![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ot: Jij hoeft ook nog niet dood van mij hoor ![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij wordt gedoodt, gemept, gesmurft, gepest? Krijgt, mocht hij geen gelijk hebben, een OMGPWND-monster achter zich aan. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik dood jij dood hij doodt ik/jij/hij doodde zij doodden ik/jij/hij/zij hebben gedood Doden stam -> dod- laatste letter is een D edit: Je hebt trouwens ook nog de 'fopschok' regel. Als de laatste letter van de stam daar NIET instaat, krijgt je voltooid deelwoord als laatste letter een D. Aangezien de D dus NIET in fopschok staat, krijg je dus WEL een D in je voltooid deelwoord. Een beetje dubbelop, maar als je twijfelt werkt het altijd.
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan Laatst gewijzigd op 14-10-2006 om 23:33. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Firdaus zal T_ID IRL ontmoeten. Ze zullen elkaar dooddiscussiëren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Juice komt onder een auto. (Ooit is de inspiratie op hè) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hem ooit meegelokt naar een Amerikaans forum dat overheerst werd door neo-conservatieve Bush-vriendjes. (Hij was hier toch gebanned net als ik dus hij had toch niets te doen.) En toen zijn we hen om de oren gaan slaan met alle feiten die Bush en zijn regering in een kwaad daglicht zetten (en dat zijn er nogal veel). En dat hebben ze allemaal glashard ontkent en toen hebben ze gezegd dat we de Taliban en Saddam steunden en terroristenvriendjes waren. En toen werd ik daar ook gebanned. ![]() Maar T_ID en ik streden zij aan zij tegen het onrecht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oh, en ik wil heel graag de autobiografie van Hirsi Ali lezen. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Misschien wordt het wel blanco. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|