|
Citaat:
Welgemeend schreef op 13-09-2006 @ 18:06 :
DJ Marky op 3voor12 Lowlands, met een joint in de hand swingen in de huiskamer! |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
Metal schreef op 13-09-2006 @ 20:07 :
![]() Een "!" is al interpunctie zat dude, of probeer je een nieuwe trend te zetten?. - Richard Devine - Rusx Fee. |
||||
![]() |
HenkMul schreef op 13-09-2006 @ 20:10 :
Ik zou als ik jou was eerst maar eens zelf consequent worden in je interpunctiegebruik - en dat van posticons - alvorens je met een dergelijk beschuldigend vingertje gaat wijzen. ![]() Verder, dat jouw dwangneurose het niet toelaat om zonder posticons te posten, tsja. - 01 all bodies.mp3 (between the buried & me) |
||||
![]() |
Metal schreef op 13-09-2006 @ 20:18 :
Nice one. Waarom zou ik consequent moeten worden daarin? Ik zie er het nut niet van in, zo serieus neem ik het namelijk niet. ![]() Verder, dat jouw dwangneurose het niet toelaat om zonder posticons te posten, tsja. - 01 all bodies.mp3 (between the buried & me) ![]() Mijn dwangneurose spitst zich niet toe op posticons. - Autechre - Second bad vilbel. |
||||
![]() |
HenkMul schreef op 13-09-2006 @ 20:30 :
Omdat de syntaxis van een zin niet slechts behelst dat een zin een correcte woordvolgorde en spellingswijze moet hebben, maar tevens dat een zin is opgebouwd uit een begin en een eind. Een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt. Voor zover ik het weet, wordt dat zelfs al op de basisschool aangeleerd en niet pas tijdens een of ander futiel ANW-lesje op de Havo. ![]() Mijn dwangneurose spitst zich niet toe op posticons. - Autechre - Second bad vilbel. Anyway, op internet is het alleen ergerlijk wanneer wanneer iemand een zin typt op dezelfde regel zonder interpunctie, zodat er een onleesbare brei overblijft. Vind ik dan. Als ik al al zonder interpunctie typ laat ik ruimte over tussen de zinnen, maar sowieso daar ging het helemaal niet over. Het ging over een interpunctieteken na een interpunctieteken, dubbelop dus. Maar dat zal vast wel weer iets hips zijn op s.com, dus ik zal je mening bij deze dus ook ongemoeid laten. - kid 606\kid606_and_cex-shotgun_wedding_vol.3_oh_so_now_you_fuckers_wanna_dance-2004-soup\01-kid606-up_from_dabassment.mp3 |
||||
![]() |
Citaat:
HenkMul schreef op 13-09-2006 @ 20:30 :
Omdat de syntaxis van een zin niet slechts behelst dat een zin een correcte woordvolgorde en spellingswijze moet hebben, maar tevens dat een zin is opgebouwd uit een begin en een eind. Een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt. Voor zover ik het weet, wordt dat zelfs al op de basisschool aangeleerd en niet pas tijdens een of ander futiel ANW-lesje op de Havo. ![]() ![]() - Creature |
||||
|
|
Citaat:
Sigúr schreef op 13-09-2006 @ 23:26 :
ook een beetje dubbelop, niet? np: sonic youth - tom violence. ![]() |
||||
![]() |
|
![]() |
||||
Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
luistertopic pt. zoveel: The return of the killer luistertopic | Trimm Trabb | Muziek | 500 | 27-06-2004 13:50 |
Is er geen luistertopic meer? bij deze dan | Verwijderd | Muziek | 5 | 12-02-2004 15:09 |
Mijn eerste luistertopic | Mark Almighty | Muziek | 261 | 03-01-2004 22:35 |
Voor Noeste Vikingen en Schoone Deernes [luistertopic] | HK66666 | Muziek | 297 | 23-12-2003 17:25 |
Merkwaardig - luistertopics | 86dagreed | Beleidszaken | 74 | 20-10-2003 17:40 |
LUISTERTOPIC deel CxH2x+2 | Verwijderd | Muziek | 6 | 12-06-2003 19:23 |