Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, zoals de meesten hier zeggen, uitmaken en nooit meer goedmaken. Ook al verontschuldigt hij zich duizendmaal. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap niet waarom ze zo pissig is over het feit dat hij haar zwarte noemt, ze benadrukt dat extra, alsof ze het erger vind dat hij haar een zwarte genoemd heeft dan dat hij haar hoer of slet genoemd heeft. Sommige anders gepigmenteerden kun je voor alles uitschelden, totdat je ze zwarte noemt. Vrij absurt vind ik dat. Ik zou me überhaupt niet laten uitschelden en in mijn ogen is zwarte echt niet erger. Getuigt niet echt van veel vindingrijkheid moet ik zeggen, iemand uitschelden vanwege een huidskleur... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dit is een feit, geen scheldwoord ![]() nuja, dat iemand dit gebruikt als scheldwoord toont gewoon het intelectueel aan van de vriend... nog een reden dus om hem te dumpen, niet alleen omdat ie haar uitscheldt maar daarbovenop eigenlijk totaal geen scheldwoord gebruikt,
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar snap ik dus helemaal geen flikker van, net als TS in dit geval. Het maakt voor mij geen donder verschil uit als mijn vriend me tijdens het uitschelden nou wel of niet zwarte noemt, pissig wordt ik toch wel. Dat zwarte zou het nou echt niet erger of minder erg maken. Maar goed, het zal wel aan mij liggen dat ik daar niet zwaarder aan til ofzo. ![]() Laatst gewijzigd op 05-10-2006 om 05:56. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, we zijn weer een lekkere onnodige verdieping aan het aanbrengen in een topic dat eigenlijk helemaal nergens over gaat. ![]() Het is zo klaar als een klontje: Dumpen die handel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
whoops (a.k.a. dingen die je liever niet hardop had gezegd) Verwijderd | 35 | 29-02-2008 11:31 | |
Liefde & Relatie |
ruzie..wat nu? groovy | 48 | 10-05-2005 20:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Conspiracy Theory Ieke | 0 | 09-02-2005 14:15 | |
Seksualiteit |
namen aan geslachtsdelen never mind | 63 | 04-08-2003 17:37 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |