Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Annika, zo heet de vriendin van m'n beste vriend ook
![]() Ontopic nu: Ik zou idd gewoon eens beginnen met hoi tegen 'r te zeggen, zeker weten dat ze wat terug zegt. Als je dat gedaan hebt, kan je als je haar een keer alleen tegen komt ( bij het winkelen ofzow ) een keer mee uit vragen, als ze je leuk vind, doet ze dat ook wel. Ga dan wel ergens heen waar je kan praten, dus niet naar de bios... Gewoon een cafe, poolcentrum of whatever... Praat wat over de koetjes en kalfjes... en dan moet je af en toe gewoon eens naar haar gaan kijken, met als doel dat je haar dan d, e 2e keer ofzow dat je wat langer naar elkaar kijkt, gaat zoenen... dan gaat alles verder vanzelf suc6 ermee!
||
Citaat:
See me, Like me, Kiss me, Love me ![]() Oké, ik moet nodig wat doen... Ik baal er wel van dat het altijd van die korte momenten zijn! Oké, de vriendinnen zijn zo goed als weg op het moment... Vandaag kwam ze langs onze pauzeplek met 1 vriendin, ze keek me aan, zei 'hoi' en was weer verdwenen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
En het is wel duidelijk dat Annika met hetzelfde probleem zit; vandaag liep ze weer eens langs (het zal ook niet altijd weer op dezelfde plek zijn) zonder te kijken. Een van de vriendinnen om haar heen keek mij echter wel aan en zei zelfs 'hoi' en gelijk daarna: 'hè, Annika zegt nooit hoi!'. Toen moest ze wel. Maar ja... het bleef hier weer eens bij en ze was weer zo verdwenen.
||
![]() |
Citaat:
Wat kan ze nog meer doen???? ![]() Het lijkt met toch duidelijk dat ze verlegen is en jou ook gewoon heel leuk vindt! |
![]() |
||
Citaat:
Het ontbreekt duidelijk aan tijd en er is een overschot aan verlegenheid. Maar zou ik niet over MSN wat kunnen zeggen waardoor ze me misschien aan zou móeten spreken op school, of andersom? Of zou het een idee zijn als Cartman Annika vertelt dat hij weet dat ik verliefd op dr ben?
||
![]() |
Citaat:
Je kan toch gewoon aan Annika vragen via MSN of je haar mag bellen ofzo? Omdat het je leuk lijkt om gewoon met haar te praten i.p.v. altijd via MSN. |
![]() |
||
Citaat:
|
hey je moet nu echt iets gaan onder nemen..
Die namen op MSN zijn wel een beetje hints ofzo.. Waarom ben je er nog zo onzeker over als zij het er zo dik bovenop legt dat zij jou leuk vindt, want ze steekt het niet echt onder stoelen of banken (ok ze durft het niet tegen jou te zeggen, maar al haar vriendinnen weten het en die namen op MSN zeggen misschien ook wel wat...) iig probeer haar gewoon aan te spreken, niet alleen hoi, want dan wordt het noooooit wat!! Maar vraag haar snel iets voordat ze weer door kan lopen.. En ik las hier iets over een roos opsturen... Dat vind ik ook best een mooi idee, zeker als je het echt niet aandurft om nou EINDELIJK eens op haar af te stappen ![]() Stuur haar dan een roosje met een leuk kaartje eraan ofzo.. Want echt als je zo door gaat komt er niks van.. Je ziet dat zelf ook wel in gelukkig.. maar waarom ga je dan nu eens niet echt ACTIE ondernemen?? Er zijn denk ik wel genoeg suggesties gedaan...? Tja en in het uiterste geval zou je Cartman in kunnen schakelen ja, dat is wanneer je gewoon echt van je stokje gaat als je haar wilt gaan aanspreken enzo. Ik zou het een stuk leuker vinden wanneer jij namelijk zelf de actie zou ondernemen ![]()
||
Citaat:
Het is al erg als één van de twee helemaal omvalt van de zenuwen, laat staan twee! Haar snel wat vragen zou ik kunnen... denk ik... maar dan is natuurlijk weer de vraag: wat? (God, Stefan, doe eens een keer iets zelf ![]() ![]() ![]() Ik kan ook bijschieten in het gesprek als ze wat aan Niels (haar broer) vraagt; meestal sta ik er dan zo lullig achter, m'n drinken op te drinken. Maar ja, Cartman kan bevestigen hoe erg het verlegenheidsgehalte is, bij ons beiden... Het is gewoon onvoorstelbaar.
||
Citaat:
Maar je kunt haar toch ook op een andere manier benaderen.. Je hoeft niet gelijk heel je gevoelens bloot te gaan leggen.. en wat je nu zelf al zei, als ze met haar broer praat, dat jij dan gewoon ook iets probeert te zeggen tegen haar... ![]() Maar goed, als het werkelijk zo ernstig is kun je Cartman misschien maar beter inschakelen.. Hoe lang vind je haar trouwens al leuk, en draaien jullie al zo om elkaar heen..??
|
ik word totaal gestoord!! vandaag komen stefan en ik langs annika, er waren nauwelijks vriendinnen, annika kijkt naar ons, en wat doet stefan?...... precies helemaal niets! Hij loopt er zonder omkijken voorbij. Dit is echt een hopeloos geval. Er zijn zoveel mogelijkheden, maar hij neemt geen enkel initiatief onder de noemer: het moet spontaan gebeuren. aaaaarg!
![]() |
![]() |
|
tja bij ons tips komen vragen.. tja dan is het al niet meer echt spontaan denk ik dan..
![]() En wat verstaat hij precies onder "spontaan"???
|
Dat is helemaal niet mijn argument! Ieder gesprek kan spontaan ontstaan lijken, dus daar gaat het niet om. Het gaat er om dat er gewoon echt geen aanleiding ís om haar aan te spreken. En doe ik dat wel, heb ik van die gillende vriendinnen om m'n kop die van die leuke dingen roepen en geen tijd, het zijn veel te korte momenten. Cartman maakte zich er nogal druk om dat ik geen 'hoi' zei, maar dat gaat na verloop van tijd over, en dan doen we dat wel. Dat kan vanaf morgen zijn, omdat die vriendin er nou over is begonnen. We hebben het op zulk soort snelle momenten allebei moeilijk, ik hierom en zij omdat ze me nog altijd niet aan kan kijken en nogal rood aanloopt. Het is gewoon een lastige situatie, ik kan haar niet zomaar aanspreken op de momenten dat we elkaar zien. En helemaal niet zonder aanleiding of onderwerp.
||
Citaat:
![]() maar goed. het blijft dus lastig.. ![]() Maar probeer gewoon eens het idee dat je zelf al opperde, gewoon eens iets tegen haar te zeggen als ze bij haar broer is bijvoorbeeld, moet je wel op dat moment iets zinnigs weten, dus iets wat je opvangt uit het gesprek ![]() Die vriendinnen zijn dan trouwens wel gruwelijk irritant zeg!! ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() iig heel veel succes ermee, en ik hoop voor je dat jullie wat dichter bij elkaar kunnen komen en misschien dus meer! ![]()
||
Citaat:
Iig, heel erg bedankt, iedereen die tot nu toe heeft gereageerd (ik zeek wel dat die ideeën nix waren, maar het steunt heus wel mentaal, dit)! (Of het legt juist een ergere druk op je schouders, maar n e way... Bedankt!)
|
je moet NU met Cartman afspreken dat als je zoiets nog een keer flikt (dus langslopen en niet kijken, en ook nog hoi zeggen) dat hij je dan een schop mag geven (gewoon op de bips, niet tegen de knieschijf of de testikels ofzo, even voor de duidelijkheid).. 't hoeft geen pijn te doen maar het lijkt me wel een hele stimulans om dan toch maar even gewoon simpel te kijken en hoi te zeggen en te lachen... aangezien je nu inziet dat het een hoop kan helpen kan je dat nu ook met hem afspreken..... en cartman moet dan opletten dat je later niet terugkrabbelt (snel omdraaien of een andere weg nemen als je haar aan ziet komen houdt trouwens een knietje in je maag in
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
'k dan
![]() ![]()
|
nee, hij heeft een internetconflict.
met zijn ouders wel te verstaan, per 2 maanden verbruikt hij 190 euro. ik heb al voorgerekend dat hij daar in dal tarief(1,25 eurocent per minuut) 15200 minuten = 253 uur = 10 dagen voor kan interneten. Dat is 4 uur per dag! maar vandaar dat hij niet meer zoveel op intnet mag. Laatst gewijzigd op 26-09-2002 om 08:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *sorry*
|
Ja, echt heerlijk dat mijn steunpilaar omgegooid wordt.
![]() Maar ja, het kan ook positief uitpakken... In de zin van: we houden allebei niet meer uit dat we elkaar zo kort kunnen spreken elke dag en vliegen elkaar op school spontaan in de armen en... eh... leuke droom is dat. Maar goed, ze heeft nu proefwerkweek op een andere locatie, zodat ik zonder zenuwen m'n brood op kan eten in de pauzes. Ik heb nog steeds goede moed (vanachter m'n computer dan...). Ik ben benieuwd of ik mijn woorden ook om kan zetten in daden over een week of wat. Tot die tijd zal ik haar niet zien, helaas.
|
Heej... de kermis biedt uitkomst! Ze komt zelf niet, maar ik kan wel een leuke knuffel voor haar winnen, die geef ik dan zodra ik haar zie, of ik geef hem mee aan haar broer als ik haar niet zelf zie. Of zou het dan geen effect hebben?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Mensen in contact met vluchtelingen/kortwonenden in Nl Maimaa.. | 0 | 26-05-2014 18:31 | |
Studeren |
Pedagogische wetenschappen in Leiden Cartman88 | 10 | 24-10-2008 22:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zorgelijke trends: liberaler, anti-conformerend en platter Verwijderd | 27 | 01-11-2004 07:58 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden blijven Lunaaaaa | 46 | 06-10-2004 19:02 | |
Psychologie |
De schoolangst is er nog steeds Eend | 39 | 10-09-2004 20:36 | |
Liefde & Relatie |
vakantievriendje angel--1987 | 25 | 28-09-2003 23:42 |