Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2006, 23:39
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
perseus schreef op 04-09-2006 @ 00:38 :
Sommige blowers roken uit principe alleen maar White Widow, andere haten het.
daar ken ik niks van.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2006, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 04-09-2006 @ 00:39 :
daar ken ik niks van.
Dat maakt niet uit, want het gaat om het principe: dat zijn ook idealen!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:57
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 03-09-2006 @ 23:11 :
ik verwachtte een heel spannend en meeslepend verhaal,eindigend in diepgaand medelijden voor de TS na het lezen van de titel.
ik moet zeggen dat het lezen van het verhaal een beetje een deceptie voor me was.
inderdaad, ANTICLIMAX.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 06:50
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 04-09-2006 @ 00:57 :
inderdaad, ANTICLIMAX.
Zo'n dingen opschrijven zijn moeilijk en het slachtoffer uithangen daar kom ik ook niet verder mee.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 07:27
Optima
Optima is offline
in zou hem in de kiem smoren!

of zoiets
Oud 04-09-2006, 07:28
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Optima schreef op 04-09-2006 @ 08:27 :
in zou hem in de kiem smoren!

of zoiets
haha
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 07:28
Optima
Optima is offline
ontopic: wat een levensstijl. Als hij op dit tempo doorgaat is hij op zijn 20ste een verlopen lul met 10 hercencellen. Besef je of het verdriet dat je van hem hebt en de lol die je met hem hebt in balans is. Zoniet: next!
Oud 04-09-2006, 09:12
Lorelei
Lorelei is offline
Ach of hij blowt of niet, moet-ie zelf weten. Ze is z'n moeder niet en zelfs z'n moeder heeft er op deze leeftijd niet echt meer iets over te zeggen (en maakt ook niet de indruk dat te willen ).

Waar je wel over na moet denken, fainne, is of je wel bij iemand wil zijn die maar blijft blowen ondanks het feit dat jij het vervelend vindt. Je kan het hem niet verbieden, maar je kan 'm wel duidelijk maken dat jij er last van hebt en evt dus ook zeggen dat je bij m weg gaat als dit niet verandert (of je dat vervolgens ook doet is een tweede ). Je kan stukken beter krijgen dan dit jochie, ookal denk je zelf waarschijnlijk van niet. Haal diep adem, wees sterk en zorg dat hij niet het laatste beetje van je zelfvertrouwen weghaalt, dat is het niet waard. Dat is niemand 't waard.
Oud 04-09-2006, 09:19
Fainne
Fainne is offline
dankje

Ja ik ben best bang om hem te horen zeggen dat hij meer om de wiet geeft dan om mij..
Ik ga denk ik zeggen dat ik wil proberen het te aanvaarden maar dat ik dat slechte gevoel om het feit dat hij zichzelf wilt verneuken niet kwijt raak.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 09:28
Lente
Lente is offline
pff als mijn vriend iedere dag stoned zou zijn, zou het denk ik heel snel afgelopen zijn tussen ons. Dan kun je wel zeggen 'het is maar blowen', maar hij iedere dag stoned en ik niet, zou ik niet trekken.
Als ik jou was zou ik gewoon heel eerlijk tegen hem zijn en hem vertellen wat je ervan vindt. En dan niet 'ik wil dat je stopt met blowen', maar dat jij je er heel vervelend over voelt en blabla. Dan kan hij beslissen wat hij doet en jij vervolgens ook. Je zegt steeds van dat het eerst altijd zo leuk was maar mensen veranderen, net als hun gedrag. Niet zo handig om eeuwig te blijven wachten tot hij eindelijk weer wordt zoals hij een tijdje geleden was. Hoop trouwens niet dat je bij hem blijft omdat je bang bent dat je nooit meer een vriend zal krijgen oid
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 09:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Fainne schreef op 04-09-2006 @ 10:19 :
dankje

Ja ik ben best bang om hem te horen zeggen dat hij meer om de wiet geeft dan om mij..
Ik ga denk ik zeggen dat ik wil proberen het te aanvaarden maar dat ik dat slechte gevoel om het feit dat hij zichzelf wilt verneuken niet kwijt raak.
Ach, het is een trekje wat veel vrouwen hebben maar (misschien wel daardoor ) ik vind het erg logisch. Jij vraagt hem er rekening mee te houden, hij doet dat niet, jij vraagt je af wat er belangrijker voor m is.
Grote kans dat dat niet het blowen an sich is maar de vrijheid om dingen te doen of zo. Boeit niet. Jij hebt er last van, het zou vriendelijk van hem zijn om daar een beetje rekening mee te houden. En dat mag je ook best tegen 'm zeggen i.p.v. alles maar goed te vinden.
Oud 04-09-2006, 09:45
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
grl schreef op 04-09-2006 @ 10:29 :
Ach, het is een trekje wat veel vrouwen hebben maar (misschien wel daardoor ) ik vind het erg logisch. Jij vraagt hem er rekening mee te houden, hij doet dat niet, jij vraagt je af wat er belangrijker voor m is.
Grote kans dat dat niet het blowen an sich is maar de vrijheid om dingen te doen of zo. Boeit niet. Jij hebt er last van, het zou vriendelijk van hem zijn om daar een beetje rekening mee te houden. En dat mag je ook best tegen 'm zeggen i.p.v. alles maar goed te vinden.
dankje, aan jouw reacties heb ik veel
Ik wil hem er wel aan doen herinneren dat hij ooit zei 'Als ik dit geluk wil stoppen moet er iets zeer duisters over mij gekomen zijn'..
En het is echt die (puberale) drang om vrij te zijn. Hij is ook anarchistisch ingesteld, verkondigt dat de hele tijd.
Ik ga echt mijn best doen om sterk in m'n schoenen te staan en geen scčne te maken
Het feit dat hij niet meer zo lief is overheerst natuurlijk het feit dat hij blowt. Het liefste wat hij nu nog tegen me zegt is dat ik goed moet leren voor m'n examens.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 10:33
Back Door Man
Back Door Man is offline
wat mij stoort is dat je zegt, "hij is altijd zat op feestjes, maar dat ben ik ook" en je een enorm punt maakt om het blowen. nee, natuurlijk is het niet goed om veel te blowen maar ik denk dat je je over het blowen zelf iets te druk maakt, het is geen heroine, want zo komt het op mij over in de topictitel, vandaar mijn reactie.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 11:08
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 04-09-2006 @ 11:33 :
wat mij stoort is dat je zegt, "hij is altijd zat op feestjes, maar dat ben ik ook" en je een enorm punt maakt om het blowen. nee, natuurlijk is het niet goed om veel te blowen maar ik denk dat je je over het blowen zelf iets te druk maakt, het is geen heroine, want zo komt het op mij over in de topictitel, vandaar mijn reactie.
Ik doe ook eerlijk waar mijn best om het te relativeren.
Maar zat op feestjes ben ik hoogstens 2 keer in de week, en hij is nu een hele stoner aan het worden.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 12:18
Back Door Man
Back Door Man is offline
oke het is anders als hij de hele dag stoned zou zijn, maar zoals ik het lees valt het opzich wel mee. 2 keer per week dronken is naar mijn idee ook niet echt goed. verder ga ik me er niet mee bemoeien maar mensen die nog nooit geblowd hebben zien het als iets heel ergs terwijl drinken allemaal leuk en aardig is.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 13:54
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 04-09-2006 @ 13:18 :
oke het is anders als hij de hele dag stoned zou zijn, maar zoals ik het lees valt het opzich wel mee. 2 keer per week dronken is naar mijn idee ook niet echt goed. verder ga ik me er niet mee bemoeien maar mensen die nog nooit geblowd hebben zien het als iets heel ergs terwijl drinken allemaal leuk en aardig is.
Blowen is inderdaad ook een beetje een ver van mijn bed show. Maar mijn beste vriendin blowt elke dag wel, heeft dat al jaren nodig. Zij heeft beperkingen in haar leven door die verslaving, ze gaat bvb nooit een hele dag naar een familiefeest ofzo omdat ze daar niet zal kunnen blowen. Dus ik vind het gewoon erg als hij ook zo gaat worden.
(Ik ben in het schooljaar bijna elke week een keertje zat, soms 2 keer. Is niet zo goed nee, maar ik word dan ook snel zat en in de vakantie drink ik niet)
Wanneer kun je zeggen als iemand teveel begint te smoren..?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 20:37
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Fainne schreef op 04-09-2006 @ 14:54 :
Blowen is inderdaad ook een beetje een ver van mijn bed show. Maar mijn beste vriendin blowt elke dag wel, heeft dat al jaren nodig. Zij heeft beperkingen in haar leven door die verslaving, ze gaat bvb nooit een hele dag naar een familiefeest ofzo omdat ze daar niet zal kunnen blowen. Dus ik vind het gewoon erg als hij ook zo gaat worden.
(Ik ben in het schooljaar bijna elke week een keertje zat, soms 2 keer. Is niet zo goed nee, maar ik word dan ook snel zat en in de vakantie drink ik niet)
Wanneer kun je zeggen als iemand teveel begint te smoren..?
Dat kun je eigenlijk niet tegen iemand zeggen, ze luisteren toch niet (vooral een puber niet), jij bent namelijk niet zijn moeder inderdaad, zoals iemand hierboven al zei. Maar vind jij echt het blowen het grootste probleem? Want volgens mij is het echt vervelender dat hij bijvoorbeeld na dat festival zo raar deed tegen je, ik zou daar eerder aan werken.. hij heeft gewoon twijfel over jullie relatie, dat is nooit een goed teken!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 20:42
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 04-09-2006 @ 13:18 :
Aan de ene kant heb je in inderdaad gelijk, veel mensen doen alsof blowen hetzelfde is als bijvoorbeeld heroine gebruiken, aan de andere kant vind ik van niet. Ik vind drugs gewoon heel anders dan drank, en dan is het inderdaad maar wiet/hash whatever, maar ik heb al zoveel verhalen gehoord van mensen die ooit met blowen begonnen en toen steeds verder gingen. Zo ken ik iemand waarbij het zo gegaan is: Eerst een jointje ("ik rook er maar heel weinig!"), en dan de pilletjes ("hm dat kan er ook nog wel bij toch?") en nu aan de heroine.. en hiermee zeg ik echt niet dat het bij iedereen zo gaat, maar er zitten echt wel gevallen tussen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 20:55
Drez
Drez is offline
Ja drugs is anders dan drank, maar softdrugs is zeker niet erger. Dat is gewoon het beeld dat heerst, omdat alcohol sociaal geaccepteerd is en drugs niet.
Maar teveel is uiteraard nooit goed. 2x per week dronken vind ik ook ontzettend veel. MAARJA.
Oud 04-09-2006, 22:12
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Metal schreef op 04-09-2006 @ 00:18 :
Zijn gedrag klinkt anders niet echt gezond.
Nee, maar hij klinkt ook niet als een drugsverslaafde. Bovendien, hoeveel jongeren blowen er wel niet? Dat zijn er toch best veel hoor. De een wat frequenter dan de ander, maar in bijna alle gevallen is dat een fase en wordt het vanzelf minder, waarna het uiteindelijk stopt. Het is iets experimenteels, en op gegeven moment heb je het zo vaak gedaan dat de lol er vanaf is. Blowen werkt niet verschrikkelijk verslavend en je kunt er vrij makkelijk weer mee stoppen als je dat wil.

Laatst gewijzigd op 04-09-2006 om 22:14.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 22:23
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Faerie schreef op 04-09-2006 @ 21:37 :
Dat kun je eigenlijk niet tegen iemand zeggen, ze luisteren toch niet (vooral een puber niet), jij bent namelijk niet zijn moeder inderdaad, zoals iemand hierboven al zei. Maar vind jij echt het blowen het grootste probleem? Want volgens mij is het echt vervelender dat hij bijvoorbeeld na dat festival zo raar deed tegen je, ik zou daar eerder aan werken.. hij heeft gewoon twijfel over jullie relatie, dat is nooit een goed teken!
nee ik bedoelde eigenlijk: Wanneer blowt iemand te veel?
En nee ik zei eerder ook dat ik het blowen nu denk ik nog vrijwel zou kunnen aanvaarden als hij qua gedrag niet zo negatief zou zijn veranderd. En dat is, vanwaar ik het zie, wel door het blowen(in combinatie met hem, ook weer niet puur het blowen zelf natuurlijk) omdat hij zo een paar daagjes VOOR de drie dagen van veel drank en joints, echt ongelooflijk enthousiast was over ons, hij wou het van de daken schreeuwen.

Hm ik kom niet tot een duidelijk punt..
Hij heeft zich precies wél verloren in die drugs en drank.. omdat het lijkt of hij sindsdien al zijn gevoelens erdoor overboord wil gooien, denk ik

Laatst gewijzigd op 04-09-2006 om 22:25.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 22:26
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Drez schreef op 04-09-2006 @ 21:55 :
Ja drugs is anders dan drank, maar softdrugs is zeker niet erger. Dat is gewoon het beeld dat heerst, omdat alcohol sociaal geaccepteerd is en drugs niet.
Maar teveel is uiteraard nooit goed. 2x per week dronken vind ik ook ontzettend veel. MAARJA.
je hebt gelijk
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 00:37
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Fainne schreef op 04-09-2006 @ 00:38 :
Nee, want daar heb ik niets aan. Maar zo was hij ervoor niet, ik kon met hem over alles praten.. daar draait het juist om..ervoor.
zo, nu kan ik ook eens een zinnig antwoord geven.

Daar draait het juist om, ervoor is het verleden, en het verleden komt niet terug.

Dit is iets waar iedereen die een breuk moet verwerken vaststelt na het verlopen van tijd. Het verdriet komt net van het verleden, omdat je zoveel mooie tijd hebt doorgebracht, omdat alles zo perfect was...

En hoe rapper je dit kan aanvaarden, hoe rapper je beseft dat het verleden niet meer terugkomt en dat je beter bent te kijken naar de toekomst, hoe gemakkelijker je het hebt!

succes meid, en nog een tip, het is je eerste vriendje, dus denk je waarschijnlijk dat er geen andere zijn (ik spreek uit herkenning) maar geloof me, er zijn er nog, en het is niet dat je al een kritieke leeftijd hebt waarbij je al op zoek gaat naar de liefde van je leven...
Oud 05-09-2006, 08:08
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
vedetje schreef op 05-09-2006 @ 01:37 :
zo, nu kan ik ook eens een zinnig antwoord geven.

Daar draait het juist om, ervoor is het verleden, en het verleden komt niet terug.

Dit is iets waar iedereen die een breuk moet verwerken vaststelt na het verlopen van tijd. Het verdriet komt net van het verleden, omdat je zoveel mooie tijd hebt doorgebracht, omdat alles zo perfect was...

En hoe rapper je dit kan aanvaarden, hoe rapper je beseft dat het verleden niet meer terugkomt en dat je beter bent te kijken naar de toekomst, hoe gemakkelijker je het hebt!

succes meid, en nog een tip, het is je eerste vriendje, dus denk je waarschijnlijk dat er geen andere zijn (ik spreek uit herkenning) maar geloof me, er zijn er nog, en het is niet dat je al een kritieke leeftijd hebt waarbij je al op zoek gaat naar de liefde van je leven...
dankje, maar hoe weet je dat het verleden niet terugkomt? Het komt ook allemaal door eht feit dat we elkaar zoweinig zien. Nu is het alweer een maand geleden, als het schooljaar terug bezig is kan het elke week, en af en toe om de twee weken omdat we allebei nog een sociaal leven hebben naats elkaar . Dus genoeg tijd om hem vrij te laten. Ik kan gewoon NIET geloven en aanvaarden dat het weg is. Dat weet ik pas als ik hem zie denk ik.
haha, ik ben geen fladdertype, ik zoek eigenlijk wel naar de liefde van m'n leven
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 04-09-2006 @ 12:08 :
Ik doe ook eerlijk waar mijn best om het te relativeren.
Maar zat op feestjes ben ik hoogstens 2 keer in de week, en hij is nu een hele stoner aan het worden.
2x in de week zat worden op feestjes vind ik anders ook een behoorlijk idiote bezigheid. Dan kun je wel moeilijk doen over blowen, maar drank is de harddrugs hier.

Ontopic: In mijn ervaring is het bij de meeste jongens van 16 een fase en houden ze er na een tijdje vanzelf mee op. Maar of je er bij wilt zijn terwijl hij in zo'n fase zit... *haalt schouders op*
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 10:31
Redhair
Redhair is offline
Tja, accepteer zijn gebruik of maak het uit. Hem verbieden/veranderen kan niet.
Vorig jaar had ik ook een vriendje die elke dag stoned of dronken was, ik kon daar toen ook totaal niet tegen en heb het uitgemaakt, na een aantal beloftes dat hij zou minderen, maar hij kwam ze nooit na.
Oud 05-09-2006, 11:32
zeep007
zeep007 is offline
wat een stom gezeik over die drank, tuurlijk is dat slecht, maar 1 en soms 2 avonden in de week dronken zijn, is heel wat anders dan 7 dagen in de week 24 uur stoned zijn.
Als hij het dan ook eens 2 avonden in de week deed, probleem opgelost.

Ontopic: Zelf ook zo'n fase gehad toen ik 15 was, lekker hele dagen blowen, jaar later gestopt. Die lui waarmee ik het toen deed, lopen nu nog alle dagen stoned door het leven. Het kan dus ook geen fase zijn.

Hoelang ga je wachten totdat zogenaamde verleden terugkomt?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 11:36
Fainne
Fainne is offline
Dat zal ik weten de volgende keer als ik hem zie.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 13:44
Verwijderd
Beheh, wat een knulletje
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 00:46
Fainne
Fainne is offline
Het is duidelijk nu.

Eerst zag ik ergens staan dat hij zijn droommeisje zoekt. Heel fijn waar ik het gewoon kan lezen.
Blijkt dat hij in mijn berichten heeft gelezen op een site waar hij het paswoord van had gekregen voor iets, ik had gezegd tegen een gemeenschappelijke vriendin dat ik wou dat hij wat liever tegen me deed. Dit heeft hij gelezen en toen zei hij dit tegen die vriendin:

"listen, and listen very well
I do NOT love her anymore
not at all
I care for her, but no love
and I will tell her
as soon as her exams are over!
I don't want to lie to her
And lying to her would be saying in this time left that I love her, send her virtual fuckin' hugs or kisses
and that's the only fucking thing she's talking about when she says she wants me to be nicer
she keeps on asking"

zegt genoeg toch?
jahoor, lief zijn is virtual fuckin' kisses geven...onozelaar
toen ik het allemaal las moest ik overgeven

maargoed, dat hij het maar niet zegt op msn, die lafaard gaat het in m'n gezicht zeggen.(En ik wil m'n paraplu terug) Hij mag me zien huilen. Ik ben wel sterk maar huilen zal ik toch doen. Hij zei ooit 'de dag dat ik dit geluk stop moet ik een gruwelijk duister monster geworden zijn', wel leek niet mogelijk maar het is hem toch gelukt.

De dommerd, je houdt niet de ene dag van iemand en de andere dag niet meer. Hij zal het wel inzien hoe leeg alles is zonder mij maar dan is het te laat.

Laatst gewijzigd op 06-09-2006 om 00:48.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 05:58
Shredder
Shredder is offline
Gewoon voor jezelf op komen en laat niet met je sollen.

P.S. Wat een lullo.
Oud 06-09-2006, 13:25
zeep007
zeep007 is offline
dump hem eerst!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 14:21
Fainne
Fainne is offline
Dump hem eerst.. hoe doe ik dat dan..

Ik wil hem wel wat rake dingen zeggen, stof tot nadenken, want ik voel me nu heel sterk eigenlijk. De 9de zou ik hem moeten zien. Ben best bang om dan voor hem te staan, voor de onverschillige rotzak die hij nu is..wist ik maar deftig wat ik ga zeggen. Ik wil echt de overhand hebben, niet het gekwetste kind zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 06-09-2006 @ 15:21 :
Dump hem eerst.. hoe doe ik dat dan..

Ik wil hem wel wat rake dingen zeggen, stof tot nadenken, want ik voel me nu heel sterk eigenlijk. De 9de zou ik hem moeten zien. Ben best bang om dan voor hem te staan, voor de onverschillige rotzak die hij nu is..wist ik maar deftig wat ik ga zeggen. Ik wil echt de overhand hebben, niet het gekwetste kind zijn.
Bellen, 'ik wil je nou zien', als hij dat niet wil, zeggen: 'nou ja, jammer dan dat het zo moet, maar ik heb geen zin meer om verder met je te gaan'. Eventueel met uitleg.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 14:50
Fainne
Fainne is offline
Hij heeft de hele week school dus kan hem maar dit weekend zien.
Ik denk ik het ga laten hoe het nu is, als ik hem zie en hij begint dat te vertellen, dan zeg ik dat ik het al weet van die vriendin. Dan zeg ik hem wat ik wil zeggen, vraag mijn paraplu terug, en dan gaat hij maar weer huiswaarts. Als hij vandaag tegen me begint op msn van 'ik moet je wat vertellen ofzo' zeg ik dat hij da de 9de moet doen, en dan als hij het gaat zeggen, zeg ik dat ik het al weet en zeg wat ik kwijt wil.

