Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2002, 10:54
Verwijderd
Als je ruzie hebt, of verdrietig bent (in verband met je partner, of in het algemeen), verlang je meer naar sex.

Is dit waar, of niet waar...?
En waardoor komt dit..?

(Ik denk het antwoord te weten, maar ik wil gewoon weten wat jullie hier over zeggen )
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 10:56
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik denk dat als je verdrietig ofzo bent je juist behoefte aan liefde hebt.
Liefde staat (als het goed is) ivm sex dus jah, het zou goed kunnen denk ik..
Oud 22-03-2002, 11:00
Cerberus
Cerberus is offline
uh? wat een vreemde stelling...
maar goed ik ben het er dus niet mee eens.
als ik ruzie heb met mijn vriendin denk ik echt niet aan sex. het enige wat ik dan wil is het uitpraten en zo mogelijk een oplossing zoeken. als alle problemen zijn opgelost...sjah, DAN kan het best zijn dat er een goed vrij-partij op volgt.
Oud 22-03-2002, 11:59
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Kan wel kloppen jah, heb ik ook, en ik heb ook van meer mensen gehoord dat ze dat ook zo hebben.

Hoe het komt weet ik ook niet, maar het is misschien een soort van "goedmaking" tussen je partner en je zelf ofzo?
Oud 22-03-2002, 12:06
Verwijderd
ja, heb ik ook.
Naja, zoals iedereen inmiddels wel weet heb ik niet echt ervaring met sex, duzz...
Maar bijv. met m'n ex, dat we eerst onwijs ruzie hadden, en dat je dan daarna opeens ontzettend heftig kunt gaan zoenen enzow.

En verder...ja die behoefte naar sex is er dan ook wel.
(nu heb ik het ff over ruzie met partner)
Dat komt dan omdat je op zo'n moment een ontzettend verdrietig "houden van" of verliefdheid-gevoel (of weet ik veel wat) hebt, naja dat heb ik dan. (ik kan het weer eens niet uitleggen sorry.. )
Maar dan wil je dus de liefde van diegene voelen, liefst zo intiem mogelijk, of zo intens mogelijk. Dan wil je zo dicht mogelijk bij diegene zijn.
Dat alles uit zich dan in sex, maar op een hele andere manier dan als je gewoon geil bent ofzow. Echt op zo'n verdrietige manier van "ik wil je niet kwijt, ik hou zoveel van je" gebeurt het dan.

(dit was trouwens een mening over hoe ik het voel, dus niet dat ik zeg dat dat bij iedereen zo is ofzow )

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 12:31
Verwijderd
Mwah, niet echt direct in sex. Meer gewoon om m'n hoofd tegen haar schouder aan te leggen om uit te huilen en heel stevig vast te houden...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 13:14
Boogie
Boogie is offline
ik denk het niet. Misschien dat verdriet vanwege het missen van je partner het verlangen wel aanwakkert, maar bijvoorbeeld als je hond is overleden niet hoor
Oud 22-03-2002, 13:59
Verwijderd
bweeeeeeeeh
ik haaaaaaat "making up"-sex

nadat ik me slecht voel oid heb ik veeeeel liever liefde (als in iets wat me warm gevoel van binnen geeft in plaats van van buiten dat hefet meer lange termijn werking, sex is meer eventjes pret en plezier, maar ik denk niet dat het echt slecht gevoel kan wegnemen, geeft hooguit eventjes gevoel van erkenning, waardering en goed voelen en daar kun je wel meer naar verlangen als je je slecht voelt.
maar ik moet zeggen dat ik minstens 10000000 keer liever een arm om me heen heb (hoeft niet eens zo nodig van geliefde te zijn, maar mag natuurlijk wel

-voor elke "je" mag een "ik" worden gelezen-
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:00
Verwijderd
hmz, ik ben wat warrig geloofik
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 16:08
Piccola
Piccola is offline
Nadat ik ruzie heb gehad met mijn vriend heb ik altijd heeeeel veel zin! Maar als ik verdrietig ben om iets dat verder los staat van mijn vriend dan wil ik alleen geknuffelt en gekust worden!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
(nu heb ik het ff over ruzie met partner)
Dat komt dan omdat je op zo'n moment een ontzettend verdrietig "houden van" of verliefdheid-gevoel

Maar dan wil je dus de liefde van diegene voelen, liefst zo intiem mogelijk, of zo intens mogelijk. Dan wil je zo dicht mogelijk bij diegene zijn.
Echt op zo'n verdrietige manier van "ik wil je niet kwijt, ik hou zoveel van je" gebeurt het dan.

Wow, jij legt alles echt zoooo mooi uit... En bij mij is het zo, dat als ik ruzie heb (vooral als ik ruzie heb) ben ik keibang om hem kwijt te raken... en dan wil ik gewoon een bevestiging van zijn liefde voor mij... Ik wil hem dan gewoon bij me, vast kunnen houden, kunnen zoenen... Het is dan inderdaad heel anders dan een "geil gevoel"... Er zit nu niet echt lust bij, maar het verlangen naar liefde... en dat uit zich dan in Sex... Mjah... je legt het echt prachtig uit!!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 17:55
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Wow, jij legt alles echt zoooo mooi uit... En bij mij is het zo, dat als ik ruzie heb (vooral als ik ruzie heb) ben ik keibang om hem kwijt te raken... en dan wil ik gewoon een bevestiging van zijn liefde voor mij... Ik wil hem dan gewoon bij me, vast kunnen houden, kunnen zoenen... Het is dan inderdaad heel anders dan een "geil gevoel"... Er zit nu niet echt lust bij, maar het verlangen naar liefde... en dat uit zich dan in Sex... Mjah... je legt het echt prachtig uit!!

dat vond ik nou ook al..
bent met veel dingen ook wel met der eens..
alleen zei omschrijft t veel beter..
naja ik denk dus tzelfde

Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:50
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

ja zo voel ik het dus ook zoals jij het zegt
tsja.... dank je ofzow.. *bloos*
Ik vond zelf dat ik het wat warrig uitlegde maarjah
gevoelens beschrijven is sowieso nooit makkelijk..
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
ja zo voel ik het dus ook zoals jij het zegt
tsja.... dank je ofzow.. *bloos*
Ik vond zelf dat ik het wat warrig uitlegde maarjah
gevoelens beschrijven is sowieso nooit makkelijk..

Nahja nee is inderdaad waar!
Maar ik kreeg door jou zegmaar inspiratie om het te zeggen
dus dankjou! :Maar jij legt wel warrig uit, maar das niet erg, gevoelens zijn ook warrig!
Ik begreep je in ieder geval volkomen... dus dat zit wel goed joh!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 22:06
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Nahja nee is inderdaad waar!
Maar ik kreeg door jou zegmaar inspiratie om het te zeggen
dus dankjou! :Maar jij legt wel warrig uit, maar das niet erg, gevoelens zijn ook warrig!
Ik begreep je in ieder geval volkomen... dus dat zit wel goed joh!

okee dan is t goed...t wordt iig begrepen!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 19:45
cerys
cerys is offline
juist niet, als ik verdrietig ben doet alles alleen maar pijn en borrelt er nooit geilheid op ofzo hoor.
Oud 24-03-2002, 19:55
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Als je ruzie hebt, of verdrietig bent (in verband met je partner, of in het algemeen), verlang je meer naar sex.

Is dit waar, of niet waar...?
En waardoor komt dit..?

(Ik denk het antwoord te weten, maar ik wil gewoon weten wat jullie hier over zeggen )

zeker daar ben ik het mee eens
Oud 24-03-2002, 20:26
BlackMystery
BlackMystery is offline
wel al eens meegemaakt
maar da was meer door het kussen om elkaar te troosten
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 08:39
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Correctie: Aanwakkerende seks verdringt verdriet
Met citaat reageren