Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er staat idd bijna nooit iets fatsoenlijks op, als deze drie spellen op zijn zal het wel weer een jaar duren voordat ze er weer een spel op zetten, maar als je de codes gewoon activeerd voordat je ze weggooit dan blijven je sterren gewoon staan. En dan kun je ze een jaar later wel een keertje gebruiken... Ik had ook nog niet genoeg maar toen ik gister in de doosjes van mijn spellen ging zoeken bleek dat er nog drie waren waar ik de codes nog niet van geactiveerd had. Inclusief Mario kart en die was 400 sterren waard ipv 250.
||
Citaat:
Ach ja, geen groot probleem, die spellen zijn gratis niet eens het druk maken waard ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Telepathy - I think this is important for science - please help telepathic Vinko medneurolog | 17 | 19-11-2011 00:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[Betoog] Alles is klote. Verwijderd | 19 | 18-10-2002 18:22 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
'nieuwe' natuurkundige theorie:het universum is een hologram. Isa | 4 | 08-09-2001 22:38 |