Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja, toen ik een jaar of 10/13 was was ik heeeeelemaal gek van Thea Beckman. vooral de boeken kinderen van moeder aarde, het helse paradijs en het gulden vlies van thule
![]() ![]() ![]() later ben ik nog wel vaker heel erg door boeken gegrepen enzo. maar het is nooit meer zo erg geweest ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben redelijk in de ban van de zesdelige Dune-saga van Frank Herbert. Dit komt vooral omdat het ontknopende deel van de serie, het zevende, nooit verschenen is omdat Herbert toen besloot dood te gaan.
Zijn zoon heeft nu een Star Wars broodschrijver opgepikt en schrijft boeken en verhalen in hetzelfde universum, maar haalt het niet bij de Herbert senior. Hij prutst maar wat aan en vergalt zo zijn erfgoed. LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ben zelf op dit moment volledig geobsedeerd door siegfried van mulisch. wat een boek! de filosofische gedachten zijn echt fantastisch; baseer mn profielwerkstuk op dat boek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() nu had ik nog niet gezegd dat ik haar in de brugklas na veel moeite ook ooit eens ontmoet heb, ziekelijk.. ![]()
|
Verwijderd
|
Whehehe, brieven sturen naar schrijvers deed ik ook. Nou ja, naar Eddy C. Bertin en Paul van Loon!! ^^ Was geinig, ookal krijg je zo'n standaard brief terug. Bij Paul van Loon heb ik trouwens wel iets 'echts' bij gekregen, ik had namelijk gevraagd of ik wolven in de stad ook mocht schrijven (niet lachen, ik was elf!
![]() ![]() Mh ik was sowieso een fanatieke brievenschrijver... ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Midden-Oosten topic II T_ID | 500 | 14-10-2007 17:52 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 09-10-2006 08:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 | |
Fransen in de ban van ontkenning '11 september' Isa | 3 | 09-04-2002 10:47 | |
pentagon bedrog? arvid_18 | 3 | 03-04-2002 12:03 |