Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2006, 12:04
thomaske
thomaske is offline
Hallo,

sindskort had ik (voor de eerste keer) sex met mijn vriendin. De vorige keer hadden we twee keer gesext (met een uur tussen ongeveer) maar de derde keer lukte het niet meer. Ik kon maar niet klaarkomen en na een tijdje werd mijn penis slap. Ik werd hier heel onzeker door. Misschien dat ik ooit drie keer zal kunnen klaarkomen maar zeker geen vier keer. Is dit normaal?

Tussen de eerste en de tweede keer zat er denk ik een groot uur, en tussen de tweede en derde keer anderhalf uur.
Kortom jongens: hoeveel keer kunnen jullie presteren op een avond? Laat ons zeggen in een tijdsspanne van 3 à 4 uur.

grtz
thomas
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 12:57
Midget
Midget is offline
zeg
meneer

ben je nou seks aan het hebben om het "zoveel mogelijk klaarkomen" of omdat je het leuk vind?

als jouw vriendin het leuk vind, en jij ook...boeie hoe vaak je dan klaar komt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 13:01
Verwijderd
Volgens mij is het mannelijk voortplantingssysteem niet gebouwd op meerdere keren na elkaar klaarkomen en dus moet je er ook niet naar streven, en er zéker niet onzeker door worden, om drie of vier keer achter elkaar klaar te komen.

Beter een keer goed dan vier keer half.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 13:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vijf keer voor hem binnen ongeveer 2 uur tijd is wel eens voorgekomen, maar toen waren we ook wel in een erg ehh.. hevige bui. Drie of vier keer in 2,5 uur tijd lukt over het algemeen hoe dan ook wel; Als we maar graag genoeg willen.

"Jezus christus, nog een keer? "
Oud 14-10-2006, 13:10
thomaske
thomaske is offline
Citaat:
Midget schreef op 14-10-2006 @ 13:57 :
zeg
meneer

ben je nou seks aan het hebben om het "zoveel mogelijk klaarkomen" of omdat je het leuk vind?

als jouw vriendin het leuk vind, en jij ook...boeie hoe vaak je dan klaar komt.
ja tuurlijk wel, het is gewoon zo dat dit mijn eerste keren zijn, en dat het dan natuurlijk niet bijster lang duur (hoe was je zelf, de eerste keren), dus dan wil ik wel nog eens, al is het maar voor mijn vriendin. Het is ook gewoon zo dat je soms na 2 uurtjes terug zin hebt, maar als het dan niet meer lukt dit wel spijtig is.

Ik wou gewoon eens weten hoeveel keer 'normaal' is...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 13:11
Verwijderd
Een keer is in mijn ogen normaal.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 13:16
Chimera
Chimera is offline
Weet je, je hebt geen onuitputbare voorraad van dat spul, het is dus logisch dat 't opraakt.

En als je je zoveel zorgen maakt over je vriendin; je kunt haar dan beter vingeren of beffen, heeft ze waarschijnlijk meer aan.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 13:27
juno
juno is offline
Liever een knul die het een keer verdomd goed doet, dan iemand die drie keer half werk levert.

Kwantiteit is echt geen vervanging van kwaliteit als het om sex gaat. Meisjes worden na een tijdje namelijk schraal.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 14:35
Jones
Citaat:
juno schreef op 14-10-2006 @ 14:27 :
Liever een knul die het een keer verdomd goed doet, dan iemand die drie keer half werk levert.

Kwantiteit is echt geen vervanging van kwaliteit als het om sex gaat. Meisjes worden na een tijdje namelijk schraal.
Alsof iemand die toevallig vaker achter elkaar kan klaarkomen niet in staat zou zijn tot goede seks.

OT: Voor seks zijn geen regels of "normale" omstandigheden. De ene man komt na 2 minuten klaar en kan het 7 keer op een avond. De ander doet er 30 minuten over maar kan het niet meer dan 1 keer voor elkaar krijgen. Of andersom, of ze hebben iets van beiden of of of. Het verschilt gewoon van persoon tot persoon en er bestaat dus niet zoiets als abnormaal.

Om te antwoorden op je vraag: In 4 uur haal ik het wel 5x.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 16:09
Verwijderd
Citaat:

Ik wou zeggen, dan kan hij nog wel een keer willen, maar ik betwijfel of het bij mij dan allemaal nog wel zo lekker voelt. Op een gegeven moment doet het gewoon pijn, dan hoeft het ook niet meer hoor.
Ik heb liever een vrijpartij met alles erop en eraan in 3 uur, dan 3 keer overnieuw...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 16:12
Midget
Midget is offline
Ik kom meestal 1x klaar, heeeeeeeel soms 2x

maar wanneer je die 1e keer klaar komt...kun je zelf een beetje in de hand houden. dus jij bepaald het moment.

de eerste keer dat ik seks had kwam ik helemaal niet klaar.
te zenuwachtig.
maargoed, conclusie = kwaliteit boven kwantiteit.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 18:54
Verwijderd
Als je in 3 uur tijd, 3 keer klaarkomt, en tussen de seks door steeds 1 uur wacht, dan is de tijdsduur dat je seks hebt dus verwaarloosbaar kort?

En ook raad ik je aan om niet over seks te denken in termen van 'presteren'. Zeker niet als je het daarbij over je éigen orgasme hebt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 20:15
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Sarah schreef op 14-10-2006 @ 19:54 :
En ook raad ik je aan om niet over seks te denken in termen van 'presteren'. Zeker niet als je het daarbij over je éigen orgasme hebt.
Over de orgasmes van je tegenspeler denken in termen van presteren is daarentegen immer een topidee.
Oud 14-10-2006, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef op 14-10-2006 @ 21:15 :
Over de orgasmes van je tegenspeler denken in termen van presteren is daarentegen immer een topidee.
Ik neem aan dat je sarcastisch bent? Ik zeg nergens dat dat wel goed is, maar het is minder erg. Zoals ik eigenlijk ook al precies zei in de post die je quootte. In het ene geval ben je stom en egoïstisch, in het andere geval alleen maar stom

Laatst gewijzigd op 14-10-2006 om 20:27.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 20:40
Nocturnal
Nocturnal is offline
m'n "record" is 5 keer op een avond/nacht, vaker moet ook nog wel lukken, maar toen had ik het wel weer gehad.
Oud 15-10-2006, 22:02
Mephisto
Mephisto is offline
Uh, iets van 2x; tegen die tijd is mijn bedpartner schraal.
Oud 16-10-2006, 03:42
Verwijderd
Ligt eraan, maar meestal stel ik het uit. Langer door + heviger orgasme.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 08:38
Verwijderd
Ik doe het gewoon in 1x goed.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 01:46
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:

Daar heeft HvJ geen last van anders Waarschijnlijk heeft haar vriend een onuitputtelijke bron nat aangeboord
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 01:57
SRV
SRV is offline
t meeste ooit is 7x op een avond (toen het nog allemaal nieuw en spannend was) maar dat haal ik nu nooit meer
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 09:25
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:

dus ipv na 6x dat ze schraal wordt in 1x tot dat punt raggen zodat ze 4x dr nagels in je rug krast?
Oud 24-10-2006, 11:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
DusterBoy schreef op 21-10-2006 @ 02:46 :
Daar heeft HvJ geen last van anders Waarschijnlijk heeft haar vriend een onuitputtelijke bron nat aangeboord
*schoot in de lach* Ook voor mij geldt; Liever kwaliteit dan kwantiteit, maar als hij in staat is kwaliteit in combinatie met kwantiteit (voor beide) te geven en hij heeft er zelf nog steeds plezier in, hoor je mij ook niet klagen.
Oud 24-10-2006, 13:24
Fayette
Citaat:
Mephisto schreef op 24-10-2006 @ 10:25 :
dus ipv na 6x dat ze schraal wordt in 1x tot dat punt raggen zodat ze 4x dr nagels in je rug krast?
Ja!

Hoe vaak ik klaar kan komen op een avond...Jee...dat ligt eraan hoe goed hij is en op welke manier ik klaarkom. Vaginaal lukt het -met moeite- meestal maar één keer. Terwijl ik via mijn clitoris wel een nacht kan doorhalen...

Maar dit is toch niet waar het omdraait bij seks...of hebben mijn ouders me zo slecht geïnformeerd...? Liefkozen...maar daar draait heel het leven om...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 14:33
Verwijderd
Mannen komen over het algemeen minder vaak klaar dan vrouwen. mannen hebben een rustmoment nodig waarin ze ziche even kunnen opladen, hoe lang dat duurt verschilt per man. net zoals het per vrouw verschilt hoe vaak ze klaar kan komen. Soms kom ik maar één keer, soms vier keer, maar er zit toch echt ergens een grens aan.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 02:50
rubenrtv
rubenrtv is offline
3x in 1 a 2 uur gaat prima bij mij
Oud 01-11-2006, 23:31
Verwijderd
Het verschilt zo ontzettend van man tot man. Ik heb ervaren dat de een het 6 keer op een avond kan terwijl de ander moeite heeft met één keer komen. Hoe vaak een man komt is voor mij niet zo belangrijk, als de seks maar fijn is en als hij tenminste maar 1x komt.
Anders krijgt hij blauwe ballen en dat vind ik zielig.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 16:26
Twan1983
Twan1983 is offline
Ik ben nog maagd, maar bij het masturberen kom ik vaak 2 of 3 keer klaar en het maximum ligt op ongeveer 5 keer.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 22:41
LieV-KinD
LieV-KinD is offline
Mijn pas nieuwe vriend.. Kwam 6 keer in zo'n
*ff tellen* 6 uur.. Heerlijk met elkaar bezig geweest..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 23:18
Soundwave
Soundwave is offline
Vaak.
Oud 08-11-2006, 10:16
Nacbredahb
Nacbredahb is offline
Kan nog niet
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten