Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
want sommige leraren geven veel straf er zijn veel regels toch is het dan gaos in de klas een andere leraar heeft bijna geen regels, doet niet moeilijk met een keer geen huiswerk of boeken maar toch heeft 'de klas' elke les boeken bij zich en het huiswerk is af. toch best interesant ![]()
|||
Citaat:
Ja 2 jaar geleden ja of eigenlijk 1 jaar geleden voor mij toen ben ik er mee gestop om mensen op te fokken in klas en leraren te beledigen en zwaar te irriteren... Maar toen was ik gewoon de baas van de Citaat:
||
Citaat:
Onze mentrix is eind vorig schooljaar opgestapt en ze heeft ons voor haar vertrek nog even benadrukt dat wij een van de hoofdredenen waren. Ik vond dit echt belachelijk, we zijn gewoon een beetje een luidruchtige klas en als jij je helemaal laat opfokken door een stel bijdehante pubers dan kan je beter een andere baan gaan zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dood hoeft nu ook weer niet de enige reden is dat mensen die vwo of havo doen enzo lopen te kloten naar de vmbo geflikkert worden maar nog die opmerking.. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ook als iemand na de les naar hem toe kwam met een vraag het andwoord: dat had je in die en die klas al moeten weten ![]() klagen bij je mentor als je zulk soort leraren hebt
||
Citaat:
k zou naar m'n afdelingsleider ofzo zijn gegaan dan brugklas had ik ook zo'n mens toen ik niet meer naar haar les wilde ben ik naar m'n mentor gegaan en heb het uitgelegt die is naar haar gegaan en de rest van het haar was ze een stuk redelijker
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Als ik mijn schaamhaar Scheer begint het te irriteren michael645 | 5 | 22-03-2016 12:06 | |
Liefde & Relatie |
ex blijft me irriteren DriesDW | 9 | 24-10-2015 16:47 | |
De Kantine |
waaraan werdt jij het laatsd ge-irriteerd? koelieboelie | 111 | 08-04-2007 17:53 | |
Vrije tijd |
Lakeside 2006. Wawl | 60 | 14-01-2006 23:04 | |
Eindexamens 2005 |
Herexamen Cootje | 95 | 30-06-2005 15:01 | |
De Kantine |
Wat voor mensen irriteren jou op MSN? Verwijderd | 60 | 12-05-2002 20:54 |