Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wij kregen ook een nieuw rooster, is niet echt om vrolijk van te worden, maar dat was het vorige ook al
![]() vrijdag de dertiende vind ik een heerlijke dag, als iedereen aan t stressen is van oh straks gebeurt er wat zit ik lekker te relaxen, heb totaal geen moeite met de dertiende, is toch gewoon een normale dag net zoals de twaalfde en de veertiende, dus waarom zo moeilijk doen. ![]()
|
Geloof ik niet zo in.
Ik denk dat het meer een self-fullfilling prophecy is (voor diegene die niet weten wat dat is; dat is dat de uitspraken uitkomen doordat je in de uitspraak geloofd. Hier dus; doordat je gelooft dat vrijdag de 13e ongeluk geeft, let je er meer op, en dus zie je het meer (dingen die je normaal over het hoofd ziet) en dus komt het uit naar jouw visie).
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik geloof er niet inofzo maar afgelopen vrijdagde dertiende stond mijn moeder met de auto boven op d`r remmen voor een zwarte kat...
Ze was helemaal van slag ze gelooft er ook niej echt in maar ze was toch geschrokken, in zo`n situatie zou ik ook wel schrikken en ze zegt: ik hoorde dat dat betekend dat er iemand gaat overlijden... en jah mijn oma ligt heel slecht... Het is niet dak erin geloof maar ik vind het toch wel beangstigend idee ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vrijdag de 13e!!! Femic | 60 | 15-10-2006 18:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Leven na de dood Verwijderd | 8 | 13-03-2004 14:52 | |
De Kantine |
Vrijdag de 13e Master-CT | 107 | 15-02-2004 10:51 | |
Films, TV & Radio |
De Helmondse Horrornacht legatus | 14 | 17-06-2003 11:02 | |