Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2006, 21:38
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MTpower schreef op 30-09-2006 @ 22:35 :
Ik sla geen meisjes
En ik zou er heus niet meteen op los rammen.. eerst een duwtje oid, even laten merken dat ie op moet zouten
Ik zou, als een 'vriend' agressief zou doen, m'n telefoonnummer aan haar geven met de mededeling dat als ze op zoek zou gaan naar een normale/leuke jongen mij maar eens moet bellen, en dan bier gaan drinken met vrienden.

Vrouwen die het 'stoer' vinden dat hun vriend zich als een hitsige chimp gedraagt, zijn sowieso mijn type niet.
Advertentie
Oud 30-09-2006, 21:40
Estar
Estar is offline
Citaat:
MTpower schreef op 30-09-2006 @ 22:35 :
Ik sla geen meisjes
En ik zou er heus niet meteen op los rammen.. eerst een duwtje oid, even laten merken dat ie op moet zouten
Het is heel simpel, als jouw vriendin iets doet waar jij het niet mee eens bent kan die jongen er niks aan doen, heel simpel.
Oud 30-09-2006, 22:20
Lorelei
Lorelei is offline
Wat een heerlijk topic. Ik moet wel toegeven dat ik enigszins afgschrikt word hierdoor..ik ben vrijgezel en er zijn toch blijkbaar meer mogelijkheden aan jongens die ik echt niet wil dan ik dacht..
Oud 30-09-2006, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 30-09-2006 @ 22:33 :
Ik vind je een beetje kansloos. Flirten is niks mis mee, da's gewoon kijken hoe je in de markt ligt, leuk om te weten dat dat wel goed zit, etc. Dat jij nergens tegen kunt, geeft je niet het recht af te geven op de relatie van anderen. Helemaal niet als deze 'gezonder' is dan de jouwe.
Ik vind jou kansloos, waarom moet je nu weer kijken hoe je "op de markt ligt" , je bent bezet, en je wilt toch geen ander? wat boeit die hele "markt" dan?

Maargoed , aan jouw andere post in een ander topic te zien, zie jij relaties zowiezo niet echt als serieus, aangezien je je niet kunt voorstellen dat mensen zich ook echt lichamelijk kut kunnen voelen bij het verbreken van een hechte relatie, en jij lost het simpelweg op door maar afleiding te zoeken, en er maar eventjes overheen te stappen.

Edit.

"Gezonder" is subjectief, dat is jouw mening, niet de mijne.

Ik vind het namelijk nogal een gebrek als je moet kijken of er ook nog anderen zijn die je leuk vinden...

Laatst gewijzigd op 30-09-2006 om 22:39.
Oud 30-09-2006, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 29-09-2006 @ 23:13 :
Ieuw, ik vind dit echt heel disturbing.
Ik neem het terug. Ik vind dit gewoon ronduit beangstigend!
Volgens mij zijn sommige bepaalde iemanden hier gewoon als de dood dat hun vriendin er bij de eerste de beste glimlach ervandoor gaan met een ander. Lijkt me dodelijk vermoeiend om daar constant rekening mee te moeten houden en die persoon te overtuigen van je gevoelens voor hem. Ik zou op zoek gaan naar iemand die niet achter ieder sociaal contact een potentiële one night stand ziet.

Ik sta ook wel eens te 'schuren' met mensen. Met een goede vriendin of een vriend. En ja, mijn vriend staat daar dan wel eens bij. Sterker nog, soms gaat hij gewoon aan de andere kant staan 'schuren' zodat ik bijna geplet wordt. Of hij is er niet bij en ga ik (stoute ik) uit met een vriend met wie ik dan de hele avond sta te dansen. Maar hij vind dat geen probleem. Hij kent mij, hij kent mijn vrienden, hij weet dat er helemaal niets achter zit, dat ik de piemel van die vriend dan niet omhoog probeer te dansen ofzo, maar dat we gewoon ontzettend veel lol hebben. Vaak donderen we met al die rare bewegingen op de dansvloer om dan gierend van het lachen te blijven liggen daar. En hij vind het leuk als ik een leuke avond heb gehad. (jaja, ik heb een topgozer, ik weet het )

Hoofdzaak is gewoon: Ik ken mijn grenzen en hij weet dat ik ze ken. Hij hoeft zich dus geen zorgen te maken dat ik er vandoor zou gaan met iemand met wie ik sta te schuren of naar wie ik lief sta te glimlachen. Ik zou namelijk nooit signalen afgeven aan iemand om de persoon in kwestie te versieren of als ik het idee heb dat die persoon het niet goed zou oppakken. Ik weet wat wel of niet kan.

En voor wie er nog klikken wil:
Gelukkig zijn er mensen die flirten niet meteen zien als een poging een ander te versieren
Er zelfs mensen die er een boek over schrijven hoe je het kan gebruiken in de zakenwereld
En op je werk bijvoorbeeld
Ach, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Niet alles wat in de dikke van Dale staat is per definitie niet meteen ook in de maatschappij zo. (dan zou iedere man die wel eens seks heeft gehad met een geit bijvoorbeeld een moslim zijn, en dat is ook niet zo )
Oud 30-09-2006, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 30-09-2006 @ 23:40 :
Niet alles wat in de dikke van Dale staat is per definitie niet meteen ook in de maatschappij zo.

Nee, maar dat was wel mijn idee van flirten, en dat is het nog steeds.
Oud 30-09-2006, 22:45
Estar
Estar is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 30-09-2006 @ 23:33 :

"Gezonder" is subjectief, dat is jouw mening, niet de mijne.

Ik vind het namelijk nogal een gebrek als je moet kijken of er ook nog anderen zijn die je leuk vinden...
Yet again, waar basseer je het op dat ik het nodig heb en het doe?

Dingen roepen zonder beargumentatie is nog steeds geblaat hoor
Oud 30-09-2006, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 30-09-2006 @ 23:45 :
Yet again, waar basseer je het op dat ik het nodig heb en het doe?

Dingen roepen zonder beargumentatie is nog steeds geblaat hoor
Ik reageer toch niet op jou?

En flikker nou eens een eind heen met je beargumentatie, het is een mening, net als jullie mening, en daar zitten voor mij ook geen nuttige argumenten tussen.

Er komt simpelweg geen antwoord uit dit hele topic.
Oud 30-09-2006, 22:48
Estar
Estar is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 30-09-2006 @ 23:47 :
Ik reageer toch niet op jou?
Toen straks wel, en je reageert niet op mijn reactie en gaat ondertussen wel gewoon verder..
Oud 30-09-2006, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 30-09-2006 @ 23:48 :
Toen straks wel, en je reageert niet op mijn reactie en gaat ondertussen wel gewoon verder..
... Het gaat er gewoon om, dat ik niet kan bevatten waarom iemand in godsnaam moet flirten met anderen als je gelukkig bent met je vriend/in ..

Krijg je er een kick van om te zien of je inderdaad "goed op de markt" ligt ofzo? ik snap het niet.

Ik heb die behoefte namelijk niet, als ik iemand heb interesseert de rest me eerlijk gezegd ook niet, en al helemaal niet andere meisjes.
Oud 30-09-2006, 22:51
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-09-2006 @ 22:38 :
Ik zou, als een 'vriend' agressief zou doen, m'n telefoonnummer aan haar geven met de mededeling dat als ze op zoek zou gaan naar een normale/leuke jongen mij maar eens moet bellen
In dat geval zou ik wel gaan rammen
Voor m'n neus m'n vriendin lopen versieren

Laatst gewijzigd op 30-09-2006 om 22:53.
Oud 30-09-2006, 22:52
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Estar schreef op 30-09-2006 @ 22:40 :
Het is heel simpel, als jouw vriendin iets doet waar jij het niet mee eens bent kan die jongen er niks aan doen, heel simpel.
Dat is niet altijd zo
En zij hoeft ook niet perse degene te zijn die iets doet...
Oud 30-09-2006, 22:53
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 30-09-2006 @ 23:43 :
Nee, maar dat was wel mijn idee van flirten, en dat is het nog steeds.
Dat mag. Maar durf je ook te accepteren dat lang niet iedereen het meteen zo ziet? (klik bijvoorbeeld eens op bijgevoegde links in mijn laatste post...)
Oud 30-09-2006, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 30-09-2006 @ 23:53 :
Dat mag. Maar durf je ook te accepteren dat lang niet iedereen het meteen zo ziet? (klik bijvoorbeeld eens op bijgevoegde links in mijn laatste post...)
Dat moeten ze lekker zelf weten hoor, maar dan moeten ze mij niet bestempelen als een jaloerse aap, dan mogen ze oprotten ja
Oud 30-09-2006, 22:54
Estar
Estar is offline
Citaat:
MTpower schreef op 30-09-2006 @ 23:52 :
Dat is niet altijd zo
En zij hoeft ook niet perse degene te zijn die iets doet...
Ze is mans genoeg om te zeggen van, kijk ik heb al een vent, dus laat me met rust.
Oud 30-09-2006, 22:57
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 30-09-2006 @ 23:54 :
Dat moeten ze lekker zelf weten hoor, maar dan moeten ze mij niet bestempelen als een jaloerse aap, dan mogen ze oprotten ja
Dat was de vraag niet...
Oud 30-09-2006, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 30-09-2006 @ 23:57 :
Dat was de vraag niet...
Het antwoord staat er ook tussen.
Oud 30-09-2006, 23:04
Verwijderd
De vraag:

Citaat:
Maar durf je ook te accepteren dat lang niet iedereen het meteen zo ziet?
Jouw antwoord:
Citaat:
Dat is hetzelfde als: Welke kleur heeft jouw auto? Vier wielen.

Met hierbij nog een keer de aanmoediging om die links eens goed te bekijken. Daar kan je dus zien hoe heel veel andere mensen flirten zien.
Oud 30-09-2006, 23:07
Verwijderd
Wat een topic is dit geworden zeg. Kerels die van gekkigheid niet weten wat ze met hun vriendin (of het ontbreken ervan) moeten en het jaloerse bezitterige kreng uit gaan hangen.

En dat is altijd wat de vrouwen aangenaaid wordt...
Zo zie je maar weer; een vent kan net zo erg, al dan niet erger, idioot zijn.
Oud 30-09-2006, 23:11
Frondish
Frondish is offline
Wat een onzin zeg die links. Ik heb geen flirten met andere meiden nodig om me gelukkig te voelen. Daar heb ik me vriendin voor.

En voor degene die dit zei: "om te kijken hoe je in de markt ligt".. ik moest het gewoon 3 keer lezen.. las ik het wel goed? Waarom wil je kijken of je goed in de markt ligt? Als je het aan mij vraagt, mij intereseert het echt geen reet wat een ander van mij vind, of ik wel poplair ben, of ik wel interessant ben.. wat kan mij dat verotten ik heb degene waar ik van hou, en ik heb geen andere mensen nodig om me daarbij goed te voelen. Echt gek man, flirten hoort gewoon niet in een relatie..
Oud 30-09-2006, 23:15
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 01-10-2006 @ 08:37 :
Wat een topic is dit geworden zeg. Kerels die van gekkigheid niet weten wat ze met hun vriendin (of het ontbreken ervan) moeten en het jaloerse bezitterige kreng uit gaan hangen.

En jij bent typisch een geval van "uhh ik snap het niet, waar gaat het over?" lees eerst de posts "nog eens" goed.. en plaats dan nog een reactie.
Oud 30-09-2006, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 00:11 :
Wat een onzin zeg die links. Ik heb geen flirten met andere meiden nodig om me gelukkig te voelen. Daar heb ik me vriendin voor.
Dan heb je het dus niet gelezen.
Oud 30-09-2006, 23:48
Frondish
Frondish is offline
Dit lees ik toch echt op die site:

Waarom zou je flirten?

Tja, ik kan alleen maar aangeven waarom ik flirt en waarom ik er mijn werk van heb gemaakt om het anderen te leren. Kort gezegd, omdat ik er gelukkiger van word en ik de overtuiging heb dat het iets zal toevoegen aan jouw leven. Flirten brengt mij vrolijkheid, plezier, vrouwelijkheid, levendigheid en aandacht.
Oud 01-10-2006, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 00:48 :
Dit lees ik toch echt op die site:

Waarom zou je flirten?

Tja, ik kan alleen maar aangeven waarom ik flirt en waarom ik er mijn werk van heb gemaakt om het anderen te leren. Kort gezegd, omdat ik er gelukkiger van word en ik de overtuiging heb dat het iets zal toevoegen aan jouw leven. Flirten brengt mij vrolijkheid, plezier, vrouwelijkheid, levendigheid en aandacht.
Oud 01-10-2006, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Dat mag. Maar durf je ook te accepteren dat lang niet iedereen het meteen zo ziet?
Citaat:
Dat moeten ze lekker zelf weten hoor
Oud 01-10-2006, 01:02
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 01-10-2006 @ 00:07 :

Dus je bent bezitterig als je het niet leuk vind als je vriendin aandacht nodig heeft van andere jongens?

Juist, logica..
Oud 01-10-2006, 01:17
Verwijderd
Ik begrijp dit topic echt niet meer. Flirten is volgens mij altijd al het andere geslacht aantrekken m.b.t. seks e.d. geweest, je gaat natuurlijk niet met je eigen geslacht flirten (of je valt erop natuurlijk). Dan kunnen andere mensen het wel ineens als "socializen" gaan zien, maar de definitie van flirten is zoals frondish en deltaone het zien.
Flirten = not done, Socializen = oke, volgens bovenstaande definitie.
En ik denk ook dat het van belang is hoe vaak je samen met partner bent en hoe vaak je met elkaar uitgaat. Als je elkaar weinig ziet en weinig uitgaat, is het inderdaad vreemd als je partner met een ander gaat dansen/socializen (en flirten volgens anderen hun definitie) en jou op je eigen houtje laat.
Dus voordat we elkaar verder beledigen, kan met zulk soort dingen rekening mee gehouden worden?
De mensen die heel 'open-minded' zijn zoals theemuts, zijn in dit opzicht net zo kortzichtig dan de wat jaloerser aangelegde personen (frondish, deltaone) in dit topic.
Dus respecteer elkaar een beetje en ga niet met dingen als jaloerse apen of gore slet gooien, dat heeft geen zin.

Ten slot: Internet

Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 01:21.
Oud 01-10-2006, 07:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Flirten is echt onschuldig (althans, zoals ik het zie). Een lieve glimlach hier en daar levert je soms nog wel wat op (haha, mannen zijn gewoon makkelijk om te kopen )
Ik flirt ook, maar het is maar hoe je flirten ziet? Ik glimlach naar een leuke jongen ja, maar ik bedoel er verder niets mee. Ik heb een vriend en daar blijf ik bij. Toch is aandacht van andere jongens niet verkeerd

Trouwens, zouden Frontish en DeltaOne het al verkeerd vinden dat ik met Piloff flirt in het Onzin topic?
Oud 01-10-2006, 08:13
deoxyribose
deoxyribose is offline
Wahahaha, een paar individuen hier zijn in de menselijke evolutie toch blijven steken bij Australopithecus

Ik flirt ook zoveel met jongens, en 99% van de tijd bedoel ik daar echt helemaal niets mee. Niets is leuker dan een geeky jongen helemaal van slag brengen
Oud 01-10-2006, 08:46
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 30-09-2006 @ 23:20 :
Wat een heerlijk topic. Ik moet wel toegeven dat ik enigszins afgschrikt word hierdoor..ik ben vrijgezel en er zijn toch blijkbaar meer mogelijkheden aan jongens die ik echt niet wil dan ik dacht..
er zijn ook normale jongens hoor....
Oud 01-10-2006, 09:00
Vlooienband
Vlooienband is offline
Tenzij mijn vriend die hitsige gozer van Apoptygma berzerk is (klikje), heb ik er geen problemen mee.
Oud 01-10-2006, 09:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 01-10-2006 @ 09:46 :
er zijn ook normale jongens hoor....
Ik help het je hopen want jezus mina

Aan de topicstarter en DeltaOne stel ik voor: Neem OF een moslimmeisje.. en dan zo'n 'echte'.. OF neem een emotioneel wrak dat al lang blij is met een klein beetje aandacht, want bij de gemiddelde nederlandse meid krijg je dit er niet in.
Oud 01-10-2006, 10:24
Verwijderd
Ik loopt ook niet te flirten en ben geen moslimmeisje en ook geen emotioneel wrak. Er zijn zat meisjes die geen waarde hechten aan flirt-aandacht; ik hoef m'n ego niet gestreeld te hebben, en al helemaal niet door een vreemde in een discotheek. Dat betekent dan echt helemaal niets

Maar 't gaat hier over dansen, en dat is niet meteen flirten. Ik dans ook wel eens met vrienden van mijn vriend, en dat is dan gewoon omdat het leuk is, vriendschappelijk.
Oud 01-10-2006, 10:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-10-2006 @ 11:24 :
Ik loopt ook niet te flirten en ben geen moslimmeisje en ook geen emotioneel wrak. Er zijn zat meisjes die geen waarde hechten aan flirt-aandacht; ik hoef m'n ego niet gestreeld te hebben, en al helemaal niet door een vreemde in een discotheek. Dat betekent dan echt helemaal niets

Maar 't gaat hier over dansen, en dat is niet meteen flirten. Ik dans ook wel eens met vrienden van mijn vriend, en dat is dan gewoon omdat het leuk is, vriendschappelijk.
Nee maar ik neem aan dat jij nog wel eens naar iemand glimlacht?

En idd, gewoon dansen..

Edit; oh damn ik glimlachte naar jou..
Oud 01-10-2006, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Scordalus schreef op 01-10-2006 @ 02:17 :
Ik begrijp dit topic echt niet meer. Flirten is volgens mij altijd al het andere geslacht aantrekken m.b.t. seks e.d. geweest, je gaat natuurlijk niet met je eigen geslacht flirten (of je valt erop natuurlijk). Dan kunnen andere mensen het wel ineens als "socializen" gaan zien, maar de definitie van flirten is zoals frondish en deltaone het zien.
Flirten = not done, Socializen = oke, volgens bovenstaande definitie.
En ik denk ook dat het van belang is hoe vaak je samen met partner bent en hoe vaak je met elkaar uitgaat. Als je elkaar weinig ziet en weinig uitgaat, is het inderdaad vreemd als je partner met een ander gaat dansen/socializen (en flirten volgens anderen hun definitie) en jou op je eigen houtje laat.
Dus voordat we elkaar verder beledigen, kan met zulk soort dingen rekening mee gehouden worden?
De mensen die heel 'open-minded' zijn zoals theemuts, zijn in dit opzicht net zo kortzichtig dan de wat jaloerser aangelegde personen (frondish, deltaone) in dit topic.
Dus respecteer elkaar een beetje en ga niet met dingen als jaloerse apen of gore slet gooien, dat heeft geen zin.

Ten slot: Internet
Hm, ik kan toch ook wel onschuldig flirten, hoor. In mijn omgang met jongens zit het een beetje ingebouwd, ik merk het vaak niet eens. Hetzelfde geldt voor vriendlief, die blijft ook een beetje een flirt. Voornamelijk met onze vrienden, trouwens, maar naar leuke exemplaren in bars wordt heus wel eens gelachen. Dat wil echt niet zeggen dat we niet gelukkig met elkaar zijn, of dat we iets te kort komen... Het spel blijft echter gewoon leuk, de knikkers zijn helemaal niet van belang. Die hebben we al.
Oud 01-10-2006, 10:28
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 01-10-2006 @ 11:26 :
Nee maar ik neem aan dat jij nog wel eens naar iemand glimlacht?

En idd, gewoon dansen..

Edit; oh damn ik glimlachte naar jou..
Ik glimlach wel gewoon naar mensen, en ik 'socialize' ook prima. En als ik zou flirten, dan is mijn man niet jaloers ofzo, want hij begrijpt wel hoe het zit. Maar ik heb er geen behoefte aan om een beetje te lonken naar jongens en teruggelonkt te worden.
Oud 01-10-2006, 10:45
Estar
Estar is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-10-2006 @ 11:28 :
Ik glimlach wel gewoon naar mensen, en ik 'socialize' ook prima. En als ik zou flirten, dan is mijn man niet jaloers ofzo, want hij begrijpt wel hoe het zit. Maar ik heb er geen behoefte aan om een beetje te lonken naar jongens en teruggelonkt te worden.
Het probleem is dus dat glimlachen ook al not done is.
Oud 01-10-2006, 10:51
Kryptonite
Kryptonite is offline
Hahaha, wat een hysterische reacties hier allemaal

Ik heb niks tegen andere danspartners voor hem of voor mij. Dansen staat bij mij gelijk aan gezellig kletsen en dat mag hij van mij best met andere meiden. Sterker nog, het moet wel, want ik wil zelf na een tijdje ook weer eens met nieuwe mensen dansen.
Alleen schuren kan ie beter laten, want dat vind ik net droogneuken en daar wordt ik dan weer niet zo blij van.
Van flirten wordt ik vaak jaloers. Dan ben ik bang dat ik niet goed genoeg ben. Ik vind het prima als ie uitgaat in zijn eentje, als ik maar niet weet of ie nog heeft geflirt.
Oud 01-10-2006, 10:51
Verwijderd
Ik vind wat scordalus omschreef meer versieren dan flirten. Flirten is gewoon wat plagerig/koket doen, als egostreling of om af te tasten wat iemand van je vindt, en dat kan best als je een relatie hebt, vind ik. Versieren is bewust proberen om iemand, nouja, te versieren en dat gaat te ver, vind ik.
Ik kan me ook best voorstellen dat iemand liever niet heeft dat zijn/haar vriend(in) met anderen flirt, en daar kan die vriend(in) dan best rekening mee houden.
Maar ik vind 'met iemand dansen' en 'lief naar iemand glimlachen' geen flirten, maar gewoon, normaal sociaal gedrag.
Oud 01-10-2006, 10:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nala schreef op 30-09-2006 @ 23:04 :

Dat is hetzelfde als: Welke kleur heeft jouw auto? Vier wielen.
Les gehad van vd Meulen?
Oud 01-10-2006, 11:09
Nuck
Nuck is offline
Ja hoor, hij mag best dansen met andere meisjes. En ik ook met andere jongens, alleen maar een teken dat we goed in de markt liggen . We zijn bovendien meestal toch niet samen als we uitgaan, dus kan ik me er ook moeilijk druk over maken. Als we wel samen gaan drinken, wil ik uiteraard wel iets meer aandacht .
Oud 01-10-2006, 11:12
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik zeg even dat ik blij ben dat mijn partner niet zo is zoals DeltaOne en Frondish.

Ik heb namelijk alleen maar vrienden en geen vriendinnen. Dat zou heel wat moeilijkheden opleveren als als ik met mijn vrienden sta te kletsen en mijn partner staat even alleen. een van mijn vrienden maakt een opmerking en ik moet lachen... oei! volgens mij breekt dan de hel los!

Flirten? Ik flirt met iedereen! Met mijn eigen vrienden, zelfs met verkopers. Gewoon een dolletje, hele onschuldige dingetjes.. niet omdat ik wil weten of ik goed in de markt lig, maar eerder om te kijken hoe ver ik kan gaan, voordat jongens gaan blozen

Tja, iedereen is verschillend hey?

Heb ik wel nog even een vraagje: jullie kijken zelf ook niet meer, naar andere dames?

Heb er laatst een discussie gehad over, op werk. Een getrouwde man van 26 zou niet meer kijken naar andere dames. Ik zei: "Dus sinds jij getrouwd bent, heb je oogkleppen op?"
Volgens hem wel. Ik zou het knap vinden en een beetje vreemd. Al mijn vrienden kijken nog steeds naar andere dames, ookal hebben ze verkering of zijn ze getrouwd. It's only human...

Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 11:19.
Oud 01-10-2006, 11:56
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 01-10-2006 @ 10:58 :
Ik help het je hopen want jezus mina

Aan de topicstarter en DeltaOne stel ik voor: Neem OF een moslimmeisje.. en dan zo'n 'echte'.. OF neem een emotioneel wrak dat al lang blij is met een klein beetje aandacht, want bij de gemiddelde nederlandse meid krijg je dit er niet in.
Er zijn dus ook meisjes die daar gewoon geen behoefte aan hebben, gelukkig.
Oud 01-10-2006, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 01-10-2006 @ 11:45 :
Het probleem is dus dat glimlachen ook al not done is.
Sorry, maar leer eens lezen.

We hebben het over glimlachen als op de manier van lonken...

Niet over gewoon "Hoi "
Oud 01-10-2006, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 01-10-2006 @ 11:51 :
Ik vind wat scordalus omschreef meer versieren dan flirten. Flirten is gewoon wat plagerig/koket doen, als egostreling of om af te tasten wat iemand van je vindt, en dat kan best als je een relatie hebt, vind ik. Versieren is bewust proberen om iemand, nouja, te versieren en dat gaat te ver, vind ik.
Ik kan me ook best voorstellen dat iemand liever niet heeft dat zijn/haar vriend(in) met anderen flirt, en daar kan die vriend(in) dan best rekening mee houden.
Maar ik vind 'met iemand dansen' en 'lief naar iemand glimlachen' geen flirten, maar gewoon, normaal sociaal gedrag.
Ik zie flirten als een begin van versieren, maargoed, dat is mijn idee ervan...

Net was scordalus zegt.
Oud 01-10-2006, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 12:12 :
Ik zeg even dat ik blij ben dat mijn partner niet zo is zoals DeltaOne en Frondish.

Ik heb namelijk alleen maar vrienden en geen vriendinnen. Dat zou heel wat moeilijkheden opleveren als als ik met mijn vrienden sta te kletsen en mijn partner staat even alleen. een van mijn vrienden maakt een opmerking en ik moet lachen... oei! volgens mij breekt dan de hel los!

Flirten? Ik flirt met iedereen! Met mijn eigen vrienden, zelfs met verkopers. Gewoon een dolletje, hele onschuldige dingetjes.. niet omdat ik wil weten of ik goed in de markt lig, maar eerder om te kijken hoe ver ik kan gaan, voordat jongens gaan blozen

Tja, iedereen is verschillend hey?

Heb ik wel nog even een vraagje: jullie kijken zelf ook niet meer, naar andere dames?

Heb er laatst een discussie gehad over, op werk. Een getrouwde man van 26 zou niet meer kijken naar andere dames. Ik zei: "Dus sinds jij getrouwd bent, heb je oogkleppen op?"
Volgens hem wel. Ik zou het knap vinden en een beetje vreemd. Al mijn vrienden kijken nog steeds naar andere dames, ookal hebben ze verkering of zijn ze getrouwd. It's only human...
Gatverdamme, dan ben ik echt blij dat jij niet mijn vriendin bent, jezus.

En nee, ik kijk dan niet meer naar andere dames, want die interesseren mij dan echt geen ene ruk?
Als je echt stapelverliefd bent op iemand, waarom zou je dan naar anderen kijken, en naar hun reactie?

Mijn langste relatie was 2,5 jaar, en het laatste jaar ging het totaal fout en had ik het ook al een beetje opgegeven, maar in die 2 jaar daarvoor heb ik ook niet naar andere meiden gekeken, laat staan flirten???

Ik KON dat niet eens, mijn hoofd zat alleen maar bij mijn vriendin?
Ik ben met een vriend naar Spanje gegaan, uitgegaan enzo, en ik zag ze niet eens staan...

Waarschijnlijk ben ik dan gewoon wat meer ondersteboven van mijn vriendin dan jullie van je vriendjes, en ik heb het er met mijn ex ook overgehad, die had ook totaal geen oog voor anderen en die walgde van meiden die met andere jongens flirten terwijl ze een relatie hebben, etc.

Qua dat zaten we gelukkig op 1 lijn
Oud 01-10-2006, 12:07
Estar
Estar is offline
Ik blijf erbij dat je altijd naar mensen kijkt, of je nou bezet bent of niet.
Oud 01-10-2006, 12:08
Verwijderd
Mensen kunnen toch best andere ideeën hebben? Ik hoef niet te flirten, mijn man ook niet, hebben we allebei echt geen behoefte aan. (Allereerst hoeft het niet van mij, en ten tweede zou ik het ook niet doen als ik het wel zou willen; ik heb een relatie, daar vind ik flirten niet bij horen.)
Andere mensen zijn tevreden met een beetje geflirt hier en daar, binnen een relatie.
Oud 01-10-2006, 12:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 12:56 :
Er zijn dus ook meisjes die daar gewoon geen behoefte aan hebben, gelukkig.
We kunnen het ook omdraaien: als jij vriendin met anderen flirt, doe jij dan niet iets fout? Je kan wel zeggen dat zij blijkbaar niet genoeg aan jou heeft maar wiens schuld is dat?

En ik heb ook niet de behoefte om met iedereen te flirten maar zodra vriendlief te bezitterig, jaloers of opdringerig wordt, raak ik daar zo benauwd van dat het niets meer wordt.

Daarnaast: als jij zonodig alle aandacht wil hebben, mag jouw vriendin dan ook niet met vriendinnen een dag gaan winkelen of zo?
Oud 01-10-2006, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 01-10-2006 @ 13:07 :
Ik blijf erbij dat je altijd naar mensen kijkt, of je nou bezet bent of niet.
Mensen békijken doe ik echt niet hoor, echt helemaal geen behoefte aan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten