Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2002, 20:51
zonnetje86
zonnetje86 is offline
hoe ondervind je dat je hetro, bi, lesbisch, homo bent?? Voor mij is het echt een raadsel .... Help me groeten
Oud 26-09-2002, 20:55
rabecca
rabecca is offline
voor mij ook
Oud 26-09-2002, 21:05
Cinamon
Cinamon is offline
Hoezo, zit in je in een identiteits-crisis? Qua sexuele geaardheid dan...

Ik denk dat je vanalles moet proberen... Of op zijn minst indenken? Weet niet... Ik zie mezelf niet gauw met een ander meisje zoenen eerlijk gezegd... Ik heb er geen problemen mee dat anderen daar anders over denken. Maar goed om terug te keren op het topic, probeer en vind uit... Vind je het niks... Dan weet je of je hetero bent of niet... Toch?

Groetjes
Oud 26-09-2002, 21:54
Verwijderd
Is toch makkelijk? Val je op jongens, dan ben je hetero. Val je op meiden, dan ben je lesbisch. Val je op allebei, dan ben je bi! (en voor jongens dit omgekeerd). Dus als je je seksueel voelt aangetrokken tot een geslacht, nou, dan weet je het wel...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 12:32
YoungSimba
YoungSimba is offline
Das wel erg eenvoudig: het ligt er maar net aan op wie je verliefd wordt.
Oud 27-09-2002, 14:06
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Als je het bent, dan weet je dat op de een of andere manier gewoon denk ik, misschien dat je het niet wilt weten, dat kan ook, dat je een muur voor je eigen opbouwt, en tegen jezelf zegt, ik ben geen homo (in jouw geval lesbisch) want ik wil het niet zijn, terwijl je het misschien toch wel bent.

Als je een mooi meisje ziet lopen en je denkt bij je eigen dat is wel een mooi meisje, dan is er niks aan de hand, maar als je er ineens sexuele gevoelens bij krijgt, van hoe zou het zijn met haar, dan zou ik toch maar eens na gaan of dat je niet lesbisch of bi bent (dat is nog al in tegenwoordig heb ik begrepen :/).

Maar wat je ook bent: Je moet zijn waar je je eigen prettig bij voelt.
Oud 27-09-2002, 17:57
Verwijderd
als je alleen verliefd wordt op jongens ben je hetero, tot je verliefd wordt op ook een meisje.. dan blijk je bi..
Als je alleen verliefd wordt op meisjes, dan ben lesbisch, tot je verliefd wordt op ook een jongen.. dan blijk je bi
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 23:29
PardonMe
PardonMe is offline
Als je een van de 4 bent, dan ondervindt je dat vanzelf en dan 'weet' je het denk ik ook..

Als jij je als meisje zijnde heel erg aangetrokken voelt tot meisjes, en absoluut niet tot jongens, met jongens zoenen moet je niet aan denken, maar met een meisje zie je wel zitten..
(en voor jongens dus andersom)

en als je graag met iemand van je eigen geslacht zou experimenteren, maar je vind het tegenovergestelde geslacht ook wel erg interessant..

Of je moet er als meisje zijnde niet aan denken om met een ander meisje te zoenen! (en jongens dus weer andersom)

tja beetje gegeneraliseerd zo, maar je snapt wat ik bedoel.
Als je jezelf erg in een ervan herkent dan kun je voor je zelf een beetje conclussies trekken.. mjah kzeg niet dat het perse zo moet zijn hoor.. whatever..

Veel mensen willen ook wel eens gewoon experimenteren en zoenen dus eens een keer met iemand van het eigen geslacht, hoeft niet meteen te betekenen dat je bi- of homoseksueel bent, je kunt dan nog net zo goed heteroseksueel zijn, maar het gewoon eens willen ervaren bijvoorbeeld...

maar goed, als je hetero- homo- of biseksueel bent dan weet je dat uiteindelijk zelf het beste..
Oud 28-09-2002, 10:25
Unexplained
Unexplained is offline
Zelf ben ik een hubo, dat is een doe 't zelver.
Oud 28-09-2002, 10:33
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Oud 28-09-2002, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
en ik zie mijzelf niet als biseksueel.. maar als seksueel bi
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:03
Ingemar
Ingemar is offline
Nou eignelijk is het zo. Je wordt verliefd en dan ben je dus eerst bijvoorbeeld hetero maar dan hou je de mogelijkheid van bi zijn open en als je dan nooit verliefd word op een jongen dan ben je lesbisch. Je merkt het vanzelf. Iedereen denkt dat het heel ingewikkeld is maar uiteindelijk als je het achteraf bekijkt is het heel simpel. Maar ja daar hbe je nu natuurlijk niks aan. Sorry...
Oud 04-10-2002, 16:31
Verwijderd
U should really check out: www.comingout.nl

toen ik daar eenmaal kwam wistik mteen cker dak pot ben
nej, ff serieus, dat is heel fijn, kun je ook n topic hierover openen en verhalen van andere mensen lezen

good luck!!

kus Plu
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 17:04
Revelation15
Revelation15 is offline
ehm.. tsja.. ik denk gewoon doen wat goed voelt

qed
Oud 04-10-2002, 17:21
Mephisto
Mephisto is offline
Ik 'ondervind' hetero-zijn door het een erectie krijgen van mooie vrouwelijke soortgenoten
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten