Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2006, 13:53
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 14:52 :
Als mijn vriendin dat zou doen.. ik zou haar slaan, opsluiten voor 3 jaar in een donkere kast, en vervolgens 50 hoeren nemen om te neuken.. en haar het geschreeuw laten horen.

Asljeblieft stel niet van die vragen
Maar ik zou Katja in het echt ook een kusje geven
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 14:50 :
Omdat ik wil weten wie er met mijn vriendin danst. Niet dat ik me dat maar steeds moet afvragen. En ik laat niet zomaar iedereen met haar dansen. Ik lijk wel gek om elke onbekende met haar te laten dansen.
Maar waaróm wil je dat zo graag weten dan? Wat gebeurd er als je dat niet weet?
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 14:52 :
Als mijn vriendin dat zou doen.. ik zou haar slaan, opsluiten voor 3 jaar in een donkere kast, en vervolgens 50 hoeren nemen om te neuken.. en haar het geschreeuw laten horen.

Asljeblieft stel niet van die vragen
What a sick twisted mind you got!
Oud 01-10-2006, 13:54
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-10-2006 @ 14:52 :
LOL
Great minds think alike

Toen ik een vriend had ben ik uitgegaan met een chick waar ik totaal gek van was en hij wist er van. *gniffel* En ik heb geflirt en haar net iets te lang geknuffeld bij het afscheid. Telt dat?
Oud 01-10-2006, 13:55
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 01-10-2006 @ 14:54 :

Toen ik een vriend had ben ik uitgegaan met een chick waar ik totaal gek van was en hij wist er van. *gniffel* En ik heb geflirt en haar net iets te lang geknuffeld bij het afscheid. Telt dat?
Jammer dat ik het niet was
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-10-2006 @ 14:55 :
Jammer dat ik het niet was
Then I would have got some.
Prue Halliwell
Citaat:
Vlooienband schreef op 01-10-2006 @ 14:54 :

Foei Vlooienband Foei!
Oud 01-10-2006, 13:56
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-10-2006 @ 14:53 :
Maar ik zou Katja in het echt ook een kusje geven
Define:kusje

Frondish
Frondish is offline
Nou ze heeft geen exen, en ik ook niet. Maar een ex zou ik ook geen ja tegen zeggen.

Haha, en er gebeurd niks hoor als ik niet weet met wie ze danst, ik ga heus geen gekke praktijken uithalen. Ik zal haar alleen na het feest zeggen dat ik dat niet zo leuk vond, dat ze dat zo deed. Als jullie denken dat ik het om die reden uit zou maken o.i.d. dat is absoluut niet zo.
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 14:55 :
Foei Vlooienband Foei!
Ik stelde hem nog wel netjes op de hoogte.
Oud 01-10-2006, 13:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 01-10-2006 @ 14:55 :
Then I would have got some.
Heel veel kusjes ja
Oud 01-10-2006, 13:58
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-10-2006 @ 14:57 :
Heel veel kusjes ja

He spekkie, meeten?

Goed topic ;x
Oud 01-10-2006, 13:59
Drez
Drez is offline
8 pagina´s.
Prue Halliwell
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 14:56 :
Nou ze heeft geen exen, en ik ook niet. Maar een ex zou ik ook geen ja tegen zeggen.

Haha, en er gebeurd niks hoor als ik niet weet met wie ze danst, ik ga heus geen gekke praktijken uithalen. Ik zal haar alleen na het feest zeggen dat ik dat niet zo leuk vond, dat ze dat zo deed. Als jullie denken dat ik het om die reden uit zou maken o.i.d. dat is absoluut niet zo.
En als het nou een vriend van vroeger is geweest, die zij van de lagere school kent, ze heeft hem al 10 jaar niet meer gezien en nu is hij er en hij vraagt aan jou (let op, jij kent hem niet) of hij met haar mag dansen??
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 14:56 :

Als er niks gebeurd, snap ik niet waarom je het dan persé moet weten. Dan ga je daar alleen maar onnodig vervelende gevoelens en moeilijke situaties mee oproepen vind ik.
Oud 01-10-2006, 14:00
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 01-10-2006 @ 14:58 :

He spekkie, meeten?
Morgen
Oud 01-10-2006, 14:01
Prue Halliwell
Citaat:
Drez schreef op 01-10-2006 @ 14:59 :
8 pagina´s.
Mijn partner is op dit moment op pagina 4 aan het lezen, hij loopt een stukkie achter en hij zit zich te verbazen
Oud 01-10-2006, 14:01
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-10-2006 @ 15:00 :
Morgen
Tuttekopje, morgen heb ik school en werk. Was die admin meet niet binnenkort?

Ik wil mijn haar weer zo: http://i12.photobucket.com/albums/a2...e/8b456fb1.jpg
Oud 01-10-2006, 14:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 01-10-2006 @ 15:01 :
Tuttekopje, morgen heb ik school en werk. Was die admin meet niet binnenkort?

Ik wil mijn haar weer zo: http://i12.photobucket.com/albums/a2...e/8b456fb1.jpg
Tussendoor?
Mja, maar dan zit ik in Polen!

Doen! Dan kom ik je zeker kusjes geven
Oud 01-10-2006, 14:03
juno
juno is offline
Je zult je vriendin toch echt moeten gaan vertrouwen dat ze haar gevoelens voor anderen in de hand zal weten te houden. Ga namelijk zo door en ze gaat op een dag wel wat voelen voor een ander, gewoon omdat jij zo'n jaloerse aap bent en zij niet meer tegen dat ongefundeerde wantrouwen kan.
Oud 01-10-2006, 14:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
juno schreef op 01-10-2006 @ 15:03 :
Je zult je vriendin toch echt moeten gaan vertrouwen dat ze haar gevoelens voor anderen in de hand zal weten te houden. Ga namelijk zo door en ze gaat op een dag wel wat voelen voor een ander, gewoon omdat jij zo'n jaloerse aap bent en zij niet meer tegen dat ongefundeerde wantrouwen kan.
Precies
Oud 01-10-2006, 14:05
Prue Halliwell
jongens, ik vind aap wat te ver gaan.. die apen kunnen er ook niets aan doen..
Oud 01-10-2006, 14:07
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 30-09-2006 @ 23:33 :
Ik vind jou kansloos, waarom moet je nu weer kijken hoe je "op de markt ligt" , je bent bezet, en je wilt toch geen ander? wat boeit die hele "markt" dan?
Bij wijze van spreken natuurlijk. Maar met andere meisjes kletsen als je uitgaat lijkt me doodnormaal, ook als het verder vreemden zijn. Bovendien werkt dat alleen maar voor je, als ze dan tegen je vriendin zeggen hoe leuk je wel niet bent. Versterkt de relatie eerder dan dat het problemen opleverd.

Citaat:

Maargoed , aan jouw andere post in een ander topic te zien, zie jij relaties zowiezo niet echt als serieus, aangezien je je niet kunt voorstellen dat mensen zich ook echt lichamelijk kut kunnen voelen bij het verbreken van een hechte relatie, en jij lost het simpelweg op door maar afleiding te zoeken, en er maar eventjes overheen te stappen.
Dat ik emotioneel wat stabieler ben dan jij wil niet zeggen dat ik relaties niet serieus neem. Sommige meiden zijn enorm leuk en daar komt een serieuze relatie uit, sommige zijn 'wel' leuk of eigenlijk alleen maar knap, en dat wordt dan niet meer dan een scharrel. Rondsletten is een prima manier om over vorige liefdes heen te komen, bier drinken met vrienden ook. Beetje remi gaan zitten wezen thuis daarentegen is gewoon dom. Dat jij het verkeerd aanpakt geeft wel aan dat je niet goed weet waar je mee bezig bent, beetje jammer dat je dan dergelijke ad hominem argumenten erbij moet slepen.

Citaat:

"Gezonder" is subjectief, dat is jouw mening, niet de mijne.

Ik vind het namelijk nogal een gebrek als je moet kijken of er ook nog anderen zijn die je leuk vinden...
Ik moet niks. Gezelligheid in cafe's is leuk, daar komt ook dansen en een beetje flirten bij kijken.

Citaat:
MTpower schreef op 30-09-2006 @ 23:51 :
In dat geval zou ik wel gaan rammen
Voor m'n neus m'n vriendin lopen versieren
En? Jouw vriendin gaat daar op in, da's haar fout, niet de mijne. Maargoed, ik ga sowieso niet met mensen om die aggressief worden
Oud 01-10-2006, 14:08
Bloem
Bloem is offline
Ik geloof niet dat dit nog veel zin heeft. Ik ga even de laatste pagina's bijlezen, mocht mijn mening dan veranderen gaat het topic weer open, voorlopig gaat het in ieder geval op slot. Het is denk ik wel duidelijk dat er vrij verschillende meningen zijn, onderhand

[Edit]

Oke, topic heropend, met het vriendelijke verzoek om iig in te gaan op de 'discussie', posts als deze:

"Als mijn vriendin dat zou doen.. ik zou haar slaan, opsluiten voor 3 jaar in een donkere kast, en vervolgens 50 hoeren nemen om te neuken.. en haar het geschreeuw laten horen."

lijken me nogal overbodig en verpesten het topic alleen maar in echt onzinnig gebrabbel, da's jammer.

Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 14:20.
Oud 01-10-2006, 14:25
Vlooienband
Vlooienband is offline
Inderdaad, ontopic reageren allemaal!

Offtopic: *zoent spekkie*
Oud 01-10-2006, 14:27
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline

Offtopic: *zoent katja*
Oud 01-10-2006, 14:27
Frondish
Frondish is offline
Excuses voor dat ontoepasselijke bricht.. hehe, ik was een beetje op de teentjes getrapt dat sommige mensen nog steeds dachten dat ik het anders bedoelde dan in werkelijkheid, maar to the point.. ontopic
Oud 01-10-2006, 14:28
juno
juno is offline
JAAAA! Als er maar genoeg mensen zeuren he.
Thx bloem!
Oud 01-10-2006, 14:28
Bloem
Bloem is offline
Wat nou Ieke, ik heb het zelf heropend
Oud 01-10-2006, 14:29
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 01-10-2006 @ 15:25 :

Offtopic: *zoent spekkie*
Volgens mij is het onderscheid tussen ontopic en offtopic daarvoor te veel vervaagd

Want er lopen nu een paar verschillende discussies geloof ik.

1) je reactie op het feit dat je partner met een ander danst
2) de uitleg van verschillende definities als dansen, glimlachen, flirten en de slet uithangen.
3) de discussie of Frondisch en DeltaOne nu jaloerser zijn dan 'de meeste mensen'.

Nog wat vergeten?
Oud 01-10-2006, 14:29
juno
juno is offline
Citaat:
Bloem schreef op 01-10-2006 @ 15:28 :
Wat nou Ieke, ik heb het zelf heropend
sorry meid, ik haal de namen nog wel eens door elkaar. Alzheimer he.
Oud 01-10-2006, 14:30
Bloem
Bloem is offline
Nog even over dat gebeuren dat een jongen die met HAAR wil dansen, aan JOU moet vragen of dat mag? Hoe zie je dat voor je dan?

Jongen -- Zullen we dansen?
Vriendin -- Ga eerst maar even aan mijn vriend toestemming vragen..

Denk je dat ze zelf niet in kan schatten of iemand 'veilig' genoeg is om een kwartiertje gezellig, onschúldig mee te dansen?
Oud 01-10-2006, 14:33
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Van mijn vriend mag ik ook niet met vreemden dansen zei hij net Niet als hij er bij is...
Met vrienden vindt hij het geen probleem
Oud 01-10-2006, 14:34
juno
juno is offline
Mijn vriend is een olifant op de dansvloer. Ik zal wel met anderen moeten dansen.
Oud 01-10-2006, 14:35
Frondish
Frondish is offline
Dan zou ik goed met jouw vriend kunnen praten spekkie
Oud 01-10-2006, 14:36
Verwijderd
ja ik zal het ook eens aan mijn vriend vragen, als dat niet te offtopic is. Frondish heeft hier immers vooral stapels reacties van meisjes gekregen, jongens komen wat minder op L&R

edit:
saar : waarzo zegt:
hoi
stel ik zou met jou in een disco of op een schoolfeest zijn
en ik wil met iemand dansen en dat ben jij niet
hoe zou je dan reageren?
even hypothetisch vanwege een topic op s.com
Wolfs \/ Daarzo zegt:
hoi
Wolfs \/ Daarzo zegt:
ehm
Wolfs \/ Daarzo zegt:
kan ik me goed voorstellen, ik kan niet dansen
Wolfs \/ Daarzo zegt:
ligt een beetje aan de persoon
Wolfs \/ Daarzo zegt:
als het goede vriend van ons is, prima
Wolfs \/ Daarzo zegt:
als het wildvreemde is vind ik het wat raar
en wat nu als het een kennis is? (bv. studiegenoot)
of iemand die ik wel ken, en jij niet?
Wolfs \/ Daarzo zegt:
ehm vast wel
de vraag was nog steeds 'hoe zou je dan reageren', 'vast wel' is geen logisch antwoord
Wolfs \/ Daarzo zegt:
oh
Wolfs \/ Daarzo zegt:
niet denk ik
Wolfs \/ Daarzo zegt:
jouw keuze
als een wildvreemde met me zou willen dansen, zou je dan zeggen 'dat vind ik wel een beetje raar', 'ik heb liever niet dat je dat doet, want ik vind het een beetje raar', 'ik heb liever niet dat je dat doet, want misschien is het een gevaarlijke gek', of iets anders?
Wolfs \/ Daarzo zegt:
dan zou ik jou dingen laten zeggen
Wolfs \/ Daarzo zegt:
en het wel raar vinden

Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 15:03.
Oud 01-10-2006, 14:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 15:35 :
Dan zou ik goed met jouw vriend kunnen praten spekkie

Als we met zijn tweeën uitgaan lijkt het mij ook raar om met een andere jongen te dansen En als we met een groep uitgaan mag ik gewoon met zijn vrienden dansen

Maar ik ga sowieso vaak met vriendinnen uit (andere woonplaats) en dan dans ik gewoon met wie ik wil (lees: met mezelf )
Oud 01-10-2006, 14:54
Estar
Estar is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 14:45 :
Nee, ik heb liever dat ze zou zeggen. Als iemand haar vraagt om te dansen, dat zij zegt "vraag maar aan me vriend". Je laat haar toch niet zomaar dansen met elke onbekende. Elke onbekende kan wel een gek zijn.

Even voor de duidelijkheid..

Ik type, ik heb LIEVER dat ze het aan mij vraagt, ik verplicht haar niks he!
Mensen die je kent vormen vaak een grotere bedreiging dan vreemden, statistisch gezien.
Oud 01-10-2006, 15:00
Frondish
Frondish is offline
Nou wij gaan eigenlijk nooit naar disco's, maar ik heb het meer over feesten zoals een schoolball, waarbij je in hele nette kleding moet komen. En aangezien ik geen vrienden zal hebben tijdens een schoolball, omdat mijn vriendin in Polen woont.. ken ik daar dus werkelijk niemand. En dan zou ik haar laten dansen met mensen die ik eigenlijk nog nooit gezien heb. En dat zou ik niet willen. Maar vanwaar ik dit onderwerp eigenlijk gestart heb is omdat er over 3 jaar op haar school een ball zal zijn, in de zoutmijn onder de grond. En als een jongen in polen een meisje ter dans vraagt, is het niet netjes als een meisje nee zegt. Maar ik vind juist, dat ze niet zomaar met iedereen moet gaan dansen, alleen met mensen die ik ken.. of die zij kent, en waarvan ik ze wel vertrouwen kan dan eventueel.

En wat Estar zegt is waar, dat bekenden vaak een grotere bedreiging vormen. Het is altijd zo, als er meisjes in het spel komen bij jongens, is niemand je vriend meer. En dat is ook iets waar ik voor uitkijk.
Oud 01-10-2006, 15:03
Thee Muts
Thee Muts is offline
Oh damn, je opent nu al een topic over iets dat pas over drie jaar(!!) aan de orde gaat zijn?!

En je kan ons niet kwalijk nemen dat wij je zogenaamd niet snappen of niet willen snappen, als ik niet gelijk met alle informatie komt. Wij weten toch ook niet dat jouw vriendin in polen woont en wat daar de gebruiken zijn? Dan moet jij je ook niet zo aangevallen voelen als wij afgaan op dat wat wij wél weten.
Oud 01-10-2006, 15:03
juno
juno is offline
De omgangsvormen tussen meisjes en jongens zijn in Polen wat vormelijker dan hier. Op een schoolbal verrekt het bovendien van de leerkrachten die ook een oogje in het zeil houden.

Je maakt je echt zorgen om niks.
Oud 01-10-2006, 15:10
Frondish
Frondish is offline
Whaha, je nu al iets over 3 jaar, slechte eigenschap van mij denk ik.
Maar ik geloof dat het toch niet zoveel scheelt van hier? Ik dacht dat de informatie die ik zonet gaf niet echt belangrijk zou zijn.
Oud 01-10-2006, 15:15
Bloem
Bloem is offline
Als de omgangsvormen daar zo zijn dat het minder gebruikelijk is dat een meisje nee zegt is er toch júist niets aan de hand? Dan is het dus nog 'normaler' (want, gebruiken daar) dat ze even met zo'n jongen danst. Moet ze dan de hele avond aan je vastgeplakt blijven? Misschien zou je in de tussentijd een praatje kunnen gaan maken met wat mensen, leer je meteen meer mensen kennen.

En no offence, je bent 17, de kans dat je dan een relatie hebt die zo lang duurt is al niet zo groot, de kans dat een langeafstandsrelatie zo lang duurt is niet zo groot en je maakt je er nu al druk om? Echt, wil je je nog 3 jaar opvreten over het feit dat ze misschien wel met iemand danst die je niet kent?
Oud 01-10-2006, 15:17
Lente
Lente is offline
omg
Oud 01-10-2006, 15:44
Frondish
Frondish is offline
Nee absoluut niet, ze is vrij van mij.. maar ik bedoel eigenlijk, dat ze alleen kan dansen met mensen die ik ook ken, kijk stel dat ik op die gala ga praten met mensen en ik leer iemand kennen.. waarmee ik goed overweg kan enzo, goed bevriend wordt. Dan kan het nog...
maar in iedergeval niet ZOMAAR.

En over de lange afstandsrelatie. We zijn inmiddels bijna 15 maanden samen, en ik weet zeker dat we voor altijd samen zullen blijven, ik kan me geen andere meid voorstellen dan haar. Ik twijfel daar niet over. Maar ik kan me goed voorstellen dat jullie gedachtes daar het tegenovergestelde van zijn
Oud 01-10-2006, 15:51
Nienna*
Nienna* is offline
Even terug naar het beginpunt.

Ik vind dat er een verschil is in dansen. Ik dans heus wel met vrienden van me, maar dat is totaal niet intiem en niet overdreven tegen elkaar aan. Als ik een vriend heb, ga ik ook niet met andere jongens "intiem" dansen, sowieso omdat ze dan altijd iets verwachten en ook omdat ik het niet zo leuk zou vinden als hij intiem met een ander meisje zou dansen. Maar ik heb geen problemen met een beetje lol maken. Zolang het er gewoon niet "te" uitziet en voelt is het goed. Het klinkt heel vaag zo, maar tot nog toe heb ik relaties gehad waarin we elkaar hierin precies begrepen . Met een béétje sjansen/flirten is niet zoveel mis, maar zulke dingen gaan al gauw te ver. Als ik alleen uitga en ik heb oogcontact met een jongen en ik glimlach lief, hij komt naar me toe, ik dans met hem en wimpel hem dan af, gaat dat dan te ver? Ik denk het niet. Ik heb dan duidelijk gemaakt dat ik een vriend heb, ik heb niet intiem gedanst.

Even @ topicstarter: In Polen zijn de normen en waarden nou eenmaal anders. Als het in Polen onbeleefd is om af te wijzen, wie ben jij dan als Nederlander om te zeggen: dat heb ik liever niet? Het is daar toch gebruikelijk, een gewoonte? Waarschijnlijk is het nog vrij formeel dansen ook. Zo lang ze maar niet bewust met andere jongens gaat dansen, uit zichzelf, terwijl ze op iets uit is. En als ze in Nederland is, zal ze zich heus wel een beetje aanpassen aan Nederland. Nou ja, ik snap het probleem niet zo.
En het gaat inderdaad over drie jaar, tegen die tijd is het waarschijnlijk al uit. Excuses voor mijn zwartgalligheid.
Oud 01-10-2006, 15:54
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 02-10-2006 @ 01:21 :
Even terug naar het beginpunt.

Ik vind dat er een verschil is in dansen. Ik dans heus wel met vrienden van me, maar dat is totaal niet intiem en niet overdreven tegen elkaar aan. Als ik een vriend heb, ga ik ook niet met andere jongens "intiem" dansen, sowieso omdat ze dan altijd iets verwachten en ook omdat ik het niet zo leuk zou vinden als hij intiem met een ander meisje zou dansen. Maar ik heb geen problemen met een beetje lol maken. Zolang het er gewoon niet "te" uitziet en voelt is het goed. Het klinkt heel vaag zo, maar tot nog toe heb ik relaties gehad waarin we elkaar hierin precies begrepen . Met een béétje sjansen/flirten is niet zoveel mis, maar zulke dingen gaan al gauw te ver. Als ik alleen uitga en ik heb oogcontact met een jongen en ik glimlach lief, hij komt naar me toe, ik dans met hem en wimpel hem dan af, gaat dat dan te ver? Ik denk het niet. Ik heb dan duidelijk gemaakt dat ik een vriend heb, ik heb niet intiem gedanst.

Even @ topicstarter: In Polen zijn de normen en waarden nou eenmaal anders. Als het in Polen onbeleefd is om af te wijzen, wie ben jij dan als Nederlander om te zeggen: dat heb ik liever niet? Het is daar toch gebruikelijk, een gewoonte? Waarschijnlijk is het nog vrij formeel dansen ook. Zo lang ze maar niet bewust met andere jongens gaat dansen, uit zichzelf, terwijl ze op iets uit is. En als ze in Nederland is, zal ze zich heus wel een beetje aanpassen aan Nederland. Nou ja, ik snap het probleem niet zo.
En het gaat inderdaad over drie jaar, tegen die tijd is het waarschijnlijk al uit. Excuses voor mijn zwartgalligheid.
ik denk je daar juist wel te ver gaat
Oud 01-10-2006, 15:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 16:44 :

En over de lange afstandsrelatie. We zijn inmiddels bijna 15 maanden samen, en ik weet zeker dat we voor altijd samen zullen blijven, ik kan me geen andere meid voorstellen dan haar. Ik twijfel daar niet over. Maar ik kan me goed voorstellen dat jullie gedachtes daar het tegenovergestelde van zijn
Ach dit vind ik nog wel een soort van schattig..
Oud 01-10-2006, 15:58
Lente
Lente is offline
ooh maar het gaat dus alleen om of ze kan dansen met een anders als jij erbij bent?

en waarom maak je je nu al druk om iets dat misschien over 3 jaar aan de orde is?
Oud 01-10-2006, 16:00
Frondish
Frondish is offline
Nou, het gaat mij er niet om dat het over 3 jaar is. Het gaat mij om het feit, wat over 3 jaar is had ook volgende week kunnen zijn.

Als ik er niet bij ben, ja dan wordt het moeilijk.. dan laat ik de keus aan haar, ik ga haar avond niet verzieken door te zeggen.. je mag niet dansen want ik ben er niet bij. Dan zeg ik tegen haar, je weet hoe ik erover denk, doe vooral hetgeen waar je je goed bij voelt, en ik vertrouw je. Ik wil zowiezo niet dat ze met iemand zou schuifelen.

Regels voor berichten