als het een principekwestie is, nouja, wat je boot doet drijven zullen we maar zeggen. Maar ik zou 'n andere principekwestie kiezen, want met het terugeisen van zoiets futiels laat je alleen maar zien dat je nog heel veel om 'm geeft. En dat je dat niet wil laten zien en daarom voor een semi-wraakactie gaat. Die het enkel duidelijker laat zien. ![]() Maar goed, als die paraplu vloerverwarming had dan zou ik 'm ook wel terug gaan eisen. Misschien kun je die er stiekem in monteren en doen alsof 'ie er al lang in zat, dan voelt hij zich vast stom omdat hij 't niet gemerkt had ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |