Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2006, 14:17
Faerie
Faerie is offline
Jezus 5 a 6 seizoenen.. als we zo lang moeten wachten totdat alles wordt uitgelegd haak ik denk ik af.. wordt te langdradig zo.
Advertentie
Oud 13-10-2006, 15:09
first eror
first eror is offline
Citaat:
Faerie schreef op 12-10-2006 @ 20:00 :
hmm krijg steeds meer vragen..
idd wat Jack vroeg: als jullie weten hoe je naar huis kunt, waarom zitten jullie hier dan nog?

Dat snap ik ook niet.. Waarom behandelen The Others hen zo.. Ik vind het maar vaag, en ik wil gewoon snel uitleg hebben.
Waarom zou je van het eiland afwillen als het je thuis is?
Oud 13-10-2006, 16:18
Carn
Carn is offline
idd, misschien zijn "The Others" die wij zien een soort tweede generatie die daar dus geboren en getogen zijn. Verklaard ook het "dorp" wel een beetje.
Oud 13-10-2006, 18:44
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Carn schreef op 13-10-2006 @ 16:18 :
idd, misschien zijn "The Others" die wij zien een soort tweede generatie die daar dus geboren en getogen zijn. Verklaard ook het "dorp" wel een beetje.
Hmm toen dat hoofdfiguur (ff z'n naam kwijt) anders hoorde dat 'ze' een zeilboot hadden, begon die anders wel practisch bijna te kwijlen .. "I want that boat!!" ..
Oud 13-10-2006, 19:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-10-2006 @ 18:44 :
Hmm toen dat hoofdfiguur (ff z'n naam kwijt) anders hoorde dat 'ze' een zeilboot hadden, begon die anders wel practisch bijna te kwijlen .. "I want that boat!!" ..
Tja, uit Ben's optiek is het misschien helemaal niet zo fijn als de Losties de boot hebben.
Oud 14-10-2006, 13:42
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Net aflevering twee gezien, ik vind het nog steeds een goede serie.
Oud 15-10-2006, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 13-10-2006 @ 19:05 :
Tja, uit Ben's optiek is het misschien helemaal niet zo fijn als de Losties de boot hebben.
Mwa, ze kunnen toch niet weg door de magnetische anomalie van het eiland.
Oud 15-10-2006, 23:22
Carn
Carn is offline
waar basseer je dat op?
Oud 19-10-2006, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 15-10-2006 @ 23:22 :
waar basseer je dat op?
Kompas werkt niet (normaal). En Micheal kreeg specifieke richtingsaanwijzingen toen hij mocht vertrekken.

anyway, de nieuwe aflevering was tof . Vooral die airport scene.
Oud 19-10-2006, 16:56
Carn
Carn is offline
ik hoop dat er iets gebeurt met de "deja vu".
Oud 19-10-2006, 18:18
first eror
first eror is offline
Alles wijst op een tijdsfluxprobleempje.
Oud 19-10-2006, 18:29
Carn
Carn is offline
zou gaaf zijn maar ik ben benieuwd of die weg ingeslagen wordt
Oud 27-10-2006, 17:35
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Aflevering 4 was tof.
Oud 27-10-2006, 23:52
Nick-Name
Nick-Name is offline
Ik had al verwacht dat die pacemaker nep was.. Neemt niet weg dat die naald in z'n buik best wel ziek was

Moet wel zeggen dat die seizoen een stuk onderhoudender is dan seizoen 2... Maar ik wil nu wel eens weten wat The Others willen
Oud 28-10-2006, 00:40
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 27-10-2006 @ 17:35 :
Aflevering 4 was tof.
Als er nu twee eilanden zijn, wat deden de others dan op het vliegtuig eiland? en de mensen van het tweede kamp op het eiland hebben toch bijna een rondje om het eiland gelopen + bovenop de hoogste berg gestaan (ivm zender), waarom hebben zij dan nooit de andere eilanden opgemerkt? Verwarrend, maar wel leuk
Oud 28-10-2006, 03:35
Carn
Carn is offline
precies, het is allemaal wel een beetje toevallig..

Sayid die een (half?) rondje vaarde (incl verrekijker) heeft ook niks gezien mbt een ander eiland :\
Oud 28-10-2006, 10:30
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Misschien is het eiland van the Others niet te zien vanaf het vliegtuig einland , beetje vreemd maar er zijn wel meer dingen in deze serie waar ik verbaasd over ben.

Trouwens, die aflevering waarin je het dorp van the Others zag en het vliegtuig neerstortte, toen stuurde die Ben 2 mannen weg, Ethan en ik weet zo snel niet meer hoe die ander heet. Maar je zou toch zeggen dat ze toen ook op het vliegtuigeiland zaten, hoe kwamen ze anders zo snel bij de overlevers? Vooral als je je bedenkt dat er twee groepen overlevers waren die nogal ver uitelkaar op het eiland kwamen. Vaag
Oud 28-10-2006, 23:29
Verwijderd
Henry zei tegen Juliet 'The sub is back' op het moment dat hij haar kwam vertellen van t schietincident..

Zou dit betekenen dat ze over een onderzeeer beschikken en daarom ook langs sayid en jin bij de boot waar sun zat konden komen?
Oud 29-10-2006, 00:09
Carn
Carn is offline
dat lijkt me logisch.
Oud 29-10-2006, 11:12
Blubje
Blubje is offline
Daar had ik nog niet over nagedacht...maar dat lijkt wel logisch idd, aangezien ze bij Jin konden komen zonder dat iemand t zag.
En ook hebben ze bij Dharma allemaal zeedieren (zoals die haai) en volgens mij is t iets van een onderzoekscentrum, dus zullen ze die beesten ook wel hebben willen bestuderen, onder water.
Oud 29-10-2006, 15:44
Carn
Carn is offline
het zou me ook niet verbazen als er een soort ondergrondse tunnel tussen de twee eilanden is
Oud 29-10-2006, 19:34
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Carn schreef op 29-10-2006 @ 15:44 :
het zou me ook niet verbazen als er een soort ondergrondse tunnel tussen de twee eilanden is
Hm ja, slim bedacht
Ik moet echt eens dieper over de serie na gaan denken haha, ik bedenk nooit dat soort dingen
Oud 01-11-2006, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Hoegaarden schreef op 28-10-2006 @ 23:29 :
Henry zei tegen Juliet 'The sub is back' op het moment dat hij haar kwam vertellen van t schietincident..

Zou dit betekenen dat ze over een onderzeeer beschikken en daarom ook langs sayid en jin bij de boot waar sun zat konden komen?
mooi, want ik snapte het ff niet allemaal

leuke ep wel weer
Oud 02-11-2006, 17:32
Verwijderd
Jammer van Eko . Hij was een van de meest interessante characters.
Oud 02-11-2006, 17:57
first eror
first eror is offline
Citaat:
zoetrope schreef op 02-11-2006 @ 17:32 :
Jammer van Eko . Hij was een van de meest interessante characters.
Lost ging de goede kant op. Dat hele stuk bij the Others was in vergelijking met de lijnen die vorig jaar in het begin zijn uitgezet prima, maar Eko zo de serie uitschrijven is wel héél zwak. Hij is in minder dan een week opgeblazen, verkracht door een ijsbeer en doodgeslagen door een zwarte wolk. Nu leeft alleen Bernard van de tailies nog... Fijn om zo een seizoen door de plee te trekken.

En die nieuwe personages zuigen ook aars. Rot op met je Paolo!

Laatst gewijzigd op 02-11-2006 om 18:02.
Oud 02-11-2006, 19:48
Verwijderd
Citaat:
first eror schreef op 02-11-2006 @ 17:57 :

alleen die vrouw bij Jack is
Oud 02-11-2006, 20:04
Carn
Carn is offline
Oud 02-11-2006, 20:12
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
first eror schreef op 02-11-2006 @ 17:57 :
Lost ging de goede kant op. Dat hele stuk bij the Others was in vergelijking met de lijnen die vorig jaar in het begin zijn uitgezet prima, maar Eko zo de serie uitschrijven is wel héél zwak. Hij is in minder dan een week opgeblazen, verkracht door een ijsbeer en doodgeslagen door een zwarte wolk. Nu leeft alleen Bernard van de tailies nog... Fijn om zo een seizoen door de plee te trekken.

Oh nou ik vond Ecko echt stom, dus t kan me echt geen zak schelen dat ie dood is nu. Maar ik vind dat de serie wat zwakker wordt. Kate, Jack en Sawyer lijken op dit moment belangrijker dan alle andere 43 of 48 of hoeveel t er ook zijn. En dan Ecko ff in twee episodes uit de serie schrijven is ook wel een beetje heel erg flauw.
Ik vind die Juliet wel leuk trouwens
Oud 03-11-2006, 14:14
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Perongeluk keek ik gisteren in dit topic, dus deze aflevevering is een beetje verloren gegaan.

Jammer van Eko, want Eko is tof.

Eigenlijk vind ik het storend dat je iedere week ongeveer extra vragen krijgt maar zelden een antwoord. Ik wil gewoon even weten hoe het zit.
Oud 03-11-2006, 20:21
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Ik schrok wel toen die man met dat oogkapje in beeld kwam...klopt het dat volgende week een soort van finale is en dat het in Amerika in januari pas weer doorgaat?
Oud 03-11-2006, 20:28
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
ohwwww

http://www.youtube.com/watch?v=btEW-xd7kwo
Oud 03-11-2006, 20:32
Faerie
Faerie is offline
Ik vind dat hele gedoe met die 'zwarte wolk' echt niks aan, ik vond het juist net erg leuk met The Others en Jack, Kate en Sawyer. Het mag trouwens ook wel eens uitgelegd worden wat die 'zwarte wolk' nou precies is, want ik snap nou echt totaal niet waarom dat in het verhaal zit, en wat het met het eiland e.d. heeft te maken.

En idd die nieuwe personages zoals Paolo en die vrouw alleen Juliet is wel okay.
Oud 03-11-2006, 21:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 03-11-2006 @ 20:21 :
Ik schrok wel toen die man met dat oogkapje in beeld kwam...klopt het dat volgende week een soort van finale is en dat het in Amerika in januari pas weer doorgaat?
ik geloof zelfs later.

Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 03-11-2006 @ 20:28 :
ohwwww

http://www.youtube.com/watch?v=btEW-xd7kwo
Damnit Kate, WHY!?.
Oud 04-11-2006, 12:07
Verwijderd
ik vraag me af, of die vrouw de waarheis sprak tegen jack, mss is het een test ofzo, zodat jack zelf kiest om ben te redden

en waar ken ik ook weer dat meisje van, die meeging naar het vliegtuig?
Oud 04-11-2006, 12:34
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-11-2006 @ 12:07 :
ik vraag me af, of die vrouw de waarheis sprak tegen jack, mss is het een test ofzo, zodat jack zelf kiest om ben te redden

en waar ken ik ook weer dat meisje van, die meeging naar het vliegtuig?
Ze doet natuurlijk net alsof Ben de 'slechte' is maar het zou ook kunnen dat ze probeert de macht over te nemen of zoiets, dat Ben niet de slechte is, maar zijzelf.
Oud 04-11-2006, 12:44
Verwijderd
hmm, dat kan ook.
Oud 04-11-2006, 14:06
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Carn schreef op 03-11-2006 @ 21:00 :
ik geloof zelfs later.

Damnit Kate, WHY!?.
hou wel ff in je hoofd dat promo's ALTIJD verwarrend zijn en vaak ook helemaal niet de inhoud van de episode weergeven. We wachten dus maar gewoon ff af

Pas op 7 februari gaan ze na a.s. woensdag weer verder met nieuwe episodes. Maar dat is altijd, vanwege de feestdagen. Jammer, mja beter ff stoppen dan alles missen vanwege familieverplichtingen
Oud 04-11-2006, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 04-11-2006 @ 14:06 :
Pas op 7 februari gaan ze na a.s. woensdag weer verder met nieuwe episodes. Maar dat is altijd, vanwege de feestdagen. Jammer, mja beter ff stoppen dan alles missen vanwege familieverplichtingen
qft

december is al druk genoeg
Oud 04-11-2006, 14:22
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-11-2006 @ 12:07 :
Ik denk dat zij inderdaad zo ongeveer het veelsgeworden kwaad is.
Oud 05-11-2006, 01:53
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-11-2006 @ 14:17 :
qft

december is al druk genoeg
pfft. sorry hoor, maar voor lost maak je toch verdomme tijd.
Oud 05-11-2006, 02:54
Carn
Carn is offline
Ik vind Lost momenteel niet eens zo leuk als bijvoorbeeld VM of BSG :\
Oud 05-11-2006, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 05-11-2006 @ 01:53 :
pfft. sorry hoor, maar voor lost maak je toch verdomme tijd.
ja ik kan het ook gewoon bewaren op pc enzo, maar tis lekker rustig zo
Oud 05-11-2006, 16:30
Verwijderd
oh, Desmond speelde gisteren ene duitse agent bij 24
Oud 07-11-2006, 20:30
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
ff mijn dingetjes uiten

De "black smoke" kan zich volgens mij tot hallucinaties vormen, het kan gedachten lezen. Hoewel ik niet denk dat de rook zich ineens tot Yemi maakte maar juist andersom dat het in de gedachte van mr Eko kroop of op een of andere manier het naar Eko zond. Dat hij dus een hallucinatie krijgt van yemi.

Sayid, Jin en Sun vind ik ook raar of heb ik wat gemist? we hebben nooit gezien hoe ze weer terug zijn gekomen bij de rest met of zonder boot?

Juliet vertrouw ik niet, maar dat had ik al vanaf het begin. Ze straalt het gewoon uit. Misschien leid zij juist de groep. Waarom zou Ben zichzelf opofferen (als hij de leider is) om de Losties op te zoeken wetend dat ze hem iets aan kunnen doen.

Ik hoop dat er een keer een beeld van buiten het eiland komt. Ik zou graag willen weten hoe ze zoekakties hebben gedaan familie van de losties etc.. Ook hoe Penny wist dat ze naar die electro magnetic field moest zoeken.
Oud 08-11-2006, 01:20
Verwijderd
paar spoilertjes:

http://lostblogroll.blogspot.com/200...y-11-6-06.html

clips van de komende aflevering:

http://television.aol.com/feature/lost_tv
Oud 09-11-2006, 15:55
Verwijderd
Wat een gruwelijk vet einde.
Oud 09-11-2006, 16:55
Crimson
Crimson is offline
heb eindelijk bijna season 2 af, ga daarna die paar afleveringen van 3 kijken en dan kan ik eindelijk meepraten
Oud 09-11-2006, 21:19
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Geweldige episode

Hoelang moeten we nu zonder?
Oud 10-11-2006, 08:55
Blubje
Blubje is offline
^Tot 7 februari

OMFG hóe vet was deze episode?!
Kate/Sawyer...
Jack/Kate
Kate/Jack/Sawyer
Jack en de operatie
Oud 10-11-2006, 19:29
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Het was wel erg spannend.. maar toch vind ik seizoen 3 tot nu toe minder dan seizoen.. mede omdat de losties nu zeg maar in groepen zijn verdeeld.. en je lang moet wachten tot je weer ziet hoe het met de anderen gaat.

Denk iemand anders ook dat Alex de dochter van Ben is...

Regels voor berichten