Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2006, 21:42
JeffreyH
JeffreyH is offline
Waar ligt de limiet?
of is er helemaal geen limiet?

ik zelf ben 19 en mijn -ex is 35

ze heeft het in de zomer uitgemaakt omdat ze vond dat ze mijn jeugd stal ofzo.... ik heb eigelijk nog wel gevoelens voor d'r...hierdoor zijn we tegenwoordig geen echte vrienden... als we elkaar zien loopt het vaak uit op ruzie's of voelen we ons gewoon niet comfortable, toen ik vroeg of ze nog gevoelens voor me had zei ze ja. Maar...ze wilt niet verder met me vanwege mijn leeftijd. Zegt dat ik een leuk jong meisje moet zoeken. We hadden ongeveer een jaar met elkaar, in mijn ogen is ze de ware.. vind d'r persoonlijk leuker dan jonge meisjes
Advertentie
Oud 15-10-2006, 21:45
Thee Muts
Thee Muts is offline
Misschien doe je het wel weer goed bij de ouderen als je de zoekfunctie hebt leren gebruiken?
Oud 15-10-2006, 21:47
Orpheo
Orpheo is offline
dT=16 jaar.....

damn ze kon je moeder zijn....Op een ouwe fiets? ala. maar op een fiets uit t jaar 0....? (of jaar (t-16)?
Oud 15-10-2006, 21:48
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 15-10-2006 @ 22:45 :
Misschien doe je het wel weer goed bij de ouderen als je de zoekfunctie hebt leren gebruiken?
nee, tis eigelijk op zelf staand topic

gaat meer over mijn eigen verhaal en potentiele andere mensen met zelfde ervaringen

Citaat:
Orpheo schreef op 15-10-2006 @ 22:47 :
dT=16 jaar.....

damn ze kon je moeder zijn....Op een ouwe fiets? ala. maar op een fiets uit t jaar 0....? (of jaar (t-16)?
als ze als kind zwanger was geworden
Oud 15-10-2006, 21:51
Orpheo
Orpheo is offline
zij: 35

jij: 19

dT: 16 jaar.

i.e.: ze had je moeder kunnen zijn. of ben je niet bekend met de term tienermoeder? op je 16e een kind krijgen is geen punt hoor. helemaal niet als je nagaat dat veel meiden al >16 sexueel actief zijn. ik vind dat zij de snuggere was in deze.
Oud 15-10-2006, 21:52
Crimson
Crimson is offline
de ex van de broer van mn vriend is 40 en hij is 28..
en een vriend van me is 27 en zn vriendin 46 oid
Oud 15-10-2006, 21:56
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Crimson schreef op 15-10-2006 @ 22:52 :
de ex van de broer van mn vriend is 40 en hij is 28..
en een vriend van me is 27 en zn vriendin 46 oid
*jawdrop*
Oud 15-10-2006, 22:08
Bloem
Bloem is offline
En nu noemt ze je gekkerd?

Ik ga slapen en heb geen zin meer om uit te zoeken of je serieus bent, maar als je wilt kutten wil ik je gaarne wijzen op ons wonderschone onzin forum, scheelt mij opruimwerk morgen. Welterusten
Oud 15-10-2006, 22:09
JeffreyH
JeffreyH is offline
tis toch allemaal annoniem dus....hele verhaal maar.

om eerlijk te zijn weet ik d'r echte leeftijd niet
ze heeft een keer gezegd dat ze 35, 41 en 43 is...
maar hiervoor heeft ze ook gezegd dat ze 15, 18 en 25 was..

ze kon dit doen...omdat we elkaar eigelijk alleen via internet kennen.
ik nederland zij amerika.

ik zou zomer d'r heen gaan, was alleen niet doorgegaan...omdat ze uit maakte.
ze heeft me nog nooit genoemd bij d'r vrienden of familie.

ze heeft ook een kind van 15, geen man tenminste zegt ze...
man die ze kende, heeft sperma in potje gedaan, etc...

ik weet zelf ook dat het beter is om niet in relatie met d'r te zijn...maar aan ene kant hou ik wel van d'r (ben niet iemand die hier mee op de markt staat)

soms haat ik d'r wel...een beetje. voor alle leugens.
dat het lijkt alsof ze nooit waarheid spreekt(is ook zeer moeilijk om d'r te vertrouwen hierdoor)
M'ne
M'ne is offline
Citaat:
Bloem schreef op 15-10-2006 @ 23:08 :

Ik ga slapen en heb geen zin meer om uit te zoeken of je serieus bent, maar als je wilt kutten wil ik je gaarne wijzen op ons wonderschone onzin forum, scheelt mij opruimwerk morgen. Welterusten
Dat heb ik even snel voor je gedaan

zijn hobby's zijn poepen en piesen.....
guppi
guppi is offline
waarom niet
limiet ligt voor mij bij 25 jaar verschil ofzoiets i guess, dat is wel echt heel heftig. Aan de andere kant, als je verliefd bent (en de ander ook) who cares.
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 15-10-2006 @ 22:56 :
*jawdrop*
vooral bij die broer is dat maf, hij is dit jaar meegeweest naar lowlands, houdt van gamen enzo, en die vrouw was best wel serieus, had 2 kinderen waarvan de één maar iets jonger is dan ik... echt weird

en die andere jongen, tja, hij is zelf ook erg volwassen, dus ik snap het wel
Oud 15-10-2006, 22:13
Verwijderd
Citaat:
JeffreyH schreef op 15-10-2006 @ 23:09 :
tis toch allemaal annoniem dus....hele verhaal maar.

om eerlijk te zijn weet ik d'r echte leeftijd niet
ze heeft een keer gezegd dat ze 35, 41 en 43 is...
maar hiervoor heeft ze ook gezegd dat ze 15, 18 en 25 was..

ze kon dit doen...omdat we elkaar eigelijk alleen via internet kennen.
ik nederland zij amerika.

ik zou zomer d'r heen gaan, was alleen niet doorgegaan...omdat ze uit maakte.
ze heeft me nog nooit genoemd bij d'r vrienden of familie.

ze heeft ook een kind van 15, geen man tenminste zegt ze...
man die ze kende, heeft sperma in potje gedaan, etc...

ik weet zelf ook dat het beter is om niet in relatie met d'r te zijn...maar aan ene kant hou ik wel van d'r (ben niet iemand die hier mee op de markt staat)

soms haat ik d'r wel...een beetje. voor alle leugens.
dat het lijkt alsof ze nooit waarheid spreekt(is ook zeer moeilijk om d'r te vertrouwen hierdoor)
Maar je hebt haar dus nog nooit in het echt gezien? Hoe kun je dan een relatie hebben?
Oud 15-10-2006, 22:14
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
Bloem schreef op 15-10-2006 @ 23:08 :

dat is ander meisje.... ik probeer.... nieuwe vriendin te nemen, en dan hopelijk over haar heen te komen. (ik weet dat het niet echt het aardigste is voor het andere meisje en eigelijk helemaal niet omdat ze me doet denken aan me oude dame.)

(ik spreek eigelijk altijd de waarheid in een zekere vorm. het hangt alleen soms af van hoe ik het overbreng aan anderen. En of ik niet bepaalde dingen weglaat. Maar alles ligt nu open en bloot als het waren.)
Oud 15-10-2006, 22:15
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 15-10-2006 @ 23:13 :
Maar je hebt haar dus nog nooit in het echt gezien? Hoe kun je dan een relatie hebben?
+ op een foto zie je toch wel het verschil tussen 15 en 43 lijkt me...
Oud 15-10-2006, 22:16
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 15-10-2006 @ 23:13 :

nooit gezien nee, foto als het haar is. weet niet eens zeker. heb d'r stem wel eens gehoord

en als antwoord op je vraag weet niet, denk omdat we elkaar leuk vinden/vonden

Citaat:
Thee Muts schreef op 15-10-2006 @ 23:15 :
+ op een foto zie je toch wel het verschil tussen 15 en 43 lijkt me...
ik heb foto van 3 verschillende meisjes gekregen van d'r.

de 1 ouder dan andere
Oud 15-10-2006, 22:17
M'ne
M'ne is offline
Citaat:
JeffreyH schreef op 15-10-2006 @ 22:42 :
als we elkaar zien loopt het vaak uit op ruzie's of voelen we ons gewoon niet comfortable, toen ik vroeg of ze nog gevoelens voor me had zei ze ja.

