Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Iemand deze ooit gezien?
http://video.google.com/videoplay?do...14017&q=klopje Bobby Julich krijgt een "vriendelijke klopje" van Jeroen Blijlevens ![]()
|
blijlevens en julich was in? 2000 ofzo? iig lang geleden
![]() hier staan al wat quotes van ducrot http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot |
![]() |
||
Citaat:
Kanshebbers naar mijn mening zijn: Bettini, Rebellin, Cancellara, Schleck en Di Luca. Maar er doen nog veel meer renners mee die ik deze wedstrijd ook wel zie winnen. Misschien kan de Rabobank ook wel meedoen met onder anderen Boogerd, Flecha en Rasmussen. We zien het morgen wel...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kan mss raar klinken, ik weet het. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga nu weer op de rollen trainen in deze periode en een beetje mountainbiken zodat ik begin januari weer vol aan de bak kan voor het nieuwe wedstrijdseizoen! Daarnaast staan de klassiekers als de Ronde van Vlaanderen, Amstel Gold Race en Luik-Bastenaken-Luik op het programma om de volle 250 km te gaan rijden. Met Parijs-Roubaix en de Waalse Pijl op reserve (afhangende van hoe de rest gaat)
||
Citaat:
![]() Overigens vind ik het zeker jammer dat het seizoen er bijna op zit (net als bij de F1 trouwens), maja aan alles komt nou eenmaal een eind.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wielrennen (was: Zijn er hier pubers die sporten?) Jonas Fiets | 150 | 28-03-2013 13:59 | |
Vrije tijd |
[Wielrennen] Algemeen Scott Tracy | 63 | 09-01-2008 09:32 | |
Vrije tijd |
Wielrennen: Wat is jullie favoriete EENDAAGSE wielerwedstrijd / klassieker? Mr.Oizo | 28 | 12-05-2005 15:06 | |
Vrije tijd |
[wielrennen] Bartoli stopt Tofke_H | 7 | 28-11-2004 23:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
spreekbeurt wielrennen douma151 | 4 | 04-12-2002 23:49 | |
Vrije tijd |
Het Nederlandse wielrennen? vreselijke fout | 7 | 19-04-2002 09:23 |