Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2006, 13:20
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik heb dit spel gekocht met de sterren van de Nintendo site.
Effectief was het dus 'gratis'. Ik heb dit echter nog nooit gespeeld en heb dus geen idee of het leuk is.
Heeft iemand dit spel? Zo ja, is het de moeite waarde of had ik beter nog effe mijn sterren kunnen opsparen?
Er staan bijna nooit dingen in die sterrencatalogus (behalve wallpapers en dat soort zooi) dus nu er een keer iets op stond besloot ik om dat dan maar meteen aan te schaffen voordat ze alweer op waren....
Voor de mensen die ook sterren sparen: Er stond behalve dit spel ook nog een spel voor de DS op en een voor de GBA. Maar ik heb geen DS en dat GBA spel leek me echt helemaal niks aan...
Oud 05-10-2006, 14:37
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik wou die gba game hebben, heb ik maand of wat geleden al mijn codes weggegooid

Alle 3 die games zijn niet zo heel veel aan, maar ben bang dat dat toch niet zal gaan veranderen met die sterren catalogus
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 15:04
Verwijderd
Staan ze er nu nog of niet meer?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 15:07
Verwijderd
oh laat mar, zoveel sterren heb ik nog niet
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 18:41
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 05-10-2006 @ 15:37 :
Ik wou die gba game hebben, heb ik maand of wat geleden al mijn codes weggegooid

Alle 3 die games zijn niet zo heel veel aan, maar ben bang dat dat toch niet zal gaan veranderen met die sterren catalogus
Je codes weggegooit? Da's wel heel erg dom.
Er staat idd bijna nooit iets fatsoenlijks op, als deze drie spellen op zijn zal het wel weer een jaar duren voordat ze er weer een spel op zetten, maar als je de codes gewoon activeerd voordat je ze weggooit dan blijven je sterren gewoon staan. En dan kun je ze een jaar later wel een keertje gebruiken...

Ik had ook nog niet genoeg maar toen ik gister in de doosjes van mijn spellen ging zoeken bleek dat er nog drie waren waar ik de codes nog niet van geactiveerd had. Inclusief Mario kart en die was 400 sterren waard ipv 250.
Oud 10-10-2006, 08:50
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 05-10-2006 @ 19:41 :
Je codes weggegooit? Da's wel heel erg dom.
Ach ja, heb geen pc thuis en die dingen lagen er al meer dan een jaar, eerst gaf ik ze altijd weg aan een gozer in mijn msn lijst(vroeger als er toffe dingen op de site kwamen was ik er nooit optijd en was alles alweer op) maar die heb ik gewist.

Ach ja, geen groot probleem, die spellen zijn gratis niet eens het druk maken waard
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 10:19
Verwijderd
Tijdje geleden was het nog wel goed met de sterrencatalogus. Toen had ik nog Metroid Prime 2 gehaald. Nu zijn er idd niet zoveel leuke spellen meer en veel kkringtones enzo. Geist schijnt btw een matig spel te zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 19:59
issie88
issie88 is offline
kheb geist destijds gekocht (leek me wel een vet spel daarom)
en ik moet zeggen dat ik me wel vermaakt heb met het spel hoor..

single player is af en toe een beetje vaag... maar als je t met een paar vrienden (of tege bots) multiplayer doet ist ook wel leuk hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten