Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() nu jij t past zegt eigenlijk ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik vind Carter nog steeds een goed en well-rounded karakter; je hebt hem meegemaakt van absoluut groentje tot bedreven arts en hij komt elk seizoen weer goed uit de verf. Omdat Carter door de serie heen alle fasen van (derdejaars) student op de ER tot dokter heeft doorlopen en je in die zin van ER alles wel hebt gezien, vind ik het nog steeds het beste als ze stoppen wanneer Carter eruit gaat.
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind Luka soms ook wat minder leuk, maar op dit moment is hij juist wel weer lief voor Sam ![]()
|||
Citaat:
![]() Oke, ik zal het goedmaken ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kem was zwanger, maar ik wist niet dat dat een zoon was. En al helemaal niet dat die zoon nu dood is. Hoe is dit gebeurt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
van wikipedia: They begin dating in Season 10. A French/Congolese AIDS worker in the Congo, Carter meets Kem while working for Doctors Without Borders. They have a passionate, fast-paced romance culminating in Kem's pregnancy. However, she loses the baby after 8 months of pregnancy, and begins to shut down emotionally. Carter proposes, but she doesn't answer and moves back to Africa. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Dan heb je vast niet die aflevering gezien waar Kem de miskraam had, want dat was behoorlijk... doordringend.
*Hier* staan drie fragmentjes uit die aflevering. Je vindt ze onderaan de pagina. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik kan overigens nog niet zeggen of ik het een leuk personage vind, maar ik geef hem wel een kans. Leuk om Susan weer te zien trouwens. Die scène met Chuck die borstvoeding gaf was ranzig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @ Pinksterhaas: En ik vond malluci wel leuk hoor (die spieren ![]() ![]()
||
Citaat:
Shit... Geen v&d in Helmond ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
In feite heeft ze dat ook gedaan.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Algemene schoolzaken |
is 4 jaar lang ? Anoniempjé95 | 9 | 30-08-2010 21:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tijd voor polarisering? (4 partijenstelsel?) Soulflame | 90 | 29-11-2006 21:05 | |
Algemene schoolzaken |
Vol=Vol, maar toch worden er mensen aangenomen Major | 1 | 16-09-2006 11:28 | |
Software & Hardware |
[beeldscherm] 4 beeldschermen geïnstalleerd... Verwijderd | 8 | 02-10-2004 12:38 | |
Muziek |
favoriete muziekforumeer, laatste 4 poules 1e ronde 86dagreed | 79 | 19-07-2004 01:07 |