Haha, beetje persoonlijke vraag: hebben jullie koosnaampjes voor jullie eigen geslachtsdelen of voor die van je vriend? Ik kan wel een voorbeeld noemen: de penis van mijn vriend noem ik "Sjakie".
mijn geslachtsdeel heet: miss kitty
zijn geslachtsdeel heet: mr dickhead... (of sjaakie, maar zijn echte normale naam is ook al sjaak... me vriend heet dus gewoon sjaak...)
hahaha dit doet me denken aan een Engelse les, toen hadden we het daar ook over. Het begon zo: Koen had z'n pikkie een naam gegeven, ehm Jan geloof ik, of zoiets iig. Toen vroeg mijn leraar Engels aan Rob hoe die van hem heette. Leraar: "en Rob hoe heet die van jou? Pinkeltje zeker? of kleinduimpje?!" heel de klas in een deuk natuurlijk hehehe, bietje flauw was t wel maaaaargoe.
Ik zei een keer voor de grap 'Frits' tegen het geslachtsdeel van mijn vriend, helemaal niet bedoeld als koosnaam, maar gewoon als grapje (ik was een gesprek aan het voeren met de Frits in kwestie, en ik moest dus een naam hebben...) sindsdien heeft mijn vriend het áltijd over Frits... Tsjoe!
jaahaa we hebben het hier ooit over gehad en dat was zwaar lachen zouden jullie allenmaal eens moeten doen met een stel vrienden hahaha ik kan helaaas geen namen vertellen want ik heb geheimhouding beloofd
maar leuk zijn ze wel
voorbeeldje: tarzan!! haha grappig (voor patsers dan)
Lytse ****** ( lytse = in het Fries kleine ) En op de plaats van ****** staat dan de naam van mijn vriend.. =)
Trouwens, die naam heeft hij zelf verzonnen hoor, in een melig gesprek met mij..