Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2002, 17:49
snoopy
snoopy is offline
Heej iedereen. Vandaag is m'n kat van 18 overleden. We hadden 'm echt al m'n hele leven. Heeft iemand van jullie wel 's een huisdier verloren? En hoe ging je daarmee om?
Oud 24-09-2002, 21:59
DutchGirl
DutchGirl is offline
gecondoleerd

nou ik heb wel wat huisdieren verloren.. kleiner als katten, en je zou zeggen ook onbelangrijker, maar dat is niet zo.

21 september ben ik mijn rat verloren. hij zat bijna elke avond op mijn schouder lekker te slapen en ik kon goed met hem knuffelen. hij was een goede klimmer, mooj van vacht en erg lief, totdat hij een longontsteking kreeg.
het werd steeds erger en toen heb ik hem in laten slapen :/

me hamster beachy is gestorven op 8 januari 2002. voor haar was het heel moeilijk, want zij kon 24 uur haast niet ademen (ik was bij haar gebleven) ik had haar al 3 jaar, kon lekker met de knuffelen, maar ook haar heb ik in laten slapen.

me vogel stierf in 2000 in me handen.. ik had hem 12 jaar, dat vond ik wel erg, maar niet zo erg als me hamster/rat, omdat je haast geen contact hebt met een vogel.

mijn 3 dwerghamsters (snuitje,snoepie,hammie) heb ik verloren door een ziekte... 1tje daarvan heb ik in laten slapen, de andere lagen verstijfd en dood in het kooitje...

ik heb nu nog 1 rat. hij heet burton maar ik ga hem denk ik niet missen als hij dood is. hij bijt, is vervelend en ik kan hem helaas niet vasthouden (hij is erg bang)

ik heb een konijn van 13. dat is me beste maatje, die wil ik voorlopig nog niet kwijt, maar hij word oud,mager en heeft kanker,dus ik denk niet dat ie nog lang te leven heeft.

mijn gerbil heb ik 1,5 jaar ( ik wil er ook mee gaan fokken) en dat is echt een lelijke krent wel heel erg lief en heel erg snel ik ben dol op het beestje!

ik heb ook een hond van 3,5 maanden, maar daar hoef ik niet bang voor te zijn dat ie dood gaat

(lang verhaal sorry )
Oud 30-09-2002, 17:08
GinnyPig
GinnyPig is offline
Toen ik 17 was begon me poes zich steeds anders te gedragen. Ze was minder vrolijk en raakte bijzonder veel gehecht aan de mensen waar ze mee bekend was zeg maar. Het ging toen bergafwaarts met er. Ze werd steeds zwakker, verloor veel gewicht en ze begon ook meer te stinken.

Toen op een maandag besloot me vader om haar toch maar naar de dierenarts te brengen (eigenlijk veel te laat natuurlijk). Ik voelde me de rest van de dag zwaar kut, en ik wist gewoon dat ik er niet meer terug zou zien.

Rond 5 uur belde me vader me op om me te vertellen dat Noushka leed aan een nierziekte en dat ze eigenlijk op instorten stond. Hij heeft er maar bij de dierenarts achter gelaten, die haar dan een spuitje zou geven.

Ik had niet verwacht dat het als zo'n klap zou aankomen... Vooral als zo'n poes al bijna je hele leven een deel van je gezin is.. :/

In ieder geval... gecondoleerd.
Oud 30-09-2002, 18:22
LittleLucille
LittleLucille is offline
We hebben thuis nooit niet zo veel dieren gehad..
wel konijnen.. jah en die dingen wel eens dood maar dan hadden we naar een tijdje wel weer een nieuwe..
Vond het wel erg toen ons vogeltje dood ging dat beestje zat altijd wat te springen en te fluiten en opeens was he kei stil en zo.. maar jah...
Reageren

Regels voor berichten