Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
gaat meer over mijn eigen verhaal en potentiele andere mensen met zelfde ervaringen Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() zijn hobby's zijn poepen en piesen.....
||
![]() |
Citaat:
en die andere jongen, tja, hij is zelf ook erg volwassen, dus ik snap het wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(ik spreek eigelijk altijd de waarheid in een zekere vorm. het hangt alleen soms af van hoe ik het overbreng aan anderen. En of ik niet bepaalde dingen weglaat. Maar alles ligt nu open en bloot als het waren.) |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
nooit gezien nee, foto als het haar is. weet niet eens zeker. heb d'r stem wel eens gehoord ![]() en als antwoord op je vraag weet niet, denk omdat we elkaar leuk vinden/vonden Citaat:
de 1 ouder dan andere |
![]() |
||
Citaat:
Laten we er maar over ophouden...
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoezo? is het verkeerd om niet op te willen geven en blijven hopen op een kans? dat ze ooit de waarheid zal spreken en dat ik d'r kan vertrouwen. maar dan is er ook nog de afstand.. zou geen probleem hoeven zijn..maar dan moet zij geen probleem moeten hebben met mijn leeftijd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enige wat je dan nu moet doen is ff hard voor jezelf zijn en alle contact verbreken. uiteindelijk ben je veel beter af dan nu. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dank u wel... ![]() dat je denkt dat emoties hebben een zwakte is ![]() ![]() ![]() en ik ben geen loser als je dat denkt omdat ik via internet een relatie ben begonnen... ik kan het niet helpen dat de meeste meiden die ik ken rond mijn leeftijd, breezah sletjes zijn...waarvan de onderwerp van de dag is heb je het al gehoord? Truus zag gisteren Sjaak met Mien in de stad lopen, en waar de anderen op dan reageren dat meen je niet? heeft Claar dat al gehoord? die gaat helemaal flippen als ze daar achterkomt. nee dank u wel... ![]() ze was eerste meisje dat ik leuk vond en dat ik niet eerder een relatie ben gestart komt omdat ik niks te maken wil hebben met zulke sletjes. Betekend alleen dat ik meer zelf respect hebt. Dat ik niet zomaar als mijn vriendin wil beschouwen zelfs al zou d'r kont uit deze wereld zijn. Laatst gewijzigd op 15-10-2006 om 22:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ts moet idd in gaan zien dat dit een hopeloos geval is en achter z'n computer vandaan moet gaan komen als hij echt een relatie wil. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wil je n meisje? ga dan gewoon uit, normaal doen, wees jezelf, en kom onder de mensen. je kan n meisje overal tegenkomen. in de tram, metro, bij de albert heyn, weet ikt. OVERAL. je moet alleen de ballen hebben om iemand aan te spreken en er een gesprek mee aan te knopen. ik vind t altijd meesterlijk als ik word aangesproken als ik met n gitaar op mn rug door de stad hobbel ofzo. meisjes zijn eng, en ze hebben pietjes, ik weet t, maar ze hebben ook wel wat positieve kanten. edit: volgens mij is die laatste regel echt onderschriftmateriaal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat je niet zomaar een relatie begint is zeker goed. Ik was ook pas 19 toen ik een relatie kreeg. Wat ik alleen duidelijk probeer te maken is dat je minder naief moet proberen te zijn. Een vrouw van haar leeftijd vind het gewoon vleiend dat ze die aandacht krijgt. Als ze een beetje zelfrespect zou hebben moet ze dat niet eens willen. Krijg persoonlijk het idee dat ze een beetje misbruik van jou heeft gemaakt omdat ze weet hoe jong je ben. Dat is dus ook de reden dat ik je adviseerde om gewoon alle contact te verbreken en haar helemaal te vergeten. Ga gewoon lekker verder met je leven. Je komt vanzelf een keer een leuk meisje tegen, zolang je er maar niet wanhopig naar op zoek bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar bel zelf nog nooit wanhopig geweest, liever wachte op een goed persoon, dan 25 slechte personen die als het waren alleen maar je tijd verdoen en resources. je kan namelijk een stuk beter meer tijd aan je hobbies besteden naar mijn mening. @Orpheo ik heb zelf ook gitaar gespeeld ![]() Piano is stuk leuker naar mijn mening, wil zelf nog steed eentje kopen maar voor nu te duur ![]() Laatst gewijzigd op 15-10-2006 om 23:09. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
