Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2006, 18:33
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 15-09-2006 @ 23:29 :

Al is het lastig, want juist als je ergens niet aan wilt denken, denk je er meer aan dan wat dan ook. 'Ik moet er niet aan denken, ik moet er niet aan denken, ik moet er niet aan denken...'etc'.
Mss is het raar, maar ik heb zo het idee dat als we echt bij elkaar horen te zijn dat dat nog wel gebeurd, alleen niet nu, maar als de omstandigheden beter zijn. En zo niet, dan niet. Dan heeft het niet zo moeten zijn.
In de tussentijd ga ik me weer proberen te focussen op andere jongens, want dat ging net zo goed...
hm, dit klinkt heel erg bekend op het moment.
Ik probeer ook mn ex te vergeten en het frustreert me dat ik nog steeds aan hem denk en dat kost me extra energie. wat zonde is.
Daarbij heb ik ook heel erg het gevoel gehad dat we bij elkaar hoorden. Dat gevoel probeer ik los te laten maar dat is meer omdat hij het heeft uitgemaakt. Zelf was ik het er zó niet mee eens.
Het is niet zo dat ik elke dag de hele dag ermee bezig ben, totaal niet, maar het zijn kleine dingen waardoor ik merk dat het nog best diep zit. hmja.
En de grap is dat hij ook Engels is wtf is wrong with the english guys?!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Advertentie
Oud 16-09-2006, 18:47
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 16-09-2006 @ 18:23 :
Ach flikker toch ook allemaal op. Kansloze knurften, bah. *binnen blijft* Ik word wel kluizenaar ofzo. Voorlopig.

Wieeeee komt er langs met een grote bak Chocolate Therapy van B&J en foute wijvenfilms. Wieeee?
Ik meld me
Oud 16-09-2006, 18:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ze houden teveel van bier denk ik. Dat is schadelijk voor de hersenen.
Maar hoe lang is het al uit tussen jullie dan? Nog niet zo heel lang toch?
Maar ja, het doet idd erg pijn als jij het idee hebt dat jullie voor elkaar gemaakt zijn en hij dat dan ineens anders blijkt te zien.
Wankers.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-09-2006, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 16-09-2006 @ 19:33 :
hm, dit klinkt heel erg bekend op het moment.
Ik probeer ook mn ex te vergeten en het frustreert me dat ik nog steeds aan hem denk en dat kost me extra energie. wat zonde is.
Daarbij heb ik ook heel erg het gevoel gehad dat we bij elkaar hoorden. Dat gevoel probeer ik los te laten maar dat is meer omdat hij het heeft uitgemaakt. Zelf was ik het er zó niet mee eens.
Het is niet zo dat ik elke dag de hele dag ermee bezig ben, totaal niet, maar het zijn kleine dingen waardoor ik merk dat het nog best diep zit. hmja.
En de grap is dat hij ook Engels is wtf is wrong with the english guys?!
Dat herken ik ook heel goed. Behalve dan dat Engels zijn van het mannelijke geslacht. Alleen hebben wij een soort contact-stop ingelast en dat werkt voor mij echt heel goed. Ik spreek hem nu alleen nog als ik hem tegenkom bij vrienden of op de vereniging. En ik voel me echt heel erg goed. Alleen heb ik wel gemerkt dat ik het oppervlakkig moet houden. Laatst zag ik hem en we gingen toevallig samen weg, dus hij bracht me even naar de auto, daar nog even gekletst enzo en het niet zo heel oppervlakkig gehouden. En dan valt het wel even tegen. Had er een heel rotgevoel aan over gehouden. Oppervlakkig en afstand, dat werkt En dan voel ik me ook supergoed. Maar ik zit in de sterk stijgende lijn. Eerst veel afstand en dan ooit weer eens wat dichter bij elkaar weer komen, gewoon als vrienden.
Oud 16-09-2006, 19:07
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 16-09-2006 @ 19:48 :
Ze houden teveel van bier denk ik. Dat is schadelijk voor de hersenen.
Maar hoe lang is het al uit tussen jullie dan? Nog niet zo heel lang toch?
Maar ja, het doet idd erg pijn als jij het idee hebt dat jullie voor elkaar gemaakt zijn en hij dat dan ineens anders blijkt te zien.
Wankers.
Dat geldt voor Nederlandse mannen ook hoor. Vage figuren....
Oud 16-09-2006, 19:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, m'n zus stuurde me deze link, wat het bewijs is dat mijn ex een ranzige showoffige lagerhead is.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-09-2006, 19:49
Verwijderd
Net even bij oma geweest, en ik heb een half uur lang alleen maar verteld en gepraat. Dode mensen luisteren goed.
Even serieus, het was goed dat ik dat heb gedaan. MIjn hoofd zat nog helemaal vol met allerlei beelden en herinneringen, en die heb ik er daar uitgegooid. Weet nog nit of ik morgen ga werken, hangt ervanaf.
Vanavond ga ik er eentje drinken op oma, dat zou zij willen. Ze wil dat ik doorga met mijn leven. Ik hoop dat ik een beetje van haar kracht krijg. Al is het maar een beetje, ze was zo sterk.
Oud 16-09-2006, 19:50
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 16-09-2006 @ 20:14 :
Omg, m'n zus stuurde me deze link, wat het bewijs is dat mijn ex een ranzige showoffige lagerhead is.
Huh is hij een van die twee? Links of rechts?
Rechts ziet er wel leuk uit
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 16-09-2006, 19:51
Estar
Estar is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 16-09-2006 @ 20:14 :
Omg, m'n zus stuurde me deze link, wat het bewijs is dat mijn ex een ranzige showoffige lagerhead is.
Jij kunt toch wel knappere krijgen
Oud 16-09-2006, 19:54
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Het is gedaan.. Beetje samen beslist, want zo kon het echt niet verder
En misschien de raad van mijn mama opvolgen: een tijdje alleen blijven
maar ik ken mezelf: ik word snel verliefd, verander na enkele maanden omdat het serieuze mij toch afschrikt en uiteindelijk zeg ik dat het niet meer gaat..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 16-09-2006, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Yolcu schreef op 16-09-2006 @ 20:50 :
Huh is hij een van die twee? Links of rechts?
Rechts ziet er wel leuk uit
Rechts is TT's ex, toch?
Oud 16-09-2006, 20:05
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 16-09-2006 @ 19:48 :
Ze houden teveel van bier denk ik. Dat is schadelijk voor de hersenen.
Maar hoe lang is het al uit tussen jullie dan? Nog niet zo heel lang toch?
Maar ja, het doet idd erg pijn als jij het idee hebt dat jullie voor elkaar gemaakt zijn en hij dat dan ineens anders blijkt te zien.
Wankers.
hehe. hmja, 2.5 maand uit maar we kenden elkaar ook niet zo lang dus je zou denken dat ik hem zo vergeten was, want ik zet me meestal makkelijk over dingen heen. (we hadden elkaar ontmoet toen we beiden op reis in z-amerika waren btw)
Voor het eerst in zo lang dat ik iemand ontmoette waar ik echt het gevoel bij had dat we elkaar begrepen en waarbij het gevoel gewoon zo bijzonder was. En we hadden het al over de toekomst zonder dat dat een van ons beangstigde. heel bizar. En hij leek zich er nog veel meer in te storten dan ik. maar toen hij terug was in londen, zn leventje weer oppakte, zn werk etc. (hij had een fucking goede baan, daar gaat mn rijkelui's toekomst )bleek ik er toch niet in te passen geloof ik, hij is 10 jaar ouder etc. het is me allemaal een beetje vaag. hij stuurde me nadat het uit was ook nog berichtjes met daarin dat ie om me gaf en dat ik bijzonder en speciaal was etc. en dat ie nog geen leukere meisjes had ontmoet. dat doe je toch niet naar je ex??!

@ loon:
ja, ik zie hem dus nooit meer want hij woont in Londen, dat is nu dus wel goed zo. Lijkt me voor jou wel lastig, als ik hem elke week zou zien ofzo zou het best moeilijk zijn..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 16-09-2006, 20:16
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 16-09-2006 @ 14:17 :
Finland en jij?
Spanje
Oud 16-09-2006, 20:16
Verwijderd
"Now you're calling me up on the phone
So you can have a little whine and a moan
And it's only because you're feeling alone"


.
Oud 16-09-2006, 20:29
Verwijderd
edit:

niet zo zeuren muts

Laatst gewijzigd op 16-09-2006 om 23:00.
Oud 16-09-2006, 20:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 16-09-2006 @ 21:01 :
Rechts is TT's ex, toch?
uhuh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-09-2006, 20:44
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 16-09-2006 @ 21:16 :
"Now you're calling me up on the phone
So you can have a little whine and a moan
And it's only because you're feeling alone"


.
Lilly Allen. Lekker toepasselijk liedje (bij mij is het nu bijna twee maandjes uit en het gaat weer een stuk beter!!).
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Oud 16-09-2006, 20:51
Tonnie B.
Avatar van Tonnie B.
Tonnie B. is offline
Citaat:
Estar schreef op 16-09-2006 @ 20:51 :
Jij kunt toch wel knappere krijgen
Tsja, helaas gaat t niet alleen om uiterlijk..
(edit!!! shit, ik lees m'n eigen post na en zie dat dit lullig over kan komen tegenover Trimm Trabb, maar ik bedoel; dat hij misschien geen schoonheid is, maar het innerlijk nogal belangrijk is)

ot: Nog steeds af en toe verward.
We gaan echt ontzettend goed met elkaar om, de laatste tijd spreek en zie k hem erg vaak, vrijwel dagelijks. En dat is ontzettend gezellig, ik kan heel hard met hem lachen, en met hem kan ik 'serieuzere' gesprekken hebben.
En we doen allebei of dit gewoon echt alleen vriendschap is. Maar toch voel ik, en ik ben er vrijwel zeker van dat hij dat ook voelt, meer. Een bepaalde sfeer ofzo.
En andere mensen zien dat ook... Maar voor mezelf blijf ik zeggen dat het niet zo is. Want ik kan het niet. Ik kan niet nóg een keer een relatie met hem hebben, want hoogstwaarschijnlijk zal het weer op ellende uitlopen.
Maarja, of dit vol te houden is weet ik ook niet.

Maar ondertussen kijk ik rond naar andere leukerts, hij ook, en dat doet me niet eens zoveel pijn.

Ach, het gaat eigenlijk best goed, ik moet ook niet zo ingewikkeld denken, en gewoon maar zien wat er gebeurd
__________________
krak!
Oud 16-09-2006, 21:15
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Anneka schreef op 16-09-2006 @ 21:29 :
Ik zit hier gewoon al een kwartier te huilen, tranen over mn wangen. Ik snap het niet, waarom doet hij zo. Waarom doet hij alsof ik niet besta, waarom negeert ie me. Waarom gaat ie offline gisteravond zonder gedag te zeggen. Om vervolgens de hele dag niets van zichzelf te laten horen.
Ik wil hem vertrouwen, ik vertrouw hem ook. Maar ik kan dit gewoon niet zo. Het maakt me zo onzeker, doet me zoveel pijn. Ik wil gewoon weten waarom hij zo doet.
dan vraag je dat en post je dat niet hier zodat ie het hier aantreft? bel 'm gewoon op.
Oud 16-09-2006, 21:19
wup
wup is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 16-09-2006 @ 20:49 :
Net even bij oma geweest, en ik heb een half uur lang alleen maar verteld en gepraat. Dode mensen luisteren goed.
Even serieus, het was goed dat ik dat heb gedaan. MIjn hoofd zat nog helemaal vol met allerlei beelden en herinneringen, en die heb ik er daar uitgegooid. Weet nog nit of ik morgen ga werken, hangt ervanaf.
Vanavond ga ik er eentje drinken op oma, dat zou zij willen. Ze wil dat ik doorga met mijn leven. Ik hoop dat ik een beetje van haar kracht krijg. Al is het maar een beetje, ze was zo sterk.
Dode mensen luisteren idd goed. Klinkt inderdaad als een goede beslissing dat je het hebt gedaan. Veel sterkte verder nog.. Oma's verliezen is kut.

OT: goed, morgen bbq bij ons thuis als soort van afscheid. Wel eng want hij heeft alle broers en zussen wel ontmoet, maar nog niet allemaal tegelijk. Komt vast goed!
Ik durfde niet mee naar zijn opa en oma..en daar voel ik me wel wat lullig over. Hij kwam afscheid nemen voor we weggaan en de kans is groot dat hij in iig zijn opa niet weer levend te zien zal krijgen. Hij vond het wel moeilijk, maar neemt het me totaal niet kwalijk dat ik niet mee ging..

Laatst gewijzigd op 16-09-2006 om 21:21.
Oud 16-09-2006, 21:20
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 16-09-2006 @ 22:15 :
dan vraag je dat en post je dat niet hier zodat ie het hier aantreft? bel 'm gewoon op.
Als ie zn tel opnam zou ik ook zeker vragen wat er was, maar dat gaat wat lastig he.
Oud 16-09-2006, 21:24
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Kut.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 16-09-2006, 21:29
Jude
Avatar van Jude
Jude is offline
Ik ben er helemaal klaar mee.
__________________
coffee and tv
Oud 16-09-2006, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 16-09-2006 @ 21:44 :
Lilly Allen. Lekker toepasselijk liedje (bij mij is het nu bijna twee maandjes uit en het gaat weer een stuk beter!!).
Ja 't is echt zo idioot. Hij biedt net aan mijn treinkaartje naar Tilburg te betalen, want dan gaan we "samen zuipen en dansen om de frustraties tegen te gaan".

Wat willll je nou?
Oud 16-09-2006, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 16-09-2006 @ 19:33 :
En de grap is dat hij ook Engels is wtf is wrong with the english guys?!
haha, hier nog één 15 maanden later krijg ik ook nog van dat soort berichtjes...nu beseft hij wat hij had blabla.

@choclot; dat is echt een debiel voorstel
Oud 16-09-2006, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 16-09-2006 @ 21:05 :

@ loon:
ja, ik zie hem dus nooit meer want hij woont in Londen, dat is nu dus wel goed zo. Lijkt me voor jou wel lastig, als ik hem elke week zou zien ofzo zou het best moeilijk zijn..
Soms wenste ik dat hij in verweggistan zou wonen en ik hem nooit meer tegen zou komen ja. Voor mijn gevoel een stuk makkelijker.
Oud 16-09-2006, 23:11
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
t gevoel van ongewenst zijn is zo sterk, ondanks wat iedereen zegt. t gevoel van derde wiel aan wagen is zo sterk. ondanks t duidelijke tegendeel. 'nee, ik krijg altijd een lach als ik met je praat. hoe rot ik me voel, ik word altijd blij als ik je zie, altijd opeens gelukkig'.


ja maar waarom? omdat je ziet dat je t zelf gewoon goed hebt, en dat ik maar aan kloot?

Nee dat niet! idioot! omdat JIJ mij blij maakt! Je bent gewoon een topkerel, en dat je t zelf niet ziet, maakt t des te beter!




bla bla bla bla

You say I'm a user, abuser, you dont wanna know whats on my mind. Fuck your money, fuck your fame, fuck my life i walk away, and fuck our love, Fuck i'm sorry for everything i've ever done! you can't save me.

vriendschappen zijn zo hol. Zolang JIJ maar klaar staat voor iemand anders, zolang JIJ maar naar de verhalen luistert, is er toch niks aan de hand? maar wat nu als IK een oor wil hebben dat luistert? wat nu als IK wil dat iemand naar mij kijkt. Dat iemand zegt, dude, kick ass tone! Kick ass rig! dat constante afkraken...

wellicht kies ik de verkeerde vrienden uit (understatement...) maar tja...

ach fuck it all. ik stort me maar weer eens op mijn herleiding van de ABCformule en het bewijs van de stelling van Pythagoras... ja zo erg ben ik gezonken.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 17-09-2006, 10:18
Jones
Citaat:
Anneka schreef op 16-09-2006 @ 21:29 :
edit:

niet zo zeuren muts
Hier snap ik dus echt niks van he..
Oud 17-09-2006, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 17-09-2006 @ 11:18 :
Hier snap ik dus echt niks van he..
Ze zal zich wel druk hebben gemaakt om niets. Dat hebben meisjes wel eens..
Oud 17-09-2006, 10:23
Verwijderd
Ik heb gisteren tegen m gezegd dat hij wel heel goed zijn best heeft gedaan me te negeren. Hij zei dat hij niets deed.

En verder heb ik met alle collega's gedanst en was het supergezellig
Oud 17-09-2006, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 17-09-2006 @ 00:11 :

vriendschappen zijn zo hol. Zolang JIJ maar klaar staat voor iemand anders, zolang JIJ maar naar de verhalen luistert, is er toch niks aan de hand? maar wat nu als IK een oor wil hebben dat luistert? wat nu als IK wil dat iemand naar mij kijkt. Dat iemand zegt, dude, kick ass tone! Kick ass rig! dat constante afkraken...
Dat heb ik ook een tijd gehad, zolang die meiden maar bij mij terecht konden. Ze belden mij om iets af te spreken, als niemand anders kon, ze kwamen naar mij toe met hun problemen en zeiden tegen mij dat ik ze zoveel waard was. Maar op de momenten dat ik zo nodig had, hadden ze geen tijd ofzo. Ik was oko degene die erachter aan liep. Toen ik me dat realiseerde heb ik dat tegen hen gezegd, dat ik er zo geen zin meer in had. Het komt van twee kanten, of het komt helemaal niet. 'Ja, tuurlijk, geen probleem! Ik bel je volgende week, dan is mijn toetsweek af en heb ik tijd.'
Dat is inmiddels een jaar geleden en ik heb er nooit meer iets van gehoord. Ik heb toen de eer aan mezelf gehouden. Ik ben een half jaar "alleen" geweest, met heel weinig vrienden, maar nu heb ik echt goede mensen om me heen. Ik ben er voor hen, en zij voor mij. Zo hoort het ook.
Succes


ot: Gisteravond was heerlijk, ik was er aan toe.
Oud 17-09-2006, 10:41
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 16-09-2006 @ 22:31 :
Ja 't is echt zo idioot. Hij biedt net aan mijn treinkaartje naar Tilburg te betalen, want dan gaan we "samen zuipen en dansen om de frustraties tegen te gaan".

Wat willll je nou?
't Zal voor hem allicht ook kut zijn; jij bent toch wel degene met wie ie alles gedeeld heeft en die er voor 'm was in moeilijke tijden, en andersom (neem ik aan..).
Oud 17-09-2006, 11:00
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Kreeg een mailtje van een vriendin waarin stond dat ze laatst met mijn exvriendje gepraat had en dat hij nu toch ook wel de voordelen van wat afstand inzag en wss niet meer langs kwam.
Vind ik niet leuk om te horen, terwijl ik precies dezelfde gevoelens heb . Ik weet niet wat ik wil. Ik wil hem even spreken.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 17-09-2006, 11:02
Yolcu
Yolcu is offline
Wakker gebeld worden door je vriend
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 17-09-2006, 12:36
Verwijderd
@ Secret Agent: Inderdaad fijn voor je dat je even alles eruit hebt kunnen gooien.
@Choclot: Tsja... da's inderdaad nogal vreemd

We zijn een goed team samen, bleek wel weer even gisteravond.

En 's ochtends allebei half aangekleed op de bank hangen, tegen elkaar aan liggen, kusjes, knuffelen, kletsen... Ik ben verliefd!
Oud 17-09-2006, 12:51
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Anneka schreef op 16-09-2006 @ 22:20 :
Als ie zn tel opnam zou ik ook zeker vragen wat er was, maar dat gaat wat lastig he.
wat is er dan aan t handje (geweest)?
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 17-09-2006, 13:07
Nyawa
Wat is het toch heerlijk om 's ochtends naast hem wakker te worden . Lekker lang blijven liggen, elkaar gemasseerd en rustig ontbeten. Het voelt gewoon zo goed allemaal. Nu kan ik er wel weer even tegenaan, ben weer helemaal ontspannen .
Oud 17-09-2006, 13:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 17-09-2006 @ 00:11 :
**
Orpheo, ga eens in therapie ofzo. Jouw leven klinkt echt als een grote puinhoop en het enige wat jou gelukkig maakt, zijn je gitaren en je muziek. Het is niet gezond om je zo erg op 1 ding te focussen en te denken dat je geluk alleen daar vandaan kan komen. Je moet echt je cognities veranderen. Doordat jij zo negatief denkt, straal je dat uit naar anderen. Jouw negatieve houding breng je over op anderen. Kappen nou.
Oud 17-09-2006, 13:29
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
OK Go was gaaf
En de zanger was hot
__________________
<):o)
Oud 17-09-2006, 13:42
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Secret Agent: Het is fijn de dingen toch nog gezegd te hebben *knuv*

@ Choclot: Uhu, vrij vaag. Wat willie nou?

OT: Yeah, 't was leuk gisteraaf. Kutmuziek, maar verder wel oké. Leuk om iedereen weer ff te zien!
Ik geloof trouwens dat men 'n beetje een verkeerd beeld van me krijgt Tja... Ach.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 17-09-2006, 13:54
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik moet me maar weer even op mezelf en vrienden gaan richten. Even geen jongens, ook wel goed.

Het probleem is alleen dat het altijd misgaat zodra ik me dit voorneem
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 17-09-2006, 14:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dit weekend was toch wel fijn, nu hopen dat volgende week een beetje gezellig gaat worden, ga iig veel vrienden weer zien
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-09-2006, 15:18
Verwijderd
Ik moet een stuk schrijven voor op de begrafenis en vind het doodeng. Wat als het nou niet goed genoeg is? Ik weet wel dat alles wat ik zeg goed genoeg is, maar ik vind het doodeng. Ik kan nooit zeggen wat ik allemaal wil zeggen. Dat gaat gewoon niet. Maar wat moeti k dan wel zeggen?
Oud 17-09-2006, 15:56
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 17-09-2006 @ 14:25 :
Orpheo, ga eens in therapie ofzo. Jouw leven klinkt echt als een grote puinhoop en het enige wat jou gelukkig maakt, zijn je gitaren en je muziek. Het is niet gezond om je zo erg op 1 ding te focussen en te denken dat je geluk alleen daar vandaan kan komen. Je moet echt je cognities veranderen. Doordat jij zo negatief denkt, straal je dat uit naar anderen. Jouw negatieve houding breng je over op anderen. Kappen nou.
alsof dat helpt. ik word er moe van om constant de patronen die ik zie, keer op keer, bevestigd zien worden. ik ben niet negatief, ik ben van nature juist superpositief. mensen om mij heen zijn negatief ingesteld, en dat straalt op mij over. zelfs bij mij thuis is dat al het geval. wie is degene die constant de toekomst inkijkt en zegt ' het komt allemaal wel goed, even de schouders eronder'. niet mn ma, niet mn zus, niet mn oma. nee IK. het negativisme van anderen breekt me op.


en ja je analyse klopt. alleen muziek, gitaren (maar ook natuurkunde) maakt me gelukkig. wat is daar mis mee? ik focus niet op die dingen, het komt gewoon.

Is het niet een grappig feit? zodra mensen merken dat ik (of iemand anders) verslaafd is aan muziek, moet ie in therapie, maar een roker of alcoholist hoeft niet.

hypocriet is dat he? Beetje omgekeerde wereld!

jij gaat graag uit, ik vind dat een debiel iets om met je tijd te doen. ik maak graag muziek. jij vindt dat een debiel iets om met je tijd te doen. maar jij oordeelt over mij, ik niet over jou. van een academica-in-opleiding had ik wel wat beters verwacht. Het 'debat' op de man voeren is namelijk een lage streek.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 17-09-2006, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 17-09-2006 @ 16:56 :
Is het niet een grappig feit? zodra mensen merken dat ik (of iemand anders) verslaafd is aan muziek, moet ie in therapie, maar een roker of alcoholist hoeft niet. .
dat is wat jij graag denkt, wat een onzin, daar gaat het hier helemaal niet om. en idd hoor, geen enkele alcoholist moet in therapie.

Citaat:

ik maak graag muziek. jij vindt dat een debiel iets om met je tijd te doen
dat zegt ze toch helemaal niet. houd eens op te denken dat jij speciaal bent omdat je toevallig toegewijd bent aan muziek. het is fucking irritant en niet waar het hier om draait.
Oud 17-09-2006, 16:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op dit moment is het op relationeel gebied übersaai.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 17-09-2006, 16:23
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 17-09-2006 @ 16:56 :
Is het niet een grappig feit? zodra mensen merken dat ik (of iemand anders) verslaafd is aan muziek, moet ie in therapie, maar een roker of alcoholist hoeft niet.
Dat is natuurlijk onzin. Als iemand hier op Liefde & Relatie voortdurend over zijn sigaretten postte, zou ik me ook zorgen maken .

Ik geloof dus niet dat de boodschap is dat je niet van muziek mag houden, maar dat je muziek niet je hele leven moet laten overschaduwen of verwarren met de liefde waarover we het op dit subforum doorgaans hebben.

Maar als jij er gelukkig van wordt, veel plezier .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 17-09-2006, 16:30
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
@ Anneka: mijn vriend doet ook wel eens zo, dag niks van zich laten horen, en dat is eigenlijk helemaal niet erg, maar ik snap dat je er onzeker van kan worden. Maar er hoeft helemaal niks aan de hand te zijn natuurlijk! Ws is er niks aan de hand, en heeft hij het zelf niet eens zo door en doet ie het niet expres. Praat er met hem over, dan kan je ook aan hem vragen of hij dan voortaan wat vaker iets van zich wil laten horen, omdat jij dat nodig hebt/fijn vindt. Succes!

ot: priiima
Oud 17-09-2006, 16:30
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Urm schreef op 17-09-2006 @ 17:05 :
dat is wat jij graag denkt, wat een onzin, daar gaat het hier helemaal niet om. en idd hoor, geen enkele alcoholist moet in therapie.



dat zegt ze toch helemaal niet. houd eens op te denken dat jij speciaal bent omdat je toevallig toegewijd bent aan muziek. het is fucking irritant en niet waar het hier om draait.
ter info: chloe siere en ik hebben wel eens met elkaar op MSN gesproken, vandaar bepaalde uitspraken in mijn vorige post.

@ Stout!:

ik heb t niet eens zo bar vaak over muziek, hooguit om bv een punt te maken, of om wat duidelijk te maken.

Ook word mijn humor hier vaak verkeerd opgevat, en ja, zo kom ik snel aan de stempel 'muziekfreak' (om t maar kort en simpel te verwoorden, voor ik weer te horen krijg ' ja maar dat zeggen we toch helemaal niet')
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 17-09-2006, 16:33
Verwijderd
Citaat:
ST*R schreef op 17-09-2006 @ 17:30 :
@ Anneka: mijn vriend doet ook wel eens zo, dag niks van zich laten horen, en dat is eigenlijk helemaal niet erg, maar ik snap dat je er onzeker van kan worden. Maar er hoeft helemaal niks aan de hand te zijn natuurlijk! Ws is er niks aan de hand, en heeft hij het zelf niet eens zo door en doet ie het niet expres. Praat er met hem over, dan kan je ook aan hem vragen of hij dan voortaan wat vaker iets van zich wil laten horen, omdat jij dat nodig hebt/fijn vindt. Succes!
Precies, ik ken dat gevoel ook wel. En achteraf blijkt er vaak helemaal niks aan de hand te zijn .
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.