Hem eerst gaan dumpen daarvoor moet ik teveel nadenken, das teveel gedoe
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 15:17
zeep007
zeep007 is offline
nee hoor, je pakt de telefoon. Zeg dat je hem dringend moet spreken, kan je hem daarbij niet zien, dan maar over de telefoon. Zeg dat ie een gigantische hufter is omdat hij je aan het lijntje houdt, dat ie een lul is dat ie wel zijn problemen met jouw aan een vriendin rond spuwt en dat je gigantisch teleurgesteld bent in zijn persoon, en dat ie nooit is geweest als wat je van hem gedacht had. Dat het je spijt dat je dat niet eerder hebt kunnen inzien en dat hij complete waste of time was.

EN dan, hang je op.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 15:35
vedetje
vedetje is offline
lelijk is dat meid!!!

tsjah, zoals je antwoordde op mijn post 'ik wil hem terug zoals hij was', ervaring heeft me geleerd dat dit niet zo is.

Heel het leven is zo niet.

Niet alleen op liefdesgebied.

Niets komt terug, alles gaat voorbij. Ik heb altijd problemen gehad met afscheid nemen, van gelijk wat, vrienden waarmee het contact verslapt, een reis die zo heerlijk was...

Maar stilletjesaan ben ik aan het leren loslaten. Er komen altijd nieuwe momenten, nieuwe mensen. Het leven blijft mooi en hoe rapper je het verleden loslaat, hoe rapper je weer kan genieten van de nieuwe momenten!

Dus... hoe rapper je hem dumpt, hoe rapper je weer voorruit kan kijken!
Oud 06-09-2006, 15:56
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 06-09-2006 @ 16:17 :
nee hoor, je pakt de telefoon. Zeg dat je hem dringend moet spreken, kan je hem daarbij niet zien, dan maar over de telefoon. Zeg dat ie een gigantische hufter is omdat hij je aan het lijntje houdt, dat ie een lul is dat ie wel zijn problemen met jouw aan een vriendin rond spuwt en dat je gigantisch teleurgesteld bent in zijn persoon, en dat ie nooit is geweest als wat je van hem gedacht had. Dat het je spijt dat je dat niet eerder hebt kunnen inzien en dat hij complete waste of time was.

EN dan, hang je op.
haha klinkt goed...
maar ik wil m'n paraplu terug! en snel! en hij heeft mijn beste vriend zijn gsm nog
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 22:19
Fainne
Fainne is offline
willen jullie op de hoogte gehouden worden?
nuja ik zeg het sowieso

Hij kwam daarnet online, vroeg of ik nog examens had. ik dacht ohnee je gaat het nu niet zeggen en zei dat ik wou afspreken de 9de, gewoon in de dag aan het station, om het uit te praten, ons gedacht te zeggen. Hij ging het nog moeten vragen thuis.
Daarna zei hij 'verandert uw paswoord is' (van die site waar hij m'n berichten leest)
ik vroeg waarom en hij zei 'ik ken het paswoord he, wie weet wat ik ermee doe' 'ik wou nog wel mijn lange tekst weghalen maar dat hoeft nu niet echt perse'
In die tekst staat dat hij van me houdt.
Dus heb m'n paswoord veranderd en de tekst zelf maar weggedaan.

Daarna zei een vriendin dat hij aan haar dit effe kwijt moest:
'ze wilt dat ik naar haar kom, ze wilt het uitpraten allemaal, maar ik heb nagedacht en het is voor mij gewoon over. Fini. Wat moet ik daar dan gaan doen? het uitpraten jawadde'

Man, kan hij nog groffer zijn ofwat, geen greintje respect heeft hij nog..
ben best bang om hem nu te zien, ik ga zo sterk moeten zijn. Als hij zo grof gaat doen dan ..

Ik wil beginnen praten, zeggen dat ik ermee wil stoppen, geen respect meer heeft voor mij, helemaal leeg is vanbinnen. Dat hij dat monster is geworden, een klootzak is en dat hij eens in de spiegel moet kijken naar wat hij geworden is, houdt hij ervan wat hij ziet?

goed..?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 22:39
Verwijderd
Waarom de 9de met hem afspreken terwijl je toch al weet wat hij zeggen gaat?
Ik zou hem lekker daar op station laten wachten denk ik
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 22:42
Fainne
Fainne is offline
hahaaaa

Nee ik wil echt die paraplu terug! Da's de beste paraplu ooit!

En ik wil het woord voeren! ik wil zeggen, ik stop ermee,je bent een klootzak, geef nu mij paraplu terug, dahaag.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 22:43
Fainne
Fainne is offline
PLUS dan heeft hij geld voor de trein verspild en uuuuren om onderweg te zijn, hihi
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 22:51
Verwijderd
Wtf is dat voor een paraplu dat je die per se terug wil, heeft 'ie vloerverwarming en een marmeren handvat ofzo?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 23:00
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-09-2006 @ 23:51 :
Wtf is dat voor een paraplu dat je die per se terug wil, heeft 'ie vloerverwarming en een marmeren handvat ofzo?
haha seg ik wil die gewoon terug. Hij mag die niet houden.
En ik wil hem die dingen in z'n gezicht zeggen, is dat zo raar dan.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 23:20
muisje1986
muisje1986 is offline
Fainne, ik heb stiiletjes zitten meelezen, maar ik wilde alleen even zeggen: Heel veel succes, en laat die looser een flink poepie ruiken!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 07-09-2006 @ 00:00 :
haha seg ik wil die gewoon terug. Hij mag die niet houden.
En ik wil hem die dingen in z'n gezicht zeggen, is dat zo raar dan.
Nee, dat tweede is absoluut niet raar, ga gerust je gang, hij verdient het, belangrijke dingen over MSN/internet/telefoon doen is stom, etc. Het verbaasde me alleen dat je in elke tweede post zegt dat je je paraplu terug wil. Dus ik vraag me af of die paraplu nog wat bijzonders had, en zo ja, wat dan precies. Een simpele nieuwe paraplu heb je namelijk voor 2,50 oid al, lijkt me al die stress niet waard.

En als het een principekwestie is, nouja, wat je boot doet drijven zullen we maar zeggen. Maar ik zou 'n andere principekwestie kiezen, want met het terugeisen van zoiets futiels laat je alleen maar zien dat je nog heel veel om 'm geeft. En dat je dat niet wil laten zien en daarom voor een semi-wraakactie gaat. Die het enkel duidelijker laat zien.

Maar goed, als die paraplu vloerverwarming had dan zou ik 'm ook wel terug gaan eisen. Misschien kun je die er stiekem in monteren en doen alsof 'ie er al lang in zat, dan voelt hij zich vast stom omdat hij 't niet gemerkt had En dan moet je er ook lasers en een helicopter bij doen, want dan kun je na jullie rendez vous zo op je paraplu wegvliegen terwijl je iets mompelt over warme voeten, waarna je per ongeluk z'n schoen kapotschiet met de laser en ergens vanuit de verte 'OH SORRY' roept.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 01:14
Otis
Otis is offline
wat een eikel, steek die paraplu in zn plasbuis.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 05:51
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Otis schreef op 07-09-2006 @ 02:14 :
wat een eikel, steek die paraplu in zn plasbuis.
Die doet het altijd goed
Oud 07-09-2006, 07:01
Verwijderd
Ik zou het gewoon maar zo laten, hem een mailtje sturen dat hij gedumpt is en de zaak als afgehandeld beschouwen, het lijkt er nu op dat verdere acties van jouw kant je waardigheid maar omlaag zullen halen. Hou de eer aan jezelf en laat hem stikken in z'n wiet, blijkbaar weet hij dat jij weet dat hij het uit wil gaan maken, dus waarom die tijd verspillen om het pro forma uit te maken? Dat lijkt mij zo fucking nutteloos, je bereikt er totaal niets mee.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 08:09
Fainne
Fainne is offline
hahahaaa @ Paranoide

Ok, ik ga hem straks een mailtje sturen waarin ik alles van me af schrijf en zeggen dat hij mijn paraplu zo snel mogelijk moet terugbezorgen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten