Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2006, 22:01
Goebel
Goebel is offline
overduidelijk
Advertentie
Oud 27-09-2006, 15:09
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
Citaat:
Stefanie1984 schreef op 25-09-2006 @ 11:45 :
Hoi,

Ik heb al 2 jaar en 8 maanden een aan/uit 'relatie'.
Ik hou zoveel van die jongen maar hij heeft me in het verleden vaak bedrogen. Het rare hieraan is dat we altijd bij elkaar terug komen. Ik weet dat het niet goed voor mezelf is. Omdat hij me eerste echte vriendje was hecht ik zoveel waarde aan hem. Ik heb vaak tegen mezelf gezegd van 'joh luister ik ga hiermee kappen'. maar dat zeg ik al 2 jaar. Enfin laatst wou hij in mijn telefoon kijken. Dat mocht wel van mijn. Dus ik wou ook in zijn telefoon kijken, maar dat mocht niet. Dus ik dacht zo van 'he heb je wat te verbergen ofzo'. Dus ruzie ruzie en nog eens ruzie. Ik besloot hem toen maar met rust te laten. Die dag erna belde hij me. En ik drukte hem steeds weg en toen later nam ik toch maar op. Je raad het al het was weer ruzie ruzie ruzie . Dus toen begon hij me uit te schelde voor **hoer,**slet,**zwarte!! Van dat **zwarte schrok ik zo erg. Dat ik helemaal van de wereld was. Hij had in mijn oor opgehangen. 5 minuten later belde hij nog iets van 10 x en waarom wist ik ook niet. Die zelfde nacht belde hij weer, met de mededeling waarom ik nou zo dom deed. En zijn enigste excuus was 'ja sorry maar je maakte me boos'

Wat moet ik nou doen???!!!
je laat je toch door niemand uitmaken voor kankerzwarte? Laat staan door je eigen vriendje DUMPEN!
Oud 27-09-2006, 15:56
Verwijderd
Dat je dat nog moet vragen. Trouwen ermee, natuurlijk. Zo'n zeldzame goedzak vind je immers geen tweede keer.
Oud 27-09-2006, 17:46
Verwijderd
Ik denk dat je gewoon door moet gaan met die 'relatie' en er over moet blijven posten.
Ik vermaak me kostelijk met je berichten en geringe eigendunk.
Ben jij ook per dozijn leverbaar?
Oud 27-09-2006, 19:54
Magican
Magican is offline
Maar jij hebt Goku in je avatar
Oud 27-09-2006, 20:25
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Jij hebt wel een heel laag gevoel van eigenwaarde als je je voor zwarte of wat dan ook laat uitmaken.
Oud 27-09-2006, 21:25
madelief21
madelief21 is offline
Maar goed laten we even eerlijk zijn. Sommige jongens zijn erg goed in het hersenspoelen van jonge, nog niet helemaal stabiele meisjes. Je bent in de puberteit als meisje best emotioneel
( labiel ) Die jongen heeft haar waarschijnlijk de indruk gegeven dat ze hem heel erg nodig heeft in haar leven anders is ze niets. Ze is het waarschijnlijk gaan geloven. Het is denk ik beter te begrijpen als je midden in zoiets zit. Ik heb er vaker over gehoord namelijk.
Oud 27-09-2006, 21:41
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
madelief21 schreef op 27-09-2006 @ 22:25 :
Maar goed laten we even eerlijk zijn. Sommige jongens zijn erg goed in het hersenspoelen van jonge, nog niet helemaal stabiele meisjes. Je bent in de puberteit als meisje best emotioneel
( labiel ) Die jongen heeft haar waarschijnlijk de indruk gegeven dat ze hem heel erg nodig heeft in haar leven anders is ze niets. Ze is het waarschijnlijk gaan geloven. Het is denk ik beter te begrijpen als je midden in zoiets zit. Ik heb er vaker over gehoord namelijk.
Klopt, dus is het zaak dat ze zo snel mogelijk uit deze vicieuze cirkel komt en hem dumpt. Dan kan ze tenminste verder met haar eigen leven.
Oud 28-09-2006, 06:47
Tim
Tim is offline
Die jongen is jouw gewoon niet waard.
Oud 28-09-2006, 09:23
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Uitmaken en bij de volgende landelijke verkiezingen op SP stemmen
Oud 28-09-2006, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 25-09-2006 @ 18:32 :
(snap overigens niet waarom je zo ondersteboven bent van dat 'zwarte'. Alsof het gewoon is dat hij je hoer en slet noemt? )
Zou ik ook zijn, wat een gore klootzak als hij dat zo moet benoemen als iets vuils naast al die andere scheldwoorden. Sterker nog, ik zou daar nog veel meer aan kapot gaan, denk ik.

Maar goed, zoals de meesten hier zeggen, uitmaken en nooit meer goedmaken. Ook al verontschuldigt hij zich duizendmaal.
Oud 28-09-2006, 16:45
KiMZz
KiMZz is offline
Uitmaken. Als je vriend je zó achterlijk behandelt zou ik hem een flinke mep in zn gezicht geven en m nooit meer hoeven te zien.

-> ben wel benieuwd wat er nou verder is gebeurd met TS!
Oud 28-09-2006, 19:25
Verwijderd
kappen met die relatie meid! ; hij gaat maar door met je kleineren en dat vindt ik niet kunnen. Ook al voel je nog steeds veel voor hem, doe afstand. En ga opzoek naar een lieve jongen die niet zulke kwetsende opmerkingen maakt. want voor het weet kom je helemaal niet meer bij hem weg. en durf je later geen relatie meer aan omdat je bang bent dat alle jongens/mannen zo zijn.
Oud 28-09-2006, 19:56
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
duveltje iris schreef op 25-09-2006 @ 12:28 :
hij is je niet waardf
Oud 28-09-2006, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 27-09-2006 @ 20:54 :
Maar jij hebt Goku in je avatar
Vegeta.
Oud 28-09-2006, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 28-09-2006 @ 23:06 :
Vegeta.
muchos gracias
Oud 29-09-2006, 09:15
roosmar
roosmar is offline
My god... dit laat je je toch allemaal niet zeggen? Ik snap echt wel dat het moeilijk is om bij hem weg te gaan, maar bij deze achterlijke gladiool kun je best gewoon de relatie via mail/sms uitmaken, hoor...
Oud 02-10-2006, 03:23
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 28-09-2006 @ 11:37 :
Zou ik ook zijn, wat een gore klootzak als hij dat zo moet benoemen als iets vuils naast al die andere scheldwoorden. Sterker nog, ik zou daar nog veel meer aan kapot gaan, denk ik.

Maar goed, zoals de meesten hier zeggen, uitmaken en nooit meer goedmaken. Ook al verontschuldigt hij zich duizendmaal.
Okee, hoe ga ik dat zeggen zonder het halve allochtone forum hier over me heen te krijgen?

Ik snap niet waarom ze zo pissig is over het feit dat hij haar zwarte noemt, ze benadrukt dat extra, alsof ze het erger vind dat hij haar een zwarte genoemd heeft dan dat hij haar hoer of slet genoemd heeft. Sommige anders gepigmenteerden kun je voor alles uitschelden, totdat je ze zwarte noemt. Vrij absurt vind ik dat. Ik zou me überhaupt niet laten uitschelden en in mijn ogen is zwarte echt niet erger. Getuigt niet echt van veel vindingrijkheid moet ik zeggen, iemand uitschelden vanwege een huidskleur...
Oud 02-10-2006, 07:01
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 26-09-2006 @ 21:36 :
Ik zou het nog een jaar of zes aankijken
Enige juiste antwoord
Oud 02-10-2006, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 26-09-2006 @ 21:36 :
Ik zou het nog een jaar of zes aankijken
Citaat:
At the Drive-in schreef op 28-09-2006 @ 10:23 :
en bij de volgende landelijke verkiezingen op SP stemmen
Oud 05-10-2006, 01:32
DusterBoy
DusterBoy is offline
Ik denk dat je het verplicht bent tegenover je stand (wij dus), vanwege de tijd die erin gestopt is.

Veel plezier ermee
Oud 05-10-2006, 01:37
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-10-2006 @ 04:23 :
Okee, hoe ga ik dat zeggen zonder het halve allochtone forum hier over me heen te krijgen?
Een beetje negatief denkbeeld om iemand zo te beoordelen op huidskleur he
Oud 05-10-2006, 01:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-10-2006 @ 04:23 :

Ik snap niet waarom ze zo pissig is over het feit dat hij haar zwarte noemt, ze benadrukt dat extra, alsof ze het erger vind dat hij haar een zwarte genoemd heeft dan dat hij haar hoer of slet genoemd heeft. Sommige anders gepigmenteerden kun je voor alles uitschelden, totdat je ze zwarte noemt. Vrij absurt vind ik dat. Ik zou me überhaupt niet laten uitschelden en in mijn ogen is zwarte echt niet erger. Getuigt niet echt van veel vindingrijkheid moet ik zeggen, iemand uitschelden vanwege een huidskleur...
Omdat je iemand uitscheldt omdát hij/zij die huidskleur heeft, DUH. Dat kun je niet maken.
Oud 05-10-2006, 02:12
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-10-2006 @ 02:56 :
Omdat je iemand uitscheldt omdát hij/zij die huidskleur heeft, DUH. Dat kun je niet maken.
ja hoor, dat is echt stom, alsof ik me beledig voel wanneer ik 'blanke' wordt genoemd in gezelschap van "zwarten'...

dit is een feit, geen scheldwoord

nuja, dat iemand dit gebruikt als scheldwoord toont gewoon het intelectueel aan van de vriend...

nog een reden dus om hem te dumpen, niet alleen omdat ie haar uitscheldt maar daarbovenop eigenlijk totaal geen scheldwoord gebruikt,
Oud 05-10-2006, 05:50
Verwijderd
Citaat:
DusterBoy schreef op 05-10-2006 @ 02:37 :
Een beetje negatief denkbeeld om iemand zo te beoordelen op huidskleur he
Heel niet, het is gewoon een feit dat je veel mensen met een donder uiterlijk voor alles kunt uitmaken, totdat je ze opeens zwarte noemt. Dan worden ze opeens pissig.
Daar snap ik dus helemaal geen flikker van, net als TS in dit geval.
Het maakt voor mij geen donder verschil uit als mijn vriend me tijdens het uitschelden nou wel of niet zwarte noemt, pissig wordt ik toch wel. Dat zwarte zou het nou echt niet erger of minder erg maken.
Maar goed, het zal wel aan mij liggen dat ik daar niet zwaarder aan til ofzo.

Laatst gewijzigd op 05-10-2006 om 05:56.
Oud 05-10-2006, 11:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
vedetje schreef op 05-10-2006 @ 03:12 :
ja hoor, dat is echt stom, alsof ik me beledig voel wanneer ik 'blanke' wordt genoemd in gezelschap van "zwarten'...

dit is een feit, geen scheldwoord

nuja, dat iemand dit gebruikt als scheldwoord toont gewoon het intelectueel aan van de vriend...

nog een reden dus om hem te dumpen, niet alleen omdat ie haar uitscheldt maar daarbovenop eigenlijk totaal geen scheldwoord gebruikt,
Hij gebruikt de huidskleur als scheldterm. Voor hém is dat blijkbaar een scheldterm en daaróm is het beledigend. Snapt nou echt niemand dit?
Oud 05-10-2006, 11:35
Verwijderd
Ik wel hoor, Mark.
Oud 05-10-2006, 11:36
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 05-10-2006 @ 12:35 :
Ik wel hoor, Mark.
Oud 05-10-2006, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-10-2006 @ 12:33 :
Hij gebruikt de huidskleur als scheldterm. Voor hém is dat blijkbaar een scheldterm en daaróm is het beledigend. Snapt nou echt niemand dit?
Tuurlijk snap ik wel wat die jongen doet. Ik snap alleen niet waarom ze alleen dáárom pissig wordt, en niet omdat hij haar hoer en slet noemt. Voor mij weegt het ene niet zwaarder dan het andere.

Maar goed, we zijn weer een lekkere onnodige verdieping aan het aanbrengen in een topic dat eigenlijk helemaal nergens over gaat.
Het is zo klaar als een klontje: Dumpen die handel
Oud 05-10-2006, 14:57
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 05-10-2006 @ 12:35 :
Ik wel hoor, Mark.
Oud 05-10-2006, 15:31
Bloem
Bloem is offline
Nou, dit kan ook wel dicht. Als TO nog vragen of opmerkingen heeft kan ze een nieuw topic openen, maar de mening van de mensen hier lijkt me wel duidelijk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten