Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2006, 21:55
Lester_Polfus
Lester_Polfus is offline
repent whore
__________________
Debating on the internet is like the paralympics; even if you win you're a retard.
Advertentie
Oud 19-09-2006, 21:58
Verwijderd
Oud 19-09-2006, 22:07
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 19-09-2006 @ 20:41 :
*zucht*
gaat het nou beter dan eerst?

OT: s middags samen even in bed kruipen en lekker een uurtje tegen elkaar aan liggen <3
__________________
Tsja
Oud 20-09-2006, 07:25
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
snoopy schreef op 19-09-2006 @ 23:07 :
gaat het nou beter dan eerst?
Jawel, het gaat wel wat beter, hij doet inderdaad echt zijn best en heeft me niet meer uitgescholden, de grond in gestampt of gedreigd me het huis uit te zetten. Ik hoop alleen dat het niet te laat was. Mijn gevoelens voor hem zijn behoorlijk afgestompt en ik hoop maar dat die weer terug komen. Hij heeft het nu echt heel moeilijk en dat is best fijn voor mij om te zien. Niet dat ik wil dat hij pijn heeft, maar na al die maanden dat ik mijn hart eruit huilde en hij simpelweg zei dat het hem niks interesseerde en dat ik me niet moest aanstellen is het wel fijn dat hij nu ook eindelijk wat voelt.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-09-2006, 08:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Fijn joh. Ik hoef al geen contact meer met je. Als je toch alleen maar van plan bent om me te kwetsen, is dit ook gewoon beter zo. Rot nu maar een heel flink eind op.
Oud 20-09-2006, 08:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-09-2006 @ 08:25 :
Jawel, het gaat wel wat beter, hij doet inderdaad echt zijn best en heeft me niet meer uitgescholden, de grond in gestampt of gedreigd me het huis uit te zetten. Ik hoop alleen dat het niet te laat was. Mijn gevoelens voor hem zijn behoorlijk afgestompt en ik hoop maar dat die weer terug komen. Hij heeft het nu echt heel moeilijk en dat is best fijn voor mij om te zien. Niet dat ik wil dat hij pijn heeft, maar na al die maanden dat ik mijn hart eruit huilde en hij simpelweg zei dat het hem niks interesseerde en dat ik me niet moest aanstellen is het wel fijn dat hij nu ook eindelijk wat voelt.
OMG Ik vraag me nu echt heel sterk af wat je nog bij hem doet.
Oud 20-09-2006, 08:35
Jones
Sommige mensen hier zouden wat meer zelfvertrouwen mogen krijgen

OT:
Oud 20-09-2006, 09:08
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ignorance is bliss
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 20-09-2006, 09:10
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
pff, die verliefdheid van mij neem ik afstand van. Ik weet ook niet zeker of ik het eigenlijk wel was, mijn omgeving oefende nogal wat pressure uit op het laten werken van die 'relatie'. En toen hij na een weekje chatten al met 'ik houd van je' begon te smijten en te zeggen dat ie heel jaloers was, was de lol er voor mij wel af.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 20-09-2006, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 20-09-2006 @ 10:10 :
pff, die verliefdheid van mij neem ik afstand van. Ik weet ook niet zeker of ik het eigenlijk wel was, mijn omgeving oefende nogal wat pressure uit op het laten werken van die 'relatie'. En toen hij na een weekje chatten al met 'ik houd van je' begon te smijten en te zeggen dat ie heel jaloers was, was de lol er voor mij wel af.
omg
Oud 20-09-2006, 09:33
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 20-09-2006 @ 09:09 :
OMG Ik vraag me nu echt heel sterk af wat je nog bij hem doet.
Ik weet het ook allemaal niet. Ik moet gewoon heel goed nadenken over wat ik nu wil en heb hem ook gezegd dat ik nu even tijd en ruimte nodig heb. Donderdag ga ik met mijn vader mee op een van zijn motortochtjes dus dan kan ik de wind even lekker op me in laten werken en hopen dat ik er dan uitkom.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-09-2006, 09:34
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 20-09-2006 @ 10:27 :
omg
juh, tiwwat
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 20-09-2006, 10:34
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Het gaat goed, voel me goed . Fijne feestjes met vrienden, nieuwe mensen leren kennen, lachen, praten, wijntjes drinken, flirten, studeren, leuk. Ik vermaak me al zo goed, een jongen moet héél leuk zijn om hier echt mijn hart te stelen.

Exvriendje laat even niets van zich horen, maar het is ok. Ik weet dat ook hij wat afstand moet nemen en verder gaat. Het komt wel weer, ons contact, daar maak ik me geen zorgen over.
Oud 20-09-2006, 11:46
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Goed! Hij is echt lief en leuk enzo
Oud 20-09-2006, 11:49
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ben smoorverliefd, dikke pret
__________________
bonnie and clyde
Oud 20-09-2006, 12:22
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
mn ex belde me gisteravond opeens. hij zat in de taxi naar huis en dacht laat ik Nik eens bellen, ik heb al een maand niks van me laten horen. het haalt weer vanalles naar boven en of dat nou een goede zaak is?!
hij vroeg of ik al een ' new boyfriend' had. NEEN. en hij gelukkig ook geen nieuwe chick
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 20-09-2006, 12:23
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-09-2006 @ 10:33 :
Ik weet het ook allemaal niet. Ik moet gewoon heel goed nadenken over wat ik nu wil en heb hem ook gezegd dat ik nu even tijd en ruimte nodig heb. Donderdag ga ik met mijn vader mee op een van zijn motortochtjes dus dan kan ik de wind even lekker op me in laten werken en hopen dat ik er dan uitkom.
laten gaan. ik vind dit zo herkenbaar. het komt echt niet zomaar goed. iemand veranderd niet van de een op de andere dag.
sorry voor de negatieve reactie maar zo zie ik het. verder hoop ik dat het goedkomt met jou, je gaat veelste ver in je gevoelens voor hem en daar speelt hij heel vals opin
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 20-09-2006, 12:32
Verwijderd
*iets onverstaanbaars in een kussen schreeuwt*

wtf.
Oud 20-09-2006, 12:38
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
tis... uit.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 20-09-2006, 12:59
Verwijderd
Als ik straks klaar ben met inpakken springen we in de auto en gaan we voor 3 dagen naar Zandvoort. Niemand mag langskomen, niemand mag bellen, we gaan gewoon even asociaal van elkaar genieten!

Jeej voor het hotel met wirlpool!
Oud 20-09-2006, 13:00
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Nala schreef op 20-09-2006 @ 13:59 :
Als ik straks klaar ben met inpakken springen we in de auto en gaan we voor 3 dagen naar Zandvoort. Niemand mag langskomen, niemand mag bellen, we gaan gewoon even asociaal van elkaar genieten!

Jeej voor het hotel met wirlpool!
Wat leuk! Dat wil ik ook
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 20-09-2006, 13:12
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Nala schreef op 20-09-2006 @ 13:59 :
Als ik straks klaar ben met inpakken springen we in de auto en gaan we voor 3 dagen naar Zandvoort. Niemand mag langskomen, niemand mag bellen, we gaan gewoon even asociaal van elkaar genieten!

Jeej voor het hotel met wirlpool!
*jaloers*

Hopelijk meer tijd voor elkaar dit weekend... *zucht
Oud 20-09-2006, 13:35
Verwijderd
Begrafenis is geweest. Er valt niet veel te zeggen, alleen dat ik me echt heel erg aan mijn belofte ga houden. Ik ga, als ik een vriend heb, die haar laten zien. Duizend keer echt waar.
Oud 20-09-2006, 13:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kwam foto's tegen van hem @ Uni. Een meisje kwam er wel heel erg vaak in voor en ze kwam nogal sletterig over dus ik weet gewoon zeker dat ze gaan shaggen.
STERF HUFTER!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-09-2006, 14:01
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Secret Agent: Ik stuur je morgen een pm. Beloofd.

OT: Godsamme, nog zo'n week en ik trek het niet! Ik krijg gewoon te weinig slaap... Maar: mijn nieuwe baan bevalt! Was gisteren wel ff eng, maar uiteindelijk was ik ook daar overheen. Studie is nog niets geworden, deze week, maar dat komt vrijdag helemaal goed. Beloofd. Enneh, tja. We zitten best op een lijn, geloof ik Daz best koewl.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 20-09-2006, 14:05
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Vanavond zie ik hem weer . Heb er zin in! Ga hem helemaal platknuffelen .

En over 2 weken, dan hebben we lekker veel tijd voor elkaar, heerlijk .
Oud 20-09-2006, 14:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
groovy schreef op 20-09-2006 @ 15:05 :
Vanavond zie ik hem weer . Heb er zin in! Ga hem helemaal platknuffelen .
Knuffelen, uh-huh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-09-2006, 14:20
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik mis mijn beste vriend, veel te lang niet gezien. Hopelijk zie ik 'm volgende week. De laatste tijd mis ik wel meer mensen, komt ook wel doordat ik nu echt verhuisd ben. Ik heb nu echt mijn eigen plek. Iedereen mag wel langskomen, alleen het is niet echt om de hoek bij ze. Maar ik zal nog vaak genoeg daar zijn.

Hopelijk is het gauw weekend, want ik kom bijna om in mijn werk.

Citaat:
Pluis schreef op 20-09-2006 @ 13:38 :
tis... uit.
zomaar ineens?
Oud 20-09-2006, 14:53
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 20-09-2006 @ 15:07 :
Knuffelen, uh-huh.
Hehe, ok, je hebt me door

Maar ben ongesteld

Heb je nog contact gehad met FRS jongen ?
Oud 20-09-2006, 15:01
Verwijderd
over ongeveer een half uurtje geweldig
Oud 20-09-2006, 15:16
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 20-09-2006 @ 14:46 :
Ik kwam foto's tegen van hem @ Uni. Een meisje kwam er wel heel erg vaak in voor en ze kwam nogal sletterig over dus ik weet gewoon zeker dat ze gaan shaggen.
STERF HUFTER!
het is toch uit.. het is toch niet dat hij dan vreemdgaat ofzo. Ik lees erg veel posts van je over je ex, ik zou zeggen, hou je eens bezig met andere jongens! Je wilt hem toch niet terug, ofwel?
Oud 20-09-2006, 15:34
Li
Avatar van Li
Li is offline
Als je je klote voelt over een relatie die uit is gegaan moet je gewoon lekker veel stappen met vriendinnen, wodka-limes bestellen en er hevig op los sjansen. Als je ziet dat je genoeg aandacht krijgt van de mooiste mannen dan vind je je ex ook gelijk een loser, prima toch? Trimm Tabb moet dus maar eens snel met dr voetjes van de vloer!

Ot: Bueno
Oud 20-09-2006, 15:49
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 20-09-2006 @ 14:46 :
Ik kwam foto's tegen van hem @ Uni. Een meisje kwam er wel heel erg vaak in voor en ze kwam nogal sletterig over dus ik weet gewoon zeker dat ze gaan shaggen.
STERF HUFTER!
Moet ie toch zelf weten?

Ik voel me en hij ook geloof ik.
Oud 20-09-2006, 15:50
Verwijderd
Ik was wel heel blij dat ik zoveel goede reacties kreeg op mijn stukje, ik vond het doodeng. Ik was zo blij dat hij er was. Echt heel fijn. Een stabiliteit die op het moment wel welkom is. Hij is niet storend in zijn aanwezigheid. Ik hoop echt dat ze bij elkaar blijven, hij is echt goed voor haar. En voor mij. En eigenlijk voor iedereen hier.
Oud 20-09-2006, 16:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
reine claude schreef op 20-09-2006 @ 16:49 :
Moet ie toch zelf weten?
Tuurlijk, maar dan kan ik toch nog wel kwaad wezen.
Het is stom van me, maar emoties heb ik nou eenmaal niet echt in de hand.
En het ging ook een tijd goed maar sinds dat berichtje heb ik weer even een 'terugval' ofzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-09-2006, 16:10
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 19-09-2006 @ 22:54 :
Argh ik word GEK hier. Ik heb teringerge ruzie met m’n ouders, en ik loop te bitchen tegen een vriend, en morgen is mn beste vriendinnetje jarig en daar heb ik helemaal geen zin in. Ik wil nu alleen maar in bed liggen met damien rice maar ik moet nog kkveel doen dus dat kan niet.
(L)! Dat shaken we er morgen wel uit!
Oud 20-09-2006, 16:30
fractuur
fractuur is offline
Mijn moeder kan ik nog steeds niet heel veel om me heen hebben, maar met mijn vader heb ik een lange tijd gepraat vanmorgen. Voelt goed.

Verder vond mijn vriend het niet echt leuk dat ik vanmiddag al zo snel naar huis ging, maar hij begreep het en is er altijd voor me. <3333 Als ik weer een meer tijd heb volgende week zal ik hem eens verrassen ofzo.
__________________
.. zegt de liberaal.

Laatst gewijzigd op 20-09-2006 om 18:06.
Oud 20-09-2006, 17:31
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 20-09-2006 @ 17:30 :
Als ik weer een meer tijd heb volgende week zal ik hem eens verassen ofzo.
Ik hoop het toch niet Ik verras hem liever

OT: ik heb opeens wél zin in mijn verjaardag, weet half al wat ik krijg van mn vriend en dat is toftoftof!
En over 3 weken liggen we lekker op Kreta, rond deze tijd wss nog even op bed liggen of douchen. Heb dr zin an en wil de tickets!
Maar dus eerst nog dit weekend mn verjaardag vieren!
Oud 20-09-2006, 17:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pfff. Juist als je het idee hebt dat je je vriend een weekend niet kan zien, ga je hem des te meer missen doordeweeks
__________________
<):o)
Oud 20-09-2006, 18:07
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 20-09-2006 @ 18:31 :
Ik hoop het toch niet Ik verras hem liever

OT: ik heb opeens wél zin in mijn verjaardag, weet half al wat ik krijg van mn vriend en dat is toftoftof!
En over 3 weken liggen we lekker op Kreta, rond deze tijd wss nog even op bed liggen of douchen. Heb dr zin an en wil de tickets!
Maar dus eerst nog dit weekend mn verjaardag vieren!


Veel plezier op vakantie alvast!
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 20-09-2006, 18:48
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Hij is lief. Hij komt vrijdag al terug omdat ik er momenteel helemaal doorheen zit. Gaan we samen vrijdag alle dozen uitpakken en mijn nieuwe kamer inrichten. Ben blij dat hij er dan al is, verlang er naar om samen met hem te zijn en alles achter de rug is.
Verder is mijn broer ook lief. Gister heeft hij onder andere geholpen met het inpakken van mijn spullen en mij weer een beetje moed ingesproken. Ben echt blij met zulke goede familie en vrienden, die er echt voor mij zijn wanneer het nodig is...
Oud 20-09-2006, 18:57
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Hij is lief.
Oud 20-09-2006, 20:41
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Wat is ie toch lief en lekker...en dat tegelijkertijd. En nu ruik ik overal zijn parfum
Oud 20-09-2006, 20:45
Verwijderd
ik ben ZO blij met hem. het gaat eindelijk weer goed, naar mijn idee. en hij vindt het ook weer goed gaan . ik ben blij dat we elkaar wat minder zien, en dat we genoeg tijd voor onszelf hebben. voel me veel vrijer en beter.
Oud 20-09-2006, 20:48
Verwijderd
Ik heb het er veel moeilijker mee dat hij in Utrecht woont en ik in Zwolle dan ik had verwacht, maar toch, het gaat geweldig tussen ons. <3.
Oud 20-09-2006, 20:48
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
hmz, ik heb hem pas 2x kort gesproken op msn, maar het doet me toch wel wat ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 20-09-2006, 20:57
Verwijderd
@ fractuur; dank je wel! Kan niet wachten

OT: is het nog geen donderdagavond?
Oud 20-09-2006, 21:45
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Argh, af en toe is het echt een ontzettend egoïstische droplul.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 20-09-2006, 21:55
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
heel goed wat het passionele betreft
minder goed omdat ie waarschijnlijk voor een half jaar op een schip gaat werken
Oud 20-09-2006, 22:39
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Ow wat is het heerlijk om verliefd te zijn!
Ik zie hem bijna elke dag op de universiteit (tsjah, dat krijg je als je dezelfde opleiding doet) maar we zitten niet altijd bij elkaar, aangezien we allebei een eigen groepje hebben (van de introductie enz), al lijkt het of die groepjes langzaam samensmelten.

Gelukkig hebben we ook nog tijd om nog leuke dingen te doen, komende vrijdag gaat hij me mee uit eten nemen en naar de bioscoop <3 En volgende week blijf ik voor de eerste keer bij hem slapen, heerlijk met zijn tweeën enz.

Hijs lief en schattig en mooi en slim en lekker helemaal van mij
Heerlijke nutteloze gesprekken over onze toekomstige kinderen, de zoektocht naar het mooiste kasteel om te wonen en het feit dat er geen polen in onze huishouding komen omdat ze lelijk zijn en stinken

Ik voel me eindelijk sinds lange tijd weer goed, leuke vriend, leuke vriend(inn)en, goede start op de uni enz.. Het verzacht de scheiding van mijn ouders gelukkig een beetje.
__________________
I am..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #45
Verwijderd
501 09-10-2006 13:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02.