gecondoleerd
nou ik heb wel wat huisdieren verloren.. kleiner als katten, en je zou zeggen ook onbelangrijker, maar dat is niet zo.
21 september ben ik mijn rat verloren. hij zat bijna elke avond op mijn schouder lekker te slapen en ik kon goed met hem knuffelen. hij was een goede klimmer, mooj van vacht en erg lief, totdat hij een longontsteking kreeg.
het werd steeds erger en toen heb ik hem in laten slapen :/
me hamster beachy is gestorven op 8 januari 2002. voor haar was het heel moeilijk, want zij kon 24 uur haast niet ademen (ik was bij haar gebleven) ik had haar al 3 jaar, kon lekker met de knuffelen, maar ook haar heb ik in laten slapen.
me vogel stierf in 2000 in me handen.. ik had hem 12 jaar, dat vond ik wel erg, maar niet zo erg als me hamster/rat, omdat je haast geen contact hebt met een vogel.
mijn 3 dwerghamsters (snuitje,snoepie,hammie) heb ik verloren door een ziekte... 1tje daarvan heb ik in laten slapen, de andere lagen verstijfd en dood in het kooitje...
ik heb nu nog 1 rat. hij heet burton maar ik ga hem denk ik niet missen als hij dood is. hij bijt, is vervelend en ik kan hem helaas niet vasthouden (hij is erg bang)
ik heb een konijn van 13. dat is me beste maatje, die wil ik voorlopig nog niet kwijt, maar hij word oud,mager en heeft kanker,dus ik denk niet dat ie nog lang te leven heeft.
mijn gerbil heb ik 1,5 jaar ( ik wil er ook mee gaan fokken) en dat is echt een lelijke krent

wel heel erg lief en heel erg snel

ik ben dol op het beestje!
ik heb ook een hond van 3,5 maanden, maar daar hoef ik niet bang voor te zijn dat ie dood gaat
(lang verhaal sorry

)