Oud 13-10-2006, 15:16
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ga hier maar door met elkaar verdacht maken....

PS als iemand de lijst met deelnemers (met alle kleuren) heeft opgeslagen, zou hij of zij deze naar mij willen PMen?
Ik ben wederom vergeten om die codes op te slaan voordat het vorige topic dicht zat
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Advertentie
Oud 13-10-2006, 15:39
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
joepie, nog een topic , nou niet teveel spammen lui.. dan kunnen we nog een spel doen
Oud 13-10-2006, 15:44
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Oh dus nou ben ik ineens verdacht omdat Severus 'een gevoel' bij Femic had? What about Elpida dan die mij juist ontzettend níet verdacht vond? Weten Severus en Elpida niet evenveel? Ik ga op Cobalt stemmen, die vind ik nou verdacht, daarin ga ik ook mee met Elpida.

Oh en ik had toen idd niet op Zao gestemd, dat had ik toen ook al gezegd. En de reden dat ik toen mijn stem niet verteld had, was omdat ik de avond ervoor al had gestemd, omdat ik die dag niet meer online was.

Aaanyway.. ik stem op Cobalt.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 13-10-2006, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Femic schreef op 13-10-2006 @ 15:44 :
Oh dus nou ben ik ineens verdacht omdat Severus 'een gevoel' bij Femic had? What about Elpida dan die mij juist ontzettend níet verdacht vond? Weten Severus en Elpida niet evenveel?.
Ze weten evenveel, maar Elpida is niet door de weerwolven opgegeten. Dat zegt iets over de waarheid van hun uitspraken, zoals eerder gezegd.
Oud 13-10-2006, 16:10
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ohja, heb je wel weer gelijk in.. Tenzij de wolven juist iedereen proberen te laten denken dat ik wolf ben.
Anyway, lijkt er op dat ik er niet aan kan ontkomen ditmaal. Jammer, want door mij op te hangen, krijgen de wolven vrij spel..

Nogmaals, ik stem op Cobalt.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 13-10-2006, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Femic schreef op 13-10-2006 @ 16:10 :
Jammer, want door mij op te hangen, krijgen de wolven vrij spel..
Als in "Ik ben de tovenaar"?
Oud 13-10-2006, 17:26
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Als in 'ik ben geen wolf'.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 13-10-2006, 17:32
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik ga mee met Femic, ik vind Cobalt het verdachtst
Oud 13-10-2006, 17:36
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
ik ga mee met het stemmen op cobalt, normaal is hij wel aanwezig en nu totaal niet. daarbij komt ook dat hij dit keer niet zeurt
__________________
Abc.
Oud 13-10-2006, 17:38
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 13-10-2006 @ 17:32 :
Ik ga mee met Femic, ik vind Cobalt het verdachtst
Ik zit toch weer een beetje te twijfelen over femic nu, maar cobalt heeft toch niets gezegd zowat? Laat staan dat hij daardoor verdacht is.

Edit: Maxwell heeft wel een punt, en mijn verdenkingen zijn weer ongeveer tot 0 gedaald dus ik ga maar mee voor Cobalt.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 13-10-2006, 18:04
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Ik ga ook stemmen op Cobalt.
__________________
Soija.nl
Oud 13-10-2006, 18:24
light fighter
light fighter is offline
ik ga ook mee voor cobalt.

Er zijn ook een aantal mensen die nog helemaal nooit iets hebben gezegd, hoe zit het daarmee? mss zit daar een wolf bij
Oud 13-10-2006, 18:29
professor2
professor2 is offline
ik ga op femic vanwege de gelijkspel situatie
Oud 13-10-2006, 19:01
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Dus de keuze is eigenlijk tussen Cobalt en Femic.. ik ben een tijd voor Femic gegaan, maar voor ik ga stemmen kijk ik eerst nog wel naar jullie redenen om op Cobalt te stemmen.

Lijstje

Femic

Lisaaah
Professor2


Cobalt

Femic
ook hallo
Maxwell
Misti
Light Fighter
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom

Laatst gewijzigd op 13-10-2006 om 19:05.
Oud 13-10-2006, 19:14
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
professor2 schreef op 13-10-2006 @ 18:29 :
ik ga op femic vanwege de gelijkspel situatie
Gelijkspel situatie?

Er is daar niet echt sprake van vriend, deze post is op z'n minst verdacht.

Door op femic te stemmen ga jij eerder een gelijkspelsituatie creëren.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 13-10-2006, 19:28
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Cobalt praat alleen maar met iedereen mee en geeft nooit een reden waarom ie op wie stemt. Lijkt alsof 't 'm niets kan schelen wíe eruit gaat, als hij het maar niet is..

Aan de andere kant, weten de wolven wie de heks is? Want hij stemde wel steeds op twinkebel (zei ie) en neem aan dat de wolven niet de heks verdacht gaan maken... Maar weet niet meer ckr of de wolven nou de identiteit van de heks kennen..

Anyway, voor mij is 't toch al te laat, heb al gestemd..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 13-10-2006, 19:30
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
wolven weten niet wie de heks is.zelfde geld voor de heks over de wolven.
Oud 13-10-2006, 19:50
Verwijderd
Citaat:
maxwell schreef op 13-10-2006 @ 17:36 :
ik ga mee met het stemmen op cobalt, normaal is hij wel aanwezig en nu totaal niet. daarbij komt ook dat hij dit keer niet zeurt
Een druk studentenleven zorgt er wel eens voor dat posten in het weerwolftspeltopic er bij inschiet

Maar goed, ik ben het haasje deze keer. Jullie zullen er spijt van krijgen...
Ads door Google
Oud 13-10-2006, 19:52
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
dat zal best, Hangen zul je!
Oud 13-10-2006, 19:52
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Dat zien we dan vanavond wel
Oud 13-10-2006, 21:26
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Het wordt ook wel weer eens tijd dat er een verhaaltje komt, nietwaar?
__________________
Chaos unleashed..
Oud 13-10-2006, 21:27
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Femic liep boos de leerlingenkamer van Griffindor uit. ‘Ik ga wel weer naar de bieb!!’ schreeuwde ze terwijl ze de deur keihard dichtsmeet. Dat was al de vierde keer deze week dat Maxwell en Lisaaah hadden afgesproken daar. En ze kon zich écht niet concentreren als die twee de hele tijd zaten te vozen op de bank. ‘Dit keer maakt hij het wel héél bont, hij zat haar praktisch uit te kleden!!’ dacht ze bij zichzelf. Maar toch was ze enigszins verbaasd dat ze het zich zo aantrok. Het was echt niet de eerste keer dat ze een vrijend stel had betrapt. Wat verwacht je dan in een hok vol pubers? Die leerlingenkamer barstte uit elkaar van de hormonen. Normaal kon ze prima doorwerken als ze gewoon de andere kant op keek. Er was altijd genoeg te doen qua huiswerk. Maar elke keer als Maxwell en Lisaaah zaten te flirten dan was ze meteen haar concentratie kwijt. ‘Hoe kan dat toch?’ dacht ze bij zichzelf.
En toen ineens schoot het haar te binnen. Ze was verliefd op Maxwell!!! Elke keer als ze hem met Lisaaah zag dan werd ze gewoon strontjaloers. Dan wou ze Lisaaah in een kikker veranderen en haar aan haar kat voeren. ‘Maar Maxwell is gewoon een vriend’ hield ze zichzelf voor. Maar in gedachten antwoordde ze zichzelf: ‘Ja, maar wel een waar je smoorverliefd op bent!’ Ze schudde haar hoofd. ‘Het kan niet. Hij is met Lisaaah en zij is een aardige meid die hem zeker waard is.’ Maar toch kwam de hele tijd dat gemene stemmetje in haar hoofd. ‘Eén klein spreukje en je bent van Lisaaah af. Dan is Maxwell voor jou…’
Terwijl Femic’s goede geweten en haar slechte geweten met elkaar aan het worstelen waren keek Femic niet waar ze liep en botste ze tegen iemand op. Ze schrok uit haar gedachten en keek op. Het was Cobalt! Deze duwde haar meteen op de grond en blafte: ‘Kijk uit waar je loopt, smerig modderbloedje!!’ Naast Cobalt stond, uiteraard, X-ray. Deze begon Cobalt uit te dagen. ‘He man, je laat je toch niet aan de kant duwen door zo’n modderbloedje? Als ik jou was dan zou ik haar straffen’ Cobalt liet zich ophitsen door zijn maat en trok zijn toverstaf. Femic was echter niet van plan om zich zomaar te laten vervloeken en pakte de hare ook. ‘Ik waarschuw je Cobalt, ik ben beter in duelleren dan jij. Probeer me niet uit’ Maar X-ray ging door met ophitsen. ‘Dat is een uitdaging Cobalt! Dat modderbloedje probeert je af te bluffen. Pak haar!! Jij bent van zuiver bloed dus moet haar makkelijk aankunnen!’ Cobalt werd alleen maar razender. ‘Ik zal je modderbloedje!! Ik ben van zuiver bloed, jij moet voor me aan de kant gaan!! Crucio!!!!
Maar femic schreeuwde haar tegenspreuk: ’Intermezzo!!. Onmiddellijk vormde er een schild van blauw licht om Femic. Cobalt’s spreuk raakte het schild en ging retour afzender!! Cobalt werd vol in de borst geraakt. Hij sloeg achterover en begon over de grond te rollen toen hij de pijnlijke ervaring van zijn eigen Cruciatusvloek ervoer… En toen gebeurde het. Net zoals toen bij Zao kon Cobalt door de pijn zijn ware gedaante niet langer verbergen. Hij veranderde langzaam in een weerwolf! Femic en X-ray deinsden verschrikt achteruit. X-ray keek ongelovig naar het lichaam van zijn vriend. ‘J-je bent een weerwolf’ stamelde hij. Toen herwon hij zijn kalmte. ‘JIJ hebt Biertank vermoord!! En Sneep!! Je hebt Voldemorts dienaren omgebracht!! Ik zal je!’ Toen richtte hij zijn staf op Cobalt. ‘Vaarwel verrader. Avada Kadavra!!!’. De groene straal raakte Cobalt en deze stierf onmiddelijk.
Toen richtte X-ray zich tot Femic. ‘Met jou reken ik een andere keer wel af, modderbloedje.’ Toen maakte hij dat hij wegkwam.


Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke (verrader)
3. Biertank 52 (dorpeling)
4. Lisaaah
5. Yerli
6. Cobalt (weerwolf)
7. Maxwell
8. Femic
9. professor2
10. Elpida (dorpeling)
11. zoef de haas (dorpeling)
12. Severus (wolfsbane)
13. X-Ray™
14. Leekah
15. twinkebel (heks)
16. Neiu (dorpeling)
17. ook hallo
18. Zao (weerwolf)
19. light fighter
20. T!ne (dorpeling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Two down, one to go.
Kan de laatste wolf Cobalts dood wreken? Daar komen we morgen om 20:30 achter
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 13-10-2006, 21:29
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Woohooo yes!!

Gelukkig toch op cobalt gestemd.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 13-10-2006, 21:31
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Leuk verhaal weer

X-ray keek ongelovig naar het lichaam van zijn vriend. ‘J-je bent een weerwolf’ stamelde hij. Toen herwon hij zijn kalmte. ‘JIJ hebt Biertank vermoord!! En Sneep!! Je hebt Voldemorts dienaren omgebracht!! Ik zal je!’ Toen richtte hij zijn staf op Cobalt. ‘Vaarwel verrader. Avada Kadavra!!!’. De groene straal raakte Cobalt en deze stierf onmiddelijk.
Toen richtte X-ray zich tot Femic. ‘Met jou reken ik een andere keer wel af, modderbloedje.’ Toen maakte hij dat hij wegkwam.

__________________
Chaos unleashed..
Oud 13-10-2006, 21:38
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Vriend professor 2 is (vermoed ik) wolf nr 3.

Hij stemt zo overduidelijk tegen de massa in als het om een wolf gaat.

Eerst bij zao al, nu bij cobalt weer.
__________________
Chaos unleashed..
Advertentie
Oud 13-10-2006, 21:48
Verwijderd
Anders post je even 3 keer zonder te editen

OT: Het was mooi, jammergenoeg heb ik kansloos gefaald bij het trachten mijn hachje te redden.
Oud 13-10-2006, 21:53
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Ah, dat had ik niet verwacht.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 13-10-2006, 22:03
professor2
professor2 is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 13-10-2006 @ 21:38 :
Vriend professor 2 is (vermoed ik) wolf nr 3.

Hij stemt zo overduidelijk tegen de massa in als het om een wolf gaat.

Eerst bij zao al, nu bij cobalt weer.
lol

je ging zelf ook voor femic

ik ben gewoon consequent 2x femic
Oud 13-10-2006, 22:22
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
professor2 schreef op 13-10-2006 @ 22:03 :
lol

je ging zelf ook voor femic

ik ben gewoon consequent 2x femic
Uhu dat was een inschattingsfout.

Consequent zijn heeft geen zin als iedereen op een ander stemt.

En "om gelijkspel te voorkomen" is wel een hele slechte smoes want jij was de 2e pas die op femic stemde de 2e keer.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 13-10-2006, 22:44
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik vraag me af hoeveel inschattingsfouten jij nog gaat maken en hoe jij nu femic opeens niet meer verdacht vindt?
Oud 13-10-2006, 22:48
professor2
professor2 is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 13-10-2006 @ 22:22 :
Uhu dat was een inschattingsfout.

Consequent zijn heeft geen zin als iedereen op een ander stemt.

En "om gelijkspel te voorkomen" is wel een hele slechte smoes want jij was de 2e pas die op femic stemde de 2e keer.
nee ik wou het creeren

ik vind femic nog teeds verdacht
Oud 13-10-2006, 22:50
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
professor2 schreef op 13-10-2006 @ 22:48 :
nee ik wou het creeren

ik vind femic nog teeds verdacht
daarom was zij ook de eerste die op cobalt stemde
__________________
Abc.
Oud 13-10-2006, 23:13
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 13-10-2006 @ 22:44 :
Ik vraag me af hoeveel inschattingsfouten jij nog gaat maken en hoe jij nu femic opeens niet meer verdacht vindt?
Zoals maxwell zegt, ze was de eerste cobaltstemster.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 14-10-2006, 00:20
professor2
professor2 is offline
Citaat:
maxwell schreef op 13-10-2006 @ 22:50 :
daarom was zij ook de eerste die op cobalt stemde
dit spel is iedereen zo passief dat de eerste die wat oppert word automatisch gevolgt

mja ok na de cobalt ding is ze idd niet meer verdacht maar na zao nog wel dat bedoelde ik meer
Oud 14-10-2006, 01:33
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Heb net ff alle posts van professor2 bekeken en vind 'm wel enigszins verdacht. Maar als hij het niet is, is 't X-Ray.... Denk ik.. Want die 2 maken elkáár de hele tijd verdacht.. Dus ik zou eerst prof2 eruit stemmen, en als hij het niet is, dan daarná X-Ray. Het kan natuurlijk ook nog één of ander onbekend iemand zijn, die bijna niks zegt (leekah ofzo ). Er is ook nog een leerling-heks trouwens heh.. Nja, eerst maar ef de eetronde afwachten..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 14-10-2006, 03:10
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Femic schreef op 14-10-2006 @ 01:33 :
Heb net ff alle posts van professor2 bekeken en vind 'm wel enigszins verdacht. Maar als hij het niet is, is 't X-Ray.... Denk ik.. Want die 2 maken elkáár de hele tijd verdacht.. Dus ik zou eerst prof2 eruit stemmen, en als hij het niet is, dan daarná X-Ray. Het kan natuurlijk ook nog één of ander onbekend iemand zijn, die bijna niks zegt (leekah ofzo ). Er is ook nog een leerling-heks trouwens heh.. Nja, eerst maar ef de eetronde afwachten..
moet dat nou

ikheb me verre van verdacht gedragen ik heb me alleen iets actiever opgestel dan de gemiddelde laffe dorpeling hier
Ads door Google
Oud 14-10-2006, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Femic schreef op 14-10-2006 @ 01:33 :
(leekah ofzo )
Ik heb al een paar keer eerder gezegd dat ik cobalt verdacht vond

@de uitslag: Hoera!
Oud 14-10-2006, 09:57
light fighter
light fighter is offline
en er zijn ook nog een aantal mensen die dit spel gewoon helemaal niks hebben gezegd, lijkt mij verdacht persoonlijk. Maar eerst maar eens de eetronde afwachten
Oud 14-10-2006, 11:31
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
professor2 schreef op 14-10-2006 @ 03:10 :
moet dat nou

ikheb me verre van verdacht gedragen ik heb me alleen iets actiever opgestel dan de gemiddelde laffe dorpeling hier
Jij wilde persé niet op Zao stemmen en persé niet op Cobalt, beide keren wel persé op mij. De ziener ben je dus iig niet..

Leekah, Lisaah en Misti zijn imo niet verdacht, omdat ze Zao en Cobalt verdachten en dat vrij snel lieten blijken (niet helemaal op 't einde, als er toch al geen ontkomen aan was dat ze werden vermoord).
Maxwell en ook hallo gingen ook vrij makkelijk mee met Cobalt, de laatste ronde, dus die verdenk ik ook niet heel erg.
X-Ray sputtert wel iedere keer tegen en Zao vond ie ook al niet verdacht.

Van Yerli en light fighter kan ik niet veel wijs worden.

Als professor2 wolf is, vind ik trouwens wel dat ie 't dom speelt, door opvallend erg niet op de wolven te willen stemmen. Misschien is ie dus juist wel geen wolf, maar was (is?) ie er echt van overtuigd dat ik er één ben..

Anyway, professor2 en X-Ray vind ik het verdachtst; Yerli en light fighter kunnen het ook net zo goed zijn.

Denk dat de wolf leekah, Lisaaah, Mistis, Maxwell, ook hallo of mij gaat opeten, dus als de tovenaar even zo vriendelijk wil zijn de juiste keuze te maken.

Er zit trouwens ook nog een leerling-heks tussen, die natuurlijk eerst bij de dorpelingen hoorde, maar nu niet meer...

Pff, lastig spelletje toch altijd, haha.
Laten we eerst de laatste wolf maar 'es afwachten.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 14-10-2006, 16:23
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Omg, de tweede wolf is eraan Het gaat in ieder geval al beter dan het vorige spel, volgens mij kunnen we winnen.

Maar nu meer eerst afwachten.
__________________
Soija.nl
Oud 14-10-2006, 16:31
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Dit spel is fantastisch als je alwetend bent. Het weerwolfbloed kruipt waar het niet gaan kan. Go weerwolf!
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 14-10-2006, 16:33
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 14-10-2006 @ 16:31 :
Dit spel is fantastisch als je alwetend bent. Het weerwolfbloed kruipt waar het niet gaan kan. Go weerwolf!
kijk dit had hij niet gezegd als ik de weerwolf was want wat was er dan fantastisch aan het is een onverwacht iemand
Oud 14-10-2006, 16:36
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
professor2 schreef op 14-10-2006 @ 16:33 :
kijk dit had hij niet gezegd als ik de weerwolf was want wat was er dan fantastisch aan het is een onverwacht iemand
Ik doe geen uitspraken, jij kan net zo goed zijn. Of Misti, Lisaaah, Yerli, Maxwell, Femic, X-Ray™, Leekah, ook hallo, light fighter.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 14-10-2006, 16:47
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 14-10-2006 @ 16:31 :
Dit spel is fantastisch als je alwetend bent. Het weerwolfbloed kruipt waar het niet gaan kan. Go weerwolf!
Sinds wanneer weet jij dat?
Ik kan me niet herinneren dat ik jou die info gemaild heb
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 14-10-2006, 16:49
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 14-10-2006 @ 16:31 :
Dit spel is fantastisch als je alwetend bent. Het weerwolfbloed kruipt waar het niet gaan kan. Go weerwolf!
Qft
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 14-10-2006, 16:49
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 14-10-2006 @ 16:36 :
Ik doe geen uitspraken, jij kan net zo goed zijn. Of Misti, Lisaaah, Yerli, Maxwell, Femic, X-Ray™, Leekah, ook hallo, light fighter.
niet direct nee het was een deductie
Oud 14-10-2006, 17:26
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 14-10-2006 @ 16:47 :
Sinds wanneer weet jij dat?
Ik kan me niet herinneren dat ik jou die info gemaild heb
Nee, meneer Zao was zo vrij mij die informatie te verschaffen.

We zijn ten slotte toch één grote weerwolffamilie.

en @professor2: De kans dat jij weerwolf bent, is net zo groot als bij die anderen. Want ik wil me er niet in mengen door mijn uitspraken dat jij verdachter cq. minder verdacht wordt.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 14-10-2006, 17:33
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
biertank je hebt pm.
Oud 14-10-2006, 18:33
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 14-10-2006 @ 17:26 :
Nee, meneer Zao was zo vrij mij die informatie te verschaffen.

We zijn ten slotte toch één grote weerwolffamilie.

en @professor2: De kans dat jij weerwolf bent, is net zo groot als bij die anderen. Want ik wil me er niet in mengen door mijn uitspraken dat jij verdachter cq. minder verdacht wordt.
sorry maar je hhebt je er al ingemeng door je opmerking
Oud 14-10-2006, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 14-10-2006 @ 16:49 :
Qft
Qft
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #60
Allure
500 28-06-2009 23:16
De Kantine Weerwolfspel #59
fizzle-fluffy
500 20-05-2009 18:07
De Kantine Weerwolfspel #58
Vlindertje
500 24-04-2009 22:54
De Kantine Weerwolfspel # 54
Fantôme
500 15-12-2008 22:07
De Kantine Weerwolfspel #53
Verwijderd
500 16-11-2008 19:32
De Kantine Weerwolfspel 52
Spelleider
500 15-10-2008 11:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.