Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Wat ik me afvraag nu je zo thuis zit; is het nou niet moeilijk om gelijk weer in je oude gedragspatroon terug te vallen?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() The game is on! Ik heb met een maat van me geregeld dat we (tsja hoe moet ik het noemen...) een potje gaan schaken op afstand. Dat wil zeggen: Hij heeft thuis een schaakbord staan met de opgestelde stukken en ik ook. Elke dag SMSen we voor 12 uur s'nachts een zet door. Dat wil dus zeggen: Hij de ene dag en ik de andere. Je hebt dus een hele dag de tijd om je zet te bedenken. En nou maar kijken wat eruit komt. ![]()
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 08-10-2006 om 20:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() We hebben een dag genomen omdat dat het makkelijkst is. Dan houd je er een vast tempo in. Anders heb je kans dat het vergeten gaat worden enzo. Hoe en wanneer enzo dat zoeken we zelf wel uit. Je hebt gewoon 24 uur om na te denken en de rest zoek je zelf maar uit. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Het zijn trouwens wel een stelletje klootzakken.. omdat ik medicijnen gebruik mag ik eigenlijk helemaal niet meer drinken.. maar kom op, ik ben compleet gestopt met het gebruiken van drugs (terwijl ik er wel gewoon behoefte aan heb) en dan zou ik ook niet mogen drinken? daahaag! Vandaag maar eens overleggen of ik niet een dag naar Kentron kan om daar te praten, hier doen ze namelijk niets omtrend druggebruik.. en het schiet gewoon niet op.. ik wil nog elke dag blowen/zuipen/whatever gebruiken.. en dat moet gewoon afgelopen zijn.. ik wil best af en toe nog blowen maar dat lukt me toch niet.. voordat ik het weet rook ik weer elke dag 10 jointjes ![]() Het is dus idd wel moeilijk om thuis niet terug te vallen, vooral omdat al mijn vrienden gewoon WEL blowen waar ik bij ben.. maar ik kan me tot nu toe best goed inhouden.. Maar mijn nieuwjaar word wel leuk, ik ga gewoon om 12 uur een jointje roken.. schijt aan. Een meisje had hier DXM en wiet gebruikt, als straf mocht ze een week niet in haar eentje het terrein af en moest ze een toetje mee maken.. Nou, dan maak ik ook wel een keer een toetje mee en heb ik een leuke avond ![]() Een heel verhaal als ik het zo lees maarja ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
veel sterkte ermee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Respect inderaad dat je zelf de noodzaak door hebt en er zo mee om gaat. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Vanavond schoolwerk en niet stoned achter de computer zitten.
||
Citaat:
End zijner grooter Macht, Dat ick tot gheenen tijden Den Coninck heb veracht: Dan dat ick Godt den Heere Der hoochster Maiesteyt, Heb moeten obedieren, Inder gherechticheyt. Ze zouden een ITLA~wilhelm~de~zoveelste~D moeten houden. Watjij zeecreatuur? ![]()
||
Citaat:
wilhelmus was geen manly piraat, dus nee ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 |