***edit*** rl praten kun je elkaar leuk gaan vinden, dit kan ook gebeuren tijdens chatten. het is alleen makelijker om rl de volgende stap te zetten dan terwijl je chat. maar ik denk dat als het tijdens chatten gebeurd het serieus is voor beide personen. in rl, is het ook de vraag of het serieus is of dat de andere alleen sex wilt maar hoe dan ook d'r zullen altijd wel leugenaars tussen zitten. ***edit*** zoals bij mij, voor mij was het wel echt.. Maar heb ik d'r ooit echt gekend? ik denk in een zekere zin, ja. Ze kwam tenminste in het begin met d'r geheimen/problemen naar mij, om te praten en d'r hart op te luchten... maar zelf persoonlijk denk ik nu dat je pas echt in een relatie bent als je elkaar ontmoet hebt. het is welliswaar hiervoor ook wel een "relatie" maar het is pas echt als je besluit elkaar te ontmoeten en als dit goed gaat ondek je of het op een echte relatie loopt of alleen een leeg gevoel van binnen ![]() Laatst gewijzigd op 16-10-2006 om 00:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. als je met elkaar praat en elkaar leert te waarderen kan je dan niet van iemand houden? online praat je alleen maar, minder tot geen spelletjes. --- maar ik wist eigelijk dat ze liegde. hierop reageerde ik op door tegen me eigen te liegen "je ziet het verkeerd" je moet elkaar net ontmoeten en of het tot iets uitloopt ligt aan de personen zelf. niet alles past bijelkaar en je kan het wel proberen te forceren...maar dan kom je alleen maar halverwege vast te zitten en heb je zelf alleen maar mee. maar of je iemand ontmoet via een site...chatten...een gesprek overhoort en een mening d'r over hebt en met de ander wilt delen...iemand knap vind en dan besluit d'r op af te gaan... is chatten dan niet de meest persoonlijkste manier? ja, je moet wel eerlijk zijn tegen elkaar online.. ik was het tegen d'r. ik kreeg het alleen niet terug ![]() Laatst gewijzigd op 16-10-2006 om 00:17. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik weet niet hoeveel % van nederland online "date" ik weet wel dat een redelijk groep het doet. laten we zeggen, 5 personen op school. daarna zeggen we dat d'r op deze school 100mensen zitten.. hoeveel van deze groep date normaal en zijn d'r niet te verlegen voor? laten we zeggen 45 mensen date normaal de rest 50 personen heeft op moment geen relatie. -- conclusie 5% date online. 45% date normaal 50% niet *en, ja ik speculeer nu* ![]() maar er zal vast wel enige vorm van waarheid in zitten. we kunnen ook anders doen in mijn klas zitten 20 mensen ik ben 1 persoon die online date... 7mensen daten op moment... rest niet, gaan wel uit. -- conclusie 5% date online. 35% date normaal 60% niet, gaat wel uit maar mijn vraag aan jouw nu, waarom is online daten geen relatie? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() kan d'r eigelijk ook niks tegen inbrengen ook. maarja, eigelijk zou ik d'r wel een keer willen ontmoeten zodat ik van binnen een echte punt d'r achter kan zetten. bedankt voor de discusie ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Biologisch/evolutionair perspectief man/vrouw in China Verwijderd | 16 | 12-07-2013 00:47 | |
Liefde & Relatie |
jongen jonger dan meisje Fainne | 51 | 30-04-2006 22:01 | |
Liefde & Relatie |
oudere vrouw? juno | 48 | 08-04-2004 16:45 | |
Liefde & Relatie |
Voor de jongens: kan een relatie met een ouder meisje? Tulpje6 | 23 | 27-11-2003 14:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jong bloed Hydraul!C FunK | 11 | 26-07-2003 12:40 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |