Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2002, 07:54
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
dat vind ik wel een verfrissende sport net als roeien lekker dichtbij het water

wat vind jij?
Oud 24-09-2002, 09:03
Boogie
Boogie is offline
Kanoën bedoel je?
Oud 24-09-2002, 09:36
Diez
Diez is offline
Ik heb dat een keer gedaan in de ardennen, die keer niet als sport maar gewoon voor de lol. Het was toen erg koud en stond te regene allemaal..Maar goed het was een schoolreisje dus we moesten wel kanoen.

Je zat met twee mensen in een Kano, uiteindelijk kwam ik en mijn mede passagier bij een brug, waar we met de kano onderdoor moesten. Hadden wij ff pech de de stroming ons precies tegen die bettonen paal in het midden van het water (die de brug ondersteunt) aan sleurde..

En jah, vanaf toen kon ik idd zeggen dat het een Verfrissende sport is Damn, wat was dat water koud zeg.. Daarna ging het ook nog eens hagelen, je weet niet wat wij hebben moeten doorstaan Uiteindelijk kwam de zon nog wel, en ochten wij op het inde een WARME douche nemen.
Oud 24-09-2002, 17:07
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Kanoën bedoel je?
jah

maar het is gewoon relaxt met een mooi zonnetje erbij
Oud 26-09-2002, 16:34
Gurlie
Gurlie is offline
ik hep het ooit gedaan toen ik ook in de ardennen was.... maar het is koel.... maar niet voor mij weggelegd hoor....... ik zwem enso wel hoor en duiken ook maar kanoën eg nie.... nix voor mij.... maar het is wel leuk en lkkr om een xtje te doen!

.: XxX :.
Oud 26-09-2002, 22:28
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik heb het nog nooit gedaan, en ik zie het me de eerst komende tijd ook niet doen... Maar het lijkt me op warme zomerdagen wel verfrissend als je dan zo opeens omvalt Maar onprettige als dat al de 20ste keer is
Oud 27-09-2002, 09:55
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
omslaan doe je niet zomaar je kan heel erg ver kantelen voordat ie omslaat
Oud 27-09-2002, 21:10
Shibby
Shibby is offline
Ik vind kanoën kei lachuh! ik heb het ook een keer gedaan met school. we zaten in ons in eentje in een kano dus geen last van andere beginnelingen. maar het ging gelukkig allemaal goed...helemaal niet omgeslagen
Oud 27-09-2002, 22:24
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
het leuke is wel als iemand uit wil stappen je gewoon met je punt moet invoegen en dat hij dan in het water valt
Oud 29-09-2002, 20:32
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
doe iedere week wildwaterkano met school. Lekker in de winter in je kano tegen het wassende water in.
Oud 09-10-2002, 17:10
Toet0r
Toet0r is offline
jah ik kano wel is...in de ardeche heb ik gekayakd (in me eentje), dat vind ik leuker dan kanoen (met zn 2en dus)...k vin het echt leuk om te doen!!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 15:43
she_devil
she_devil is offline
ja kanoën is leuk!! doe het alleen niet zo vaak maar tis echt lachen vooral als je met een grote groep bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten