|
|
||
|
Citaat:
Ik heb gehoord van mijn oom dat ze het via de neus doen.. met een endoscoop ofzo? Ik ga dinsdag inderdaad even navragen hoe en wat, maar ik was benieuwd naar jullie ervaringen ![]() Ik weet idd dat het plaatselijk kan en onder gehele narcose.. als ik het laat dan dan sowieso gehele narcose
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Wat ik me herinner (maar misschien heb ik dat wel verzonnen ) is dat ze zeiden dat het wel onder plaatselijke verdoving kon, maar dat ik dan heel stil moest kunnen liggen terwijl ze die dingen via mijn neus eruit haalden. Dat leek me geen goed idee, dus heb ik voor algemene narcose gekozen. Achteraf gezien is die narcose ook het enige waarvan ik last heb gehad. Wel mag je daarna iets van een week ofzo niet zwemmen. Ook had ik vlak daarna bloedneuzen als ik te diep bukte of te lang voorovergebogen zat. Maar het viel echt heel erg mee.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar idd daar heb ik ook al wat van gelezen
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Als de mogelijkheid er is en het zonder complicaties kan zou ik altijd kiezen voor plaatselijke verdoving.
|
|
||
|
Citaat:
Bij mij duurde het wel langer dan tien minuten dacht ik, maar ook geen uur ofzo.
|
||
![]() |
|
|