![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Succes! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hoi
Misschien een maandverbandje met 2 elastikies onder je oksels dat dat de truck doet?????? Niet te hard lopen of fietsen want dan stijg je op door de vleugels (idee overigens van ex werknemers van fokker en klm die aangenomen zijn in de maandverbandindustrie) Maar misschien moet je eens naar de doctor gaan, die weet er vast wel wat op, of gewoon niet zo hard werken groeten en sterke van iemand met een waardeloos gevoel voor humor the conquer
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
de gebruiksaanwijzing: 1:was 's avonds de oksels 2 ![]() 3:was 's ohtends weer de oksels Punt 3 niet vergeten ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarem ik vroeg me af of het uitmaakt of je je vaak douched (wat schrijf je dat raar ![]()
||
Citaat:
volgens mij wordt je zweet dan gewoon zouter; waarschijnlijk zweet je dan alleen nog maar meer hoor. Immers; Zweten doe je om af te koelen, en dat is noodzakelijk, dus zweten doe je toch wel zoveel als nodig is, het lichaam stopt het zout dan gewoon in het zweet, en omdat dat zout dan ook wat plek inneemt, ahw, zweet je alleen maar meer ![]() |
![]() |
|
|