Laten we er maar over ophouden...
Oud 15-10-2006, 22:22
Nonaj
Nonaj is offline
*doet de slotjesdans*
Oud 15-10-2006, 22:24
JeffreyH
JeffreyH is offline
*doet de ik weet wat de juiste beslissing is, wil hem alleen niet nemen dans*
Oud 15-10-2006, 22:26
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
JeffreyH schreef op 15-10-2006 @ 23:24 :
*doet de ik weet wat de juiste beslissing is, wil hem alleen niet nemen dans*
Mooi, dan is mijn slotjesdans dus terecht.
Oud 15-10-2006, 22:30
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 15-10-2006 @ 23:26 :
Mooi, dan is mijn slotjesdans dus terecht.

hoezo?

is het verkeerd om niet op te willen geven en blijven hopen op een kans? dat ze ooit de waarheid zal spreken en dat ik d'r kan vertrouwen.

maar dan is er ook nog de afstand.. zou geen probleem hoeven zijn..maar dan moet zij geen probleem moeten hebben met mijn leeftijd
Oud 15-10-2006, 22:32
Verwijderd
Citaat:
JeffreyH schreef op 15-10-2006 @ 23:30 :
hoezo?

is het verkeerd om niet op te willen geven en blijven hopen op een kans? dat ze ooit de waarheid zal spreken en dat ik d'r kan vertrouwen.

maar dan is er ook nog de afstand.. zou geen probleem hoeven zijn..maar dan moet zij geen probleem moeten hebben met mijn leeftijd
Waarom probeer je haar niet gewoon te vergeten en een leuk meisje van je eigen leeftijd in de buurt te zoeken die je ook nog eens kan vertrouwen?

Enige wat je dan nu moet doen is ff hard voor jezelf zijn en alle contact verbreken. uiteindelijk ben je veel beter af dan nu.
Oud 15-10-2006, 22:33
Verwijderd
goed vermaak zo op de zondagavond
Oud 15-10-2006, 22:41
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 15-10-2006 @ 23:33 :
goed vermaak zo op de zondagavond
jazeker. helemaal mee eens. OH GOD wat is dit nu opeens een mooi topic!
Oud 15-10-2006, 22:42
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 15-10-2006 @ 23:32 :
Waarom probeer je haar niet gewoon te vergeten en een leuk meisje van je eigen leeftijd in de buurt te zoeken die je ook nog eens kan vertrouwen?

Enige wat je dan nu moet doen is ff hard voor jezelf zijn en alle contact verbreken. uiteindelijk ben je veel beter af dan nu.
ik doe het al wel...maar ik hoop dat nog iets word met oudere dame, waardoor ik dus niet echt verder ga.
Advertentie
Oud 15-10-2006, 22:43
Escapism
Escapism is offline
mag ik opmerkingen dat de ts een loser is?
Oud 15-10-2006, 22:44
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
Escapism schreef op 15-10-2006 @ 23:43 :
mag ik opmerkingen dat de ts een loser is?
ts = topic starter?

dank u wel...

dat je denkt dat emoties hebben een zwakte is

veel plezier met je STD

en ik ben geen loser als je dat denkt omdat ik via internet een relatie ben begonnen...

ik kan het niet helpen dat de meeste meiden die ik ken rond mijn leeftijd, breezah sletjes zijn...waarvan de onderwerp van de dag is
heb je het al gehoord? Truus zag gisteren Sjaak met Mien in de stad lopen, en waar de anderen op dan reageren dat meen je niet? heeft Claar dat al gehoord? die gaat helemaal flippen als ze daar achterkomt.

nee dank u wel...

ze was eerste meisje dat ik leuk vond en dat ik niet eerder een relatie ben gestart komt omdat ik niks te maken wil hebben met zulke sletjes. Betekend alleen dat ik meer zelf respect hebt.

Dat ik niet zomaar als mijn vriendin wil beschouwen zelfs al zou d'r kont uit deze wereld zijn.

Laatst gewijzigd op 15-10-2006 om 22:55.
Oud 15-10-2006, 22:48
Escapism
Escapism is offline
nou emoties hebben is geen zwakte.
maar contact met een 'vrouw' uit amerika via internet die constant liegt over haar leeftijd een relatie noemen is vrij hopeloos.
Oud 15-10-2006, 22:50
Verwijderd
Citaat:
JeffreyH schreef op 15-10-2006 @ 23:42 :
ik doe het al wel...maar ik hoop dat nog iets word met oudere dame, waardoor ik dus niet echt verder ga.
Stop met hopen. Probeer realistisch te zijn. Zet de voor- en nadelen op een rijtje. Dan weet ik voor 99,9% zeker dat je veel gelukkiger kan zijn met een meisje van je eigen leeftijd en omgeving.
Oud 15-10-2006, 22:50
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
JeffreyH schreef op 15-10-2006 @ 23:44 :
ts = topic starter?

dank u wel...

veel plezier met je STD
hoe kan je in HERESNAAM verliefd worden en/of houden van op NULLETJES EN EENTJES!!! want DAT is een internetliefde.
Oud 15-10-2006, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 15-10-2006 @ 23:50 :
hoe kan je in HERESNAAM verliefd worden en/of houden van op NULLETJES EN EENTJES!!! want DAT is een internetliefde.
Beetje aardiger mag ook wel

Maar ts moet idd in gaan zien dat dit een hopeloos geval is en achter z'n computer vandaan moet gaan komen als hij echt een relatie wil.
Oud 15-10-2006, 22:56
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
JeffreyH schreef op 15-10-2006 @ 23:44 :
ts = topic starter?

dank u wel...

veel plezier met je STD

en ik ben geen loser als je dat denkt omdat ik via internet een relatie ben begonnen...

ik kan het niet helpen dat de meeste meiden die ik ken rond mijn leeftijd, breezah sletjes zijn...waarvan de onderwerp van de dag is
heb je het al gehoord? Truus zag gisteren Sjaak met Mien in de stad lopen, en waar de anderen op dan reageren dat meen je niet? heeft Claar dat al gehoord? die gaat helemaal flippen als ze daar achterkomt.

nee dank u wel...

ze was eerste meisje dat ik leuk vond en dat ik niet eerder een relatie ben gestart komt omdat ik niks te maken wil hebben met zulke sletjes. Betekend alleen dat ik meer zelf respect hebt.

Dat ik niet zomaar als mijn vriendin wil beschouwen zelfs al zou d'r kont uit deze wereld zijn.
ik heb dit net ff verder uitgetypt toen jullie nog aan het verder praten waren. geen probleem met achter computer vandaan te komen. tis soms alleen fijn om anomiem te zijn
Oud 15-10-2006, 23:02
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 15-10-2006 @ 23:55 :
Beetje aardiger mag ook wel

Maar ts moet idd in gaan zien dat dit een hopeloos geval is en achter z'n computer vandaan moet gaan komen als hij echt een relatie wil.
*kruipt in n hoekje weg met schaamrood op de kaken*

NOT

wil je n meisje? ga dan gewoon uit, normaal doen, wees jezelf, en kom onder de mensen. je kan n meisje overal tegenkomen. in de tram, metro, bij de albert heyn, weet ikt. OVERAL. je moet alleen de ballen hebben om iemand aan te spreken en er een gesprek mee aan te knopen. ik vind t altijd meesterlijk als ik word aangesproken als ik met n gitaar op mn rug door de stad hobbel ofzo.

meisjes zijn eng, en ze hebben pietjes, ik weet t, maar ze hebben ook wel wat positieve kanten.

edit: volgens mij is die laatste regel echt onderschriftmateriaal
Oud 15-10-2006, 23:02
Verwijderd
Citaat:
JeffreyH schreef op 15-10-2006 @ 23:56 :
ik heb dit net ff verder uitgetypt toen jullie nog aan het verder praten waren. geen probleem met achter computer vandaan te komen. tis soms alleen fijn om anomiem te zijn
Er zijn ook wel andere meiden hoor Ken er genoeg, ook van jouw leeftijd.

Dat je niet zomaar een relatie begint is zeker goed. Ik was ook pas 19 toen ik een relatie kreeg.

Wat ik alleen duidelijk probeer te maken is dat je minder naief moet proberen te zijn. Een vrouw van haar leeftijd vind het gewoon vleiend dat ze die aandacht krijgt. Als ze een beetje zelfrespect zou hebben moet ze dat niet eens willen. Krijg persoonlijk het idee dat ze een beetje misbruik van jou heeft gemaakt omdat ze weet hoe jong je ben.
Dat is dus ook de reden dat ik je adviseerde om gewoon alle contact te verbreken en haar helemaal te vergeten.
Ga gewoon lekker verder met je leven. Je komt vanzelf een keer een leuk meisje tegen, zolang je er maar niet wanhopig naar op zoek bent.
Oud 15-10-2006, 23:06
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 16-10-2006 @ 00:02 :
Er zijn ook wel andere meiden hoor Ken er genoeg, ook van jouw leeftijd.

Dat je niet zomaar een relatie begint is zeker goed. Ik was ook pas 19 toen ik een relatie kreeg.

Wat ik alleen duidelijk probeer te maken is dat je minder naief moet proberen te zijn. Een vrouw van haar leeftijd vind het gewoon vleiend dat ze die aandacht krijgt. Als ze een beetje zelfrespect zou hebben moet ze dat niet eens willen. Krijg persoonlijk het idee dat ze een beetje misbruik van jou heeft gemaakt omdat ze weet hoe jong je ben.
Dat is dus ook de reden dat ik je adviseerde om gewoon alle contact te verbreken en haar helemaal te vergeten.
Ga gewoon lekker verder met je leven. Je komt vanzelf een keer een leuk meisje tegen, zolang je er maar niet wanhopig naar op zoek bent.
bedankt voor je hulp

maar bel zelf nog nooit wanhopig geweest, liever wachte op een goed persoon, dan 25 slechte personen die als het waren alleen maar je tijd verdoen en resources. je kan namelijk een stuk beter meer tijd aan je hobbies besteden naar mijn mening.

@Orpheo
ik heb zelf ook gitaar gespeeld is wel leuk, maar vroeger aangereden geweest waardoor me handen beetje naar de kloten zijn, heb/had moeite om me vingers goed te plaatsen en kracht te zetten.

Piano is stuk leuker naar mijn mening, wil zelf nog steed eentje kopen maar voor nu te duur

Laatst gewijzigd op 15-10-2006 om 23:09.
Oud 15-10-2006, 23:09
Verwijderd
Citaat:
JeffreyH schreef op 15-10-2006 @ 23:16 :
nooit gezien nee, foto als het haar is. weet niet eens zeker. heb d'r stem wel eens gehoord

Citaat:
JeffreyH schreef op 15-10-2006 @ 22:42 :
.. ik heb eigelijk nog wel gevoelens voor d'r...
Oud 15-10-2006, 23:39
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 15-10-2006 @ 23:55 :
Aangezien 96% van de Nederlandse jeugd regelmatig op internet rondhangt en ongeveer 97% een chatprogramma gebruikt begrijp ik niet hoe je dit durft te zeggen.
Oud 15-10-2006, 23:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-10-2006 @ 00:39 :
Aangezien 96% van de Nederlandse jeugd regelmatig op internet rondhangt en ongeveer 97% een chatprogramma gebruikt begrijp ik niet hoe je dit durft te zeggen.
Irrelevant. Hoeveel % van alle relaties ontstaat daar uit?
Oud 15-10-2006, 23:55
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-10-2006 @ 00:42 :
Irrelevant. Hoeveel % van alle relaties ontstaat daar uit?
denk even grote % als uit relaties uit gespreken van gewoon praten in rl, maar vraag is hoegroot die % mensen elkaar ook echt ooit ontmoeten.
***edit***
rl praten kun je elkaar leuk gaan vinden, dit kan ook gebeuren tijdens chatten.

het is alleen makelijker om rl de volgende stap te zetten dan terwijl je chat. maar ik denk dat als het tijdens chatten gebeurd het serieus is voor beide personen.

in rl, is het ook de vraag of het serieus is of dat de andere alleen sex wilt

maar hoe dan ook d'r zullen altijd wel leugenaars tussen zitten.
***edit***

zoals bij mij, voor mij was het wel echt..
Maar heb ik d'r ooit echt gekend? ik denk in een zekere zin, ja.
Ze kwam tenminste in het begin met d'r geheimen/problemen naar mij, om te praten en d'r hart op te luchten...

maar zelf persoonlijk denk ik nu dat je pas echt in een relatie bent als je elkaar ontmoet hebt. het is welliswaar hiervoor ook wel een "relatie" maar het is pas echt als je besluit elkaar te ontmoeten en als dit goed gaat ondek je of het op een echte relatie loopt of alleen een leeg gevoel van binnen

Laatst gewijzigd op 16-10-2006 om 00:01.
Oud 16-10-2006, 00:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
1. Heb je cijfers om je vermoeden te ondersteunen?
2. Als je elkaar nooit irl hebt ontmoet, heb je geen liefdesrelatie.
Oud 16-10-2006, 00:11
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-10-2006 @ 01:06 :
1. Heb je cijfers om je vermoeden te ondersteunen?
2. Als je elkaar nooit irl hebt ontmoet, heb je geen liefdesrelatie.
1. nee, maar als je al die online dating sites ziet, betekend wel dat veel mensen via internet daten. (OneHello.nl is de grootste dating site van Nederland, met 754.414 members.)
2. als je met elkaar praat en elkaar leert te waarderen kan je dan niet van iemand houden? online praat je alleen maar, minder tot geen spelletjes.

---

maar ik wist eigelijk dat ze liegde. hierop reageerde ik op door tegen me eigen te liegen "je ziet het verkeerd"

je moet elkaar net ontmoeten en of het tot iets uitloopt ligt aan de personen zelf.
niet alles past bijelkaar en je kan het wel proberen te forceren...maar dan kom je alleen maar halverwege vast te zitten en heb je zelf alleen maar mee.

maar of je iemand ontmoet via een site...chatten...een gesprek overhoort en een mening d'r over hebt en met de ander wilt delen...iemand knap vind en dan besluit d'r op af te gaan...

is chatten dan niet de meest persoonlijkste manier?
ja, je moet wel eerlijk zijn tegen elkaar online..
ik was het tegen d'r. ik kreeg het alleen niet terug

Laatst gewijzigd op 16-10-2006 om 00:17.
Oud 16-10-2006, 00:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
JeffreyH schreef op 16-10-2006 @ 01:11 :
1. nee, maar als je al die online dating sites ziet, betekend wel dat veel mensen via internet daten. (OneHello.nl is de grootste dating site van Nederland, met 754.414 members.)
Maar hoeveel % van de Nederlandse bevolking representeren zij en hoe staat dat in verhouding met het aantal mensen dat op de 'reguliere' manier date?

Citaat:
2. als je met elkaar praat en elkaar leert te waarderen kan je dan niet van iemand houden?
Alleen online? Nee. Is mijn stelling.

Citaat:
maar ik wist eigelijk dat ze liegde. hierop reageerde ik op door tegen me eigen te liegen "je ziet het verkeerd"
'loog' en 'mezelf'.
Oud 16-10-2006, 00:34
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-10-2006 @ 01:15 :
Maar hoeveel % van de Nederlandse bevolking representeren zij en hoe staat dat in verhouding met het aantal mensen dat op de 'reguliere' manier date?

Alleen online? Nee. Is mijn stelling.

'loog' en 'mezelf'.
plz check me edit

ik weet niet hoeveel % van nederland online "date"
ik weet wel dat een redelijk groep het doet.

laten we zeggen, 5 personen op school.
daarna zeggen we dat d'r op deze school 100mensen zitten..
hoeveel van deze groep date normaal en zijn d'r niet te verlegen voor?
laten we zeggen 45 mensen date normaal
de rest 50 personen heeft op moment geen relatie.
--
conclusie
5% date online.
45% date normaal
50% niet
*en, ja ik speculeer nu*

maar er zal vast wel enige vorm van waarheid in zitten.

we kunnen ook anders doen in mijn klas zitten 20 mensen
ik ben 1 persoon die online date...
7mensen daten op moment...
rest niet, gaan wel uit.
--
conclusie
5% date online.
35% date normaal
60% niet, gaat wel uit

maar mijn vraag aan jouw nu, waarom is online daten geen relatie?
Oud 16-10-2006, 00:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Zoals ik al zei, kun je wel online daten, maar een relatie, naar mijn definitie van dat begrip, kan er alleen maar komen als personen elkaar daarna ontmoeten en gaan waarderen. Maar puur en alleen online bezig zijn, is geen relatie. Hoe kun je houden van iemand die je nooit ontmoet hebt? Je weet dan niet hoe iemand is. Je kunt het jezelf wijsmaken, maar ja... Een foto bijvoorbeeld zegt vaak niets, ook al is het een onbewerkte, echte foto van de ander. En je kunt dan wel weten hoe die persoon eruit ziet en haar leren 'kennen' door chatgesprekken, maar je weet dan nog altijd niet hoe ze zich gedraagt (in real life). Dus dan ken je iemand niet echt en mijn stelling is dat je dan niet van iemand kunt houden en niet kunt spreken van een liefdesrelatie.
Oud 16-10-2006, 00:51
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-10-2006 @ 01:39 :
Zoals ik al zei, kun je wel online daten, maar een relatie, naar mijn definitie van dat begrip, kan er alleen maar komen als personen elkaar daarna ontmoeten en gaan waarderen. Maar puur en alleen online bezig zijn, is geen relatie. Hoe kun je houden van iemand die je nooit ontmoet hebt? Je weet dan niet hoe iemand is. Je kunt het jezelf wijsmaken, maar ja... Een foto bijvoorbeeld zegt vaak niets, ook al is het een onbewerkte, echte foto van de ander. En je kunt dan wel weten hoe die persoon eruit ziet en haar leren 'kennen' door chatgesprekken, maar je weet dan nog altijd niet hoe ze zich gedraagt (in real life). Dus dan ken je iemand niet echt en mijn stelling is dat je dan niet van iemand kunt houden en niet kunt spreken van een liefdesrelatie.
ok, je stelling klopt wel beetje..nu ik het met mening van je bij lees
kan d'r eigelijk ook niks tegen inbrengen ook.

maarja, eigelijk zou ik d'r wel een keer willen ontmoeten zodat ik van binnen een echte punt d'r achter kan zetten.

bedankt voor de discusie en je mening
Oud 16-10-2006, 06:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
1. Leeftijd boeit niet. Wel als ze erover liegt. Ze zegt een kind te hebben van 15 door sperma uit een potje, dan heeft ze dat dus echt niet op haar 16e gedaan en is ze dus geen 35 .

2. Internet relaties zijn niet erg. Wel als je elkaar nog nooit gezien hebt en dan zegt dat je een relatie hebt (gehad). Mijn vriend en ik hebben elkaar ook leren kennen via internet. Eerst maanden gemaild/gemsnd. Maar de relatie begon pas toen wij elkaar eerst een paar keer gezien hadden. En daarna zagen we elkaar elke week!

3. Afstand boeit niet. Maar aangezien punt 1 en 2 ook al van toepassing zijn, lijkt het me TOTAAL niet verstandig om uberhaupt nog maar aan haar te denken. GET OVER IT

4. Zoek gewoon een meisje uit Nederland die bij je past. Niet heel de wereld bestaat uit breezahsletjes! Kijk eens verder dan je neus lang is (verder dan de plaatselijke discotheek).

Succes

En een mooi slotje is wel op zijn plaats

Regels voor berichten